Ik wil niet trollerig overkomen maar stel voor, PSV grijpt naast CL, dan is er geen geld om te investeren. Je hebt behalve Lens ook geen spits omdat Koevermans en Berg weg zijn en Reis volgend seizoen nog niet voetbalt. Je hebt nu al een vrij matige selectie en als je dan ook nog Dszudszak en/of Toivonen moet verkopen en daar niet eens adequate vervanging voor terug kan halen, aangezien een centrale verdediger en een spits een hogere prioriteit hebben, dan vind ik het knap dat jij het niet somber inziet.quote:Op maandag 25 april 2011 11:11 schreef riododo het volgende:
Ik zie het volgend seizoen niet somber in , we staan er dan gewoon met een goede selectie die overal aan meedoet .
En we hebben dan ook een nieuwe technische staf,en selectie.
Nee heb veel vertrouwen in aankomend seizoen.
Je denk dat ik alles ga vertellen , neequote:
Ow, meneer wil interessant doenquote:Op maandag 25 april 2011 11:21 schreef riododo het volgende:
[..]
Je denk dat ik alles ga vertellen , nee
Maar kan je zeggen dat we bezig zijn met een talent volle spits voor volgend seizoen en dat rutten er volgend seizoen niet meer bij is.
Stelquote:Op maandag 25 april 2011 11:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wil niet trollerig overkomen maar stel voor, PSV grijpt naast CL, dan is er geen geld om te investeren. Je hebt behalve Lens ook geen spits omdat Koevermans en Berg weg zijn en Reis volgend seizoen nog niet voetbalt. Je hebt nu al een vrij matige selectie en als je dan ook nog Dszudszak en/of Toivonen moet verkopen en daar niet eens adequate vervanging voor terug kan halen, aangezien een centrale verdediger en een spits een hogere prioriteit hebben, dan vind ik het knap dat jij het niet somber inziet.
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijkquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Rucebo het volgende:
Vergeet niet dat er ook heel veel salaris vrij zal vallen. Kromkamp, Koevermans en Berg zijn sowieso allemaal grootverdieners. Dan moet je je nogal vooral op goedkope of transfervrije spelers richten, maar qua salaris is wel redelijk wat mogelijk.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef riododo het volgende:
Ga niet interessant doen,je zal het zien.
Heb vertrouwen komt goed.
Hutchinsonquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijk
Inderdaad, Maza, Marcelo, Cassio Ramos, Vukovic, Manolev, Olfers, Van der Meyde, Brechet, Amrabat, Isaksson. Allemaal goedkope spelers en stuk voor stuk echte toppers.quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV richt zich al jarenlang op goedkope of transfervrije spelers en dat gaat vrij redelijk
Nu moeten de spelers nog effe helpen en 2 keer winnenquote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in huidige beleidsbepalers, eindelijk is het weer rustig en uit alles was ik lees van ze maak ik op dat ze met een veel groter plan bezig zijn dan slechts de eindjes aan elkaar knopen.
Worden ze nog kampioen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nu moeten de spelers nog effe helpen en 2 keer winnen
Geen idee, ligt niet aan PSV in elk gevalquote:
wat denk je.quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, ligt niet aan PSV in elk geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |