Ja daar was ik al bang voorquote:
Ik raak een beetje in de war door die paasdagenquote:
De enige juiste plaatsquote:Haha de gay-serial-killer-periode?
Volgens mij hangt er een gay-serial-killer-periode-foto-kaart op mijn toilet haha.
En toch wist ik het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zei toch 'podium' en niet tribune
Hoe kan ik dat weten, huh? Ingetje is dus degene die hier kan zingen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zei toch 'podium' en niet tribune
Eh, okee, nee niet echtquote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor
Het was wel een verwarrende scene though.
Een vrouw die man aan het worden was en een man die in het proces zat om vrouw te worden. En die deden het met elkaar. Maar precies andersom als dat je zou verwachten wie wie doet, zeg maar. Nou ja, get the picture?
Wellus.quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet logisch om te vragen waar ze op de tribune zit
Hadden ze van beide iets of hadden ze van alles niks?quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor
Het was wel een verwarrende scene though.
Een vrouw die man aan het worden was en een man die in het proces zat om vrouw te worden. En die deden het met elkaar. Maar precies andersom als dat je zou verwachten wie wie doet, zeg maar. Nou ja, get the picture?
En je hebt gesloopt.quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Gister was ik thuis en zen, nu ben ik thuis en gesloopt
Oh nee, die ene wil niet meerquote:
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde (quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hadden ze van beide iets of hadden ze van alles niks?
Morgen? Morgen is het ook geen vrijdag!quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik raak een beetje in de war door die paasdagen![]()
Hoe moet dat nou morgen?
[..]
De enige juiste plaats
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappenquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde () maar ik kon niet exact ontdekken wie nou wat had. Degene die man aan het worden was had geen boobs meer en gebruikte een pomp. Of zoiets.
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forumquote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Dan nog is het niet logisch voor een 'buitenstaander' dat er een van ons op het podium staat, huh?
En ik vind the Sopranos al ingewikkeldquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde () maar ik kon niet exact ontdekken wie nou wat had. Degene die man aan het worden was had geen boobs meer en gebruikte een pomp. Of zoiets.
Ik blijf nog ff hangenquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappen
Jij was het toch van de Actua?quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappen
Open er een topic overquote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forum![]()
LAATNOUMAHAAR. Ik weet nu gewoon dat Ingetje hier de singstar is, en that's it.quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |