quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit...
Met Hutchinson en Engelaar erachter...
Care, zondag 1-0 en die 10-0 zijn we vergetenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je doet je best maar.. hoe vernederend het ook was Feyenoord had de boel gewoon dicht moeten gooien, als je blijft aanvallen dan vraag je er ook om.
Want de komende 30 jaar wordt het niet verteld voor, tijdens en na de wedstrijdquote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Care, zondag 1-0 en die 10-0 zijn we vergeten.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Haaruitval het volgende:
zondag 1-0 en die 10-0 zijn we vergeten.
Het zou in ieder geval een leuke domper zijn voor PSV. Benieuwd of Toivonen ook extra in de gaten gehouden zal worden als hij binnen de lijnen komt, dit weekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Care, zondag 1-0 en die 10-0 zijn we vergeten.
Sowieso wel door de media en supporters van andere ploegen die hem het licht in de ogen niet gunnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een leuke domper zijn voor PSV. Benieuwd of Toivonen ook extra in de gaten gehouden zal worden als hij binnen de lijnen komt, dit weekend.
Maak je maar geen zorgen, de anti-Toivonen-hetze is nog lang niet gaan liggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een leuke domper zijn voor PSV. Benieuwd of Toivonen ook extra in de gaten gehouden zal worden als hij binnen de lijnen komt, dit weekend.
Als je de reacties uit die nieuwsberichten zietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk met dat,hopen dat iemand de ander de wedstrijd uit schopt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als je de reacties uit die nieuwsberichten ziet
Er zijn een aantal Ajax supporters die reageren onder het motto "ben benieuwd wat hij nu uit gaat vreten".
En daarnaast een zooi hypocrieten zowel onder PSV fans(wat Toivonen doet is slim en wat Suarez deed was smerig) en onder andere fanse(hopen dat iemand Toivonen uit de wedstrijd schopt)..
Dus de Hetze is inderdaad nog niet voorbij..
Ik denk dat er niemand blij was met de blessure van Reis. Ze zullen alleen blij geweest zijn met de nederlaag van PSV tegen ADO, maar denk je dat ze dan meteen aan denken dat het komt omdat Reis niet mee doet. En daar staat tegenover, wie zegt dat we wel gewonnen hadden als Reis wel had mee gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:16 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk met dat,hopen dat iemand de ander de wedstrijd uit schopt.
Maar denk je niet dat er bijv. Roda JC fans blij waren dat Reis geblesseerd raakte,of Ajax/Twente fans? Zodat zij winnen,dat is tegenwoordig niet hypocriet,maar normaal. Kun je zien,mensen zeiden dat Robben zich aanstelde op het WK terwijl hij gewoon helemaal rot werd getrapt + hij had een blessure.
Maar toch,als we tegen twente moeten,hoop je toch ook dat Jansen zich verstapt (Ik maak het niet te bont) Zodat twente een stuk minder is?
Dat is niet het beeld dat bij de meeste mensen is blijven hangen naar aanleiding van die wedstrijd. De actie voorafgaand aan de 2-2 was de beeldbepaler.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:49 schreef Buitendam het volgende:
Goed om te zien dat Toivonen tegen Heerenveen wel gewoon lekker balde. Hij heeft z'n vorm blijkbaar nog wel en daarme zal hij in z'n eentje twee man van Feyenoord bezig houden.
Hangt van "je bril" af.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is niet het beeld dat bij de meeste mensen is blijven hangen naar aanleiding van die wedstrijd. De actie voorafgaand aan de 2-2 was de beeldbepaler.
Ja, omdat het gewoon een naaistreek en een overtreding was. Dus eigenlijk zou die Goal afgekeurd moeten zijn:P. Niet dat die goal mij wat uitmaakte, het is alleen lullig voor Twente die anders nog voor jullie zou staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hangt van "je bril" af.
Heb je een PSV-bril dan ben je positief over zijn goal, heb je een andere bril kijk je naar het pootje haken daarvoor.
"onevenredig"? Bij Suarez vonden jullie het toch ook terecht dat er zoveel aandacht aan werd besteed? Zo gaat dat nou eenmaal als je de smiecht uithangt in een paar wedstrijden achter elkaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef Lemming22 het volgende:
Zo lang programma's als VI en studio voetbal onevenredig veel aandacht blijven besteden aan alle acties van Toivonen en zo de publieke opinie bewust blijven beďnvloeden, zal de heksenjacht door blijven gaan.
Toen Poepon het tegen Ado deed was het een 'slimmigheidje'.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, omdat het gewoon een naaistreek en een overtreding was. Dus eigenlijk zou die Goal afgekeurd moeten zijn:P. Niet dat die goal mij wat uitmaakte, het is alleen lullig voor Twente die anders nog voor jullie zou staan.
Ik denk ook dat het eerder is omdat Toivonen het zo vaak doet. En ligt er aan door welke bril je kijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toen Poepon het tegen Ado deed was het een 'slimmigheidje'.
Het is inderdaad niet netjes en ik zie liever ook goals waaraan geen overtreding vooraf ging, maar ik vind het ook weer geen 4 duels zoals Gert Jan Verbeek zei.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, omdat het gewoon een naaistreek en een overtreding was. Dus eigenlijk zou die Goal afgekeurd moeten zijn:P. Niet dat die goal mij wat uitmaakte, het is alleen lullig voor Twente die anders nog voor jullie zou staan.
Ik hoop trouwens wel dat het Feyenoord publiek hem de hele wedstrijd uitfluit, daar niet van.
Bij Suarez werd er nog te weinig aandacht aan besteedquote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"onevenredig"? Bij Suarez vonden jullie het toch ook terecht dat er zoveel aandacht aan werd besteed? Zo gaat dat nou eenmaal als je de smiecht uithangt in een paar wedstrijden achter elkaar.
Ach, dat valt wel mee hoor. Dat de opinieprogramma's dat hebben veroorzaakt. De meeste mensen zaten er al op te zeiken voordat VI er mee aan de haal ging. Maar ja, dat is sensatiemedia hé. Zo werkt het tegenwoordig in Nederlandquote:Op donderdag 21 april 2011 18:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bij Suarez werd er nog te weinig aandacht aan besteed
Nee, ik bedoel onevenredig veel aandacht ten opzichte van andere spelers van kleinere clubs in de Eredivisie. Heb jij kritische opmerkingen en 500 herhalingen gedurende de week en ik-weet-niet-hoeveel reacties op internet gezien over Björn Vlemminx toen hij Manolev een scheur in zijn kaak sloeg en zich misdroeg tegen Lens?
Goed, hoge bomen vangen veel wind (Toivonen, Suarez) maar het is wel duidelijk dat deze heksenjacht is gestart door de "objectieve opinieprogramma's" en nu een waas voor de ogen van veel supporters van ansere clubs heeft veroorzaakt.
Gert Jan Verbeek is dan ook niet serieus te nemenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet netjes en ik zie liever ook goals waaraan geen overtreding vooraf ging, maar ik vind het ook weer geen 4 duels zoals Gert Jan Verbeek zei.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee hoor. Dat de opinieprogramma's dat hebben veroorzaakt. De meeste mensen zaten er al op te zeiken voordat VI er mee aan de haal ging. Maar ja, dat is sensatiemedia hé. Zo werkt het tegenwoordig in Nederland
[..]
Gert Jan Verbeek is dan ook niet serieus te nemen
Precies, die 10-0 deed pijn maar we kunnen ze terugpakken door nu van ze te winnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben nu alleen hier vanwege de aanstaande wedstrijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lachwekkend veel supporters van andere clubs hier.
Blijf in dat miezerige topic van die kutclub van je.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Haaruitval het volgende:
Ben nu alleen hier vanwege de aanstaande wedstrijd.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijf in dat miezerige topic van die kutclub van je.
Dat is in elk club topic at the moment hoor, iig wel in die van Feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lachwekkend veel supporters van andere clubs hier.
Ik gok de zenuwen vanwege de spannende ontknoping die nadert van de competitie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dan vraag ik me af wat dat "ik wil mijn bagger ook in andere club topics plaatsen" virus is.
Hmm ja dat is dan wel weer typisch ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gok de zenuwen vanwege de spannende ontknoping die nadert van de competitie.![]()
Ja of Ajax met Suarez of Twente met een fitte Douglas en Ruiz.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:27 schreef Nober het volgende:
Mocht PSV niet winnen dan zou Ajax en Twente volgende week zomaar weer punten kunnen laten liggen. Het is sowieso wel noodzakelijk voor alle drie om geen punt meer te laten liggen, want dat hebben ze alle drie al té veel gedaan.
Het is eigenlijk maar raar dat er nog geen kampioen is, normaalgesproken had PSV waarschijnlijk al een voorsprong gehad mét een fitte Jonathan Reis. Ik hoop niet op een herhaling van 2007, althans als PSV kampioen word mag dat eigenlijk wel.
Lachwekkend, dat is dit pas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijf in dat miezerige topic van die kutclub van je.
Ik hoop gewoon op een goeie pot as. zondag, ik kijk er zeker naar uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dan vraag ik me af wat die "ik wil mijn bagger ook in andere club topics plaatsen" virus is.
Jullie Japanner schijnt een twijfelgeval te zijn voor zondag. Hoe groot is de kans dat hij mee gaat doen? Zou namelijk wel een meevaller voor ons zijn als hij niet mee zou doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op een goeie pot as. zondag, ik kijk er zeker naar uit.
Waarschijnlijk doet hij mee, maar niks is zeker zeggen ze.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jullie Japanner schijnt een twijfelgeval te zijn voor zondag. Hoe groot is de kans dat hij mee gaat doen? Zou namelijk wel een meevaller voor ons zijn als hij niet mee zou doen.
Nee, PSV met een fitte Reis en Afellayquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja of Ajax met Suarez of Twente met een fitte Douglas en Ruiz.
Aha, je bedoelt een eehm ... hoe noem je dat ook weer ... oh ja, een twijfelgeval!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet hij mee, maar niks is zeker zeggen ze.
PSV moet sowieso winnen, ongeacht wat de anderen doen.quote:
Hij vroeg hoe groot de kans was, ik zei waarschijnlijk. Ik had ook kunnen zeggen de kans is 75% maar daar had ie net zoveel aan gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Vorki het volgende:
[..]
Aha, je bedoelt een eehm ... hoe noem je dat ook weer ... oh ja, een twijfelgeval!
Haha. Of hij schiet een in eigen goal. Ik zie het gebeuren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Het zou echt geniaal zijn als Berg nu opeens helemaal top speelt.. Elke wedstrijd minimaal 3 goals maakt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |