Volgens mij ben je daarvoor van anderen afhankelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de 2 wedstrijden te winnen; doe je dat dan sta je hoogstwaarschijnlijk gewoon 2de.
Nee.quote:Op zondag 24 april 2011 16:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daarvoor van anderen afhankelijk.
Kans is erg klein dat PSV beide wedstrijden wint. Dit komt heel hard aan, en ze missen 4 spelers.quote:Op zondag 24 april 2011 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
PSV staat 2 punten achter Ajax, als het gelijk wordt bij Twente dan komt PSV sowieso op doelsaldo voor Ajax te staan.
Klopt, maar het feit blijft dat ze het in eigen hand hebben, daar ging dit over.quote:Op zondag 24 april 2011 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kans is erg klein dat PSV beide wedstrijden wint. Dit komt heel hard aan, en ze missen 4 spelers.
Inderdaad, dat wordt echt improviseren.quote:Op zondag 24 april 2011 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kans is erg klein dat PSV beide wedstrijden wint. Dit komt heel hard aan, en ze missen 4 spelers.
dus ben je afhankelijk van twente toch? speel je zelf niet meer tegen. ook niet tegen ajax. Dus het helemaal zelf in de hand hebben gaat niet op.quote:Op zondag 24 april 2011 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
PSV staat 2 punten achter Ajax, als het gelijk wordt bij Twente dan komt PSV sowieso op doelsaldo voor Ajax te staan.
Nee.quote:Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef muzas het volgende:
[..]
dus ben je afhankelijk van twente toch?
Neequote:Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef muzas het volgende:
[..]
dus ben je afhankelijk van twente toch?
AJAX EN TWENTE SPELEN TEGEN ELKAAR.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef muzas het volgende:
Jullie zijn echt dom![]()
Voor de tweede plek hebben jullie puntverlies van ajax of twente nodig. Maar PSV speelt niet meer tegen die ploegen, dus gan er zelf niet voor zorgen dat die twee punten verliezen. Dus zijn ze afhankelijk van anderen.
-> Niet zelf in de hand.
Ajax speelt tegen Twente, dus die verspelen sowieso punten.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef muzas het volgende:
Jullie zijn echt dom![]()
Voor de tweede plek hebben jullie puntverlies van ajax of twente nodig. Maar PSV speelt niet meer tegen die ploegen, dus gan er zelf niet voor zorgen dat die twee punten verliezen. Dus zijn ze afhankelijk van anderen.
-> Niet zelf in de hand.
quote:
Haha, maakt niet.quote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef muzas het volgende:
Oeps oh jahfoutje een van die twee verliest sowieso punten... is de hitte...
quote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef muzas het volgende:
Ja jij was ook al het rekenwonder vorige topicquote:
Hahaquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef muzas het volgende:
En als er supporters van andere clubs in het feyenoord topic komen wordt je boosquote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eerst nog maar eens van Groningen winnen ;-)
Feyenoord
PSV
Snap ik, die beseft ook wel dat er nu volgend jaar een nog verder uitgeklede selectie op het veld staat waar hij mee moet werken....quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef StijnDa het volgende:
Trouwens Labyad heeft wel weer laten zien wat hij kan, speelde een sterke wedstrijd![]()
Klein lichtpuntje...
Klopt, hij had beter kunnen afleggen ja.quote:Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
![]()
Alleen heeft hij soms wat Afellay-trekjes. Teveel willen, onnodig het duel aangaan of zelfzuchtig zijn.
't Is dat Toivonen hem d'r nog in legt maar eigenlijk had Labyad hem af moeten leggen op Balasz...
Dat valt nog wel te verbeteren!quote:Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
![]()
Alleen heeft hij soms wat Afellay-trekjes. Teveel willen, onnodig het duel aangaan of zelfzuchtig zijn.
't Is dat Toivonen hem d'r nog in legt maar eigenlijk had Labyad hem af moeten leggen op Balasz...
Lijkt me gezien de wekenlange trollsaga een half jaar geleden niet meer dan logisch dat er wat teruggezegd wordtquote:Op zondag 24 april 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En als er supporters van andere clubs in het feyenoord topic komen wordt je boos
quote:Woedend was Rutten op arbiter Björn Kuipers, die aanvoerder Orlando Engelaar wegsturde. ,,Hier kan iedereen zijn analyse op loslaten, maar deze beslissing kost ons gewoon de titel. Ongelooflijk, wat een besluit. Ik zeg nu maar even niets, want ik ben al eens berispt, maar dat ik woedend ben behoeft geen betoog.
Goed spelertje inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 17:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Klopt! Gaan we nog plezier aan beleven!
Maar wij zijn dom, maar bij jou is het de hitte. Riiiiight.....quote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef muzas het volgende:
Manolev, Pieters, Lens en Engelaar (Tenzij zijn rode kaart geseponeerd wordt.)quote:Op zondag 24 april 2011 18:26 schreef Gramulanion het volgende:
Wie zijn er van jullie allemaal geschorst volgende week?
Probleem is alleen dat PSV een hele smalle selectie heeft. Dus 4 spelers ineens missen is best wel veel.quote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Engelaar en Manolevje mis je ook niks aan. Pieters en vooral Lens wel.
Tenzij ze de scheidsrechter weer in bescherming willen nemen, maar dat kan toch bijna niet hier.quote:Op zondag 24 april 2011 18:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ga er van uit dat Engelaar gewoon speelt volgende week.
Klopt, dit was heel duidelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Tenzij ze de scheidsrechter weer in bescherming willen nemen, maar dat kan toch bijna niet hier.
En PSV gelijk tegen Vitesse, I'm loving itquote:Op zondag 24 april 2011 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Ajax verliest van Heerenveen. Mark my words
Kuipers zelf vond het echter niet. Kijk, zo'n blunder komt helaas bij iedereen wel eens voor, maar wees dan een vent en vertel achteraf dat je ernaast zat.quote:
Ik vind het prima. Ik ben toch voor Heerenveenquote:Op zondag 24 april 2011 18:47 schreef tcr het volgende:
[..]
En PSV gelijk tegen Vitesse, I'm loving it
Droomscenario.. maar dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef Doublepain het volgende:
Het zou geweldig zijn dat Ajax volgende week gelijkspeelt, dat Ajax daarna van Twente wint.. PSV 2 duels wint.. Dat Ajax gewoon PSV helpt aan de titel whaha
Na 2007 kan alles.quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef Doublepain het volgende:
Het zou geweldig zijn dat Ajax volgende week gelijkspeelt, dat Ajax daarna van Twente wint.. PSV 2 duels wint.. Dat Ajax gewoon PSV helpt aan de titel whaha
Idd, dat was wel heel droevig.quote:Op zondag 24 april 2011 18:56 schreef Doublepain het volgende:
wat een homo is kuipers de tering... Geef het gewoon toe...
quote:Engelaar baalt van rode prent, arbiter Kuipers staat achter beslissing
Zondag, 24 april 2011 om 17:36
Op de dag dat scheidsrechter Björn Kuipers te horen kreeg dat hij een halve finale van de Europa League mag fluiten, moest hij nog even naar Rotterdam voor de ontmoeting tussen Feyenoord en PSV. De 38-jarige leidsman speelde in het door Feyenoord met 3-1 gewonnen duel onbedoeld een hoofdrol, door PSV-aanvoerder Orlando Engelaar een discutabele rode kaart te tonen.
Engelaar zelf, die zijn rode kaart kreeg bij een 1-0 stond voor de Rotterdammers, kon na het duel niet geloven dat hij een rode kaart had gekregen. Ik speelde de bal en botste daarna tegen Luc Castaignos aan, verklaart Engelaar het incident tegenover persbureau ANP. Het was niet eens een gele kaart. Ik had geen intentie om een overtreding te maken, maar blijkbaar vond de arbiter het een rode kaart.
Scheidsrechter Kuipers is het niet met Engelaar eens. Het was een terechte rode kaart, verklaart de leidsman. Engelaar speelde de bal en ging door op de tegenstander. Er was gevaar voor de tegenstander, dus het was in mijn ogen een directe rode kaart. Hij raakte zijn tegenstander vol. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing.
Wuytens zal voor Pieters spelen. Maar ja, geen fuck werd meer gegeven.quote:Op zondag 24 april 2011 19:21 schreef Doublepain het volgende:
Zoveel missen we niet..
Lens is de enige speler eigenlijk
Dzudsz-Berg-Zaka
Ola
Bakkal-Hutch
Bouma-Maza-Marcelo-Tamata
Isak
Jullie Amsterdamse vrienden aan de titel helpenquote:Op zondag 24 april 2011 21:01 schreef voice-over het volgende:
Fantastisch hoor Brabandertjes die 10-0 in oktober. Voor mij een gitzwarte dag toen.
Maar vandaag zijn jullie de titel kwijt geraakt door datzelfde Feyenoord.![]()
Helemaal niks, helemaal niks, helemaal niks in lampenstad.
Maar wel meer succes heeft gehad dan PSV ooit zal hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Type-R het volgende:
"Helemaal niets, helemaal niets in <stad>" zingen als je eigen cluppie voor het laatst in 1999 kampioen geworden is
Ado zijn nou niet echt domme punten dit jaar. Vergeleken met b.v. de Graafschap en NECquote:Op zondag 24 april 2011 21:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jullie Amsterdamse vrienden aan de titel helpen.
Die 10-0 zit heel diep, jullie beginnen er steeds over. Wij hebben de titel niet verloren tegen Feyenoord, maar door domme punten te verspelen tegen clubs als ADO, NEC en De Graafschap.
In blessuretijd in eigen huis een counter tegen krijgen door dom balverlies en zo een punt verspelen, vind ik gewoon dom. Ondanks dat ADO 6e staat.quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar wel meer succes heeft gehad dan PSV ooit zal hebben
[..]
Ado zijn nou niet echt domme punten dit jaar. Vergeleken met b.v. de Graafschap en NEC
Is wat nu voldoende. Daar hoop ik nog maar op.quote:Op zondag 24 april 2011 20:49 schreef Chase_Utley het volgende:
2 x winnen is voorronde CL zal je bedoelen.
Tja, als Ajax 2 keer wint zijn we nu ook kampioen. Maar sowieso zijn alle wedstrijden nu lastig voor alle 3 de ploegen. Het zou me niks verbazen als iedereen volgende week verliestquote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is wat nu voldoende. Daar hoop ik nog maar op.
Twente gaat echt niet thuis van Willem II verliezen. Wat PSV betreft sluit ik niks meer uit dit seizoenquote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als Ajax 2 keer wint zijn we nu ook kampioen. Maar sowieso zijn alle wedstrijden nu lastig voor alle 3 de ploegen. Het zou me niks verbazen als iedereen volgende week verliest
Het uitvak provoceren, niet normaal. Ik weet ook niet waarom, want ervoor werd er niet echt iets richting hem geroepen. (Erna wel natuurlijk, maar dat lokt hij zelf uit). Na de wedstrijd was hij ook nog wat aan het provoceren...quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
WTF deed Castaignos ?
(zie beelden pas vh eerst).
Vind je het gek na die 10-0 en wat jullie PSVers toen riepen en deden en dergelijke. Dat was gewoon terechtquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het uitvak provoceren, niet normaal. Ik weet ook niet waarom, want ervoor werd er niet echt iets richting hem geroepen. (Erna wel natuurlijk, maar dat lokt hij zelf uit). Na de wedstrijd was hij ook nog wat aan het provoceren...
En zonder kut accentquote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef knep het volgende:
Ik ben jaloers op Feyenoord, zij hebben wel een trainer die fatsoenlijk uit z'n woorden komt en klare taal spreekt.
Goh, kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef riododo het volgende:
Heb special naar de wedstrijd gekeken en moet zeggen het tijdperk Rutten is voorbij.
Rutten en ten Hag ontslaan en Cocu het seizoen af laten maken.
Ach, als een PSV-er het had gedaan, hadden we het alleen maar mooi gevonden. Je kan er ook te zwaar aan hangen....quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het uitvak provoceren, niet normaal. Ik weet ook niet waarom, want ervoor werd er niet echt iets richting hem geroepen. (Erna wel natuurlijk, maar dat lokt hij zelf uit). Na de wedstrijd was hij ook nog wat aan het provoceren...
De trainer is verantwoordelijk voor het spel,en dat is zwak en laf.quote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof de trainer ontslaan dé oplossing is, dit is gewoon een hele matige selectie.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat PSV scoorde uit een corner?
Nee, maar gelukkig ben jij erquote:
Gedeeltelijk mee eens, de selectie is niet super. Rutten heeft die wel voor een aardig deel zelf samengesteld. Hij blijft ook die matige Engelaar opstellen en maakt 'm zelfs aanvoerder.quote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof de trainer ontslaan dé oplossing is, dit is gewoon een hele matige selectie.
Vind Lille ook wel een aardig grote wedstrijdquote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, de selectie is niet super. Rutten heeft die wel voor een aardig deel zelf samengesteld. Hij blijft ook die matige Engelaar opstellen en maakt 'm zelfs aanvoerder.
Het feit dat Rutten de afgelopen twee seizoenen maar 1 belangrijke wedstrijd of topper heeft gewonnen (Ajax thuis, vorig seizoen), zegt ook wel iets. Hij kan de ploeg schijnbaar niet genoeg motiveren of goed genoeg neerzetten, wanneer het er echt om gaat...
Van mij hoeft hij echter ook niet direct weg.
Laatste training, corner Engelaar, kopbal Labyad.quote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ben jij er
Lille speelde niet met het sterkste elftal. En pas tegen 10 man werd de winst gepakt.quote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind Lille ook wel een aardig grote wedstrijd
ONZ is een halte verderquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste training, corner Engelaar, kopbal Labyad.
Maar ze wonnen wel, als je het over de eredivisie hebt klopt het wel, maar er zijn meer competitiesquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Lille speelde niet met het sterkste elftal. En pas tegen 10 man werd de winst gepakt.
Natuurlijk, Rutten valt zeker wat te verwijten. Zijn wisselbeleid, prijzen van de ruime kleedkamer zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maar toch denk ik niet dat met een ander aan het roer dit elftal veel betere resultaten zou hebben behaald. Het gebrek aan kwaliteit, waar Rutten ook deels verantwoordelijk is, is het probleem.quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef GGMM het volgende:
Mwa, moet wel zeggen dat Rutten altijd zeer voorspelbaar wisselt, tactisch verandert hij nooit wat. Het is altijd 60ste minuut: spits eruit, andere spits erin.
De bank is natuurlijk helemaal niet zo breed, er zitten regelmatig maar 3 á 4 spelers op met eredivisie ervaring.quote:Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, Rutten valt zeker wat te verwijten. Zijn wisselbeleid, prijzen van de ruime kleedkamer zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maar toch denk ik niet dat met een ander aan het roer dit elftal veel betere resultaten zou hebben behaald. Het gebrek aan kwaliteit, waar Rutten ook deels verantwoordelijk is, is het probleem.
True, als Rutten zijnde kan je er niks aan doen dat sommige spelers, met name in de verdediging niet zo goed zijn, maar met deze selectie en de prestaties van Twente en Ajax die zo tegenvallen had je toch wel kampioen moeten kunnen worden. Met name het feit dat hij Berg maar blijft opstellen snap ik gewoon niet.quote:Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, Rutten valt zeker wat te verwijten. Zijn wisselbeleid, prijzen van de ruime kleedkamer zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maar toch denk ik niet dat met een ander aan het roer dit elftal veel betere resultaten zou hebben behaald. Het gebrek aan kwaliteit, waar Rutten ook deels verantwoordelijk is, is het probleem.
Wie waren dan wel spelers de laatste 20 jaar waar je 'wat' mee had?quote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, dit PSV. Ik heb er weinig mee. Wat dat betreft past Rutten uitstekend voor deze groep. Een groep vol grijze muizen. Er zijn toch nauwelijks spelers aanwezig waar je binding mee hebt. Enige spelers waar ik warm voor loop zijn Labyad en Reis waarvan we die laatste wellicht nooit meer in actie zien komen voor PSV. Verder kunnen Balasz, Lens en Toivonen er nog mee door, maar wakker zal ik er niet van liggen wanneer deze vertrekken.
Ah de schreeuw om jeugd! Noem eens enkele jeugdspelers die een kans zouden moeten krijgen in het eerste?quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef riododo het volgende:
Rutten moet de jeugd dan eens gebruiken,labyad was goed vandaag alleen zal ik die gast op 10 zetten achter de spits ,is beter dan op rechts.
Nee rutten heeft al die tijd bij psv gefaald en moet weg,en gaat ook weg 100 % zeker.
Veel keus had hij sws niet. Koevermans is een sub en was er vaak niet.quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als Rutten zijnde kan je er niks aan doen dat sommige spelers, met name in de verdediging niet zo goed zijn, maar met deze selectie en de prestaties van Twente en Ajax die zo tegenvallen had je toch wel kampioen moeten kunnen worden. Met name het feit dat hij Berg maar blijft opstellen snap ik gewoon niet.
2 jaartjes wachten en dan breken er 3 á 4 van de B doorquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah de schreeuw om jeugd! Noem eens enkele jeugdspelers die een kans zouden moeten krijgen in het eerste?
Dan heb jij niet de wedstrijden bezocht die ik wel gezien heb.quote:Op zondag 24 april 2011 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Makiavala kan er niks van overigens
Dat zal het zijn, wel al een aantal keer zien voetballen. Tamata en Zaki hebben redelijk wat speeltijd gehad, das lang niet slechtquote:Op zondag 24 april 2011 23:53 schreef riododo het volgende:
[..]
Dan heb jij niet de wedstrijden bezocht die ik wel gezien heb.
Deze gast is goed.
Romario, Ronaldo, Nilis, van Nistelrooij, Cocu, van Bommel, Alex, Gomes, VOH, Park, Lee, Afellay, Numan, Stam, noem maar op, zelfs Timmy Simonsquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie waren dan wel spelers de laatste 20 jaar waar je 'wat' mee had?
Depay, Locadia en ...? En dat is leuk, maar het ging over het feit dat Rutten nu de jeugd geen kans geeft.quote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2 jaartjes wachten en dan breken er 3 á 4 van de B door
Makiavala scoort er laatste tijd een aantal bij Jong PSV. Dat deed Zeefuik ook voor hij bij de selectie kwam en Mokhtar op links. Loopt daar niet zo'n beetje onze enige speler die goede cijfers weet te overleggen? Maar noem er nog gerust een paar.quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef riododo het volgende:
Josemar Makiavala in de spits.
Youness Mokhtar op links.
Deze jongens had je vandaag kunnen gebruiken , want Makiavala is beter in de spits dan lens,lens is meer een buitenspeler.
En doedelzak was zwak vandaag en Mokhtar had zijn kans moeten hebben vandaag.
En zo kan ik er nog wel een paar ludo
ja maar doedelzak was slecht vandaag ludoquote:Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Makiavala scoort er laatste tijd een aantal bij Jong PSV. Dat deed Zeefuik ook voor hij bij de selectie kwam en Mokhtar op links. Loopt daar niet zo'n beetje onze enige speler die goede cijfers weet te overleggen? Maar noem er nog gerust een paar.
Denk dat op 97-98 en 2004-2006 na er nooit meer dan 2,3 bij PSV speeldenquote:Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Romario, Ronaldo, Nilis, van Nistelrooij, Cocu, van Bommel, Alex, Gomes, VOH, Park, Lee, Afellay, Numan, Stam, noem maar op, zelfs Timmy Simons
Zo nog 9 anderen. Mokhtar heeft zeker potentie, maar je overschat hem momenteel. Eerste seizoenshelft heeft hij gewoon niet goed gespeeld, toen hij zijn basisplaats terugkreeg liep het ook nog niet erg bijzonder. Laatste weken zie je weer dat hij kan voetballen, maar die lijn moet hij doortrekken om het eerste in zicht te krijgen. Had in niets geresulteerd hem deze wedstrijd in te brengen. Deze zomer moet hij aansluiting met eerste zien te vinden, anders zal hij zijn heil elders moeten zoeken.quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef riododo het volgende:
[..]
ja maar doedelzak was slecht vandaag ludo
Dat weet je toch niet van tevoren? Je kan moeilijk Balasz niet opstellen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef riododo het volgende:
[..]
ja maar doedelzak was slecht vandaag ludo
Je kon hem wisselen, maar Toivonen moest ook komen natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van tevoren? Je kan moeilijk Balasz niet opstellen.
Wat weet jij van die Tannane uit de B?quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kon hem wisselen, maar Toivonen moest ook komen natuurlijk
Te weinig helaasquote:Op maandag 25 april 2011 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat weet jij van die Tannane uit de B?
Schijnt erg groot talent te zijn, onhandelbaar alleen. Ook bij Ajax weggestuurd en inmiddels al tijdje disciplinair geschorst tot aan einde van seizoenquote:
Aan flink voor staan durven denken.quote:Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgende week zitten er nauwelijks spelers van het eerste op de bank, hopelijk dat Rutten een keer 3 spelers 30-45 minuten laat spelen als we al flink voor staan
Tuurlijk. Het is maar Vitessequote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan flink voor staan durven denken.
Als jij het zegt is dat zoquote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Vitesse 11 man is gelijkwaardig aan Heracles 10 man , dus lastig voor PSV
Gaat alleen lastig als je spelers als Manolev, Marcelo en Isaksson erachter hebt staan.quote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met 5 aanvallende spelers zoals Doedelzak, Koevermans, Berg, Lens en Toivonen moet je natuurlijk sws kampioen worden
Doelpunt per wedstrijd tegen, lekker boeiendquote:Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gaat alleen lastig als je spelers als Manolev, Marcelo en Isaksson erachter hebt staan.
Waren er vandaag toch echt 3.quote:Op maandag 25 april 2011 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doelpunt per wedstrijd tegen, lekker boeiend
3-5-2 spelen met 3 verdedigers die allemaal de 100 meter binnen 50 seconde lopen, lijkt me een goed planquote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaakson
Bouma - Maza - Marcelo
Wuytens - Hutch - Bakkal
Zaki
Doedelzak - Toivonen - Lens
Zou beter zijn
Wat een vooroordelen.quote:Op maandag 25 april 2011 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brr dalijk Twente kampioen of zelfs AjaxKrijgen ze weer de arrogantie terug... (ook al was die bijna niet weg)
Dat gun je me toch wel, als PSV het dan toch niet wordt?quote:Op maandag 25 april 2011 02:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon Heerenveen winnen volgende week en Twente winnen in de ArenA
Ik hoop voor je dat PSV het lukt, maar als het nu niet lukt dan lukt het de komende jaren niet omdat Ajax en Twente er financieel veel beter voor staan.quote:Op maandag 25 april 2011 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brr dalijk Twente kampioen of zelfs AjaxKrijgen ze weer de arrogantie terug... (ook al was die bijna niet weg)
Alleen spelen er bij Jong PSV weinig spelers onder de 18 als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 25 april 2011 02:23 schreef Doublepain het volgende:
Mag wel.. Onder de 18 hoeft volgensmij zich niet in te schrijven..
Jammer dat PSVers die hebben overgenomenquote:Op maandag 25 april 2011 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat snap ik ook niet helemaal. Las vanmiddag dat ze juist de gemeente om hulp hebben moeten vragen ivm de financiën.quote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mensen die denken dat een noodlijdend psv zich wel even een Vlaar, Mertens en Van Wolfswinkel kan veroorloven
quote:Op maandag 25 april 2011 02:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat PSVers die hebben overgenomen
True. De 'discussie' of Fred een toptrainer is, is al absurd. At best is hij een subtop-trainer. We moeten maar eens erkennen dat onze grote vriend Fred geen kampioen zal worden.quote:Op maandag 25 april 2011 02:59 schreef GGMM het volgende:
Fred Rutten is niet het type trainer dat een schaal omhoog houdt idd.
Helemaal niks in Eindhoven.quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Type-R het volgende:
"Helemaal niets, helemaal niets in <stad>" zingen als je eigen cluppie voor het laatst in 1999 kampioen geworden is
Wrang voor de boertjes uit Brabant dat Twente PSV voorbij gaat streven in populariteit. Tja, hoogmoed komt voor de val.quote:PSV'ers geloven niet meer in kampioenschap
Het PSV-kamp besefte al snel na afloop van de verloren wedstrijd tegen Feyenoord dat de titelaspiraties waren verdampt. De spelers zochten de schuld vooral bij zichzelf. "Als je zo speelt, heb je ook geen recht op de titel."
http://www.voetbalprimeur(...)n_kampioenschap.html
Tja, als ze niet oppassen dan gaat Twente structureel de positie van PSV overnemen in de top van Nederland.quote:Op maandag 25 april 2011 07:20 schreef voice-over het volgende:
Nogmaals, heel hartelijk gefeliciteerd met de "10-0" in oktober. Hebben jullie veel lol gehad?
[..]
Wrang voor de boertjes uit Brabant dat Twente PSV voorbij gaat streven in populariteit. Tja, hoogmoed komt voor de val.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)airder-dan-PSV.dhtml
Check em hard proberen te trollenquote:Op maandag 25 april 2011 05:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Helemaal niks in Eindhoven.
De laatste keer dat PSV een Europese beker won, is maar liefst 23 jaar geleden.![]()
En dan die financiële problemen bij PSV. Terug in budget, geen goede spelers meer behouden of kopen. Tja, de arrogantie van de boeren wordt gigantisch afgestraft.![]()
Als we derde worden kunnen we ons transfervrije spelers veroorloven, verder niks. Of we moeten Lens, Toivonen en Dzudie verkopen. Dan houden we na het dichten van het tekort wel een paar miljoen overquote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mensen die denken dat een noodlijdend psv zich wel even een Vlaar, Mertens en Van Wolfswinkel kan veroorloven
Ik wil niet trollerig overkomen maar stel voor, PSV grijpt naast CL, dan is er geen geld om te investeren. Je hebt behalve Lens ook geen spits omdat Koevermans en Berg weg zijn en Reis volgend seizoen nog niet voetbalt. Je hebt nu al een vrij matige selectie en als je dan ook nog Dszudszak en/of Toivonen moet verkopen en daar niet eens adequate vervanging voor terug kan halen, aangezien een centrale verdediger en een spits een hogere prioriteit hebben, dan vind ik het knap dat jij het niet somber inziet.quote:Op maandag 25 april 2011 11:11 schreef riododo het volgende:
Ik zie het volgend seizoen niet somber in , we staan er dan gewoon met een goede selectie die overal aan meedoet .
En we hebben dan ook een nieuwe technische staf,en selectie.
Nee heb veel vertrouwen in aankomend seizoen.
Je denk dat ik alles ga vertellen , neequote:
Ow, meneer wil interessant doenquote:Op maandag 25 april 2011 11:21 schreef riododo het volgende:
[..]
Je denk dat ik alles ga vertellen , nee
Maar kan je zeggen dat we bezig zijn met een talent volle spits voor volgend seizoen en dat rutten er volgend seizoen niet meer bij is.
Stelquote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wil niet trollerig overkomen maar stel voor, PSV grijpt naast CL, dan is er geen geld om te investeren. Je hebt behalve Lens ook geen spits omdat Koevermans en Berg weg zijn en Reis volgend seizoen nog niet voetbalt. Je hebt nu al een vrij matige selectie en als je dan ook nog Dszudszak en/of Toivonen moet verkopen en daar niet eens adequate vervanging voor terug kan halen, aangezien een centrale verdediger en een spits een hogere prioriteit hebben, dan vind ik het knap dat jij het niet somber inziet.
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijkquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Rucebo het volgende:
Vergeet niet dat er ook heel veel salaris vrij zal vallen. Kromkamp, Koevermans en Berg zijn sowieso allemaal grootverdieners. Dan moet je je nogal vooral op goedkope of transfervrije spelers richten, maar qua salaris is wel redelijk wat mogelijk.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef riododo het volgende:
Ga niet interessant doen,je zal het zien.
Heb vertrouwen komt goed.
Hutchinsonquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijk
Inderdaad, Maza, Marcelo, Cassio Ramos, Vukovic, Manolev, Olfers, Van der Meyde, Brechet, Amrabat, Isaksson. Allemaal goedkope spelers en stuk voor stuk echte toppers.quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijk
Nu moeten de spelers nog effe helpen en 2 keer winnenquote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in huidige beleidsbepalers, eindelijk is het weer rustig en uit alles was ik lees van ze maak ik op dat ze met een veel groter plan bezig zijn dan slechts de eindjes aan elkaar knopen.
Worden ze nog kampioen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nu moeten de spelers nog effe helpen en 2 keer winnen
Geen idee, ligt niet aan PSV in elk gevalquote:
wat denk je.quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, ligt niet aan PSV in elk geval
Ouch.quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ok, dank voor je nuttige opmerking. Ga je nu weer naar ONZ?
Heb je last van Alzheimer?quote:Op maandag 25 april 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Vukovic, Manolev, Isaksson, Marcelo, Brechet, Manco, Maza, Cassio Ramos. Wat een superscout heeft PSV toch.
Je vergeet de helft, of je snapt er niks van of je hebt Alzeimer, hopelijk is het alzheimerquote:Op maandag 25 april 2011 12:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Nee, maar ONZ is verderop, misschien moet je daar posten.
Heeft iemand de DAM bingo kaart nog? We hebben er weer eenquote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je last van Alzheimer?
Nee praat nooit met stalkersquote:
Ik weet niet of je het door hebt. Maar buiten Reis en dzud zijn er geen geweldige spelers in de selectie van PSV. En de transfers hebben PSV blijkbaar ook geen windeieren gelegd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je vergeet de helft, of je snapt er niks van of je hebt Alzeimer, hopelijk is het alzheimer
Zoals overal in Nederlandquote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt. Maar buiten Reis en dzud zijn er geen geweldige spelers in de selectie van PSV. En de transfers hebben PSV blijkbaar ook geen windeieren gelegd.
Niet zwetsen, als een aantal spelers van PSV bij Ajax zouden spelen zouden ze voor meer geld weggaan.. Bij Ajax lopen ook genoeg matige spelers rond. Als het zelfde team volgend jaar 3x beter presteert zijn ze opeens weer top talenten en noem het maar op.quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt. Maar buiten Reis en dzud zijn er geen geweldige spelers in de selectie van PSV. En de transfers hebben PSV blijkbaar ook geen windeieren gelegd.
Eens, overal in NL matigjes, Twente ook, Ajax ook..quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals overal in Nederland
Toivonen is ook gewoon goed
Slechte troll pogingquote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen is een middelmatige speler. Hij steekt er bovenuit omdat Engelaar er al helemaal niks van kan.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Slechte troll poging
Kunnen die kutjes uit 020 overigens niet oprotten?
Achteraf gezien wel ja, maar toen speelde hij fantastisch en scoorde hij 1 keer per wedstrijdquote:Op maandag 25 april 2011 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Toivonen is een leuke speler, maar zeker geen topper. PSV had hem gewoon moeten verkopen aan Liverpool.
Dat sowieso..quote:Op maandag 25 april 2011 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Toivonen is een leuke speler, maar zeker geen topper. PSV had hem gewoon moeten verkopen aan Liverpool.
Engelaar gaat ALTIJD met een gestrekt been op de bal af, en dat gaat 95% van de tijd goed.. maar als je dan mis zit is de kans op rood er groot. Nou vond ik deze overtreding ook te zwaar gestraft, geel was beter op zijn plek.quote:Op maandag 25 april 2011 13:58 schreef Sarkar het volgende:
Ik vond de actie van Engelaar gewoon dom want hij was de controle over de bal kwijt en moest een correctie tackle aangaan om de bal weer te veroveren. Als die tackle nou als een banaan was geweest ( dus benen krom om de bal naar links of rechts te tikken ) was er niks aan de hand geweest. Engelaar ging echter met de benen recht het duel in en raakt de bal en speler, ik vond de actie onbesuisd en deze moest naar mijn mening bestraft worden met een gele kaart.
Zo gaat het in de voetballerij. Ajax heeft inderdaad ook weinig goede spelers momenteel. Alleen spelers met "potentie". Alleen het belgische duo is goed inderdaad. En een keeper die ons steeds red. Dat mist psv wel een beetjequote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet zwetsen, als een aantal spelers van PSV bij Ajax zouden spelen zouden ze voor meer geld weggaan.. Bij Ajax lopen ook genoeg matige spelers rond. Als het zelfde team volgend jaar 3x beter presteert zijn ze opeens weer top talenten en noem het maar op.
Het Belgische duo is ook niet goed, vooral Alderwereld niet. Vertonghen heeft wel potentie ja, maar daarnaast maakt Vertonghen ook veel blunders als je er op let, maar dat doet er niet toe. Waar het mij omgaat, Ajax of ze nu goed of slecht presteren verkopen spelers voor tig miljoen meer dan PSV.quote:Op maandag 25 april 2011 14:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo gaat het in de voetballerij. Ajax heeft inderdaad ook weinig goede spelers momenteel. Alleen spelers met "potentie". Alleen het belgische duo is goed inderdaad. En een keeper die ons steeds red. Dat mist psv wel een beetje
Momenteel zijn ze inderdaad niet geweldig, maar dat is niemand in deze fase van de competitie (van de topclubs dan). Normaal gesproken spelen ze gewoon zeer sterk.quote:Op maandag 25 april 2011 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het Belgische duo is ook niet goed, vooral Alderwereld niet. Vertonghen heeft wel potentie ja, maar daarnaast maakt Vertonghen ook veel blunders als je er op let, maar dat doet er niet toe. Waar het mij omgaat, Ajax of ze nu goed of slecht presteren verkopen spelers voor tig miljoen meer dan PSV.
Het feit van een goede keeper klopt, een goede keeper zoals wij toen Gomez hadden dat geeft ook veel rust en ben je minder bang om fouten te maken, laatste tijd doet Issackson het beter met corners maar je houdt je hart elke keer vast.
Als PSV gewoon een scorende spits heeft dan raakt de rest ook niet depressief en blijf je veel beter in je vel zitten, dat is gewoon een noodzaak, de rest kan dan wel matig zijn maar als je constant meer scoort dan je tegenstander blijf je winnen (jaja had er een van cruijjf kunnen zijn).
In het begin deden we dat en zag je dat ze gewoon plezier hadden met Doedel/Reis/Koef/Toivonen, daarna een tegenslag en bleven de goals uit.. dan zak je verder en verder.
Kan zijn dat hij zich daar niet zo fijn voelt als bij PSV, het is net zoals een andere baan.. als jij niet lekker op je plek zit gaan je prestaties ook achteruit, wie weet. Van mij mag hij terug komenquote:Op maandag 25 april 2011 14:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens is het wel grappig dat Gomez nu de blunderende keeper uithangt bij Tottenham, terwijl hij bij PSV nog zo goed was. En het is inderdaad wel op z'n Cruijfiaans open deuren intrappen
Jup en wat word er tegen gedaan? Niks. Je kan niet eens een grote bek tegen dat paupervolk van andere clubs openzetten want dan, ja dan is men er eens wel als de kippen bij.quote:
Is wel wat over gezegd, was belachelijk inderdaad, maar dat werd allemaal overspoeld door trollposts.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die belachelijke rode kaart?
die scheids moeten ze echt 3 wedstrijden schorsing geven ipv Engelaar.
Heerenveenquote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef riododo het volgende:
we kunnen zelfs in theorie nog 1 ste worden.
Omdat dat net zo vaak bij jullie tegenstander is gebeurd en er toen ook amper over gepraat werd. Dus waarom zouden ze er nu wel heel veel aandacht aan besteden. Sowieso was dit wel gewoon geel normaal gesproken, daar niet van.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die belachelijke rode kaart?
die scheids moeten ze echt 3 wedstrijden schorsing geven ipv Engelaar.
nu breekt mijn klomp toch echt.quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat dat net zo vaak bij jullie tegenstander is gebeurd en er toen ook amper over gepraat werd. Dus waarom zouden ze er nu wel heel veel aandacht aan besteden. Sowieso was dit wel gewoon geel normaal gesproken, daar niet van.
Hij speelt de bal met gestrekt been op de enkel van de tegenstander daarna ja. Het was sowieso geen rood nee, maar wel gewoon geel als je op zo'n manier inkomt met gestrekt beenquote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
nu breekt mijn klomp toch echt.
Engelaar speelt de bal eerst en daarna loopt die kakkerlak tegen z'n voet, dus Engelaar valt niks te verwijten
PSV werd ook een 100% zekere goal onthouden, maar dan hadden ze nog wel verloren want het was echt niveautje Ajax wat PSV liet zienquote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat dat net zo vaak bij jullie tegenstander is gebeurd en er toen ook amper over gepraat werd. Dus waarom zouden ze er nu wel heel veel aandacht aan besteden. Sowieso was dit wel gewoon geel normaal gesproken, daar niet van.
100% een goal onthouden ? In je dromen zeker.quote:Op maandag 25 april 2011 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV werd ook een 100% zekere goal onthouden, maar dan hadden ze nog wel verloren want het was echt niveautje Ajax wat PSV liet zien
Nee, dat was in de echte wereld, bij PSV staan ze gewoon met beide benen op de grondquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
100% een goal onthouden ? In je dromen zeker.
Als ze de arbitrale fouten van dit seizoen bij PSV nog enigszins gelijk willen trekken dan zullen ze de komende 2 wedstrijden nog wel een paar rode kaarten ontvangen.
En het zegt veel over het niveau van PSV dat ze nog slechter presteren dan Ajax.
Ok, nu jij nog.quote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat was in de echte wereld, bij PSV staan ze gewoon met beide benen op de grond
DAM is nog nooit reeel geweest. Hij is echt de belichaming van de arrogantie van alle ajax fans uit '95-2004 samen met de arrogantie van al die Nederlandse Barcelona fanboys. Naïef als de tering dusquote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Waar trol ik ?
Snap dat je gefrustreerd bent omdat PSV het nieuwe Ajax gaat worden (grote mond maar al jaren geen prijs meer gewonnen en dit gaat nog wel even duren) maar wel een beetje reeel blijven knul.
Ken hem een beetje hoor. Krijg nog 100 Euro van hem (weddenschap over Huntelaar voordat ie naar Madrid ging) maar helaas nog niets in m'n brievenbus gevonden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
DAM is nog nooit reeel geweest. Hij is echt de belichaming van de arrogantie van alle ajax fans uit '95-2004 samen met de arrogantie van al die Nederlandse Barcelona fanboys. Naïef als de tering dus
Ons boertje Paul uit Schijndel is altijd zo gewoon gebleven.quote:
Wat lul jij nou..quote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Waar trol ik ?
Snap dat je gefrustreerd bent omdat PSV het nieuwe Ajax gaat worden (grote mond maar al jaren geen prijs meer gewonnen en dit gaat nog wel even duren) maar wel een beetje reeel blijven knul.
Omdat dit het PSV topicis, rot je nu weer op?quote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Waar trol ik ?
En volgend jaar winnen jullie gelijk de CL, toch?quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat lul jij nou..![]()
Dit jaar worden we kampioen hoor..
Bedankt! Je hebt mijn dag helemaal goed gemaakt!quote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat was in de echte wereld, bij PSV staan ze gewoon met beide benen op de grond
Neequote:Op maandag 25 april 2011 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat dit het PSV topicis, rot je nu weer op?
Dan ga ik maar wegquote:
DAM die iets zinnigs post, dat moet gequote worden.quote:
Tsjah, Paul lokt alle trolls met zich mee.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn ze nou nog steeds aan het trollen?
Hahaha,ik denk dat ze nog 2 a 3 topics doorgaan..quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achja eerst nog zien of Ajax kan winnen in Heerenveen, en Twente in de Amsterdam...quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hahaha,ik denk dat ze nog 2 a 3 topics doorgaan..
Nou ja, we zijn niet over PSV aan het trollen, alleen DAM.quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hahaha,ik denk dat ze nog 2 a 3 topics doorgaan..
Zo niet,dan moeten er wat bans komen,wil je niet een MEGA-rel krijgen hierooquote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja eerst nog zien of Ajax kan winnen in Heerenveen, en Twente in de Amsterdam...
DAM moet lekker naar Argentinië opdonderenquote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn niet over PSV aan het trollen, alleen DAM.
Wifi in de hemel?quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Jezus wat een getroll,gisteren snapte ik het nog,maar het is maar een focking spel man..
Ga een leven zoeken en niet hier liggen trollen ofzo
Praat over PSV,De eredivisie of iig over iets dat boeit!
Jezus
Ze hebben er een "neus" voor toch?quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
En hoe gaan we dat betalen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Coelho het volgende:
Als Twente of Ajax komend weekend punten laat liggen, dan gaat PSV zomaar weer meedoen. Vitesse kunnen we hebben, en met Groningen hebben we het al vaker op een akkoordje gegooid. Inmiddels zou de titel dan wel gedevalueerd zijn tot de titel van de minst zwakke ploeg, maar hé, een titel is een titel.
[sub]En ongeacht resultaat daarna zsm afscheid nemen van Fredje en de helft van z'n kneuzenbende. [/sub]
Die kans zit er dan dik in ja..quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Mark my words.
Als Ajax komend weekend punten laat liggen tegen Heerenveen, wordt PSV kampioen.
Ik denk niet dat Groningen ons die partij geeft, ik vind als je van Vitesse wint en je tegenstanders laten punten liggen waardoor je ALSNOG de kans krijgt om kampioen te worden.. moet je die absoluut pakken. Had in Rotterdam al moeten gebeuren.. maar dan in Groningen is het echt alles of niets.quote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Waarom wordt er door iedereen gedacht dat Groningen PSV zo maar laat winnen ?
Misschien vechten ze nog om de 4e plek maar ook als dat niet zo is dan zie ik Gromingen nog wel punten afpakken van PSV.
Misschien kunnen we volgende week een deal sluiten met die maffiabaas van Vitesse?quote:
Nogmaals: hoe gaan we dat betalen? Er moet een tekort van 30 miljoen euro gevuld worden voordat we weer een dubbeltje uit kunnen geven aan transfers.quote:Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Misschien kunnen we volgende week een deal sluiten met die maffiabaas van Vitesse?
Ik snap het probleem, maar zou het desnoods met meer jeugd willen proberen. Ik bedoel, spelers als Berg, Engelaar, Manolev, Sjaak drukken natuurlijk ook gewoon op de begroting. Probeer dan met goed scoutingbeleid een of twee geroutineerde vervangers terug te halen die ook uitstraling hebben. Zorg dat je een degelijke as hebt en zet daar frivole jonge honden omheen.
Dat je op een bepaald moment niet in vorm bent, of gewoon de kwaliteit ontbeert is tot daar aan toe, maar op het moment dat mensen ongemotiveerd zijn, zijn ze wat mij betreft ook ons shirt niet meer waardig.
Dan moet Ajax wel PSV helpen door te winnen tegen Twentequote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Mark my words.
Als Ajax komend weekend punten laat liggen tegen Heerenveen, wordt PSV kampioen.
En dan zeker wel juichen voor Ajax hèquote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wel PSV helpen door te winnen tegen Twente
PSV heeft amper spelersquote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef rubbereend het volgende:
De begroting van volgend jaar zal alleen dicht te maken zijn met een grote verkoop van de zomer en het saneren van een aantal salarissen. Aan versterkingen hoef je voorlopig niet te denken.
Precies, we gaan dus als we de CL mislopen zo'n beetje Feyenoord achterna.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV heeft amper spelers
Ik denk dat Tiny Sanders met een of andere tovertruc gaat komen, waarbij hij de overwaarde van het stadion weet te gebruiken om het gat te dichten. Gezien het positieve eigen vermogen dat PSV voor dit seizoen nog had komt het effectieve tekort op 10 miljoen uit volgens het ED.quote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nogmaals: hoe gaan we dat betalen? Er moet een tekort van 30 miljoen euro gevuld worden voordat we weer een dubbeltje uit kunnen geven aan transfers.
PSV probeert al jaaaaaaaaaaaaaren het stadion te herfinancieren. Ik moet het nog zien. Het cashen van de overwaarde op zoiets onverkoopbaars als een voetbalstadion is iets waar geen zinnig mens zich aan zou wagen. Maar goed, de finaciële wereld is wel vaker niet zinnig gebleken dus wie weetquote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik denk dat Tiny Sanders met een of andere tovertruc gaat komen, waarbij hij de overwaarde van het stadion weet te gebruiken om het gat te dichten. Gezien het positieve eigen vermogen dat PSV voor dit seizoen nog had komt het effectieve tekort op 10 miljoen uit volgens het ED.
Precies, alleen Toivonen en Dzsudzsak vertegenwoordigen enige waarde.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV heeft amper spelers
Dat is wel het andere uiterste.quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, we gaan dus als we de CL mislopen zo'n beetje Feyenoord achterna.
Nee, die situatie is vergelijkbaar: een relatief grote begroting maar geen cash in de kas waardoor je op de transfermarkt afgetroefd wordt door clubs die een veel lagere begroting hebben maar wel een paar miljoen uit kunnen geven aan transfers.quote:
Jaren terug was berekend als PSV zelfstandig moest herfinancieren de winst minimaal zou zijn. Dus toen is ervoor gekozen gewoon de tijd uit te zitten en dan zouden we na het aflossen die schuld kwijt zijn. Maar we zitten dankzij Westerhof ook nog met achterlijke lening die omgezet uit het spelersfondsquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV probeert al jaaaaaaaaaaaaaren het stadion te herfinancieren. Ik moet het nog zien. Het cashen van de overwaarde op zoiets onverkoopbaars als een voetbalstadion is iets waar geen zinnig mens zich aan zou wagen. Maar goed, de finaciële wereld is wel vaker niet zinnig gebleken dus wie weet
Feyenoord had een schuld van 40 miljoen op een begroting die lager was zonder dat er onderpand was ten opzichte van die schuld. Daarin verschilt het. PSV heeft bezittingen tegenover de schulden staan. Om zo maar eens een verschil te noemenquote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, die situatie is vergelijkbaar: een relatief grote begroting maar geen cash in de kas waardoor je op de transfermarkt afgetroefd wordt door clubs die een veel lagere begroting hebben maar wel een paar miljoen uit kunnen geven aan transfers.
Ik heb het nu over de financiële situatie, ik zeg niet dat het sportief meteen net zo beroerd gaat als bij Feyenoord. Maar je zal heel snel orde op zaken moeten stellen, een of 2 van dat soort seizoenen en je speelt ook gewoon om de achtste plaats.
Wel genoeg niet bewezen spelers, maar das geen ramp, veel slechter voetbal dan dit seizoen kan toch nietquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, we gaan dus als we de CL mislopen zo'n beetje Feyenoord achterna.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:05 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie PSV nog wel minimaal 2e worden , eerlijk gezegd en ik ben bang dat dat ten koste gaat van Ajax
Die liepen er bij Feyenoord ook genoeg dit seizoen. Als je inderdaad naast de CL grijpt, wat overigens natuurlijk nog lang niet zeker is, zul je toch heel waarschijnlijk wel Dzudszak en Toivonen in de verkoop moeten zetten. Zeker omdat die jongens ook gewoon wel 'per se' CL zullen willen spelen. Dan KAN het zomaar eens helemaal verkeerd gaan volgend seizoen. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan zomaar. Je zag het ook met AZ, dat van kampioenskandidaat ineens degradatiekandidaat stond. Als er mentaal iets knapt van 'het lukt toch niet dit seizoen', kan PSV wel eens een paar jaar in de middenmoot belanden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
Ojo, Zeefuik, Tamata, Zaki, Dries Wuytens, Ibrahim, Mokthar.
Voldoende talentvolle jongens bij PSV
Jouw voorspelling af en toequote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Mark my words.
Zeefuik en Tamata kunnen er niks van.quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
Ojo, Zeefuik, Tamata, Zaki, Dries Wuytens, Ibrahim, Mokthar.
Voldoende talentvolle jongens bij PSV
Idd. Als ajax van Heerenveen wint maken ze nog goede kans, maar als ze straks als gebroken team nog om een tweede plaats moeten ballen geloof ik niet in winst.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw voorspelling af en toe. Als Ajax tegen Heerenveen verliest en Twente wint, dan wint Twente de laatste dag echt wel van ons hoor
Die zijn toch niet te verkopen nuquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die liepen er bij Feyenoord ook genoeg dit seizoen. Als je inderdaad naast de CL grijpt, wat overigens natuurlijk nog lang niet zeker is, zul je toch heel waarschijnlijk wel Dzudszak en Toivonen in de verkoop moeten zetten. Zeker omdat die jongens ook gewoon wel 'per se' CL zullen willen spelen. Dan KAN het zomaar eens helemaal verkeerd gaan volgend seizoen. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan zomaar. Je zag het ook met AZ, dat van kampioenskandidaat ineens degradatiekandidaat stond. Als er mentaal iets knapt van 'het lukt toch niet dit seizoen', kan PSV wel eens een paar jaar in de middenmoot belanden.
Hij reageert net zo debiel als Hoflandquote:
Een kennerquote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeefuik en Tamata kunnen er niks van.
Ben wel benieuwd naar die Ibrahim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |