abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95940085
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef riododo het volgende:

[..]

ja maar doedelzak was slecht vandaag ludo
Zo nog 9 anderen. Mokhtar heeft zeker potentie, maar je overschat hem momenteel. Eerste seizoenshelft heeft hij gewoon niet goed gespeeld, toen hij zijn basisplaats terugkreeg liep het ook nog niet erg bijzonder. Laatste weken zie je weer dat hij kan voetballen, maar die lijn moet hij doortrekken om het eerste in zicht te krijgen. Had in niets geresulteerd hem deze wedstrijd in te brengen. Deze zomer moet hij aansluiting met eerste zien te vinden, anders zal hij zijn heil elders moeten zoeken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_95940147
Denk dat er in het 2e en de A weinig zit wat echt de moeite, is kan gebeuren

De B is daarintegen wel heel talentvol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95940186
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:59 schreef riododo het volgende:

[..]

ja maar doedelzak was slecht vandaag ludo
Dat weet je toch niet van tevoren? Je kan moeilijk Balasz niet opstellen.
pi_95940255
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat weet je toch niet van tevoren? Je kan moeilijk Balasz niet opstellen.
Je kon hem wisselen, maar Toivonen moest ook komen natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95940343
Hij kan nog eens iets presteren uit het niets, de rest niet. Stond te veel op het spel.
pi_95940361
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kon hem wisselen, maar Toivonen moest ook komen natuurlijk
Wat weet jij van die Tannane uit de B?
Ik typ straat.
pi_95940457
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2011 00:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wat weet jij van die Tannane uit de B?
Te weinig helaas
pi_95940648
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Te weinig helaas
Schijnt erg groot talent te zijn, onhandelbaar alleen. Ook bij Ajax weggestuurd en inmiddels al tijdje disciplinair geschorst tot aan einde van seizoen
Ik typ straat.
pi_95940651
Volgende week zitten er nauwelijks spelers van het eerste op de bank, hopelijk dat Rutten een keer 3 spelers 30-45 minuten laat spelen als we al flink voor staan
pi_95940697
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgende week zitten er nauwelijks spelers van het eerste op de bank, hopelijk dat Rutten een keer 3 spelers 30-45 minuten laat spelen als we al flink voor staan
Aan flink voor staan durven denken. :')
Ik typ straat.
pi_95940760
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Aan flink voor staan durven denken. :')
Tuurlijk. Het is maar Vitesse
pi_95940935
Vitesse 11 man is gelijkwaardig aan Heracles 10 man , dus lastig voor PSV
★★★
pi_95940981
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Vitesse 11 man is gelijkwaardig aan Heracles 10 man , dus lastig voor PSV
Als jij het zegt is dat zo
pi_95941067
I know
★★★
pi_95943189
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met 5 aanvallende spelers zoals Doedelzak, Koevermans, Berg, Lens en Toivonen moet je natuurlijk sws kampioen worden
Gaat alleen lastig als je spelers als Manolev, Marcelo en Isaksson erachter hebt staan.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_95943377
Granqvist of Vlaar halen is een goeie optie.. Geen Brazilianen of van een ander competitie..
pi_95943418
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Gaat alleen lastig als je spelers als Manolev, Marcelo en Isaksson erachter hebt staan.
Doelpunt per wedstrijd tegen, lekker boeiend
pi_95943466
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Doelpunt per wedstrijd tegen, lekker boeiend
Waren er vandaag toch echt 3.
pi_95943498
Ik verwacht tegen Vitesse

Dzudszak-Toivonen-Labyad
Cocu
Wuytens-Hutch
Bouma-Maza-Marcelo-Tamata
Isak

Moet lukken :7
pi_95944059
Dzudszak, Manolev, Engelaar, Isak wegdoen..

Dan een paar van deze spelers halen..

Toornstra
Verhoek
Mertens
Van Wolfswinkel
Aisaidi
Vlaar
Granqvist
Hadouir
Tyton

Gewoon vertrouwd uit de Nederlandse competitie halen..
pi_95944159
Isaakson
Bouma - Maza - Marcelo
Wuytens - Hutch - Bakkal
Zaki
Doedelzak - Toivonen - Lens

Zou beter zijn
pi_95944249
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaakson
Bouma - Maza - Marcelo
Wuytens - Hutch - Bakkal
Zaki
Doedelzak - Toivonen - Lens

Zou beter zijn
3-5-2 spelen met 3 verdedigers die allemaal de 100 meter binnen 50 seconde lopen, lijkt me een goed plan :Y
pi_95944516
Brr dalijk Twente kampioen of zelfs Ajax :{ Krijgen ze weer de arrogantie terug... (ook al was die bijna niet weg)
  Forum Admin maandag 25 april 2011 @ 02:09:42 #149
35723 crew  GGMM
pi_95944578
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brr dalijk Twente kampioen of zelfs Ajax :{ Krijgen ze weer de arrogantie terug... (ook al was die bijna niet weg)
Wat een vooroordelen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95944588
quote:
9s.gif Op maandag 25 april 2011 02:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen.
;(

Gewoon Heerenveen winnen volgende week en Twente winnen in de ArenA :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo