Ouch.quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ok, dank voor je nuttige opmerking. Ga je nu weer naar ONZ?
Heb je last van Alzheimer?quote:Op maandag 25 april 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Vukovic, Manolev, Isaksson, Marcelo, Brechet, Manco, Maza, Cassio Ramos. Wat een superscout heeft PSV toch.
Je vergeet de helft, of je snapt er niks van of je hebt Alzeimer, hopelijk is het alzheimerquote:Op maandag 25 april 2011 12:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Nee, maar ONZ is verderop, misschien moet je daar posten.
Heeft iemand de DAM bingo kaart nog? We hebben er weer eenquote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je last van Alzheimer?
Nee praat nooit met stalkersquote:
Ik weet niet of je het door hebt. Maar buiten Reis en dzud zijn er geen geweldige spelers in de selectie van PSV. En de transfers hebben PSV blijkbaar ook geen windeieren gelegd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je vergeet de helft, of je snapt er niks van of je hebt Alzeimer, hopelijk is het alzheimer
Zoals overal in Nederlandquote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt. Maar buiten Reis en dzud zijn er geen geweldige spelers in de selectie van PSV. En de transfers hebben PSV blijkbaar ook geen windeieren gelegd.
Niet zwetsen, als een aantal spelers van PSV bij Ajax zouden spelen zouden ze voor meer geld weggaan.. Bij Ajax lopen ook genoeg matige spelers rond. Als het zelfde team volgend jaar 3x beter presteert zijn ze opeens weer top talenten en noem het maar op.quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt. Maar buiten Reis en dzud zijn er geen geweldige spelers in de selectie van PSV. En de transfers hebben PSV blijkbaar ook geen windeieren gelegd.
Eens, overal in NL matigjes, Twente ook, Ajax ook..quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals overal in Nederland
Toivonen is ook gewoon goed
Slechte troll pogingquote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen is een middelmatige speler. Hij steekt er bovenuit omdat Engelaar er al helemaal niks van kan.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Slechte troll poging
Kunnen die kutjes uit 020 overigens niet oprotten?
Achteraf gezien wel ja, maar toen speelde hij fantastisch en scoorde hij 1 keer per wedstrijdquote:Op maandag 25 april 2011 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Toivonen is een leuke speler, maar zeker geen topper. PSV had hem gewoon moeten verkopen aan Liverpool.
Dat sowieso..quote:Op maandag 25 april 2011 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Toivonen is een leuke speler, maar zeker geen topper. PSV had hem gewoon moeten verkopen aan Liverpool.
Engelaar gaat ALTIJD met een gestrekt been op de bal af, en dat gaat 95% van de tijd goed.. maar als je dan mis zit is de kans op rood er groot. Nou vond ik deze overtreding ook te zwaar gestraft, geel was beter op zijn plek.quote:Op maandag 25 april 2011 13:58 schreef Sarkar het volgende:
Ik vond de actie van Engelaar gewoon dom want hij was de controle over de bal kwijt en moest een correctie tackle aangaan om de bal weer te veroveren. Als die tackle nou als een banaan was geweest ( dus benen krom om de bal naar links of rechts te tikken ) was er niks aan de hand geweest. Engelaar ging echter met de benen recht het duel in en raakt de bal en speler, ik vond de actie onbesuisd en deze moest naar mijn mening bestraft worden met een gele kaart.
Zo gaat het in de voetballerij. Ajax heeft inderdaad ook weinig goede spelers momenteel. Alleen spelers met "potentie". Alleen het belgische duo is goed inderdaad. En een keeper die ons steeds red. Dat mist psv wel een beetjequote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet zwetsen, als een aantal spelers van PSV bij Ajax zouden spelen zouden ze voor meer geld weggaan.. Bij Ajax lopen ook genoeg matige spelers rond. Als het zelfde team volgend jaar 3x beter presteert zijn ze opeens weer top talenten en noem het maar op.
Het Belgische duo is ook niet goed, vooral Alderwereld niet. Vertonghen heeft wel potentie ja, maar daarnaast maakt Vertonghen ook veel blunders als je er op let, maar dat doet er niet toe. Waar het mij omgaat, Ajax of ze nu goed of slecht presteren verkopen spelers voor tig miljoen meer dan PSV.quote:Op maandag 25 april 2011 14:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo gaat het in de voetballerij. Ajax heeft inderdaad ook weinig goede spelers momenteel. Alleen spelers met "potentie". Alleen het belgische duo is goed inderdaad. En een keeper die ons steeds red. Dat mist psv wel een beetje
Momenteel zijn ze inderdaad niet geweldig, maar dat is niemand in deze fase van de competitie (van de topclubs dan). Normaal gesproken spelen ze gewoon zeer sterk.quote:Op maandag 25 april 2011 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het Belgische duo is ook niet goed, vooral Alderwereld niet. Vertonghen heeft wel potentie ja, maar daarnaast maakt Vertonghen ook veel blunders als je er op let, maar dat doet er niet toe. Waar het mij omgaat, Ajax of ze nu goed of slecht presteren verkopen spelers voor tig miljoen meer dan PSV.
Het feit van een goede keeper klopt, een goede keeper zoals wij toen Gomez hadden dat geeft ook veel rust en ben je minder bang om fouten te maken, laatste tijd doet Issackson het beter met corners maar je houdt je hart elke keer vast.
Als PSV gewoon een scorende spits heeft dan raakt de rest ook niet depressief en blijf je veel beter in je vel zitten, dat is gewoon een noodzaak, de rest kan dan wel matig zijn maar als je constant meer scoort dan je tegenstander blijf je winnen (jaja had er een van cruijjf kunnen zijn).
In het begin deden we dat en zag je dat ze gewoon plezier hadden met Doedel/Reis/Koef/Toivonen, daarna een tegenslag en bleven de goals uit.. dan zak je verder en verder.
Kan zijn dat hij zich daar niet zo fijn voelt als bij PSV, het is net zoals een andere baan.. als jij niet lekker op je plek zit gaan je prestaties ook achteruit, wie weet. Van mij mag hij terug komenquote:Op maandag 25 april 2011 14:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens is het wel grappig dat Gomez nu de blunderende keeper uithangt bij Tottenham, terwijl hij bij PSV nog zo goed was. En het is inderdaad wel op z'n Cruijfiaans open deuren intrappen
Jup en wat word er tegen gedaan? Niks. Je kan niet eens een grote bek tegen dat paupervolk van andere clubs openzetten want dan, ja dan is men er eens wel als de kippen bij.quote:
Is wel wat over gezegd, was belachelijk inderdaad, maar dat werd allemaal overspoeld door trollposts.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die belachelijke rode kaart?
die scheids moeten ze echt 3 wedstrijden schorsing geven ipv Engelaar.
Heerenveenquote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef riododo het volgende:
we kunnen zelfs in theorie nog 1 ste worden.
Omdat dat net zo vaak bij jullie tegenstander is gebeurd en er toen ook amper over gepraat werd. Dus waarom zouden ze er nu wel heel veel aandacht aan besteden. Sowieso was dit wel gewoon geel normaal gesproken, daar niet van.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die belachelijke rode kaart?
die scheids moeten ze echt 3 wedstrijden schorsing geven ipv Engelaar.
nu breekt mijn klomp toch echt.quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat dat net zo vaak bij jullie tegenstander is gebeurd en er toen ook amper over gepraat werd. Dus waarom zouden ze er nu wel heel veel aandacht aan besteden. Sowieso was dit wel gewoon geel normaal gesproken, daar niet van.
Hij speelt de bal met gestrekt been op de enkel van de tegenstander daarna ja. Het was sowieso geen rood nee, maar wel gewoon geel als je op zo'n manier inkomt met gestrekt beenquote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
nu breekt mijn klomp toch echt.
Engelaar speelt de bal eerst en daarna loopt die kakkerlak tegen z'n voet, dus Engelaar valt niks te verwijten
PSV werd ook een 100% zekere goal onthouden, maar dan hadden ze nog wel verloren want het was echt niveautje Ajax wat PSV liet zienquote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat dat net zo vaak bij jullie tegenstander is gebeurd en er toen ook amper over gepraat werd. Dus waarom zouden ze er nu wel heel veel aandacht aan besteden. Sowieso was dit wel gewoon geel normaal gesproken, daar niet van.
100% een goal onthouden ? In je dromen zeker.quote:Op maandag 25 april 2011 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV werd ook een 100% zekere goal onthouden, maar dan hadden ze nog wel verloren want het was echt niveautje Ajax wat PSV liet zien
Nee, dat was in de echte wereld, bij PSV staan ze gewoon met beide benen op de grondquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
100% een goal onthouden ? In je dromen zeker.
Als ze de arbitrale fouten van dit seizoen bij PSV nog enigszins gelijk willen trekken dan zullen ze de komende 2 wedstrijden nog wel een paar rode kaarten ontvangen.
En het zegt veel over het niveau van PSV dat ze nog slechter presteren dan Ajax.
Ok, nu jij nog.quote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat was in de echte wereld, bij PSV staan ze gewoon met beide benen op de grond
DAM is nog nooit reeel geweest. Hij is echt de belichaming van de arrogantie van alle ajax fans uit '95-2004 samen met de arrogantie van al die Nederlandse Barcelona fanboys. Naïef als de tering dusquote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Waar trol ik ?
Snap dat je gefrustreerd bent omdat PSV het nieuwe Ajax gaat worden (grote mond maar al jaren geen prijs meer gewonnen en dit gaat nog wel even duren) maar wel een beetje reeel blijven knul.
Ken hem een beetje hoor. Krijg nog 100 Euro van hem (weddenschap over Huntelaar voordat ie naar Madrid ging) maar helaas nog niets in m'n brievenbus gevonden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
DAM is nog nooit reeel geweest. Hij is echt de belichaming van de arrogantie van alle ajax fans uit '95-2004 samen met de arrogantie van al die Nederlandse Barcelona fanboys. Naïef als de tering dus
Ons boertje Paul uit Schijndel is altijd zo gewoon gebleven.quote:
Wat lul jij nou..quote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Waar trol ik ?
Snap dat je gefrustreerd bent omdat PSV het nieuwe Ajax gaat worden (grote mond maar al jaren geen prijs meer gewonnen en dit gaat nog wel even duren) maar wel een beetje reeel blijven knul.
Omdat dit het PSV topicis, rot je nu weer op?quote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Waar trol ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |