Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ie niet wil.quote:
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ie niet wil.
Geen idee waarom, maar dat idee krijg ik. Lullig he?
Je hebt de staat van mijn tuin niet gezienquote:
Dat kan gebeuren als je puber bentquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er schiet mij nu een vreselijk puberale opmerking te binnen.
postuum ophangenquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt de staat van mijn tuin niet gezien
De kerel die behang uitgevonden heeft zouden ze eigenlijk postuum op moeten hangen.
Of zou het een vrouw zijn geweest?
Muis krijgt 'em als Pisces jou een foto van zichzelf stuurtquote:
Plak 'm achter het behang.quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt de staat van mijn tuin niet gezien
De kerel die behang uitgevonden heeft zouden ze eigenlijk postuum op moeten hangen.
Of zou het een vrouw zijn geweest?
Wat wil je daarmee zeggen, Tombo?quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren als je puber bent
Da's niet eerlijk tegenover Muis, want dat van Pisces gaat niemand voor elkaar krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Muis krijgt 'em als Pisces jou een foto van zichzelf stuurt
Tsjongejonge, ben je zo onzekerquote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Muis krijgt 'em als Pisces jou een foto van zichzelf stuurt
Dat dat heel normaal is als je pubert bentquote:Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen, Tombo?
Ik krab niet, ik steek hetquote:
Tombo en jij noemen mij hier dus impliciet een puber?quote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dat heel normaal is als je pubert bent
Nóg normaler dan wanneer wij bejaarden puberale opmerkingen maken.
Ik noem je puber jaquote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tombo en jij noemen mij hier dus impliciet een puber?
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tombo en jij noemen mij hier dus impliciet een puber?
WOOOOOWOOOOOOOOO cougar alert! cougar alert!quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat ben je toch ook? Want nog geen 18, zei je zelf gister of vandaag?
Maar we zijn best dol op pubers hoor
quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik noem je puber jaDat ben je meestal als je nog geen 18 bent namelijk
quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat ben je toch ook? Want nog geen 18, zei je zelf gister of vandaag?
Op sommigen welquote:Maar we zijn best dol op pubers hoor
Gezeik over een 60 jaar oude fotoquote:Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Da's niet eerlijk tegenover Muis, want dat van Pisces gaat niemand voor elkaar krijgen![]()
Dus, doe jij het of mag ik?
Had je laatst gelezen dat ik over jou gedroomd had?quote:Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsjongejonge, ben je zo onzeker?
Ik ga vannacht dus echt niet meer over jou dromen.
Ze is ziek en bang dat ze dood gaat en emo en wehwehweh.quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Ow fuck, nu mis ik waarom die ene nu boos wegloopt, Greys?????
Ik ben ook dol op mijn kat, maar daar doe ik het ook niet meequote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WOOOOOWOOOOOOOOO cougar alert! cougar alert!
Dat mocht ik niet!quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Gezeik over een 60 jaar oude foto![]()
Stuur maar hoor
quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Muis006 het volgende:
WOOOOOWOOOOOOOOO cougar alert! cougar alert!
hohohoho, ik zeg nergens dat jij daar onder valtquote:
Dan zorg je maar dat dat zo wordt.quote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hohohoho, ik zeg nergens dat jij daar onder valt
Ja, misschien is zij slimmer dan jij en lost zij het raadsel wel op....quote:
Zo gaat dat niet zo worden iigquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat dat zo wordt.
Van die verschillende teksten enzo, maar jij weet het alquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Welk raadsel?
Want dat wil ik nu ook weten
Niksquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk raadsel?
Want dat wil ik nu ook weten
Da's ook een leuke Eurovisie site iddquote:Op maandag 25 april 2011 00:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kent iemand hier de site escnation.com? Ik vind het een leuke site, met scorebordsimulators, historische statistieken en "maak-je-eigen-scorebord" met scorewiz. En gewoon nieuws over het songfestival.
Ik heb Charmed nog nooit eerder gezien, het staat nu op omdat the L-Word af is, maar het zegt me allemaal nietsquote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef Muis006 het volgende:
Charmed met Paige en Kaley Cuoco is stom
Dat is Greg Vaughn, maar die zit er nu niet in volgens mijquote:Op maandag 25 april 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Charmed nog nooit eerder gezien, het staat nu op omdat the L-Word af is, maar het zegt me allemaal nietsDaar zat/zit toch een man in die met die Nederlandse (Touria nogwat) is getrouwd?
Vertel mij ook dan?quote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Van die verschillende teksten enzo, maar jij weet het al
Ja, maar dit was gewoon een post zonder quote die overal over kon gaanquote:Op maandag 25 april 2011 00:41 schreef Muis006 het volgende:
Tombola stelde een vraag, ouwe.
Wel bij de les blijven
Blond he. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 25 april 2011 00:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombola stelde een vraag, ouwe.
Wel bij de les blijven
Ja, die is ook erg leuk. Die is alleen een stuk bekender, dus wilde ik escnation ook even onder het licht brengen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook een leuke Eurovisie site idd
Hoewel ik zelf wel fan ben van esctoday!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |