Geef die urls eens bro. Pas ik de OP aan. Ik zie trouwens dat ik heb gefaalt in de TT. Kan een mod dit aanpassen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft iemand mijn OP weggehaald die automatisch geupdate word?
Moet je niet falenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Geef die urls eens bro. Pas ik de OP aan. Ik zie trouwens dat ik heb gefaalt in de TT. Kan een mod dit aanpassen?
Is nieuw, als het topic sluit en een volgende deel wordt geopend staat hij er weer inquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik had nog niet in dit topic gepost , maar het staat wel in mn AT
Ga jij anders nog een feyenoord topic openen in de hoop dat ze niet expres verliezenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je TT klopt niet helemaal, eigenlijk moet het: Het Grote PSV topic #454: weer geen kampioen!
zijn.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je TT klopt niet helemaal, eigenlijk moet het: Het Grote PSV topic #454: weer geen kampioen!
zijn.
nou ja, eigenlijk liever volgend jaar pas. Anders zou het te veel eer doen aan Jol en vd Boog. maar dit jaar vind ik ook bestquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wellicht dat jullie dit jaar dan wel die felbegeerde 3e ster krijgen. Want daar draait het toch om pannekoek!
Alles om goodwill te kweken hé!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga jij anders nog een feyenoord topic openen in de hoop dat ze niet expres verliezen
Daar doe je het voor !quote:
Ja, dat zeiden jullie vorig jaar ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dan,want PSV wordt kampioen !
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dan,want PSV wordt kampioen !
Maar jullie zeggen het elk jaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden jullie vorig jaar ook. Wij ook trouwens over Ajax daar niet van.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV nou even wint van Feyenoord zondag, dan zie ik dat maar als verjaardagscadeau dat een paar maanden te vroeg is
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV nou even verliest van Feyenoord zondag, dan zie ik dat maar als een gift van god. of zo
Normaal gesproken reageer ik overigens wel inhoudelijk, maar er is uberhaupt nog niks over PSV gepost hierquote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
Nubreektmeklomp nu heb ik het wel weer gehad met je grapjes, sodemieter lekker op naar het ajax topicje voegt geen zak toe en komt alleen laten zien hoeveel jij van je eigen cluppie houdt.
Dat is ook het probleem, en dat komt door mensen zoals jij die hier en ook tien andere topics 'overnemen' door over Ajax te gaan praten.. prima dat je af en toe een keer komt trollen maar je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Normaal gesproken reageer ik overigens wel inhoudelijk, maar er is uberhaupt nog niks over PSV gepost hier
PSV moet eigenlijk wel winnen..quote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint echt wel van Feyenoord zondag. Ik geloof best dat Feyenoord heel graag wil wint bij in het achterhoofd van enkele zal toch wel iets spelen van ''als we hier niet vol gas geven en we zetten Ajax een voet dwars, dan zal het legioen het ons vast niet kwalijk nemen''
Los van deze gedachte kan Feyenoord zich natuurlijk nog lang niet meten met de top 3 van Nederland, ook al spelen ze de laatste wedstrijden beter en pakken ze punten.
Dzudzsak-----Lens---------Labyadquote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
........................Lens
Dzsudzsak....Toivonen.....Labyad
Ja, maar dan met Toivonen daarachter.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Dzudzsak-----Lens---------Labyad
Of: ----------------Isjaakson---------------quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Dzudzsak-----Lens---------Labyad
Volgens mij heeft Ibrahim nog geen werkvergunning..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Of: ----------------Isjaakson---------------
----Pieters-----Manolev----Bouma----Marcelo--
---------------Ibrahim----Engelaar/Bakkal-------
------------------------Toivonen-------------------------
-----Dzudzsak--------Lens--------------Labyad---
Oh jah,die was ik vergeten ik dacht al,dan zou je bakkal/engelaar door hem moeten vervangen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ibrahim nog geen werkvergunning..
En waarom Hutchinson eruit? Dat is van het middenveld een van de weinigen die goed presteert..
Heel bijzondere verdeling in de verdediging.. De vaste linksback als rechtsback, de rechtsback centraal en dan een centrale linksback..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Oke en wat dacht je van:
--------------------------Isaksson------------------------
----Pieters-----Manolev----Bouma---Rodriguez--
----------------------Hutchinson----------------------
-------------Toivonen-----------Ibrahim------------
Dzudzsak---------------Lens---------------Labyad--
Ik denk dat jij het verschil tussen links en rechts moet leren. En Manolev centraal.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Oke en wat dacht je van:
Ja doen! Bel Rutten voor deze opstelling!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Oke en wat dacht je van:
Ik zou Lens en Bouma omwisselen en Ibrahim ipv Isaksson.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Oke en wat dacht je van:
Je doet je best maar.. hoe vernederend het ook was Feyenoord had de boel gewoon dicht moeten gooien, als je blijft aanvallen dan vraag je er ook om.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef Haaruitval het volgende:
Wij zijn de 10-0 niet vergeten, ik zal er zijn!
Dit...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
........................Lens
Dzsudzsak....Toivonen.....Labyad
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit...
Met Hutchinson en Engelaar erachter...
Care, zondag 1-0 en die 10-0 zijn we vergetenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je doet je best maar.. hoe vernederend het ook was Feyenoord had de boel gewoon dicht moeten gooien, als je blijft aanvallen dan vraag je er ook om.
Want de komende 30 jaar wordt het niet verteld voor, tijdens en na de wedstrijdquote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Care, zondag 1-0 en die 10-0 zijn we vergeten.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Haaruitval het volgende:
zondag 1-0 en die 10-0 zijn we vergeten.
Het zou in ieder geval een leuke domper zijn voor PSV. Benieuwd of Toivonen ook extra in de gaten gehouden zal worden als hij binnen de lijnen komt, dit weekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Care, zondag 1-0 en die 10-0 zijn we vergeten.
Sowieso wel door de media en supporters van andere ploegen die hem het licht in de ogen niet gunnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een leuke domper zijn voor PSV. Benieuwd of Toivonen ook extra in de gaten gehouden zal worden als hij binnen de lijnen komt, dit weekend.
Maak je maar geen zorgen, de anti-Toivonen-hetze is nog lang niet gaan liggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een leuke domper zijn voor PSV. Benieuwd of Toivonen ook extra in de gaten gehouden zal worden als hij binnen de lijnen komt, dit weekend.
Als je de reacties uit die nieuwsberichten zietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk met dat,hopen dat iemand de ander de wedstrijd uit schopt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als je de reacties uit die nieuwsberichten ziet
Er zijn een aantal Ajax supporters die reageren onder het motto "ben benieuwd wat hij nu uit gaat vreten".
En daarnaast een zooi hypocrieten zowel onder PSV fans(wat Toivonen doet is slim en wat Suarez deed was smerig) en onder andere fanse(hopen dat iemand Toivonen uit de wedstrijd schopt)..
Dus de Hetze is inderdaad nog niet voorbij..
Ik denk dat er niemand blij was met de blessure van Reis. Ze zullen alleen blij geweest zijn met de nederlaag van PSV tegen ADO, maar denk je dat ze dan meteen aan denken dat het komt omdat Reis niet mee doet. En daar staat tegenover, wie zegt dat we wel gewonnen hadden als Reis wel had mee gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:16 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk met dat,hopen dat iemand de ander de wedstrijd uit schopt.
Maar denk je niet dat er bijv. Roda JC fans blij waren dat Reis geblesseerd raakte,of Ajax/Twente fans? Zodat zij winnen,dat is tegenwoordig niet hypocriet,maar normaal. Kun je zien,mensen zeiden dat Robben zich aanstelde op het WK terwijl hij gewoon helemaal rot werd getrapt + hij had een blessure.
Maar toch,als we tegen twente moeten,hoop je toch ook dat Jansen zich verstapt (Ik maak het niet te bont) Zodat twente een stuk minder is?
Dat is niet het beeld dat bij de meeste mensen is blijven hangen naar aanleiding van die wedstrijd. De actie voorafgaand aan de 2-2 was de beeldbepaler.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef Buitendam het volgende:
Goed om te zien dat Toivonen tegen Heerenveen wel gewoon lekker balde. Hij heeft z'n vorm blijkbaar nog wel en daarme zal hij in z'n eentje twee man van Feyenoord bezig houden.
Hangt van "je bril" af.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is niet het beeld dat bij de meeste mensen is blijven hangen naar aanleiding van die wedstrijd. De actie voorafgaand aan de 2-2 was de beeldbepaler.
Ja, omdat het gewoon een naaistreek en een overtreding was. Dus eigenlijk zou die Goal afgekeurd moeten zijn:P. Niet dat die goal mij wat uitmaakte, het is alleen lullig voor Twente die anders nog voor jullie zou staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hangt van "je bril" af.
Heb je een PSV-bril dan ben je positief over zijn goal, heb je een andere bril kijk je naar het pootje haken daarvoor.
"onevenredig"? Bij Suarez vonden jullie het toch ook terecht dat er zoveel aandacht aan werd besteed? Zo gaat dat nou eenmaal als je de smiecht uithangt in een paar wedstrijden achter elkaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef Lemming22 het volgende:
Zo lang programma's als VI en studio voetbal onevenredig veel aandacht blijven besteden aan alle acties van Toivonen en zo de publieke opinie bewust blijven beïnvloeden, zal de heksenjacht door blijven gaan.
Toen Poepon het tegen Ado deed was het een 'slimmigheidje'.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, omdat het gewoon een naaistreek en een overtreding was. Dus eigenlijk zou die Goal afgekeurd moeten zijn:P. Niet dat die goal mij wat uitmaakte, het is alleen lullig voor Twente die anders nog voor jullie zou staan.
Ik denk ook dat het eerder is omdat Toivonen het zo vaak doet. En ligt er aan door welke bril je kijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toen Poepon het tegen Ado deed was het een 'slimmigheidje'.
Het is inderdaad niet netjes en ik zie liever ook goals waaraan geen overtreding vooraf ging, maar ik vind het ook weer geen 4 duels zoals Gert Jan Verbeek zei.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, omdat het gewoon een naaistreek en een overtreding was. Dus eigenlijk zou die Goal afgekeurd moeten zijn:P. Niet dat die goal mij wat uitmaakte, het is alleen lullig voor Twente die anders nog voor jullie zou staan.
Ik hoop trouwens wel dat het Feyenoord publiek hem de hele wedstrijd uitfluit, daar niet van.
Bij Suarez werd er nog te weinig aandacht aan besteedquote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"onevenredig"? Bij Suarez vonden jullie het toch ook terecht dat er zoveel aandacht aan werd besteed? Zo gaat dat nou eenmaal als je de smiecht uithangt in een paar wedstrijden achter elkaar.
Ach, dat valt wel mee hoor. Dat de opinieprogramma's dat hebben veroorzaakt. De meeste mensen zaten er al op te zeiken voordat VI er mee aan de haal ging. Maar ja, dat is sensatiemedia hé. Zo werkt het tegenwoordig in Nederlandquote:Op donderdag 21 april 2011 18:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bij Suarez werd er nog te weinig aandacht aan besteed
Nee, ik bedoel onevenredig veel aandacht ten opzichte van andere spelers van kleinere clubs in de Eredivisie. Heb jij kritische opmerkingen en 500 herhalingen gedurende de week en ik-weet-niet-hoeveel reacties op internet gezien over Björn Vlemminx toen hij Manolev een scheur in zijn kaak sloeg en zich misdroeg tegen Lens?
Goed, hoge bomen vangen veel wind (Toivonen, Suarez) maar het is wel duidelijk dat deze heksenjacht is gestart door de "objectieve opinieprogramma's" en nu een waas voor de ogen van veel supporters van ansere clubs heeft veroorzaakt.
Gert Jan Verbeek is dan ook niet serieus te nemenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet netjes en ik zie liever ook goals waaraan geen overtreding vooraf ging, maar ik vind het ook weer geen 4 duels zoals Gert Jan Verbeek zei.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee hoor. Dat de opinieprogramma's dat hebben veroorzaakt. De meeste mensen zaten er al op te zeiken voordat VI er mee aan de haal ging. Maar ja, dat is sensatiemedia hé. Zo werkt het tegenwoordig in Nederland
[..]
Gert Jan Verbeek is dan ook niet serieus te nemen
Precies, die 10-0 deed pijn maar we kunnen ze terugpakken door nu van ze te winnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben nu alleen hier vanwege de aanstaande wedstrijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lachwekkend veel supporters van andere clubs hier.
Blijf in dat miezerige topic van die kutclub van je.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Haaruitval het volgende:
Ben nu alleen hier vanwege de aanstaande wedstrijd.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijf in dat miezerige topic van die kutclub van je.
Dat is in elk club topic at the moment hoor, iig wel in die van Feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lachwekkend veel supporters van andere clubs hier.
Ik gok de zenuwen vanwege de spannende ontknoping die nadert van de competitie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dan vraag ik me af wat dat "ik wil mijn bagger ook in andere club topics plaatsen" virus is.
Hmm ja dat is dan wel weer typisch ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gok de zenuwen vanwege de spannende ontknoping die nadert van de competitie.![]()
Ja of Ajax met Suarez of Twente met een fitte Douglas en Ruiz.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:27 schreef Nober het volgende:
Mocht PSV niet winnen dan zou Ajax en Twente volgende week zomaar weer punten kunnen laten liggen. Het is sowieso wel noodzakelijk voor alle drie om geen punt meer te laten liggen, want dat hebben ze alle drie al té veel gedaan.
Het is eigenlijk maar raar dat er nog geen kampioen is, normaalgesproken had PSV waarschijnlijk al een voorsprong gehad mét een fitte Jonathan Reis. Ik hoop niet op een herhaling van 2007, althans als PSV kampioen word mag dat eigenlijk wel.
Lachwekkend, dat is dit pas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijf in dat miezerige topic van die kutclub van je.
Ik hoop gewoon op een goeie pot as. zondag, ik kijk er zeker naar uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dan vraag ik me af wat die "ik wil mijn bagger ook in andere club topics plaatsen" virus is.
Jullie Japanner schijnt een twijfelgeval te zijn voor zondag. Hoe groot is de kans dat hij mee gaat doen? Zou namelijk wel een meevaller voor ons zijn als hij niet mee zou doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op een goeie pot as. zondag, ik kijk er zeker naar uit.
Waarschijnlijk doet hij mee, maar niks is zeker zeggen ze.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jullie Japanner schijnt een twijfelgeval te zijn voor zondag. Hoe groot is de kans dat hij mee gaat doen? Zou namelijk wel een meevaller voor ons zijn als hij niet mee zou doen.
Nee, PSV met een fitte Reis en Afellayquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja of Ajax met Suarez of Twente met een fitte Douglas en Ruiz.
Aha, je bedoelt een eehm ... hoe noem je dat ook weer ... oh ja, een twijfelgeval!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet hij mee, maar niks is zeker zeggen ze.
PSV moet sowieso winnen, ongeacht wat de anderen doen.quote:
Hij vroeg hoe groot de kans was, ik zei waarschijnlijk. Ik had ook kunnen zeggen de kans is 75% maar daar had ie net zoveel aan gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Vorki het volgende:
[..]
Aha, je bedoelt een eehm ... hoe noem je dat ook weer ... oh ja, een twijfelgeval!
Haha. Of hij schiet een in eigen goal. Ik zie het gebeuren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Het zou echt geniaal zijn als Berg nu opeens helemaal top speelt.. Elke wedstrijd minimaal 3 goals maakt..![]()
Dat is zeker zo bro.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef Frey het volgende:
[..]
PSV moet sowieso winnen, ongeacht wat de anderen doen.
ADO deed niet veel onder voor Twente hoor. 1-1 was terechter geweest...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef Buitendam het volgende:
Goed gevoetbald van Twente, nu eens kijken wat wij er zondag van gaan maken.
Dat klopt, en als je dan met 2-1 van het veld stapt heb je goed gevoetbald.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ADO deed niet veel onder voor Twente hoor. 1-1 was terechter geweest...
Ze mogen van geluk spreken dat de bal er nog zo in gaat in de laatste minuten, mi. hadden ze wel goed gevoetbald als ze die 1-0 veilig hadden vastgehouden, maar op deze manier niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klopt, en als je dan met 2-1 van het veld stapt heb je goed gevoetbald.
En ze hadden pech dat de 100% zuivere goal van Ruiz werd afgekeurd. Maar ook weer mazzel dat die 100% pingel niet aan ADO werd toegekend. Zo blijf je aan de gang. Uiteindelijk stappen ze met 1-2 van het veld en dan heb je het in mijn ogen prima gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze mogen van geluk spreken dat de bal er nog zo in gaat in de laatste minuten, mi. hadden ze wel goed gevoetbald als ze die 1-0 veilig hadden vastgehouden, maar op deze manier niet.
Feyenoord moeten we toch kunnen hebben jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
ZONDAG MOET FEYENOORD KAPOT
1-3 ofzo
Nu 1,5 dag wachten
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En ze hadden pech dat de 100% zuivere goal van Ruiz werd afgekeurd. Maar ook weer mazzel dat die 100% pingel niet aan ADO werd toegekend. Zo blijf je aan de gang. Uiteindelijk stappen ze met 1-2 van het veld en dan heb je het in mijn ogen prima gedaan.
Snap ik, je kijkt dan ook door een PSVbril. Maar uiteindelijk is het niet onterecht dat Twente wint. Knap, op deze fase in de competitie in die Haagse heksenketel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
De duitsers winnen het weer op zijn duits.
Zo zie ik het.
True story bro. Gelukkig hebben we het nog steeds in eigen hand. Wel een prettig gevoel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
De duitsers winnen het weer op zijn duits.
Zo zie ik het.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach om kampioen te worden, moeten we alle 3 de wedstrijden winnen. Als we dat niet doen, zijn we niet kampioenswaardig.
Dat dus!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach om kampioen te worden, moeten we alle 3 de wedstrijden winnen. Als we dat niet doen, zijn we niet kampioenswaardig.
Zo is het Fred! Laat die Telegraaflezers maar eens merken dat we nergens bang zijn!quote:"We hadden beter met 1-0 kunnen winnen. Dit motiveert natuurlijk wel de tegenstander", zegt hij in De Telegraaf. "Die revanchegevoelens en het feit dat die ploeg ook nog ergens voor strijdt, zorgen dat we een zeer gemotiveerd Feyenoord mogen verwachten."
Luister dan ook het gehele interview met Fred, want dit is puur selectief quoten. Dat voor niemand en nergens bang voor zijn heeft hij zelfs nog letterlijk genoemd in zijn interview.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo is het Fred! Laat die Telegraaflezers maar eens merken dat we nergens bang zijn!
Ja, en hoequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Luister dan ook het gehele interview met Fred, want dit is puur selectief quoten. Dat voor niemand en nergens bang voor zijn heeft hij zelfs nog letterlijk genoemd in zijn interview.
Ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaan er morgen ook mee naar het uitvak?
Mark van de Veerdonk heeft wekelijks een column in de lokale krant hier, en dit keer ging het over PSV, dus maar even geplaatst.quote:
idd, antiek nieuws dat 90% hier al wist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Nober het volgende:
En er is een nieuwe Ibrahim, maar dan met de voornaam Rabiu hij is 20 jaar en Nigeriaan, maar dit is waarschijnlijk oud nieuws.
Nah, maar het zou me niks verbazen als hij de leeftijd van 'talent' al voorbij isquote:
Als hij maar scoort en voor veel weggaat dan mag hij van mij 50 zijn.. Goeie speler is hij wel..quote:Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nah, maar het zou me niks verbazen als hij de leeftijd van 'talent' al voorbij is
Nog niet in actie gezien dus ik kan er nog niet over oordelen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij maar scoort en voor veel weggaat dan mag hij van mij 50 zijn.. Goeie speler is hij wel..
Ligt er ook aan wie er vandaag geel gaan pakken. Met een beetje pech speel je volgende week met het halve elftal aan wisselspelers.quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
It's Do or Die vandaag, vandaag is in mijn ogen de kampioenswedstrijd. Deze moet je winnen, Vitesse thuis mag je gewoon niet verliezen en Groningen uit moet je dan ook pakken.
Vandaag verliezen, dan zie ik ze nog wel 3e worden.
En zelfs kampioen mag van mij Rutten vertrekken. Zal het nog een keer vooraf zeggen.
Dan moet je nog van Vitesse winnen.. PSV/Rutten prijst altijd de reserve bank, laat het dan maar zien.quote:Op zondag 24 april 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wie er vandaag geel gaan pakken. Met een beetje pech speel je volgende week met het halve elftal aan wisselspelers.
Absoluut niet, Balasz staat zeker niet op een positie dat hij het nodig heeft om geel te pakken. Voor een verdediger zou je er nog aan kunnen denken maar Balasz of andere aanvallend ingestelde spelers kunnen gemakkelijk de laatste 3 wedstrijden uit spelen.quote:Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan moet je nog van Vitesse winnen.. PSV/Rutten prijst altijd de reserve bank, laat het dan maar zien.
Mocht PSV bijvoorbeeld met een ruimere marge staan/winnen zou ik het juist aanraden om een Balasz geel te laten pakken e.d. zodat hij juist niet Groningen mist.
Balasz kan een heethoofd zijn en domme overtredingen/acties doen.. liever dat risico niet lopenquote:Op zondag 24 april 2011 14:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Absoluut niet, Balasz staat zeker niet op een positie dat hij het nodig heeft om geel te pakken. Voor een verdediger zou je er nog aan kunnen denken maar Balasz of andere aanvallend ingestelde spelers kunnen gemakkelijk de laatste 3 wedstrijden uit spelen.
Het seizoen is daarna toch afgelopen, dan kan je net zo goed Balasz geen geel laten pakken en gewoon niet opstellen. Dan speelt hij daarna weer tegen Groningen en als hij dan geel pakt is het seizoen al klaar.quote:Op zondag 24 april 2011 14:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Balasz kan een heethoofd zijn en domme overtredingen/acties doen.. liever dat risico niet lopenimho.
Would be nice!quote:
Gelijk spelen is niet genoegquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Overigens zie ik PSV nog wel gelijk maken hoor.
Wordt een lastig verhaal met tien man, maar goed... Het kán natuurlijk altijd.quote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Overigens zie ik PSV nog wel gelijk maken hoor.
En zo geschieddequote:Op zondag 24 april 2011 15:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wordt een lastig verhaal met tien man, maar goed... Het kán natuurlijk altijd.
En toch gaan ze het winnenquote:Op zondag 24 april 2011 15:50 schreef knep het volgende:
Rutten neem je zooitje lamballen mee en rot op.
Wat een dramatisch elftal zeg.
Inderdaad, maar dat neemt niet weg dat het van PSV een beroerde wedstrijd is.quote:
Hallo financiële catastrofe!quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dag kampioenschap!
Dag champions league?
Waardeloos kut PSV is dit.
Ik zal altijd voor PSV blijven supporteren maar de komende jaren zal er inderdaad weinig te vieren zijn,quote:Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hallo financiële catastrofe!![]()
Het missen van de CL gaat ons de zwaarste periode in de clubgeschiedenis opleveren. Het voortbestaan van PSV als topclub kan wel eens in gevaar komen.
Ga huilen joh.quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga maar lekker ergens anders trollen met die kutclub van je.
Oké, bedankt voor het delen van je mening.quote:Op zondag 24 april 2011 16:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Walgelijk rot pisventje dat je bent. trieste kneus trollen zoals jij moeten een maand ban krijgen, als het niet meer is.
Dit. Het is gewoon een geboren loser die met knikkende knieën de laatste paar wedstrijden ingaat.quote:
Tenzij er financieel een wonder gebeurt (en dan hebben we het over een wondertje van een miljoen of 30 a 40) zit dat er dik in.quote:Op zondag 24 april 2011 16:14 schreef knep het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor PSV blijven supporteren maar de komende jaren zal er inderdaad weinig te vieren zijn,
Inderdaad, kansloze figuren.quote:
Dat Feyenoord doemscenario waar je het over had een tijd geleden, komt zo inderdaad wel heel dichtbij.quote:Op zondag 24 april 2011 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tenzij er financieel een wonder gebeurt (en dan hebben we het over een wondertje van een miljoen of 30 a 40) zit dat er dik in.
quote:ne·ge·ren -geerde, h genegeerd doen alsof men iem niet ziet, iets niet merkt: iem totaal ~
Toch is het gewoon te doen. Stuur anders gewoon een TR of meld het in Feedback. Die reacties op die trolls zijn ook gewoon erg storend.quote:Op zondag 24 april 2011 16:19 schreef knep het volgende:
[..]
Wordt lastig als het hele topic geflood wordt met trolletjes.
nee, gelijkspel is logischer voor zowel twente als ajax.quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, kansloze figuren.
Twente speelt nog tegen Ajax op de laatste dag dus dat is in ieder geval nog puntverlies om de 2e plek te heroveren...
Gelijkspel is toch ook puntverlies of niet?quote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nee, gelijkspel is logischer voor zowel twente als ajax.
Jep, ik vind het wel heel zuur dat het zich lijkt te voltrekken juist nadat PSV beleidsmatig weer de goede weg is ingeslagen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord doemscenario waar je het over had een tijd geleden, komt zo inderdaad wel heel dichtbij.
Jij... noemt MIJ een mongool?quote:
maar geen gunstig puntverlies voor psv, als alle 3 volgende week winnen is een gelijkspel voor twente als ajax zowel het meest logisch als gunstig. Psv wordt derde.quote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelijkspel is toch ook puntverlies of niet?
Leer rekenenquote:Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
maar geen gunstig puntverlies voor psv, als alle 3 volgende week winnen is een gelijkspel voor twente als ajax zowel het meest logisch als gunstig. Psv wordt derde.
Tyf op, ga in je eigen topic jezelf voorbereiden voor de huldiging op P2 na het winnen van de Johan Cruyf schaal na als runner-up in de beker te zijn geeindigd...quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Einthovuh het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord ineens gaat winnenZo veel is er niet veranderd in die ploeg op een paar spelers na die het verschil echt niet gaan maken. PSV daarintegen is wel een hoop spelers die het verschil maakte kwijt maar alsnog genoeg talent om van dit Feyenoord makkelijk te moeten kunnen winnen.
Feyenoord zal persé willen gaan scoren waardoor ze op de aanval gaan spelen en er gaten ontstaan. PSV is dodelijk vanuit de counter met Dzusdzsak en Lens.
Rutten zal bij PSV herinnerd worden als Totalversager. Hij kwam op het verkeerde moment naar de verkeerde club en hanteerde de verkeerde tactiek...quote:Op zondag 24 april 2011 15:50 schreef knep het volgende:
Rutten neem je zooitje lamballen mee en rot op.
Wat een dramatisch elftal zeg.
Kom ik speciaal naar dit topic om de trollposts te verwijderen, kom ik weer zo'n trieste post van jou tegen. Stik er inquote:Op zondag 24 april 2011 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu zie je de mods niet de reacties van de zielige kindjes verwijderen
Je kunt nog altijd schaken volgen. Dat is nog spannender dan voetbal...quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik fan van hocky word, want voetbal supporters zijn toch wel echt het meest triestevolk ter wereld
kiddin' ben geen succes supporter, maar voetbalfans zijn wel kansloos
hij heeft gewoon gelijk hoorquote:
Hij heeft gewoon keihard gefaalt, aan het begin van het seizoen zij zowat iedereen dat PSV de beste selectie had. Als je Lens, Berg, Hutchinson , Marcelo en Reis bij de selectie krijgt moet je gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rutten zal bij PSV herinnerd worden als Totalversager. Hij kwam op het verkeerde moment naar de verkeerde club en hanteerde de verkeerde tactiek...
Oké zal ik het je even uitleggen?quote:
Kijk hier dan scheids!!! Geef jojoortje dan ook geel, hij trapt na op DJ Day vquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom ik speciaal naar dit topic om de trollposts te verwijderen, kom ik weer zo'n trieste post van jou tegen. Stik er in
Let niet op DJ.. je doet altijd goed je werk en hij is niet serieus te nemenquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom ik speciaal naar dit topic om de trollposts te verwijderen, kom ik weer zo'n trieste post van jou tegen. Stik er in
Niet op hem letten.quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat hij zo post ga jij niets doen aan de trollen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
'eigen topic'quote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Tyf op, ga in je eigen topic jezelf voorbereiden voor de huldiging op P2 na het winnen van de Johan Cruyf schaal na als runner-up in de beker te zijn geeindigd...
Zoals je idd hebt gemerkt, heb ik niets verwijderd.quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat hij zo post ga jij niets doen aan de trollen?!
Omdat 1 user klaagt over je werk, ga je meteen niet alles verwijderen, of begrijp ik dat verkeerd=quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja.. want newsflash wij eindigen 2e of 3e en jullie 10e zonder playoffs.. who's laughing nowquote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef voice-over het volgende:
Leuk voor jullie dat jullie in oktober met 10-0 van ons hebben gewonnen.
Maar vandaag hebben jullie de titel verspeeld. Wraak is zoet.
Wie het laatst lacht ... als Endhovense boeren met kiespijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn maar drie punten, kan zo weer omslaan...quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef voice-over het volgende:
Leuk voor jullie dat jullie in oktober met 10-0 van ons hebben gewonnen.
Maar vandaag hebben jullie de titel verspeeld. Wraak is zoet.
Wie het laatst lacht ... als Endhovense boeren met kiespijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gastquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. want newsflash wij eindigen 2e of 3e en jullie 10e zonder playoffs.. who's laughing nowmoment-juichert..:)
Want wie staat er dan 2e?quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Twente 68
Ajax 67
PSv 65
volgende week bij winst alle 3:
twente 71
ajax 70
psv 68
laatste ronde:
winst twente kampioen 74
osv 2e 71
ajax 3e 70
winst ajax kampioen 73
psv 71 op doelsaldo
twente 71
dus gelijkspel is beste voor ajax en twente
dat ik dit nog uit moet leggen stijnda, jij bent echt domhahahahahha
Hoe heb jij het dan? Wie heeft het erover dat ik niks heb verwijder?quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat 1 user klaagt over je werk, ga je meteen niet alles verwijderen, of begrijp ik dat verkeerd=
Je moet gewoon daar boven staan en gewoon gaan noten-editten en deleten.
Teminste zo denk ik er over
quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Mike-The-Situation het volgende:
twente 71
ajax 70
psv 68[/b]
Gelijkspel ajax-twente, en winst PSV:quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Twente 68
Ajax 67
PSv 65
volgende week bij winst alle 3:
twente 71
ajax 70
psv 68
laatste ronde:
winst twente kampioen 74
osv 2e 71
ajax 3e 70
winst ajax kampioen 73
psv 71 op doelsaldo
twente 71
Wat doe ik nou weer dan.quote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan? Wie heeft het erover dat ik niks heb verwijder?
Ik doe gewoon ctrl f op j0rdiiii en dan verwijder ik alles
Dit.quote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef knep het volgende:
Mensen die denken dat PSV de volgende 2 wedstrijden gaat winnen.
Dit elftal ligt knock-out in de hoek.
VV Bal Op Het Dak 35 pakken we zo in!quote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef knep het volgende:
Klopt.. maar hey het is nog niet gespeeld, jullie gaven ook 3x het kampioenschap weg.. en hebben nu nog kans, dus je weet nooit he..quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast
Je geeft een fucking kampioenschap weg ..
Je bent bij deze gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'eigen topic'Iedereen mag hier posten hoor.
Dan begrijp ik het dus verkeerdquote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan? Wie heeft het erover dat ik niks heb verwijder?
Ik doe gewoon ctrl f op j0rdiiii en dan verwijder ik alles
Dat.quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'eigen topic'Iedereen mag hier posten hoor.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat ze mijn posts verwijderen omdat ze voorschut staat
Ga eens haten op je eigen club ipv op de mods die hier de trollposts verwijderen, zou ik zeggenquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat ze mijn posts verwijderen omdat ze voorschut staat
partijdige mod, jammer
j0rdiiii is geen troll. Hier heeft hij gewoon gelijk in; dit is een PSV-topic, geen PSV-Fantopic.quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Opkomen voor een troll is zowaar nog erger.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga eens haten op je eigen club ipv op de mods die hier de trollposts verwijderen, zou ik zeggen
quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelijkspel ajax-twente, en winst PSV:
Stand:
Twente 72
PSV 71
Ajax 71
PSV 2de op doelsaldo
Voor jou nog even de aanleidingquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Mike-The-Situation het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, kansloze figuren.
Twente speelt nog tegen Ajax op de laatste dag dus dat is in ieder geval nog puntverlies om de 2e plek te heroveren...
Inderdaad. Misschien nog tegen Groningen als het nergens meer om gaat. Tegen Vitesse verwacht ik een draak van een wedstrijd met grote kans op puntverlies.quote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef knep het volgende:
Het scheelt dat Ajax er nog ook langer na niet isquote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat zeker geen 6 punten halenGroningen uit mag je hopen op een gelijkspel, want met zo'n team ga je daar niet winnen. En Vitesse, thuis, zonder Lens, Engelaar, Manolev en Pieters gaat ook heel lastig worden..
Bedankt voor het verwijderen van de trollposts, meen ik serieusquote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga eens haten op je eigen club ipv op de mods die hier de trollposts verwijderen, zou ik zeggen
Tuurlijk mag iedereen hier posten. maar posts als wat een losers, hahaha ze hebben verloren, zijn niet echt gewenst en zijn gewoon trolls.quote:
*shrug*quote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
wat een figuren hierzo. Als iedereen nou even weggaat als je geen PSV'er bent. Inhoudelijke discussies zijn nu toch niet echt mogelijk. Kom morgen maar weer trollen.
Zie jij nog inhoudelijke posts?quote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*shrug*
Gewoon negeren en alleen op inhoudelijke posts reageren. It's not that hard
Jawel, ze krijgen daar notes voor en vaak wordt het doorverwezen naar de F(A)'s, want die kunnen iemand bannen. Mods geven alleen iets doorquote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van de trollposts, meen ik serieus![]()
Probleem is een beetje dat ze zo blijven doorgaan want er staat geen straf op.
Kan daar niet iets aan worden gedaan?
quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef knep het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ze allemaal een rotschop geeft!
Een note krijgen is meer een beloning dan een straf volgens mijquote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, ze krijgen daar notes voor en vaak wordt het doorverwezen naar de F(A)'s, want die kunnen iemand bannen. Mods geven alleen iets door
Helemaal mee eens. Rode kaart van Engelaar was belachelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
Scheidsrechter was gewoon een thuisfluiter.. dat kun je niet ontkennen maar dan nog was PSV veel te slecht.
Die van mijquote:
Zelfs zonder rood waren ze nog tegen een nederlaag aangelopen. Dat kon je in de eerste helft al zienquote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
Scheidsrechter was gewoon een thuisfluiter.. dat kun je niet ontkennen maar dan nog was PSV veel te slecht.
Notes is een optelsom voor een banquote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een note krijgen is meer een beloning dan een straf volgens mij![]()
Dat andere is wel mooi, maar toch opvallend dat ze hier toch elke week weer zitten dan
Dank jequote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Skv het volgende:
Erg zonde voor PSV. Ben Twentesupporter, maar die rode kaart is natuurlijk heel erg vreemd. Sterkte met het verlies.
Dat zeg ik toch.. en ik heb het niet eens over de rode kaart, dat is dan een groot voorbeeld. Maar elk normaal duel werd al tegen psv gefloten, Feyenoord kreeg alles mee, psv alles tegen. Simpel, maar daar moet je boven staan en toch winnen, deden ze niet, terecht verloren.. eigen schuld.quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zelfs zonder rood waren ze nog tegen een nederlaag aangelopen. Dat kon je in de eerste helft al zien
Voor een paar dagen zodat ze het volgende weekend weer kunnen?quote:
Ik zal een ctrl F lijstje gaan samenstellenquote:
Banshee kreeg een week en 2 weken volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Voor een paar dagen zodat ze het volgende weekend weer kunnen?
[..]
Ik zal een ctrl F lijstje gaan samenstellen
quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten: "We gaan vechten voor de tweede plaats. Meer kunnen we niet doen"
quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten: "We gaan vechten voor de tweede plaats. Meer kunnen we niet doen"
Vind ik helemaal niet gek hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |