Dat gun je me toch wel, als PSV het dan toch niet wordt?quote:Op maandag 25 april 2011 02:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon Heerenveen winnen volgende week en Twente winnen in de ArenA
Ik hoop voor je dat PSV het lukt, maar als het nu niet lukt dan lukt het de komende jaren niet omdat Ajax en Twente er financieel veel beter voor staan.quote:Op maandag 25 april 2011 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brr dalijk Twente kampioen of zelfs AjaxKrijgen ze weer de arrogantie terug... (ook al was die bijna niet weg)
Alleen spelen er bij Jong PSV weinig spelers onder de 18 als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 25 april 2011 02:23 schreef Doublepain het volgende:
Mag wel.. Onder de 18 hoeft volgensmij zich niet in te schrijven..
Jammer dat PSVers die hebben overgenomenquote:Op maandag 25 april 2011 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brr dalijk Twente kampioen of zelfs AjaxKrijgen ze weer de arrogantie terug... (ook al was die bijna niet weg)
Dat snap ik ook niet helemaal. Las vanmiddag dat ze juist de gemeente om hulp hebben moeten vragen ivm de financiën.quote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mensen die denken dat een noodlijdend psv zich wel even een Vlaar, Mertens en Van Wolfswinkel kan veroorloven
quote:Op maandag 25 april 2011 02:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat PSVers die hebben overgenomen
True. De 'discussie' of Fred een toptrainer is, is al absurd. At best is hij een subtop-trainer. We moeten maar eens erkennen dat onze grote vriend Fred geen kampioen zal worden.quote:Op maandag 25 april 2011 02:59 schreef GGMM het volgende:
Fred Rutten is niet het type trainer dat een schaal omhoog houdt idd.
Helemaal niks in Eindhoven.quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Type-R het volgende:
"Helemaal niets, helemaal niets in <stad>" zingen als je eigen cluppie voor het laatst in 1999 kampioen geworden is
Wrang voor de boertjes uit Brabant dat Twente PSV voorbij gaat streven in populariteit. Tja, hoogmoed komt voor de val.quote:PSV'ers geloven niet meer in kampioenschap
Het PSV-kamp besefte al snel na afloop van de verloren wedstrijd tegen Feyenoord dat de titelaspiraties waren verdampt. De spelers zochten de schuld vooral bij zichzelf. "Als je zo speelt, heb je ook geen recht op de titel."
http://www.voetbalprimeur(...)n_kampioenschap.html
Tja, als ze niet oppassen dan gaat Twente structureel de positie van PSV overnemen in de top van Nederland.quote:Op maandag 25 april 2011 07:20 schreef voice-over het volgende:
Nogmaals, heel hartelijk gefeliciteerd met de "10-0" in oktober. Hebben jullie veel lol gehad?
[..]
Wrang voor de boertjes uit Brabant dat Twente PSV voorbij gaat streven in populariteit. Tja, hoogmoed komt voor de val.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)airder-dan-PSV.dhtml
Check em hard proberen te trollenquote:Op maandag 25 april 2011 05:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Helemaal niks in Eindhoven.
De laatste keer dat PSV een Europese beker won, is maar liefst 23 jaar geleden.![]()
En dan die financiële problemen bij PSV. Terug in budget, geen goede spelers meer behouden of kopen. Tja, de arrogantie van de boeren wordt gigantisch afgestraft.![]()
Als we derde worden kunnen we ons transfervrije spelers veroorloven, verder niks. Of we moeten Lens, Toivonen en Dzudie verkopen. Dan houden we na het dichten van het tekort wel een paar miljoen overquote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mensen die denken dat een noodlijdend psv zich wel even een Vlaar, Mertens en Van Wolfswinkel kan veroorloven
Ik wil niet trollerig overkomen maar stel voor, PSV grijpt naast CL, dan is er geen geld om te investeren. Je hebt behalve Lens ook geen spits omdat Koevermans en Berg weg zijn en Reis volgend seizoen nog niet voetbalt. Je hebt nu al een vrij matige selectie en als je dan ook nog Dszudszak en/of Toivonen moet verkopen en daar niet eens adequate vervanging voor terug kan halen, aangezien een centrale verdediger en een spits een hogere prioriteit hebben, dan vind ik het knap dat jij het niet somber inziet.quote:Op maandag 25 april 2011 11:11 schreef riododo het volgende:
Ik zie het volgend seizoen niet somber in , we staan er dan gewoon met een goede selectie die overal aan meedoet .
En we hebben dan ook een nieuwe technische staf,en selectie.
Nee heb veel vertrouwen in aankomend seizoen.
Je denk dat ik alles ga vertellen , neequote:
Ow, meneer wil interessant doenquote:Op maandag 25 april 2011 11:21 schreef riododo het volgende:
[..]
Je denk dat ik alles ga vertellen , nee
Maar kan je zeggen dat we bezig zijn met een talent volle spits voor volgend seizoen en dat rutten er volgend seizoen niet meer bij is.
Stelquote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wil niet trollerig overkomen maar stel voor, PSV grijpt naast CL, dan is er geen geld om te investeren. Je hebt behalve Lens ook geen spits omdat Koevermans en Berg weg zijn en Reis volgend seizoen nog niet voetbalt. Je hebt nu al een vrij matige selectie en als je dan ook nog Dszudszak en/of Toivonen moet verkopen en daar niet eens adequate vervanging voor terug kan halen, aangezien een centrale verdediger en een spits een hogere prioriteit hebben, dan vind ik het knap dat jij het niet somber inziet.
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijkquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Rucebo het volgende:
Vergeet niet dat er ook heel veel salaris vrij zal vallen. Kromkamp, Koevermans en Berg zijn sowieso allemaal grootverdieners. Dan moet je je nogal vooral op goedkope of transfervrije spelers richten, maar qua salaris is wel redelijk wat mogelijk.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef riododo het volgende:
Ga niet interessant doen,je zal het zien.
Heb vertrouwen komt goed.
Hutchinsonquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijk
Inderdaad, Maza, Marcelo, Cassio Ramos, Vukovic, Manolev, Olfers, Van der Meyde, Brechet, Amrabat, Isaksson. Allemaal goedkope spelers en stuk voor stuk echte toppers.quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijk
Nu moeten de spelers nog effe helpen en 2 keer winnenquote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in huidige beleidsbepalers, eindelijk is het weer rustig en uit alles was ik lees van ze maak ik op dat ze met een veel groter plan bezig zijn dan slechts de eindjes aan elkaar knopen.
Worden ze nog kampioen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nu moeten de spelers nog effe helpen en 2 keer winnen
Geen idee, ligt niet aan PSV in elk gevalquote:
wat denk je.quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, ligt niet aan PSV in elk geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |