Ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaan er morgen ook mee naar het uitvak?
Mark van de Veerdonk heeft wekelijks een column in de lokale krant hier, en dit keer ging het over PSV, dus maar even geplaatst.quote:
idd, antiek nieuws dat 90% hier al wist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Nober het volgende:
En er is een nieuwe Ibrahim, maar dan met de voornaam Rabiu hij is 20 jaar en Nigeriaan, maar dit is waarschijnlijk oud nieuws.
Nah, maar het zou me niks verbazen als hij de leeftijd van 'talent' al voorbij isquote:
Als hij maar scoort en voor veel weggaat dan mag hij van mij 50 zijn.. Goeie speler is hij wel..quote:Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nah, maar het zou me niks verbazen als hij de leeftijd van 'talent' al voorbij is
Nog niet in actie gezien dus ik kan er nog niet over oordelen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij maar scoort en voor veel weggaat dan mag hij van mij 50 zijn.. Goeie speler is hij wel..
Ligt er ook aan wie er vandaag geel gaan pakken. Met een beetje pech speel je volgende week met het halve elftal aan wisselspelers.quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
It's Do or Die vandaag, vandaag is in mijn ogen de kampioenswedstrijd. Deze moet je winnen, Vitesse thuis mag je gewoon niet verliezen en Groningen uit moet je dan ook pakken.
Vandaag verliezen, dan zie ik ze nog wel 3e worden.
En zelfs kampioen mag van mij Rutten vertrekken. Zal het nog een keer vooraf zeggen.
Dan moet je nog van Vitesse winnen.. PSV/Rutten prijst altijd de reserve bank, laat het dan maar zien.quote:Op zondag 24 april 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wie er vandaag geel gaan pakken. Met een beetje pech speel je volgende week met het halve elftal aan wisselspelers.
Absoluut niet, Balasz staat zeker niet op een positie dat hij het nodig heeft om geel te pakken. Voor een verdediger zou je er nog aan kunnen denken maar Balasz of andere aanvallend ingestelde spelers kunnen gemakkelijk de laatste 3 wedstrijden uit spelen.quote:Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan moet je nog van Vitesse winnen.. PSV/Rutten prijst altijd de reserve bank, laat het dan maar zien.
Mocht PSV bijvoorbeeld met een ruimere marge staan/winnen zou ik het juist aanraden om een Balasz geel te laten pakken e.d. zodat hij juist niet Groningen mist.
Balasz kan een heethoofd zijn en domme overtredingen/acties doen.. liever dat risico niet lopenquote:Op zondag 24 april 2011 14:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Absoluut niet, Balasz staat zeker niet op een positie dat hij het nodig heeft om geel te pakken. Voor een verdediger zou je er nog aan kunnen denken maar Balasz of andere aanvallend ingestelde spelers kunnen gemakkelijk de laatste 3 wedstrijden uit spelen.
Het seizoen is daarna toch afgelopen, dan kan je net zo goed Balasz geen geel laten pakken en gewoon niet opstellen. Dan speelt hij daarna weer tegen Groningen en als hij dan geel pakt is het seizoen al klaar.quote:Op zondag 24 april 2011 14:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Balasz kan een heethoofd zijn en domme overtredingen/acties doen.. liever dat risico niet lopenimho.
Would be nice!quote:
Gelijk spelen is niet genoegquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Overigens zie ik PSV nog wel gelijk maken hoor.
Wordt een lastig verhaal met tien man, maar goed... Het kán natuurlijk altijd.quote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Overigens zie ik PSV nog wel gelijk maken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |