abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95938093
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof de trainer ontslaan dé oplossing is, dit is gewoon een hele matige selectie.
Gedeeltelijk mee eens, de selectie is niet super. Rutten heeft die wel voor een aardig deel zelf samengesteld. Hij blijft ook die matige Engelaar opstellen en maakt 'm zelfs aanvoerder.

Het feit dat Rutten de afgelopen twee seizoenen maar 1 belangrijke wedstrijd of topper heeft gewonnen (Ajax thuis, vorig seizoen), zegt ook wel iets. Hij kan de ploeg schijnbaar niet genoeg motiveren of goed genoeg neerzetten, wanneer het er echt om gaat...

Van mij hoeft hij echter ook niet direct weg.
pi_95938151
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Gedeeltelijk mee eens, de selectie is niet super. Rutten heeft die wel voor een aardig deel zelf samengesteld. Hij blijft ook die matige Engelaar opstellen en maakt 'm zelfs aanvoerder.

Het feit dat Rutten de afgelopen twee seizoenen maar 1 belangrijke wedstrijd of topper heeft gewonnen (Ajax thuis, vorig seizoen), zegt ook wel iets. Hij kan de ploeg schijnbaar niet genoeg motiveren of goed genoeg neerzetten, wanneer het er echt om gaat...

Van mij hoeft hij echter ook niet direct weg.
Vind Lille ook wel een aardig grote wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95938187
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, maar gelukkig ben jij er
Laatste training, corner Engelaar, kopbal Labyad.
★★★
pi_95938211
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vind Lille ook wel een aardig grote wedstrijd
Lille speelde niet met het sterkste elftal. En pas tegen 10 man werd de winst gepakt.
pi_95938289
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Laatste training, corner Engelaar, kopbal Labyad.
ONZ is een halte verder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95938354
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

ONZ is een halte verder
Kan het niet vinden, dus vandaar dat ik het hier doe. Heb je een linkje?
★★★
pi_95938385
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Lille speelde niet met het sterkste elftal. En pas tegen 10 man werd de winst gepakt.
Maar ze wonnen wel, als je het over de eredivisie hebt klopt het wel, maar er zijn meer competities
pi_95938438
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef GGMM het volgende:
Mwa, moet wel zeggen dat Rutten altijd zeer voorspelbaar wisselt, tactisch verandert hij nooit wat. Het is altijd 60ste minuut: spits eruit, andere spits erin.
Natuurlijk, Rutten valt zeker wat te verwijten. Zijn wisselbeleid, prijzen van de ruime kleedkamer zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maar toch denk ik niet dat met een ander aan het roer dit elftal veel betere resultaten zou hebben behaald. Het gebrek aan kwaliteit, waar Rutten ook deels verantwoordelijk is, is het probleem.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_95938604
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Natuurlijk, Rutten valt zeker wat te verwijten. Zijn wisselbeleid, prijzen van de ruime kleedkamer zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maar toch denk ik niet dat met een ander aan het roer dit elftal veel betere resultaten zou hebben behaald. Het gebrek aan kwaliteit, waar Rutten ook deels verantwoordelijk is, is het probleem.
De bank is natuurlijk helemaal niet zo breed, er zitten regelmatig maar 3 á 4 spelers op met eredivisie ervaring.

Met 5 aanvallende spelers zoals Doedelzak, Koevermans, Berg, Lens en Toivonen moet je natuurlijk sws kampioen worden
pi_95938667
Maar goed, dit PSV. Ik heb er weinig mee. Wat dat betreft past Rutten uitstekend voor deze groep. Een groep vol grijze muizen. Er zijn toch nauwelijks spelers aanwezig waar je binding mee hebt. Enige spelers waar ik warm voor loop zijn Labyad en Reis waarvan we die laatste wellicht nooit meer in actie zien komen voor PSV. Verder kunnen Balasz, Lens en Toivonen er nog mee door, maar wakker zal ik er niet van liggen wanneer deze vertrekken.
Ik typ straat.
pi_95938734
Rutten moet de jeugd dan eens gebruiken,labyad was goed vandaag alleen zal ik die gast op 10 zetten achter de spits ,is beter dan op rechts.
Nee rutten heeft al die tijd bij psv gefaald en moet weg,en gaat ook weg 100 % zeker.
  Forum Admin zondag 24 april 2011 @ 23:45:57 #112
35723 crew  GGMM
pi_95938757
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

True, als Rutten zijnde kan je er niks aan doen dat sommige spelers, met name in de verdediging niet zo goed zijn, maar met deze selectie en de prestaties van Twente en Ajax die zo tegenvallen had je toch wel kampioen moeten kunnen worden. Met name het feit dat hij Berg maar blijft opstellen snap ik gewoon niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95938758
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, dit PSV. Ik heb er weinig mee. Wat dat betreft past Rutten uitstekend voor deze groep. Een groep vol grijze muizen. Er zijn toch nauwelijks spelers aanwezig waar je binding mee hebt. Enige spelers waar ik warm voor loop zijn Labyad en Reis waarvan we die laatste wellicht nooit meer in actie zien komen voor PSV. Verder kunnen Balasz, Lens en Toivonen er nog mee door, maar wakker zal ik er niet van liggen wanneer deze vertrekken.
Wie waren dan wel spelers de laatste 20 jaar waar je 'wat' mee had?
pi_95938792
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef riododo het volgende:
Rutten moet de jeugd dan eens gebruiken,labyad was goed vandaag alleen zal ik die gast op 10 zetten achter de spits ,is beter dan op rechts.
Nee rutten heeft al die tijd bij psv gefaald en moet weg,en gaat ook weg 100 % zeker.
Ah de schreeuw om jeugd! Noem eens enkele jeugdspelers die een kans zouden moeten krijgen in het eerste?
Ik typ straat.
pi_95938809
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

True, als Rutten zijnde kan je er niks aan doen dat sommige spelers, met name in de verdediging niet zo goed zijn, maar met deze selectie en de prestaties van Twente en Ajax die zo tegenvallen had je toch wel kampioen moeten kunnen worden. Met name het feit dat hij Berg maar blijft opstellen snap ik gewoon niet.
Veel keus had hij sws niet. Koevermans is een sub en was er vaak niet.
pi_95938834
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ah de schreeuw om jeugd! Noem eens enkele jeugdspelers die een kans zouden moeten krijgen in het eerste?
2 jaartjes wachten en dan breken er 3 á 4 van de B door
pi_95939014
Josemar Makiavala in de spits.
Youness Mokhtar op links.

Deze jongens had je vandaag kunnen gebruiken , want Makiavala is beter in de spits dan lens,lens is meer een buitenspeler.

En doedelzak was zwak vandaag en Mokhtar had zijn kans moeten hebben vandaag.

En zo kan ik er nog wel een paar ludo ;)
pi_95939124
Makiavala kan er niks van overigens
pi_95939197
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Makiavala kan er niks van overigens
Dan heb jij niet de wedstrijden bezocht die ik wel gezien heb.
Deze gast is goed.
pi_95939284
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:53 schreef riododo het volgende:

[..]

Dan heb jij niet de wedstrijden bezocht die ik wel gezien heb.
Deze gast is goed.
Dat zal het zijn, wel al een aantal keer zien voetballen. Tamata en Zaki hebben redelijk wat speeltijd gehad, das lang niet slecht
pi_95939342
Kan wel janken. Echt waar.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_95939357
De jeugd van psv is goed bezig en er zullen er genoeg doorbreken !!
pi_95939395
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie waren dan wel spelers de laatste 20 jaar waar je 'wat' mee had?
Romario, Ronaldo, Nilis, van Nistelrooij, Cocu, van Bommel, Alex, Gomes, VOH, Park, Lee, Afellay, Numan, Stam, noem maar op, zelfs Timmy Simons
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

2 jaartjes wachten en dan breken er 3 á 4 van de B door
Depay, Locadia en ...? En dat is leuk, maar het ging over het feit dat Rutten nu de jeugd geen kans geeft.
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef riododo het volgende:
Josemar Makiavala in de spits.
Youness Mokhtar op links.

Deze jongens had je vandaag kunnen gebruiken , want Makiavala is beter in de spits dan lens,lens is meer een buitenspeler.

En doedelzak was zwak vandaag en Mokhtar had zijn kans moeten hebben vandaag.

En zo kan ik er nog wel een paar ludo ;)
Makiavala scoort er laatste tijd een aantal bij Jong PSV. Dat deed Zeefuik ook voor hij bij de selectie kwam en Mokhtar op links. Loopt daar niet zo'n beetje onze enige speler die goede cijfers weet te overleggen? Maar noem er nog gerust een paar.
Ik typ straat.
pi_95939579
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Makiavala scoort er laatste tijd een aantal bij Jong PSV. Dat deed Zeefuik ook voor hij bij de selectie kwam en Mokhtar op links. Loopt daar niet zo'n beetje onze enige speler die goede cijfers weet te overleggen? Maar noem er nog gerust een paar.
ja maar doedelzak was slecht vandaag ludo
pi_95940002
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Romario, Ronaldo, Nilis, van Nistelrooij, Cocu, van Bommel, Alex, Gomes, VOH, Park, Lee, Afellay, Numan, Stam, noem maar op, zelfs Timmy Simons
Denk dat op 97-98 en 2004-2006 na er nooit meer dan 2,3 bij PSV speelden

Zeefuik is een andere speler van het 2e die redelijk wat tijd heeft gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')