Ongeïnspireerd Feyenoord, deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Saaie wedstrijd, ongeïnspireerd Feyenoord, slordig PSV dat wellicht dankzij Feyenoord een kleine overwinning boekt.
Feyenoord heeft de vorm te pakken. Feyenoord wil zich vast revancheren voor de slachtpartij in Eindhoven. Feyenoord kan nog een PO-ticket pakken, PSV speelt nog voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Saaie wedstrijd, ongeïnspireerd Feyenoord, slordig PSV dat wellicht dankzij Feyenoord een kleine overwinning boekt.
Geloof je die bullshit nu zelf?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef plesner het volgende:
Feyenoord gaat toch weer expres verliezen net als vorig jaar tegen Twente.
De haat jegens Ajax is groter dan de liefde voor eigen club.
Ik denk dat de spelers daar heel anders over denken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef plesner het volgende:
Feyenoord gaat toch weer expres verliezen net als vorig jaar tegen Twente.
De haat jegens Ajax is groter dan de liefde voor eigen club.
Bullshit? Dacht het niet kan mij nog een incident van vorig jaar herinneren waar de training door Feyenoord supporters werd onderbroken en eiste dat hun club zou verliezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geloof je die bullshit nu zelf?
Ja en iedereen heeft dat gehoord van Johan Derksen. Dit keer willen ze echt nog wel europees voetbal halen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef plesner het volgende:
[..]
Bullshit? Dacht het niet kan mij nog een incident van vorig jaar herinneren waar de training door Feyenoord supporters werd onderbroken en eiste dat hun club zou verliezen.
Heb ook al op verscheidene voetbalsite's teruggelezen dat er een hoop Feyenoord fan's zijn die hopen dat psv er met de winst vandoor gaat, om de kans kleiner te maken dat Ajax geen kampioen wordt..
Vorige wedstrijd kregen ze met 10-0 op de kloten, revanchegevoelens te over. Ze zijn nog in de race voor Europees voetbal en spelers op het veld ipv supporters. Gewoon goedkoop excuus zoeken voor wanneer PSV wint zodat je kan zeiken op zowel PSV als Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef plesner het volgende:
[..]
Bullshit? Dacht het niet kan mij nog een incident van vorig jaar herinneren waar de training door Feyenoord supporters werd onderbroken en eiste dat hun club zou verliezen.
Heb ook al op verscheidene voetbalsite's teruggelezen dat er een hoop Feyenoord fan's zijn die hopen dat psv er met de winst vandoor gaat, om de kans kleiner te maken dat Ajax geen kampioen wordt..
Eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Einthovuh het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord ineens gaat winnenZo veel is er niet veranderd in die ploeg op een paar spelers na die het verschil echt niet gaan maken. PSV daarintegen is wel een hoop spelers die het verschil maakte kwijt maar alsnog genoeg talent om van dit Feyenoord makkelijk te moeten kunnen winnen.
Feyenoord zal persé willen gaan scoren waardoor ze op de aanval gaan spelen en er gaten ontstaan. PSV is dodelijk vanuit de counter met Dzusdzsak en Lens.
Als je een stand zou maken van na de winterstop zou Feyenoord vijfde staan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Einthovuh het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord ineens gaat winnen![]()
Ja laten we even kijken. Willem II verslaan die toch al gaan degraderen. FC Utrecht in hun slechtste wedstrijd dit seizoen treffen. Groningen treffen die uit vorm is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een stand zou maken van na de winterstop zou Feyenoord vijfde staan.
Onzin. Feyenoord speelt stukken beter na de winterstop.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja laten we even kijken. Willem II verslaan die toch al gaan degraderen. FC Utrecht in hun slechtste wedstrijd dit seizoen treffen. Groningen treffen die uit vorm is.
Zoveel is er niet veranderd. Veel geluk gehad.
Het loopt iets beter ja maar zo geweldig is het ook allemaal niet. En dat zeg ik niet omdat ik door een PSV-bril kijk maar er zat veel geluk bij. ook pech tegen Vitesse, ADO en Twente. Maar ik denk niet dat Feyenoord PSV morgen ineens wel gaat pakken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Feyenoord speelt stukken beter na de winterstop.
Het is niet opeens een heel goed elftal nee, maar ik vind ze zeker niet slecht spelen. Daarnaast draait PSV ook een stuk minder. Ik zeg niet dat ze PSV nu zomaar even verslaan, maar ik denk dat ze het heel lastig kunnen gaan krijgen morgen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Het loopt iets beter ja maar zo geweldig is het ook allemaal niet. En dat zeg ik niet omdat ik door een PSV-bril kijk maar er zat veel geluk bij. ook pech tegen Vitesse en Twente. Maar ik denk niet dat Feyenoord PSV morgen ineens wel gaat pakken.
Ja dat denk ik ook. Maar er wordt overal gedaan alsof Feyenoord dit wel even gaat doen. Zal idd voor beide ploegen een zware partij worden maar aangezien PSV dodelijk is in de counter denk ik dat ze de bovenliggende partij zullen zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet opeens een heel goed elftal nee, maar ik vind ze zeker niet slecht spelen. Daarnaast draait PSV ook een stuk minder. Ik zeg niet dat ze PSV nu zomaar even verslaan, maar ik denk dat ze het heel lastig kunnen gaan krijgen morgen.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:14 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar er wordt overal gedaan alsof Feyenoord dit wel even gaat doen. Zal idd voor beide ploegen een zware partij worden maar aangezien PSV dodelijk is in de counter denk ik dat ze de bovenliggende partij zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |