quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga eens haten op je eigen club ipv op de mods die hier de trollposts verwijderen, zou ik zeggen
quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom ik speciaal naar dit topic om de trollposts te verwijderen, kom ik weer zo'n trieste post van jou tegen. Stik er in
Preciesquote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelijkspel ajax-twente, en winst PSV:
Stand:
Twente 72
PSV 71
Ajax 71
PSV 2de op doelsaldo
Voor jou nog even de aanleidingquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Mike-The-Situation het volgende:
dus gelijkspel is beste voor ajax en twente
dat ik dit nog uit moet leggen stijnda, jij bent echt domhahahahahha
quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, kansloze figuren.
Twente speelt nog tegen Ajax op de laatste dag dus dat is in ieder geval nog puntverlies om de 2e plek te heroveren...
Inderdaad. Misschien nog tegen Groningen als het nergens meer om gaat. Tegen Vitesse verwacht ik een draak van een wedstrijd met grote kans op puntverlies.quote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef knep het volgende:
Mensen die denken dat PSV de volgende 2 wedstrijden gaat winnen.
Dit elftal ligt knock-out in de hoek.
Het scheelt dat Ajax er nog ook langer na niet isquote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat zeker geen 6 punten halenGroningen uit mag je hopen op een gelijkspel, want met zo'n team ga je daar niet winnen. En Vitesse, thuis, zonder Lens, Engelaar, Manolev en Pieters gaat ook heel lastig worden..
Bedankt voor het verwijderen van de trollposts, meen ik serieusquote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga eens haten op je eigen club ipv op de mods die hier de trollposts verwijderen, zou ik zeggen
Tuurlijk mag iedereen hier posten. maar posts als wat een losers, hahaha ze hebben verloren, zijn niet echt gewenst en zijn gewoon trolls.quote:
*shrug*quote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
wat een figuren hierzo. Als iedereen nou even weggaat als je geen PSV'er bent. Inhoudelijke discussies zijn nu toch niet echt mogelijk. Kom morgen maar weer trollen.
Zie jij nog inhoudelijke posts?quote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*shrug*
Gewoon negeren en alleen op inhoudelijke posts reageren. It's not that hard
Jawel, ze krijgen daar notes voor en vaak wordt het doorverwezen naar de F(A)'s, want die kunnen iemand bannen. Mods geven alleen iets doorquote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van de trollposts, meen ik serieus![]()
Probleem is een beetje dat ze zo blijven doorgaan want er staat geen straf op.
Kan daar niet iets aan worden gedaan?
quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef knep het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ze allemaal een rotschop geeft!
Een note krijgen is meer een beloning dan een straf volgens mijquote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, ze krijgen daar notes voor en vaak wordt het doorverwezen naar de F(A)'s, want die kunnen iemand bannen. Mods geven alleen iets door
Helemaal mee eens. Rode kaart van Engelaar was belachelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
Scheidsrechter was gewoon een thuisfluiter.. dat kun je niet ontkennen maar dan nog was PSV veel te slecht.
Die van mijquote:
Zelfs zonder rood waren ze nog tegen een nederlaag aangelopen. Dat kon je in de eerste helft al zienquote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
Scheidsrechter was gewoon een thuisfluiter.. dat kun je niet ontkennen maar dan nog was PSV veel te slecht.
Notes is een optelsom voor een banquote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een note krijgen is meer een beloning dan een straf volgens mij![]()
Dat andere is wel mooi, maar toch opvallend dat ze hier toch elke week weer zitten dan
Dank jequote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Skv het volgende:
Erg zonde voor PSV. Ben Twentesupporter, maar die rode kaart is natuurlijk heel erg vreemd. Sterkte met het verlies.
Dat zeg ik toch.. en ik heb het niet eens over de rode kaart, dat is dan een groot voorbeeld. Maar elk normaal duel werd al tegen psv gefloten, Feyenoord kreeg alles mee, psv alles tegen. Simpel, maar daar moet je boven staan en toch winnen, deden ze niet, terecht verloren.. eigen schuld.quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zelfs zonder rood waren ze nog tegen een nederlaag aangelopen. Dat kon je in de eerste helft al zien
Voor een paar dagen zodat ze het volgende weekend weer kunnen?quote:
Ik zal een ctrl F lijstje gaan samenstellenquote:
Banshee kreeg een week en 2 weken volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Voor een paar dagen zodat ze het volgende weekend weer kunnen?
[..]
Ik zal een ctrl F lijstje gaan samenstellen
quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten: "We gaan vechten voor de tweede plaats. Meer kunnen we niet doen"
quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten: "We gaan vechten voor de tweede plaats. Meer kunnen we niet doen"
Vind ik helemaal niet gek hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |