Die van mijquote:
Zelfs zonder rood waren ze nog tegen een nederlaag aangelopen. Dat kon je in de eerste helft al zienquote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
Scheidsrechter was gewoon een thuisfluiter.. dat kun je niet ontkennen maar dan nog was PSV veel te slecht.
Notes is een optelsom voor een banquote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een note krijgen is meer een beloning dan een straf volgens mij![]()
Dat andere is wel mooi, maar toch opvallend dat ze hier toch elke week weer zitten dan
Dank jequote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Skv het volgende:
Erg zonde voor PSV. Ben Twentesupporter, maar die rode kaart is natuurlijk heel erg vreemd. Sterkte met het verlies.
Dat zeg ik toch.. en ik heb het niet eens over de rode kaart, dat is dan een groot voorbeeld. Maar elk normaal duel werd al tegen psv gefloten, Feyenoord kreeg alles mee, psv alles tegen. Simpel, maar daar moet je boven staan en toch winnen, deden ze niet, terecht verloren.. eigen schuld.quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zelfs zonder rood waren ze nog tegen een nederlaag aangelopen. Dat kon je in de eerste helft al zien
Voor een paar dagen zodat ze het volgende weekend weer kunnen?quote:
Ik zal een ctrl F lijstje gaan samenstellenquote:
Banshee kreeg een week en 2 weken volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Voor een paar dagen zodat ze het volgende weekend weer kunnen?
[..]
Ik zal een ctrl F lijstje gaan samenstellen
quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten: "We gaan vechten voor de tweede plaats. Meer kunnen we niet doen"
quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten: "We gaan vechten voor de tweede plaats. Meer kunnen we niet doen"
Vind ik helemaal niet gek hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |