abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95949711
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zei ik al
:') geen idee :')

En je was er nog zo zeker van dat ze kampioen zouden worden, faalhaas.
★★★
pi_95949818
Ok, dank voor je nuttige opmerking. Ga je nu weer naar ONZ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95949832
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ok, dank voor je nuttige opmerking. Ga je nu weer naar ONZ?
Ouch.
★★★
pi_95951154
PSV heeft de laatste 3,4 jaar gewoon goed gescout in het buitenland.

Vrijwel alles wat ze uit Nederland hebben gehaald is niets en iedere fatsoenlijke voetballer in Nederland bij een subtopper is een stuk duurder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95951252
Vukovic, Manolev, Isaksson, Marcelo, Brechet, Manco, Maza, Cassio Ramos. Wat een superscout heeft PSV toch.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_95951273
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Vukovic, Manolev, Isaksson, Marcelo, Brechet, Manco, Maza, Cassio Ramos. Wat een superscout heeft PSV toch.
Heb je last van Alzheimer?
pi_95951437
Nee, maar ONZ is verderop, misschien moet je daar posten.
pi_95951467
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Nee, maar ONZ is verderop, misschien moet je daar posten.
Je vergeet de helft, of je snapt er niks van of je hebt Alzeimer, hopelijk is het alzheimer
  maandag 25 april 2011 @ 12:37:28 #209
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95951479
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je last van Alzheimer?
Heeft iemand de DAM bingo kaart nog? We hebben er weer een :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95951496
Kom eens met argumenten :Y
pi_95951522
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Kom eens met argumenten :Y
Nee praat nooit met stalkers
pi_95951561
Als jij het zegt.
  maandag 25 april 2011 @ 12:40:44 #213
189963 nubreektmijnklomp
pi_95951602
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je vergeet de helft, of je snapt er niks van of je hebt Alzeimer, hopelijk is het alzheimer
Ik weet niet of je het door hebt. Maar buiten Reis en dzud zijn er geen geweldige spelers in de selectie van PSV. En de transfers hebben PSV blijkbaar ook geen windeieren gelegd. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95951785
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het door hebt. Maar buiten Reis en dzud zijn er geen geweldige spelers in de selectie van PSV. En de transfers hebben PSV blijkbaar ook geen windeieren gelegd. :P
Zoals overal in Nederland

Toivonen is ook gewoon goed
pi_95952066
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Niet zwetsen, als een aantal spelers van PSV bij Ajax zouden spelen zouden ze voor meer geld weggaan.. Bij Ajax lopen ook genoeg matige spelers rond. Als het zelfde team volgend jaar 3x beter presteert zijn ze opeens weer top talenten en noem het maar op.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals overal in Nederland

Toivonen is ook gewoon goed
Eens, overal in NL matigjes, Twente ook, Ajax ook..
En ik vind Toivonen ook goed, mensen kijken natuurlijk (vooral niet psv'ers en media) naar zijn smerigheidjes maar die jongen kan wel voetballen. Paar wedstrijden geleden had hij 4 geweldige (of geniale) passes op Berg (die het verprutste), weet niet meer welke wedstrijd.. niemand die er wat van zegt, doet Ericksen het dan krijgen we het overal te horen..

Het smerigen mag er van mij ook af, hij heeft zichzelf 8 wedstrijden uitgeschakeld door 2 super domme ellebogen.. daarmee benadeel je PSV ook.

Ik vind Labyad die paar wedstrijden ook best lekker spelen :) (gister had hij wel die bal op de bal gewoon moeten afleggen naar Balasz).
pi_95952610
Toivonen is een middelmatige speler. Hij steekt er bovenuit omdat Engelaar er al helemaal niks van kan.
★★★
pi_95952675
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen is een middelmatige speler. Hij steekt er bovenuit omdat Engelaar er al helemaal niks van kan.
Slechte troll poging

Kunnen die kutjes uit 020 overigens niet oprotten?
pi_95952733
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Slechte troll poging

Kunnen die kutjes uit 020 overigens niet oprotten?
;)

Toivonen is een leuke speler, maar zeker geen topper. PSV had hem gewoon moeten verkopen aan Liverpool.
★★★
pi_95952929
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

;)

Toivonen is een leuke speler, maar zeker geen topper. PSV had hem gewoon moeten verkopen aan Liverpool.
Achteraf gezien wel ja, maar toen speelde hij fantastisch en scoorde hij 1 keer per wedstrijd ;)
pi_95953030
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

;)

Dat sowieso.. ;) 12 miljoen, ik had er een strik omgedaan en op het vliegveld afgezet..
pi_95953107
ola is een goede speler , alleen moet hij zijn gedrag veranderen
pi_95954077
Ik vond de actie van Engelaar gewoon dom want hij was de controle over de bal kwijt en moest een correctie tackle aangaan om de bal weer te veroveren. Als die tackle nou als een banaan was geweest ( dus benen krom om de bal naar links of rechts te tikken ) was er niks aan de hand geweest. Engelaar ging echter met de benen recht het duel in en raakt de bal en speler, ik vond de actie onbesuisd en deze moest naar mijn mening bestraft worden met een gele kaart.
'There are no Rights and Wrongs. Only Power' - Sarkar
pi_95954250
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:58 schreef Sarkar het volgende:
Ik vond de actie van Engelaar gewoon dom want hij was de controle over de bal kwijt en moest een correctie tackle aangaan om de bal weer te veroveren. Als die tackle nou als een banaan was geweest ( dus benen krom om de bal naar links of rechts te tikken ) was er niks aan de hand geweest. Engelaar ging echter met de benen recht het duel in en raakt de bal en speler, ik vond de actie onbesuisd en deze moest naar mijn mening bestraft worden met een gele kaart.
Engelaar gaat ALTIJD met een gestrekt been op de bal af, en dat gaat 95% van de tijd goed.. maar als je dan mis zit is de kans op rood er groot. Nou vond ik deze overtreding ook te zwaar gestraft, geel was beter op zijn plek.
pi_95954344
Engelaar had geel moeten hebben,maar is niet de speler die psv beter maakt.
pi_95954407
Schijndel de gekstuuuuuuuh!
  maandag 25 april 2011 @ 14:21:26 #226
189963 nubreektmijnklomp
pi_95954718
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Niet zwetsen, als een aantal spelers van PSV bij Ajax zouden spelen zouden ze voor meer geld weggaan.. Bij Ajax lopen ook genoeg matige spelers rond. Als het zelfde team volgend jaar 3x beter presteert zijn ze opeens weer top talenten en noem het maar op.

Zo gaat het in de voetballerij. Ajax heeft inderdaad ook weinig goede spelers momenteel. Alleen spelers met "potentie". Alleen het belgische duo is goed inderdaad. En een keeper die ons steeds red. Dat mist psv wel een beetje :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95954826
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Zo gaat het in de voetballerij. Ajax heeft inderdaad ook weinig goede spelers momenteel. Alleen spelers met "potentie". Alleen het belgische duo is goed inderdaad. En een keeper die ons steeds red. Dat mist psv wel een beetje :P
Het Belgische duo is ook niet goed, vooral Alderwereld niet. Vertonghen heeft wel potentie ja, maar daarnaast maakt Vertonghen ook veel blunders als je er op let, maar dat doet er niet toe. Waar het mij omgaat, Ajax of ze nu goed of slecht presteren verkopen spelers voor tig miljoen meer dan PSV.

Het feit van een goede keeper klopt, een goede keeper zoals wij toen Gomez hadden dat geeft ook veel rust en ben je minder bang om fouten te maken, laatste tijd doet Issackson het beter met corners maar je houdt je hart elke keer vast.

Als PSV gewoon een scorende spits heeft dan raakt de rest ook niet depressief en blijf je veel beter in je vel zitten, dat is gewoon een noodzaak, de rest kan dan wel matig zijn maar als je constant meer scoort dan je tegenstander blijf je winnen (jaja had er een van cruijjf kunnen zijn).

In het begin deden we dat en zag je dat ze gewoon plezier hadden met Doedel/Reis/Koef/Toivonen, daarna een tegenslag en bleven de goals uit.. dan zak je verder en verder.
  maandag 25 april 2011 @ 14:28:47 #228
189963 nubreektmijnklomp
pi_95954894
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:26 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Het Belgische duo is ook niet goed, vooral Alderwereld niet. Vertonghen heeft wel potentie ja, maar daarnaast maakt Vertonghen ook veel blunders als je er op let, maar dat doet er niet toe. Waar het mij omgaat, Ajax of ze nu goed of slecht presteren verkopen spelers voor tig miljoen meer dan PSV.

Het feit van een goede keeper klopt, een goede keeper zoals wij toen Gomez hadden dat geeft ook veel rust en ben je minder bang om fouten te maken, laatste tijd doet Issackson het beter met corners maar je houdt je hart elke keer vast.

Als PSV gewoon een scorende spits heeft dan raakt de rest ook niet depressief en blijf je veel beter in je vel zitten, dat is gewoon een noodzaak, de rest kan dan wel matig zijn maar als je constant meer scoort dan je tegenstander blijf je winnen (jaja had er een van cruijjf kunnen zijn).

In het begin deden we dat en zag je dat ze gewoon plezier hadden met Doedel/Reis/Koef/Toivonen, daarna een tegenslag en bleven de goals uit.. dan zak je verder en verder.
Momenteel zijn ze inderdaad niet geweldig, maar dat is niemand in deze fase van de competitie (van de topclubs dan). Normaal gesproken spelen ze gewoon zeer sterk.

Overigens is het wel grappig dat Gomez nu de blunderende keeper uithangt bij Tottenham, terwijl hij bij PSV nog zo goed was ;(. En het is inderdaad wel op z'n Cruijfiaans open deuren intrappen :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95954940
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Overigens is het wel grappig dat Gomez nu de blunderende keeper uithangt bij Tottenham, terwijl hij bij PSV nog zo goed was ;(. En het is inderdaad wel op z'n Cruijfiaans open deuren intrappen :P
Kan zijn dat hij zich daar niet zo fijn voelt als bij PSV, het is net zoals een andere baan.. als jij niet lekker op je plek zit gaan je prestaties ook achteruit, wie weet. Van mij mag hij terug komen :)
  maandag 25 april 2011 @ 15:00:38 #230
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_95955771
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 09:54 schreef Type-R het volgende:

[..]

Check em hard proberen te trollen _O-
Jup en wat word er tegen gedaan? Niks. Je kan niet eens een grote bek tegen dat paupervolk van andere clubs openzetten want dan, ja dan is men er eens wel als de kippen bij.

Ze moeten de regel eens aanpassen dat, als je loopt te trollen een maand ban krijgt. De oorzaak van het verzieken aanpakken, en niet de uitwassen.

Ik ben trouwens blij als het seizoen is afgelopen, en heb vrees voor wat er komend seizoen allemaal weggaat/komt en waar PSV gaat eindigen.
Ik denk niet eens dat we kans maken op een CL plek.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_95955831
Gomes

[ Bericht 41% gewijzigd door j0rdiiii op 25-04-2011 15:09:15 ]
  maandag 25 april 2011 @ 15:04:03 #232
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_95955865
Komt niet, en zal ook waarschijnlijk nooit meer bij PSV te zien zijn net als Van Bommel en Van Nistelrooij.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_95961386
Waarom hoor ik niemand over die belachelijke rode kaart?
die scheids moeten ze echt 3 wedstrijden schorsing geven ipv Engelaar.
Nothing to see here, carry on
pi_95961600
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef RijstNatie het volgende:
Is wel wat over gezegd, was belachelijk inderdaad, maar dat werd allemaal overspoeld door trollposts.
pi_95961808
we kunnen zelfs in theorie nog 1 ste worden.
pi_95962395
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef riododo het volgende:
we kunnen zelfs in theorie nog 1 ste worden.
Heerenveen *O*
  maandag 25 april 2011 @ 18:44:06 #237
189963 nubreektmijnklomp
pi_95962454
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef RijstNatie het volgende:
Omdat dat net zo vaak bij jullie tegenstander is gebeurd en er toen ook amper over gepraat werd. Dus waarom zouden ze er nu wel heel veel aandacht aan besteden. Sowieso was dit wel gewoon geel normaal gesproken, daar niet van.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95962591
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Omdat dat net zo vaak bij jullie tegenstander is gebeurd en er toen ook amper over gepraat werd. Dus waarom zouden ze er nu wel heel veel aandacht aan besteden. Sowieso was dit wel gewoon geel normaal gesproken, daar niet van.
nu breekt mijn klomp toch echt.
Engelaar speelt de bal eerst en daarna loopt die kakkerlak tegen z'n voet, dus Engelaar valt niks te verwijten
Nothing to see here, carry on
  maandag 25 april 2011 @ 18:51:21 #239
189963 nubreektmijnklomp
pi_95962678
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

nu breekt mijn klomp toch echt.
Engelaar speelt de bal eerst en daarna loopt die kakkerlak tegen z'n voet, dus Engelaar valt niks te verwijten
Hij speelt de bal met gestrekt been op de enkel van de tegenstander daarna ja. Het was sowieso geen rood nee, maar wel gewoon geel als je op zo'n manier inkomt met gestrekt been :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95962722
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

PSV werd ook een 100% zekere goal onthouden, maar dan hadden ze nog wel verloren want het was echt niveautje Ajax wat PSV liet zien
pi_95962907
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

PSV werd ook een 100% zekere goal onthouden, maar dan hadden ze nog wel verloren want het was echt niveautje Ajax wat PSV liet zien
100% een goal onthouden ? In je dromen zeker.
Als ze de arbitrale fouten van dit seizoen bij PSV nog enigszins gelijk willen trekken dan zullen ze de komende 2 wedstrijden nog wel een paar rode kaarten ontvangen.
En het zegt veel over het niveau van PSV dat ze nog slechter presteren dan Ajax.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_95962992
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Pedroso het volgende:

[..]

100% een goal onthouden ? In je dromen zeker.
Als ze de arbitrale fouten van dit seizoen bij PSV nog enigszins gelijk willen trekken dan zullen ze de komende 2 wedstrijden nog wel een paar rode kaarten ontvangen.
En het zegt veel over het niveau van PSV dat ze nog slechter presteren dan Ajax.
Nee, dat was in de echte wereld, bij PSV staan ze gewoon met beide benen op de grond
pi_95963108
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, dat was in de echte wereld, bij PSV staan ze gewoon met beide benen op de grond
Ok, nu jij nog.
pi_95963145
Ok, ga je nu weer terug en stop je met trollen?
pi_95963283
Waar trol ik ?
Snap dat je gefrustreerd bent omdat PSV het nieuwe Ajax gaat worden (grote mond maar al jaren geen prijs meer gewonnen en dit gaat nog wel even duren) maar wel een beetje reeel blijven knul.
  maandag 25 april 2011 @ 19:10:06 #246
189963 nubreektmijnklomp
pi_95963401
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Waar trol ik ?
Snap dat je gefrustreerd bent omdat PSV het nieuwe Ajax gaat worden (grote mond maar al jaren geen prijs meer gewonnen en dit gaat nog wel even duren) maar wel een beetje reeel blijven knul.
DAM is nog nooit reeel geweest. Hij is echt de belichaming van de arrogantie van alle ajax fans uit '95-2004 samen met de arrogantie van al die Nederlandse Barcelona fanboys. Naïef als de tering dus :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95963692
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

DAM is nog nooit reeel geweest. Hij is echt de belichaming van de arrogantie van alle ajax fans uit '95-2004 samen met de arrogantie van al die Nederlandse Barcelona fanboys. Naïef als de tering dus :P
Ken hem een beetje hoor. Krijg nog 100 Euro van hem (weddenschap over Huntelaar voordat ie naar Madrid ging) maar helaas nog niets in m'n brievenbus gevonden.
pi_95963831
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ok, nu jij nog.
Ons boertje Paul uit Schijndel is altijd zo gewoon gebleven.
pi_95964292
quote:
Waar trol ik ?
Wat lul jij nou.. _O-

Dit jaar worden we kampioen hoor.. :')
pi_95965116
quote:
Waar trol ik ?
Omdat dit het PSV topicis, rot je nu weer op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')