Geef die urls eens bro. Pas ik de OP aan. Ik zie trouwens dat ik heb gefaalt in de TT. Kan een mod dit aanpassen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft iemand mijn OP weggehaald die automatisch geupdate word?
Moet je niet falenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Geef die urls eens bro. Pas ik de OP aan. Ik zie trouwens dat ik heb gefaalt in de TT. Kan een mod dit aanpassen?
Is nieuw, als het topic sluit en een volgende deel wordt geopend staat hij er weer inquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik had nog niet in dit topic gepost , maar het staat wel in mn AT
Ga jij anders nog een feyenoord topic openen in de hoop dat ze niet expres verliezenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je TT klopt niet helemaal, eigenlijk moet het: Het Grote PSV topic #454: weer geen kampioen!
zijn.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je TT klopt niet helemaal, eigenlijk moet het: Het Grote PSV topic #454: weer geen kampioen!
zijn.
nou ja, eigenlijk liever volgend jaar pas. Anders zou het te veel eer doen aan Jol en vd Boog. maar dit jaar vind ik ook bestquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wellicht dat jullie dit jaar dan wel die felbegeerde 3e ster krijgen. Want daar draait het toch om pannekoek!
Alles om goodwill te kweken hé!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga jij anders nog een feyenoord topic openen in de hoop dat ze niet expres verliezen
Daar doe je het voor !quote:
Ja, dat zeiden jullie vorig jaar ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dan,want PSV wordt kampioen !
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dan,want PSV wordt kampioen !
Maar jullie zeggen het elk jaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden jullie vorig jaar ook. Wij ook trouwens over Ajax daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |