En volgend jaar winnen jullie gelijk de CL, toch?quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat lul jij nou..![]()
Dit jaar worden we kampioen hoor..
Bedankt! Je hebt mijn dag helemaal goed gemaakt!quote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat was in de echte wereld, bij PSV staan ze gewoon met beide benen op de grond
Neequote:Op maandag 25 april 2011 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat dit het PSV topicis, rot je nu weer op?
Dan ga ik maar wegquote:
DAM die iets zinnigs post, dat moet gequote worden.quote:
Tsjah, Paul lokt alle trolls met zich mee.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn ze nou nog steeds aan het trollen?
Hahaha,ik denk dat ze nog 2 a 3 topics doorgaan..quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achja eerst nog zien of Ajax kan winnen in Heerenveen, en Twente in de Amsterdam...quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hahaha,ik denk dat ze nog 2 a 3 topics doorgaan..
Nou ja, we zijn niet over PSV aan het trollen, alleen DAM.quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hahaha,ik denk dat ze nog 2 a 3 topics doorgaan..
Zo niet,dan moeten er wat bans komen,wil je niet een MEGA-rel krijgen hierooquote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja eerst nog zien of Ajax kan winnen in Heerenveen, en Twente in de Amsterdam...
DAM moet lekker naar Argentinië opdonderenquote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn niet over PSV aan het trollen, alleen DAM.
Wifi in de hemel?quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Jezus wat een getroll,gisteren snapte ik het nog,maar het is maar een focking spel man..
Ga een leven zoeken en niet hier liggen trollen ofzo
Praat over PSV,De eredivisie of iig over iets dat boeit!
Jezus
Ze hebben er een "neus" voor toch?quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
En hoe gaan we dat betalen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Coelho het volgende:
Als Twente of Ajax komend weekend punten laat liggen, dan gaat PSV zomaar weer meedoen. Vitesse kunnen we hebben, en met Groningen hebben we het al vaker op een akkoordje gegooid. Inmiddels zou de titel dan wel gedevalueerd zijn tot de titel van de minst zwakke ploeg, maar hé, een titel is een titel.
[sub]En ongeacht resultaat daarna zsm afscheid nemen van Fredje en de helft van z'n kneuzenbende. [/sub]
Die kans zit er dan dik in ja..quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Mark my words.
Als Ajax komend weekend punten laat liggen tegen Heerenveen, wordt PSV kampioen.
Ik denk niet dat Groningen ons die partij geeft, ik vind als je van Vitesse wint en je tegenstanders laten punten liggen waardoor je ALSNOG de kans krijgt om kampioen te worden.. moet je die absoluut pakken. Had in Rotterdam al moeten gebeuren.. maar dan in Groningen is het echt alles of niets.quote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Waarom wordt er door iedereen gedacht dat Groningen PSV zo maar laat winnen ?
Misschien vechten ze nog om de 4e plek maar ook als dat niet zo is dan zie ik Gromingen nog wel punten afpakken van PSV.
Misschien kunnen we volgende week een deal sluiten met die maffiabaas van Vitesse?quote:
Nogmaals: hoe gaan we dat betalen? Er moet een tekort van 30 miljoen euro gevuld worden voordat we weer een dubbeltje uit kunnen geven aan transfers.quote:Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Misschien kunnen we volgende week een deal sluiten met die maffiabaas van Vitesse?
Ik snap het probleem, maar zou het desnoods met meer jeugd willen proberen. Ik bedoel, spelers als Berg, Engelaar, Manolev, Sjaak drukken natuurlijk ook gewoon op de begroting. Probeer dan met goed scoutingbeleid een of twee geroutineerde vervangers terug te halen die ook uitstraling hebben. Zorg dat je een degelijke as hebt en zet daar frivole jonge honden omheen.
Dat je op een bepaald moment niet in vorm bent, of gewoon de kwaliteit ontbeert is tot daar aan toe, maar op het moment dat mensen ongemotiveerd zijn, zijn ze wat mij betreft ook ons shirt niet meer waardig.
Dan moet Ajax wel PSV helpen door te winnen tegen Twentequote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Mark my words.
Als Ajax komend weekend punten laat liggen tegen Heerenveen, wordt PSV kampioen.
En dan zeker wel juichen voor Ajax hčquote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wel PSV helpen door te winnen tegen Twente
PSV heeft amper spelersquote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef rubbereend het volgende:
De begroting van volgend jaar zal alleen dicht te maken zijn met een grote verkoop van de zomer en het saneren van een aantal salarissen. Aan versterkingen hoef je voorlopig niet te denken.
Precies, we gaan dus als we de CL mislopen zo'n beetje Feyenoord achterna.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV heeft amper spelers
Ik denk dat Tiny Sanders met een of andere tovertruc gaat komen, waarbij hij de overwaarde van het stadion weet te gebruiken om het gat te dichten. Gezien het positieve eigen vermogen dat PSV voor dit seizoen nog had komt het effectieve tekort op 10 miljoen uit volgens het ED.quote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nogmaals: hoe gaan we dat betalen? Er moet een tekort van 30 miljoen euro gevuld worden voordat we weer een dubbeltje uit kunnen geven aan transfers.
PSV probeert al jaaaaaaaaaaaaaren het stadion te herfinancieren. Ik moet het nog zien. Het cashen van de overwaarde op zoiets onverkoopbaars als een voetbalstadion is iets waar geen zinnig mens zich aan zou wagen. Maar goed, de finaciële wereld is wel vaker niet zinnig gebleken dus wie weetquote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik denk dat Tiny Sanders met een of andere tovertruc gaat komen, waarbij hij de overwaarde van het stadion weet te gebruiken om het gat te dichten. Gezien het positieve eigen vermogen dat PSV voor dit seizoen nog had komt het effectieve tekort op 10 miljoen uit volgens het ED.
Precies, alleen Toivonen en Dzsudzsak vertegenwoordigen enige waarde.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV heeft amper spelers
Dat is wel het andere uiterste.quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, we gaan dus als we de CL mislopen zo'n beetje Feyenoord achterna.
Nee, die situatie is vergelijkbaar: een relatief grote begroting maar geen cash in de kas waardoor je op de transfermarkt afgetroefd wordt door clubs die een veel lagere begroting hebben maar wel een paar miljoen uit kunnen geven aan transfers.quote:
Jaren terug was berekend als PSV zelfstandig moest herfinancieren de winst minimaal zou zijn. Dus toen is ervoor gekozen gewoon de tijd uit te zitten en dan zouden we na het aflossen die schuld kwijt zijn. Maar we zitten dankzij Westerhof ook nog met achterlijke lening die omgezet uit het spelersfondsquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV probeert al jaaaaaaaaaaaaaren het stadion te herfinancieren. Ik moet het nog zien. Het cashen van de overwaarde op zoiets onverkoopbaars als een voetbalstadion is iets waar geen zinnig mens zich aan zou wagen. Maar goed, de finaciële wereld is wel vaker niet zinnig gebleken dus wie weet
Feyenoord had een schuld van 40 miljoen op een begroting die lager was zonder dat er onderpand was ten opzichte van die schuld. Daarin verschilt het. PSV heeft bezittingen tegenover de schulden staan. Om zo maar eens een verschil te noemenquote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, die situatie is vergelijkbaar: een relatief grote begroting maar geen cash in de kas waardoor je op de transfermarkt afgetroefd wordt door clubs die een veel lagere begroting hebben maar wel een paar miljoen uit kunnen geven aan transfers.
Ik heb het nu over de financiële situatie, ik zeg niet dat het sportief meteen net zo beroerd gaat als bij Feyenoord. Maar je zal heel snel orde op zaken moeten stellen, een of 2 van dat soort seizoenen en je speelt ook gewoon om de achtste plaats.
Wel genoeg niet bewezen spelers, maar das geen ramp, veel slechter voetbal dan dit seizoen kan toch nietquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, we gaan dus als we de CL mislopen zo'n beetje Feyenoord achterna.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:05 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie PSV nog wel minimaal 2e worden , eerlijk gezegd en ik ben bang dat dat ten koste gaat van Ajax
Die liepen er bij Feyenoord ook genoeg dit seizoen. Als je inderdaad naast de CL grijpt, wat overigens natuurlijk nog lang niet zeker is, zul je toch heel waarschijnlijk wel Dzudszak en Toivonen in de verkoop moeten zetten. Zeker omdat die jongens ook gewoon wel 'per se' CL zullen willen spelen. Dan KAN het zomaar eens helemaal verkeerd gaan volgend seizoen. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan zomaar. Je zag het ook met AZ, dat van kampioenskandidaat ineens degradatiekandidaat stond. Als er mentaal iets knapt van 'het lukt toch niet dit seizoen', kan PSV wel eens een paar jaar in de middenmoot belanden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
Ojo, Zeefuik, Tamata, Zaki, Dries Wuytens, Ibrahim, Mokthar.
Voldoende talentvolle jongens bij PSV
Jouw voorspelling af en toequote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Mark my words.
Zeefuik en Tamata kunnen er niks van.quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
Ojo, Zeefuik, Tamata, Zaki, Dries Wuytens, Ibrahim, Mokthar.
Voldoende talentvolle jongens bij PSV
Idd. Als ajax van Heerenveen wint maken ze nog goede kans, maar als ze straks als gebroken team nog om een tweede plaats moeten ballen geloof ik niet in winst.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw voorspelling af en toe. Als Ajax tegen Heerenveen verliest en Twente wint, dan wint Twente de laatste dag echt wel van ons hoor
Die zijn toch niet te verkopen nuquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die liepen er bij Feyenoord ook genoeg dit seizoen. Als je inderdaad naast de CL grijpt, wat overigens natuurlijk nog lang niet zeker is, zul je toch heel waarschijnlijk wel Dzudszak en Toivonen in de verkoop moeten zetten. Zeker omdat die jongens ook gewoon wel 'per se' CL zullen willen spelen. Dan KAN het zomaar eens helemaal verkeerd gaan volgend seizoen. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan zomaar. Je zag het ook met AZ, dat van kampioenskandidaat ineens degradatiekandidaat stond. Als er mentaal iets knapt van 'het lukt toch niet dit seizoen', kan PSV wel eens een paar jaar in de middenmoot belanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |