Geef die urls eens bro. Pas ik de OP aan. Ik zie trouwens dat ik heb gefaalt in de TT. Kan een mod dit aanpassen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft iemand mijn OP weggehaald die automatisch geupdate word?
Moet je niet falenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Geef die urls eens bro. Pas ik de OP aan. Ik zie trouwens dat ik heb gefaalt in de TT. Kan een mod dit aanpassen?
Is nieuw, als het topic sluit en een volgende deel wordt geopend staat hij er weer inquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik had nog niet in dit topic gepost , maar het staat wel in mn AT
Ga jij anders nog een feyenoord topic openen in de hoop dat ze niet expres verliezenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je TT klopt niet helemaal, eigenlijk moet het: Het Grote PSV topic #454: weer geen kampioen!
zijn.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je TT klopt niet helemaal, eigenlijk moet het: Het Grote PSV topic #454: weer geen kampioen!
zijn.
nou ja, eigenlijk liever volgend jaar pas. Anders zou het te veel eer doen aan Jol en vd Boog. maar dit jaar vind ik ook bestquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wellicht dat jullie dit jaar dan wel die felbegeerde 3e ster krijgen. Want daar draait het toch om pannekoek!
Alles om goodwill te kweken hé!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga jij anders nog een feyenoord topic openen in de hoop dat ze niet expres verliezen
Daar doe je het voor !quote:
Ja, dat zeiden jullie vorig jaar ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dan,want PSV wordt kampioen !
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dan,want PSV wordt kampioen !
Maar jullie zeggen het elk jaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden jullie vorig jaar ook. Wij ook trouwens over Ajax daar niet van.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV nou even wint van Feyenoord zondag, dan zie ik dat maar als verjaardagscadeau dat een paar maanden te vroeg is
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV nou even verliest van Feyenoord zondag, dan zie ik dat maar als een gift van god. of zo
Normaal gesproken reageer ik overigens wel inhoudelijk, maar er is uberhaupt nog niks over PSV gepost hierquote:Op donderdag 21 april 2011 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
Nubreektmeklomp nu heb ik het wel weer gehad met je grapjes, sodemieter lekker op naar het ajax topicje voegt geen zak toe en komt alleen laten zien hoeveel jij van je eigen cluppie houdt.
Dat is ook het probleem, en dat komt door mensen zoals jij die hier en ook tien andere topics 'overnemen' door over Ajax te gaan praten.. prima dat je af en toe een keer komt trollen maar je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Normaal gesproken reageer ik overigens wel inhoudelijk, maar er is uberhaupt nog niks over PSV gepost hier
PSV moet eigenlijk wel winnen..quote:Op donderdag 21 april 2011 01:31 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint echt wel van Feyenoord zondag. Ik geloof best dat Feyenoord heel graag wil wint bij in het achterhoofd van enkele zal toch wel iets spelen van ''als we hier niet vol gas geven en we zetten Ajax een voet dwars, dan zal het legioen het ons vast niet kwalijk nemen''
Los van deze gedachte kan Feyenoord zich natuurlijk nog lang niet meten met de top 3 van Nederland, ook al spelen ze de laatste wedstrijden beter en pakken ze punten.
Dzudzsak-----Lens---------Labyadquote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
........................Lens
Dzsudzsak....Toivonen.....Labyad
Ja, maar dan met Toivonen daarachter.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Dzudzsak-----Lens---------Labyad
Of: ----------------Isjaakson---------------quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Dzudzsak-----Lens---------Labyad
Volgens mij heeft Ibrahim nog geen werkvergunning..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Of: ----------------Isjaakson---------------
----Pieters-----Manolev----Bouma----Marcelo--
---------------Ibrahim----Engelaar/Bakkal-------
------------------------Toivonen-------------------------
-----Dzudzsak--------Lens--------------Labyad---
Oh jah,die was ik vergeten ik dacht al,dan zou je bakkal/engelaar door hem moeten vervangen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ibrahim nog geen werkvergunning..
En waarom Hutchinson eruit? Dat is van het middenveld een van de weinigen die goed presteert..
Heel bijzondere verdeling in de verdediging.. De vaste linksback als rechtsback, de rechtsback centraal en dan een centrale linksback..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Oke en wat dacht je van:
--------------------------Isaksson------------------------
----Pieters-----Manolev----Bouma---Rodriguez--
----------------------Hutchinson----------------------
-------------Toivonen-----------Ibrahim------------
Dzudzsak---------------Lens---------------Labyad--
Ik denk dat jij het verschil tussen links en rechts moet leren. En Manolev centraal.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Oke en wat dacht je van:
Ja doen! Bel Rutten voor deze opstelling!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Oke en wat dacht je van:
Ik zou Lens en Bouma omwisselen en Ibrahim ipv Isaksson.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Oke en wat dacht je van:
Je doet je best maar.. hoe vernederend het ook was Feyenoord had de boel gewoon dicht moeten gooien, als je blijft aanvallen dan vraag je er ook om.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef Haaruitval het volgende:
Wij zijn de 10-0 niet vergeten, ik zal er zijn!
Dit...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
........................Lens
Dzsudzsak....Toivonen.....Labyad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |