quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef RemcoW23 het volgende:
BELLET! BAM!
* RemcoW23 pakt een zakdoekje.
Vind het echt typisch iets voor Derksen...quote:
Gewoon voor de oude generatie. Tong houdt het nu ook niet droog hoor. Evenals de andere oudjes hierquote:
Beetje makkelijk scoren dit. Alsof De Boer, Been, Preudhomme, Rutten, etc. dat soort open deuren niet intrappen in hun persconferenties.quote:
Ik schaar me niet onder de oudjes, maar kan hier beter naar luisteren dan De Jeugd van Tegenwoordig en dat soort meuk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gewoon voor de oude generatie. Tong houdt het nu ook niet droog hoor. Evenals de andere oudjes hier.
Top 40 is al jaren bagger, vooral het Nederlandstalige. Gelukkig is de jeugd er niet infantieler op geworden....quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik schaar me niet onder de oudjes, maar kan hier beter naar luisteren dan De Jeugd van Tegenwoordig en dat soort meuk.
DJVTquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik schaar me niet onder de oudjes, maar kan hier beter naar luisteren dan De Jeugd van Tegenwoordig en dat soort meuk.
ik voel me heeeeel niet aangesprokenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gewoon voor de oude generatie. Tong houdt het nu ook niet droog hoor. Evenals de andere oudjes hier.
Na zo`n topshow moet je lekker hossen met de Gebroeders Ko, en Wilbert voorop uiteraard !quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Maar dit is niet echt muziek voor op de tv na een lollige topshow, dit moet je 's avonds laat in je eentje met een grote koptelefoon op beluisteren terwijl je een sigaartje paft.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hihi, ah laat gaan joh, wat maakt het uit.
die moeten ze winnen willen ze de 2de plek en dus CL halenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Verdomme.. Kom op Twente, zorg dat je iig op de laatste speeldag wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |