Gedeeltelijk mee eens, de selectie is niet super. Rutten heeft die wel voor een aardig deel zelf samengesteld. Hij blijft ook die matige Engelaar opstellen en maakt 'm zelfs aanvoerder.quote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof de trainer ontslaan dé oplossing is, dit is gewoon een hele matige selectie.
Vind Lille ook wel een aardig grote wedstrijdquote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, de selectie is niet super. Rutten heeft die wel voor een aardig deel zelf samengesteld. Hij blijft ook die matige Engelaar opstellen en maakt 'm zelfs aanvoerder.
Het feit dat Rutten de afgelopen twee seizoenen maar 1 belangrijke wedstrijd of topper heeft gewonnen (Ajax thuis, vorig seizoen), zegt ook wel iets. Hij kan de ploeg schijnbaar niet genoeg motiveren of goed genoeg neerzetten, wanneer het er echt om gaat...
Van mij hoeft hij echter ook niet direct weg.
Laatste training, corner Engelaar, kopbal Labyad.quote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ben jij er
Lille speelde niet met het sterkste elftal. En pas tegen 10 man werd de winst gepakt.quote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind Lille ook wel een aardig grote wedstrijd
ONZ is een halte verderquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste training, corner Engelaar, kopbal Labyad.
Maar ze wonnen wel, als je het over de eredivisie hebt klopt het wel, maar er zijn meer competitiesquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Lille speelde niet met het sterkste elftal. En pas tegen 10 man werd de winst gepakt.
Natuurlijk, Rutten valt zeker wat te verwijten. Zijn wisselbeleid, prijzen van de ruime kleedkamer zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maar toch denk ik niet dat met een ander aan het roer dit elftal veel betere resultaten zou hebben behaald. Het gebrek aan kwaliteit, waar Rutten ook deels verantwoordelijk is, is het probleem.quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef GGMM het volgende:
Mwa, moet wel zeggen dat Rutten altijd zeer voorspelbaar wisselt, tactisch verandert hij nooit wat. Het is altijd 60ste minuut: spits eruit, andere spits erin.
De bank is natuurlijk helemaal niet zo breed, er zitten regelmatig maar 3 á 4 spelers op met eredivisie ervaring.quote:Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, Rutten valt zeker wat te verwijten. Zijn wisselbeleid, prijzen van de ruime kleedkamer zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maar toch denk ik niet dat met een ander aan het roer dit elftal veel betere resultaten zou hebben behaald. Het gebrek aan kwaliteit, waar Rutten ook deels verantwoordelijk is, is het probleem.
True, als Rutten zijnde kan je er niks aan doen dat sommige spelers, met name in de verdediging niet zo goed zijn, maar met deze selectie en de prestaties van Twente en Ajax die zo tegenvallen had je toch wel kampioen moeten kunnen worden. Met name het feit dat hij Berg maar blijft opstellen snap ik gewoon niet.quote:Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk, Rutten valt zeker wat te verwijten. Zijn wisselbeleid, prijzen van de ruime kleedkamer zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maar toch denk ik niet dat met een ander aan het roer dit elftal veel betere resultaten zou hebben behaald. Het gebrek aan kwaliteit, waar Rutten ook deels verantwoordelijk is, is het probleem.
Wie waren dan wel spelers de laatste 20 jaar waar je 'wat' mee had?quote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, dit PSV. Ik heb er weinig mee. Wat dat betreft past Rutten uitstekend voor deze groep. Een groep vol grijze muizen. Er zijn toch nauwelijks spelers aanwezig waar je binding mee hebt. Enige spelers waar ik warm voor loop zijn Labyad en Reis waarvan we die laatste wellicht nooit meer in actie zien komen voor PSV. Verder kunnen Balasz, Lens en Toivonen er nog mee door, maar wakker zal ik er niet van liggen wanneer deze vertrekken.
Ah de schreeuw om jeugd! Noem eens enkele jeugdspelers die een kans zouden moeten krijgen in het eerste?quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef riododo het volgende:
Rutten moet de jeugd dan eens gebruiken,labyad was goed vandaag alleen zal ik die gast op 10 zetten achter de spits ,is beter dan op rechts.
Nee rutten heeft al die tijd bij psv gefaald en moet weg,en gaat ook weg 100 % zeker.
Veel keus had hij sws niet. Koevermans is een sub en was er vaak niet.quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als Rutten zijnde kan je er niks aan doen dat sommige spelers, met name in de verdediging niet zo goed zijn, maar met deze selectie en de prestaties van Twente en Ajax die zo tegenvallen had je toch wel kampioen moeten kunnen worden. Met name het feit dat hij Berg maar blijft opstellen snap ik gewoon niet.
2 jaartjes wachten en dan breken er 3 á 4 van de B doorquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah de schreeuw om jeugd! Noem eens enkele jeugdspelers die een kans zouden moeten krijgen in het eerste?
Dan heb jij niet de wedstrijden bezocht die ik wel gezien heb.quote:Op zondag 24 april 2011 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Makiavala kan er niks van overigens
Dat zal het zijn, wel al een aantal keer zien voetballen. Tamata en Zaki hebben redelijk wat speeltijd gehad, das lang niet slechtquote:Op zondag 24 april 2011 23:53 schreef riododo het volgende:
[..]
Dan heb jij niet de wedstrijden bezocht die ik wel gezien heb.
Deze gast is goed.
Romario, Ronaldo, Nilis, van Nistelrooij, Cocu, van Bommel, Alex, Gomes, VOH, Park, Lee, Afellay, Numan, Stam, noem maar op, zelfs Timmy Simonsquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie waren dan wel spelers de laatste 20 jaar waar je 'wat' mee had?
Depay, Locadia en ...? En dat is leuk, maar het ging over het feit dat Rutten nu de jeugd geen kans geeft.quote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2 jaartjes wachten en dan breken er 3 á 4 van de B door
Makiavala scoort er laatste tijd een aantal bij Jong PSV. Dat deed Zeefuik ook voor hij bij de selectie kwam en Mokhtar op links. Loopt daar niet zo'n beetje onze enige speler die goede cijfers weet te overleggen? Maar noem er nog gerust een paar.quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef riododo het volgende:
Josemar Makiavala in de spits.
Youness Mokhtar op links.
Deze jongens had je vandaag kunnen gebruiken , want Makiavala is beter in de spits dan lens,lens is meer een buitenspeler.
En doedelzak was zwak vandaag en Mokhtar had zijn kans moeten hebben vandaag.
En zo kan ik er nog wel een paar ludo
ja maar doedelzak was slecht vandaag ludoquote:Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Makiavala scoort er laatste tijd een aantal bij Jong PSV. Dat deed Zeefuik ook voor hij bij de selectie kwam en Mokhtar op links. Loopt daar niet zo'n beetje onze enige speler die goede cijfers weet te overleggen? Maar noem er nog gerust een paar.
Denk dat op 97-98 en 2004-2006 na er nooit meer dan 2,3 bij PSV speeldenquote:Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Romario, Ronaldo, Nilis, van Nistelrooij, Cocu, van Bommel, Alex, Gomes, VOH, Park, Lee, Afellay, Numan, Stam, noem maar op, zelfs Timmy Simons
Zo nog 9 anderen. Mokhtar heeft zeker potentie, maar je overschat hem momenteel. Eerste seizoenshelft heeft hij gewoon niet goed gespeeld, toen hij zijn basisplaats terugkreeg liep het ook nog niet erg bijzonder. Laatste weken zie je weer dat hij kan voetballen, maar die lijn moet hij doortrekken om het eerste in zicht te krijgen. Had in niets geresulteerd hem deze wedstrijd in te brengen. Deze zomer moet hij aansluiting met eerste zien te vinden, anders zal hij zijn heil elders moeten zoeken.quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef riododo het volgende:
[..]
ja maar doedelzak was slecht vandaag ludo
Dat weet je toch niet van tevoren? Je kan moeilijk Balasz niet opstellen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef riododo het volgende:
[..]
ja maar doedelzak was slecht vandaag ludo
Je kon hem wisselen, maar Toivonen moest ook komen natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van tevoren? Je kan moeilijk Balasz niet opstellen.
Wat weet jij van die Tannane uit de B?quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kon hem wisselen, maar Toivonen moest ook komen natuurlijk
Te weinig helaasquote:Op maandag 25 april 2011 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat weet jij van die Tannane uit de B?
Schijnt erg groot talent te zijn, onhandelbaar alleen. Ook bij Ajax weggestuurd en inmiddels al tijdje disciplinair geschorst tot aan einde van seizoenquote:
Aan flink voor staan durven denken.quote:Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgende week zitten er nauwelijks spelers van het eerste op de bank, hopelijk dat Rutten een keer 3 spelers 30-45 minuten laat spelen als we al flink voor staan
Tuurlijk. Het is maar Vitessequote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aan flink voor staan durven denken.
Als jij het zegt is dat zoquote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Vitesse 11 man is gelijkwaardig aan Heracles 10 man , dus lastig voor PSV
Gaat alleen lastig als je spelers als Manolev, Marcelo en Isaksson erachter hebt staan.quote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met 5 aanvallende spelers zoals Doedelzak, Koevermans, Berg, Lens en Toivonen moet je natuurlijk sws kampioen worden
Doelpunt per wedstrijd tegen, lekker boeiendquote:Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gaat alleen lastig als je spelers als Manolev, Marcelo en Isaksson erachter hebt staan.
Waren er vandaag toch echt 3.quote:Op maandag 25 april 2011 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doelpunt per wedstrijd tegen, lekker boeiend
3-5-2 spelen met 3 verdedigers die allemaal de 100 meter binnen 50 seconde lopen, lijkt me een goed planquote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaakson
Bouma - Maza - Marcelo
Wuytens - Hutch - Bakkal
Zaki
Doedelzak - Toivonen - Lens
Zou beter zijn
Wat een vooroordelen.quote:Op maandag 25 april 2011 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brr dalijk Twente kampioen of zelfs AjaxKrijgen ze weer de arrogantie terug... (ook al was die bijna niet weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |