quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef RemcoW23 het volgende:
BELLET! BAM!
* RemcoW23 pakt een zakdoekje.
Vind het echt typisch iets voor Derksen...quote:
Gewoon voor de oude generatie. Tong houdt het nu ook niet droog hoor. Evenals de andere oudjes hierquote:
Beetje makkelijk scoren dit. Alsof De Boer, Been, Preudhomme, Rutten, etc. dat soort open deuren niet intrappen in hun persconferenties.quote:
Ik schaar me niet onder de oudjes, maar kan hier beter naar luisteren dan De Jeugd van Tegenwoordig en dat soort meuk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gewoon voor de oude generatie. Tong houdt het nu ook niet droog hoor. Evenals de andere oudjes hier.
Top 40 is al jaren bagger, vooral het Nederlandstalige. Gelukkig is de jeugd er niet infantieler op geworden....quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik schaar me niet onder de oudjes, maar kan hier beter naar luisteren dan De Jeugd van Tegenwoordig en dat soort meuk.
DJVTquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik schaar me niet onder de oudjes, maar kan hier beter naar luisteren dan De Jeugd van Tegenwoordig en dat soort meuk.
ik voel me heeeeel niet aangesprokenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gewoon voor de oude generatie. Tong houdt het nu ook niet droog hoor. Evenals de andere oudjes hier.
Na zo`n topshow moet je lekker hossen met de Gebroeders Ko, en Wilbert voorop uiteraard !quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Maar dit is niet echt muziek voor op de tv na een lollige topshow, dit moet je 's avonds laat in je eentje met een grote koptelefoon op beluisteren terwijl je een sigaartje paft.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hihi, ah laat gaan joh, wat maakt het uit.
die moeten ze winnen willen ze de 2de plek en dus CL halenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Verdomme.. Kom op Twente, zorg dat je iig op de laatste speeldag wint.
quote:
Dat stuk van Sparta '82 was geweldigquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Vond het een matig showtje. paar keer gelachen, maar heb betere gezien.
Kan nooit lang duren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:32 schreef JaneDoe het volgende:
ga nu kijken, hoop dat boskamp weer wat koeken uitdeelt
Het vloeiende, heldere Duits van Andries niet verstaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef pberends het volgende:
Waarom doen ze bij VI altijd alsof de kijker Duits kan? Ze ondertitelen daadwerkelijk nooit die Duitstalige filmpjes...
Ja, ik versta er gelukkig niets van.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef pberends het volgende:
Waarom doen ze bij VI altijd alsof de kijker Duits kan? Ze ondertitelen daadwerkelijk nooit die Duitstalige filmpjes...
Het Duits van Jonker is voor de ongeoefende luisteraar (zoals ik) nog wel te volgen vind ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef pberends het volgende:
Ik kan helemaal geen Duits, behalve jawohl, nein en iets met sieg. So fucking ondertitel het, ook al is het Engels (wat ik dan wel weer kan). Ze minachten de kijkers hiermee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:42 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Het vloeiende, heldere Duits van Andries niet verstaan.
Ist doch herrlich Mann.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen Duits, behalve jawohl, nein en iets met sieg. So fucking ondertitel het, ook al is het Engels (wat ik dan wel weer kan). Ze minachten de kijkers hiermee.
Nederlanders die geen Duits kunnen verstaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef pberends het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nederlanders die geen Duits kunnen verstaan
Duits is een belachlijk lelijke taal met onbegrijpelijke irritante naamvallen. Engels en Nederlands for the win bitches!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:09 schreef bascross het volgende:
Nederlanders die Duits kunnen verstaan.![]()
Duits.
Jonker trekt zich ruk aan van die naamvallen, dus dat is geen reden om zijn Duits niet te kunnen verstaan. Verder is het best een jolige taalquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Duits is een belachlijk lelijke taal met onbegrijpelijke irritante naamvallen. Engels en Nederlands for the win bitches!
Hartstikke leuk, maar hij gebruikt toch wel Duitse woorden hoop ik?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Jonker trekt zich ruk aan van die naamvallen, dus dat is geen reden om zijn Duits niet te kunnen verstaan. Verder is het best een jolige taal.
Ja, zijn die zo moeilijk te begrijpen? Hij spreekt die woorden op zijn Nederlands uit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar hij gebruikt toch wel Duitse woorden hoop ik?
Steenkolen Duits versta ik ook niet hoor. Fuck Duits.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, zijn die zo moeilijk te begrijpen? Hij spreekt die woorden op zijn Nederlands uit.
Allemaal onwil. En dan thuis zeker wel Limburgs oid praten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Steenkolen Duits versta ik ook niet hoor. Fuck Duits.
Gewoon ABN en Amerikaans-Engels, de enige twee talen die een Nederlander moet beheersen. Fuck die dialecten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:36 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Allemaal onwil. En dan thuis zeker wel Limburgs oid praten.
Eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef Stirneriaan het volgende:
Duitsland (Duits) > Friesland (Fries).
http://www.goal.com/nl/ne(...)t-uit-naar-willem-iiquote:Verbeek haalt uit naar Willem II
GertJan Verbeek kan weer beschikken over Stijn Schaars tegen Willem II, een ploeg die kwetsbaar en labiel is volgens de AZ-trainer. AZ mist Niklas Moisander.
"Als we met de juiste instelling spelen, mag Willem II geen probleem zijn", kijkt Verbeek vooruit naar het duel van zaterdag op de persconferentie voorafgaand aan het duel van zondag. "Heracles en Feyenoord dachten er anders over en kwamen daardoor snel op achterstand. Uiteindelijk zetten ze dat wel weer simpel recht. Dat zegt ook wel wat over Willem II."
Ik ga het niet mooier maken dan het is: Willem II is geen goede ploeg. Als je met 2-6 en 6-1 op je donder krijgt, zegt dat genoeg. Willem II is een kwetsbaar en labiel team dat bij een vroege achterstand de koppies laat hangen."
Nooit trainer van Willem II
"Het is aan ons om kordaat en agressief te spelen zodat de kansen vanzelf komen. Of Willem II door de recente uitslagen juist verdedigend gaan spelen? Dat weet ik niet. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. Dat mag je best opschrijven. De wijze waarop die club met mensen omgaat vind ik niet netjes.
"Stijn Schaars keert weer terug in de ploeg, waardoor Nick Viergever op de plaats van Niklas komt te spelen. Dat is het voordeel van multifunctionele spelers. Ondanks de aanwezigheid van de fitte Ragnar Klavan start Simon Poulsen zaterdag als linksback. Naast Klavan en Schaars is ook Johann Berg Gudmundsson weer wedstrijdfit. Joey Didulica (nek), Maarten Martens (scheen) en Ramon (niet wedstrijdfit) zijn nog geblesseerd."
quote:Officiële klacht tegen Johan Derksen
23-04, 10:07 Er is (eindelijk) een officiële klacht ingediend tegen Johan Derksen. Diens uitlatingen schoten bij een collega in het verkeerde keelgat.
Derksen, die zijn mond altijd vol heeft over het fatsoen van de spelers, haalt bijna dagelijks op ongenuanceerde wijze uit naar alles en iedereen in de voetballerij. Commentator Sierd de Vos was dat helemaal zat.
De Vos is al jaren het onderwerp van spot van de heren van Voetbal International. Derksen, Rene van der Gijp en Wilfred Genee vermaken zich altijd kostelijk om de zelfvoldaanheid van de commentator van Sport 1.
Europees avondje
Tijdens een Europees avondje gaf De Vos echter de uitslagen van de overige wedstrijden weg tijdens een interview met een speler na de hoofdwedstrijd.
Terug in de studio ontstak Derksen in woede: Jongejonge, wat een amateur, sprak de hoofdredacteur van VI. Hij geeft gewoon de uitslagen weg.
Daarna gingen de heren nog even door over de onkunde en het ego van hun collega.
Officiële klacht
Die kon dit alles niet waarderen en diende een officiële klacht in bij RTL. Je begrijpt, daar heb ik twee weken slecht van geslapen, liet Derksen vrijdagavond in zijn eigen programma luchtig weten.
Idd, wat laat die vent zich kennen zeg.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef Stirneriaan het volgende:
Sierd moet maar eens een grote jongen worden.
Waarna Sierd hem een ergere variant op Kadhaffi noemde en meerquote:
Nee hoor, ik ben het met je eens. Sowieso al die vragen die hij stelt in interviews vind ik al bijzonder irritant.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarna Sied hem een ergere variant op Kadhaffi noemde en meer. Ik lijk sowieso 1 van de weinige die niet echt warm loopt van zijn commentaar
Pardonquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:06 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 22 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/IPadXL(...)_International_s.mp4
Die kan natuurlijk op de FP: Melissa: Gijp is mijn vaderquote:Op zondag 24 april 2011 08:54 schreef Pulu het volgende:
Die kwestie van die Melissa Sneekes gaat weer spelen?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-van-der-Gijp.dhtml
Ja, best geniaal hoe het AD in een paar jaar is afgezakt tot een Telegraaf 2.0. Zelfs FOK! is bijna professionelerquote:Op zondag 24 april 2011 10:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk het kost het AD een paar centen, maar zo'n redactie weet toch met nieuwsfeiten te komen die zijn weerga niet kennen!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-snor-Derksen.dhtml
Nog onbekend is hoe deze ingenieuze journalist aan dit breaking news gekomen is.
Werkt pberends nu bij het AD?quote:Op zondag 24 april 2011 10:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk het kost het AD een paar centen, maar zo'n redactie weet toch met nieuwsfeiten te komen die zijn weerga niet kennen!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-snor-Derksen.dhtml
Nog onbekend is hoe deze ingenieuze journalist aan dit breaking news gekomen is.
Heb nog nooit een cent gezien van die lijers!quote:
Gijpie Gijpquote:In december vorig jaar berichtten verschillende media dat René van der Gijp er een dochter bij heeft in de vorm van het lingeriemodel Melissa Sneekes. Nu zegt de oud-Miss Nederland in een nieuw interview met Story dat ze vrijwel zeker is dat de 50-jarige Van der Gijp haar vader blijkt te zijn.
"Mijn intuďtie, die heel sterk is en waarop ik altijd vertrouw, zegt dat René mijn vader is! Ik weet dat we niet bepaald één gezicht zijn, maar in kleine details vind ik mezelf toch terug in hem", aldus de 27-jarige Melissa.
Melissa's moeder weigert haar dochter nog steeds te vertellen wie haar echte vader is. Van der Gijp zelf staat er heel anders tegenover. Wat hem betreft mag Melissa best contact met hem opnemen. Maar, zo laat de voetbalanalist weten aan Story: "Haar moeder weet het best wie de vader is."
Bij de goal van Toivonen vanmiddag scheen Bert 5 minuten bewusteloos te zijn geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 20:42 schreef BB-King het volgende:
Arme Bert, die zal een hoop blauwe plekken erbij hebben.
Hij zit ook in de aflevering van De Pfaffs die er nu op is, hij biedt op het schilderij 'de sekslust van Tiger Woods'.quote:Op zondag 24 april 2011 20:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Boskampie lekker met Van Marwijk bij Feyenoord.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit ook in de aflevering van De Pfaffs die er nu op is, hij biedt op het schilderij 'de sekslust van Tiger Woods'.
Jakhals Erikquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef Mani89 het volgende:
AJOH DONDERSTRAAL OP JOH KLOTE TOIVONEN IK GEEF EM EEN HOEK KOEK
Wat verwacht je van een zwakbegaafde uit Het Oude Noorden - Rotterdam?quote:Op maandag 25 april 2011 10:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Boskamp moet wel een beetje normaal leren praten, versta de helft niet ..
quote:Op maandag 25 april 2011 10:40 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een zwakbegaafde uit Het Oude Noorden - Rotterdam?
Manolev maakt het Gijp ook wel erg makkelijk hequote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet al welke moment Gijp gaat pakken op Manolevje
(mislukte hakbal, tast daarna volledig mis, wordt uitgelopen door Ryo en pakt vervolgens geel)
gisteren zekerquote:Op maandag 25 april 2011 12:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Manolev maakt het Gijp ook wel erg makkelijk he
Scherpe meningen =quote:Op maandag 25 april 2011 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
mensen die kijken voor de grappen![]()
We zitten hier naar een verkapte pauw en witteman te kijken maar dan over voetbal met mensen die een scherpe mening hebben. Daar kijk ik tenminste voor. De lol interesseert me half. De meningen wel.
Eens. SV is bijna net zo goed, zolang er maar meningen worden verkondigd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
mensen die kijken voor de grappen![]()
We zitten hier naar een verkapte pauw en witteman te kijken maar dan over voetbal met mensen die een scherpe mening hebben. Daar kijk ik tenminste voor. De lol interesseert me half. De meningen wel.
Hoe toepasselijk, Koekie is er ook bij.quote:Op zondag 24 april 2011 20:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Boskampie lekker met Van Marwijk bij Feyenoord.
Gijp is een uitstekende analist, beter dan 10 studio voetballen bij elkaar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Het mooiste is nog dat Gijpie al commentaar op Manolev had voordat hij hem überhaupt ooit had zien spelen...haha en dan blijkt het nog zo'n clown te zijn ook
Ik vermoed eerder dat Fredje Rutten vanavond de sjaak is.quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet al welke moment Gijp gaat pakken op Manolevje
(mislukte hakbal, tast daarna volledig mis, wordt uitgelopen door Ryo en pakt vervolgens geel)
Een beetje een loser hč.quote:Op maandag 25 april 2011 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat Fredje Rutten vanavond de sjaak is.
Gatver, bier en chocola.quote:Op maandag 25 april 2011 15:12 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik ga vanavond echt totaal los met een halve liter en 5 paaseieren voor de buis.
Hoezo, van plan haar in bed te lullen als je op bezoek gaat bij de VI studio?quote:Op maandag 25 april 2011 15:19 schreef Stirneriaan het volgende:
Nu we het toch over VI hebben.. Dat boerinnetje uit Sittard (Maastricht?) Berdien die eerder achter de bar stond.. Ik vroeg mij vanochtend tijdens het deftige paasontbijt af in hoeverre zij schaamhaar heeft. Vanzelfsprekend kan niemand hier uitsluitsel geven, maar enig vermoeden of idee?
Vraag het kampsjaak Vera, die houdt wel van bardames.quote:Op maandag 25 april 2011 15:19 schreef Stirneriaan het volgende:
Nu we het toch over VI hebben.. Dat boerinnetje uit Sittard (Maastricht?) Berdien die eerder achter de bar stond.. Ik vroeg mij vanochtend tijdens het deftige paasontbijt af in hoeverre zij schaamhaar heeft. Vanzelfsprekend kan niemand hier uitsluitsel geven, maar enig vermoeden of idee?
Nah, niet echt. Voor zover ik weet is ze daar ook al maanden niet meer geweest. Bovendien lijkt het mij vrij weinig aan om daar een avond te zitten.quote:Op maandag 25 april 2011 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo, van plan haar in bed te lullen als je op bezoek gaat bij de VI studio?
Geen Johan, René of Wilbert in de lijst, maar uitgerekend Jan Fukking Kooijemans staat op 1.quote:'Jan Kooijman de perfecte man'
van onze redactie
AMSTERDAM - Goede Tijden Slechte Tijden-ster Jan Kooijman is door lezers van Privé verkozen tot de meest perfecte man.
Eerder konden Privé-lezers hun stem uitbrengen in verschillende categoriën om zo Yolanthe Sneijder Cabau te helpen in haar zoektocht naar Het Perfecte Plaatje.
Jan Kooijman blijkt voor onze lezers de meest perfecte man te zijn. Op de tweede en derde plaats staan Chris Zegers en Jeroen van Koningsbrugge. Jeroen van der Boom is de hekkensluiter van deze lijst. Hij staat met zijn zang- en presenteertalent op de tiende plek.
In eerderde afleveringen van Het Perfecte Plaatje verkoos Nederland de familie Borsato tot perfecte buren, Sophie Hilbrand als perfecte vriend en eigen baas als perfecte baan. De Audi A8 staat bovenaan bij de perfecte auto, de villa in de buitenwijk wint in de categorie perfecte huis en reizen ziet men als meest perfecte vrijetijdsbesteding. Het perfecte kind is een sociaal kind als Arie Boomsma.
Zondag wordt bekend gemaakt wie volgens Nederland de perfecte vrouw is.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef DrDentz het volgende:
http://www.mijnquiz.nl/quiz/Johan-Derksen-Quiz
Alleen de echte somebody's scoren hoog in mijn quiz.
Wel wat traag gedaan, maar uiteraard alles goed.quote:Aantal vragen: 10. Goed:10 Fout: 0
Tijd:85 seconden. (8.5 sec./vraag)
Punten voor goede antwoorden: 100
Punten voor snel antwoorden: 30
totale score:130
2 fout, oranjevraag en filmvraag wist ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef DrDentz het volgende:
http://www.mijnquiz.nl/quiz/Johan-Derksen-Quiz
Alleen de echte somebody's scoren hoog in mijn quiz.
Niet weten dat een ruige man, die geboren is in de Betuwe, van romatische comedies houdt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Adames het volgende:
[..]
2 fout, oranjevraag en filmvraag wist ik niet.
De Prive ja, vooral vrouwelijk publiek.quote:Op maandag 25 april 2011 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen Johan, René of Wilbert in de lijst, maar uitgerekend Jan Fukking Kooijemans staat op 1.
Samequote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Adames het volgende:
[..]
2 fout, oranjevraag en filmvraag wist ik niet.
Maar voor Pastoor krijg je wel 5 puntjes, want dat is ook een beetje goed.quote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijk een fout te hebben gemaakt, maar 9 goede antwoorden
Zonde en dan nog op een inhoudelijke vraag ook. Ik had Pastoor ipv Jonker.
Een 9,5 dat gaat er net mee door, maar ik val af voor de finale van Derksen kenners.quote:Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar voor Pastoor krijg je wel 5 puntjes, want dat is ook een beetje goed.
Pastoor is meer een wijsneusje, niet echt een zelfingenomen blaag.
Vanavond te gast: Jakhals Erik Dijkstra. Zolang hij maar een eigen mening geeft en niet alleen maar tegendraads ingaat tegen Derksen kan hij redelijk zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 19:46 schreef Adelante het volgende:
90 punten ook, alleen die EK vraag met losse verkoop fout
Wie zit er trouwens vanavond bij? Hansie Hansie?
Die aflevering staat in mijn top 3quote:
Mwa, ben niet echt kapot van hem. Vind Heertje en Boskamp nog het leukst. Vanavond gaat het iig wel iets meer over voetbal..quote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond te gast: Jakhals Erik Dijkstra. Zolang hij maar een eigen mening geeft en niet alleen maar tegendraads ingaat tegen Derksen kan hij redelijk zijn.
De gast zelf moet ik ook niet veelte geforceerd, maar zijn tegendraadse kan af en toe wel een leuke reactie ontlokken zolang hij het maar met mate doet. (Al geloof ik niet dat hij dit beheerst) Vanavond wordt het overigens sowieso een leuke uitzending want alle VI pispaaltjes hebben zich deze week weer van hun beste kant laten zienquote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, ben niet echt kapot van hem. Vind Heertje en Boskamp nog het leukst. Vanavond gaat het iig wel iets meer over voetbal..
Nog ff buiten zitten en dan weer genieten!
1. Boskampquote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef Evertjan het volgende:
Top 3 gasten
1.Boskamp
2.Heertje
3.Ivo Niehe
Zie zijn UI...quote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
1. Boskamp
2. Heertje
3. Bos
Niehe is zo'n saaie lul.
Staat Carsten Janker op de 2e plaats ofzo bij de topscoorders?quote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Carsten Jancker vandaar de verwarring. Al ben ik het wel met je eens dat ze weinig spelers/teams kennen aan de VI tafel (Op Barcelona na), maar is dat ook niet direct de reden waarom ik 2 maal weeks kijk.
Ja die verbeterde hem ook.quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Chiappucci het volgende:
Genee is over het algemeen veel beter op de hoogte, maar hij mag er verder niet over mee discussiëren
Dus dat, ik verwar het ook vaak met Carsten Jancker.quote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Carsten Jancker vandaar de verwarring. Al ben ik het wel met je eens dat ze weinig spelers/teams kennen aan de VI tafel (Op Barcelona na), maar is dat ook niet direct de reden waarom ik 2 maal weeks kijk.
wij weten best wel wat het hoogtepunt is hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Veadige het volgende:
Danny Vera, de opening.
Meestal één van de hoogtepunten van het programma.
Weten "wij" dat wel?quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wij weten best wel wat het hoogtepunt is hoor.
ben jij de deskundige waar wij opeens naar moeten luisterenquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef Veadige het volgende:
[..]
Weten "wij" dat wel?
Ben je van de politie?
Nee, jullie?quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben jij de deskundige waar wij opeens naar moeten luisteren
Als je daar staat en je springt niet mee dan moet je dat doen ja. (Als dit het geval is, anders snap ik het ook niet)quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dszudszak moet zijn verdedigende werk doen volgens Johan...
Hij bedoelde dat ze moeten meelopen met de opkomende back.quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je daar staat en je springt niet mee dan moet je dat doen ja. (Als dit het geval is, anders snap ik het ook niet)
Of niet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Furby en Wijnaldum met Afellay vergelijken...
Genee is niet in vormquote:
Ik heb Feyenoord - PSV live gezien en vond die Ryu echt niet geweldig.quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef Eenskijken het volgende:
JapannertjeRyu is wel een baas
beste speler van feyenoord
quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord - PSV live gezien en vond die Ryu echt niet geweldig.
Dat doet Vormer al het hele seizoen en dan beter.quote:
Als revanche op een hypothetische 10-0 overwinning van Ajax op Feyenoord; ja.quote:
Daar was hij weer, Carsten Janckerquote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dus dat, ik verwar het ook vaak met Carsten Jancker.
gelukssteentje.quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft die gast om zijn nek hangen?˛
een tand (van zn schoonmoeder)quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Een Arabisch kromzwaardquote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Tja, dat zul je Johan en Wilfred nooit horen zeggen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar was hij weer, Carsten Janckerarme Veadige.
Als Derksen deze mening had dan had Dijkstra dit veroordeeld.quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef NJ het volgende:
Wel heerlijk om het perspectief van een echte fan te horen, in plaats van de droge analyse.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef larry91 het volgende:
Is dat nou een man ov een vrouw daar linksachter Erik?
Hopelijk vindt Arsenal dat ook en speelt hij elke week de rechtsback van te tegenstander dronken.quote:
Ik zie Ferrer die Velthuizen nog wel lokkenquote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hup pasveer naar Az/Heerenveen en Pietje naar Heracles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |