Die die Andy speelde? Die is deaudquote:Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is Greg Vaughn, maar die zit er nu niet in volgens mij
Dat verdient ze op zich ook wel gewoonquote:Op maandag 25 april 2011 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan ga ik "gewoon" heel aardig zijn voor Tombo.
Maar wat is het raadsel dan?quote:
Wel een dement hondje, want ze wandelde net naar de achterdeur en nog voordat ik op kon staan ging ze rustig voor de deur zitten piesenquote:
*Muis d'r haar is accuut uitgevallen*quote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten!
Gaat het nog lukken, dat slapen, na die blond foto?
Dat ga ik ook effe doenquote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
Wel een dement hondje, want ze wandelde net naar de achterdeur en nog voordat ik op kon staan ging ze rustig voor de deur zitten piesen
Of ik het verhaal snapte ofzo, zei hij!quote:Op maandag 25 april 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat is het raadsel dan?
Waarom die teksten überhaupt onder die foto's staan?
Dat worden leuke dromen, hmquote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten!
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 25 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verdient ze op zich ook wel gewoon
Hhjaaa hoor, ik heb drank opquote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten!
Dat heet 'beneveld' in het woordenboek van Greysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |