En PSV gelijk tegen Vitesse, I'm loving itquote:Op zondag 24 april 2011 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Ajax verliest van Heerenveen. Mark my words
Kuipers zelf vond het echter niet. Kijk, zo'n blunder komt helaas bij iedereen wel eens voor, maar wees dan een vent en vertel achteraf dat je ernaast zat.quote:
Ik vind het prima. Ik ben toch voor Heerenveenquote:Op zondag 24 april 2011 18:47 schreef tcr het volgende:
[..]
En PSV gelijk tegen Vitesse, I'm loving it
Droomscenario.. maar dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef Doublepain het volgende:
Het zou geweldig zijn dat Ajax volgende week gelijkspeelt, dat Ajax daarna van Twente wint.. PSV 2 duels wint.. Dat Ajax gewoon PSV helpt aan de titel whaha
Na 2007 kan alles.quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef Doublepain het volgende:
Het zou geweldig zijn dat Ajax volgende week gelijkspeelt, dat Ajax daarna van Twente wint.. PSV 2 duels wint.. Dat Ajax gewoon PSV helpt aan de titel whaha
Idd, dat was wel heel droevig.quote:Op zondag 24 april 2011 18:56 schreef Doublepain het volgende:
wat een homo is kuipers de tering... Geef het gewoon toe...
quote:Engelaar baalt van rode prent, arbiter Kuipers staat achter beslissing
Zondag, 24 april 2011 om 17:36
Op de dag dat scheidsrechter Björn Kuipers te horen kreeg dat hij een halve finale van de Europa League mag fluiten, moest hij nog even naar Rotterdam voor de ontmoeting tussen Feyenoord en PSV. De 38-jarige leidsman speelde in het door Feyenoord met 3-1 gewonnen duel onbedoeld een hoofdrol, door PSV-aanvoerder Orlando Engelaar een discutabele rode kaart te tonen.
Engelaar zelf, die zijn rode kaart kreeg bij een 1-0 stond voor de Rotterdammers, kon na het duel niet geloven dat hij een rode kaart had gekregen. Ik speelde de bal en botste daarna tegen Luc Castaignos aan, verklaart Engelaar het incident tegenover persbureau ANP. Het was niet eens een gele kaart. Ik had geen intentie om een overtreding te maken, maar blijkbaar vond de arbiter het een rode kaart.
Scheidsrechter Kuipers is het niet met Engelaar eens. Het was een terechte rode kaart, verklaart de leidsman. Engelaar speelde de bal en ging door op de tegenstander. Er was gevaar voor de tegenstander, dus het was in mijn ogen een directe rode kaart. Hij raakte zijn tegenstander vol. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing.
Wuytens zal voor Pieters spelen. Maar ja, geen fuck werd meer gegeven.quote:Op zondag 24 april 2011 19:21 schreef Doublepain het volgende:
Zoveel missen we niet..
Lens is de enige speler eigenlijk
Dzudsz-Berg-Zaka
Ola
Bakkal-Hutch
Bouma-Maza-Marcelo-Tamata
Isak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |