Zie je wel! De Illuminatiquote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb overigens sole responsibility vandaag gekregen over het hele kantoor.
I'm in command!
?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef JoaC het volgende:
Als dit al NSFW is, dan hebben jullie het niet getroffen
-ssssst-quote:
Google maarquote:
it was'n question.quote:
Sorryquote:
Ben helaas niet Joods, maar inderdaad.quote:
He?quote:
Ninja's zijn dan ook sexy?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet het, ik zit hier tussen een stel smekkende chings en stinkende paki's te werken.
Die schrikken van elk ontbloot stukje blank damesvlees.
Ferme taal amice.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet het, ik zit hier tussen een stel smekkende chings en stinkende paki's te werken.
Wat is dit voor een onbegrijpelijk staaltje straattaal?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Je wordt oud koos.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onbegrijpelijk staaltje straattaal?
Ik kan't ook niet lezen hoor, gelukkig.quote:
chingquote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het?quote:
Chings = chinezenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, enkel manga en hentai voor de intelligentsia hier.quote:
De aks is, wordt het een a jump?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, enkel manga en hentai voor de intelligentsia hier.
Je kunt ook gewoon normaal ABN gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chings = chinezen
Paki's = pakistanen
Moet ik nog meer vertalen voor je?
Het zijn wel discriminatoire termen amice.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chings = chinezen
Paki's = pakistanen
Moet ik nog meer vertalen voor je?
Dat kan, ik was in de veronderstelling dat iedereen begreep wat ik zei.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon normaal ABN gebruiken.
Werkelijk? Gelukkig kunnen ze geen Nederlands en controleren ze m'n fok-gebruik niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn wel discriminatoire termen amice.
Not that I care.
Uhu, ik zou maar geen Chinq zeggen tegen een Chinees in Engelssprekende landen als ik jou was.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk? Gelukkig kunnen ze geen Nederlands en controleren ze m'n fok-gebruik niet.
Nee, hele dagen algoritmen uitrekenen, daar worden ze gelukkig van.
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan, ik was in de veronderstelling dat iedereen begreep wat ik zei.
Mijn excuses
Bible belt?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu, ik zou maar geen Chinq zeggen tegen een Chinees in Engelssprekende landen als ik jou was.
Dat klopt, maar iets in jou is wel metropolitaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.
Leuke oorlogslading inderdaad. In Europa geeft 't niet zozeer, maar in Australie en de V.S. moet je 't niet echt doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijken
Mijn woonplaats valt net buiten de officiele bible-belt. Dat hebben we vooral te danken aan onze historische stadsmuur.quote:
Japanners tjap noemen is toch ook niet fijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijken
Het is inderdaad een begeerte diep in mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar iets in jou is wel metropolitaan.
Jap.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Japanners tjap noemen is toch ook niet fijn?
Welke stad?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn woonplaats valt net buiten de officiele bible-belt. Dat hebben we vooral te danken aan onze historische stadsmuur.
Mijn woonplaats heeft stadsrechten.quote:
Harderwijkquote:
En een slechte koekjesfabriek.quote:
Ach, je wordt toch ook wel eens belanda genoemd.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Japanners tjap noemen is toch ook niet fijn?
Why?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Dutchnative het volgende:
Heng'lo all the way![]()
Ook al woon ik er niet zelf.
Ha, buurjongen!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Dutchnative het volgende:
Heng'lo all the way![]()
Ook al woon ik er niet zelf.
Het is Gewoon een leuke stad. Aardige mensen over het algemeen, rustig maar er is wel wat te doen, leuke eettentjes. De twee wezenquote:
Je woont in Hengelo?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ha, buurjongen!
Nu moet je bang zijn.
Dank u, dank u...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is Gewoon een leuke stad. Aardige mensen over het algemeen, rustig maar er is wel wat te doen, leuke eettentjes. De twee wezen
[..]
Je woont in Hengelo?
Maar is de kat ook gered?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ven-van-baasjes.html
Grappig, die taalfouten.
Och. Als ik de jeugd hoor tegenwoordig is het allemaal SMS afkortingen met veel engels om het wat meer flair te geven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ven-van-baasjes.html
Grappig, die taalfouten.
Journalistiek zeker?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Picchia het volgende:
Tijd om een stukje te schrijven over democratie. Wat is deze studie toch makkelijk. Het lijkt wel speciaal voor mij te zijn gemaakt.
Hoho, Engels is wel heel dope.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Och. Als ik de jeugd hoor tegenwoordig is het allemaal SMS afkortingen met veel engels om het wat meer flair te geven.
Daar valt dit in het niets bij.
Nee, het is zielig. Diegenen die dat doen geven ermee aan dat ze zelf geen identiteit hebben en maar een beetje USA over willen komen om dat een boost te geven.quote:
Ik moet zelf eigenlijk niet klagen als voormalig TTO-leerling maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, het is zielig. Diegenen die dat doen geven ermee aan dat ze zelf geen identiteit hebben en maar een beetje USA over willen komen om dat een boost te geven.
Maar goed, wie ben ik for the sake of it.
Wat dan?quote:
Ik weet. Ik heb de oppervlakkige mens aardig in de smiezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik moet zelf eigenlijk niet klagen als voormalig TTO-leerling maar je hebt wel gelijk
Ik vind een middagje op POL leerzamer dan Franse woorden stampen.quote:
Leer jij echt nog Frans? Ik dacht dat ik de laatste der Mohikanen was met mijn 6 jaar Frans waarvan ik niets heb onthouden.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vind een middagje op POL leerzamer dan Franse woorden stampen.
In een andere discussie geef ik aan dat de digitale media schuld is aan de slechtere schoolprestaties. Krijg me daar een portie tegengas omdat het allemaal aan de ouders en school ligt...quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Dutchnative het volgende:
FOK! is niet echt bevorderend voor je schoolwerk![]()
![]()
Tja, uiteindelijk doe ik het wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In een andere discussie geef ik aan dat de digitale media schuld is aan de slechtere schoolprestaties. Krijg me daar een portie tegengas omdat het allemaal aan de ouders en school ligt...
Bij deze bedankt. Ik berust mijn cases hiermee.
Maar wellicht op het laatste moment met 60% inzet.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk doe ik het wel hoor
Ik zal er eens aan beginnenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar wellicht op het laatste moment met 60% inzet.
Kahaarin is lief dus ik bemoei me er niet mee, maar eerlijk gezegd denk ik ook dat het aan de desinteresse van de volwassenen ligt.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In een andere discussie geef ik aan dat de digitale media schuld is aan de slechtere schoolprestaties. Krijg me daar een portie tegengas omdat het allemaal aan de ouders en school ligt...
Bij deze bedankt. Ik berust mijn cases hiermee.
Deels. En aan het doodknuffelen op de basisschool/brugklas waarna leerlingen worden losgelaten in een 'studiehuis'quote:Op woensdag 20 april 2011 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kahaarin is lief dus ik bemoei me er niet mee, maar eerlijk gezegd denk ik ook dat het aan de desinteresse van de volwassenen ligt.
Die desinteresse speelt zeker mee. Maar dat is een gevolg. Niet de oorzaak.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kahaarin is lief dus ik bemoei me er niet mee, maar eerlijk gezegd denk ik ook dat het aan de desinteresse van de volwassenen ligt.
Oh inderdaad, ik was dat studiehuis nog vergeten. Zoiets doms werd nog nooit verzonnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Deels. En aan het doodknuffelen op de basisschool/brugklas waarna leerlingen worden losgelaten in een 'studiehuis'
Ik betwijfel dat. Is het een gevolg van digitale media dat ouders de verantwoordelijkheden van de studieresultaten van hun kinderen van zich afschuiven?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die desinteresse speelt zeker mee. Maar dat is een gevolg. Niet de oorzaak.
Een gevolg van de digitale media? Denk 't niet hoor. Paps en mans en de leraar willen graag populair zijn dus pakken ze de kinderen niet meer aan als het nodig is want dat staat zo 'autoritair'.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die desinteresse speelt zeker mee. Maar dat is een gevolg. Niet de oorzaak.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat. Is het een gevolg van digitale media dat ouders de verantwoordelijkheden van de studieresultaten van hun kinderen van zich afschuiven?
Lol. Jullie beide draaien mijn zaak om.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gevolg van de digitale media? Denk 't niet hoor. Paps en mans en de leraar willen graag populair zijn dus pakken ze de kinderen niet meer aan als het nodig is want dat staat zo 'autoritair'.
Het niet-weten is ook lekker. De domheid regeert toch.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
Ergens in je studieperiode komt er een tijd dat je meer uit boeken leert dan van POL
Ignorance is a blissquote:Op woensdag 20 april 2011 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het niet-weten is ook lekker. De domheid regeert toch.
Ik heb zeker de helft van mijn werkdag buiten door kunnen brengen, de dag viel dus meequote:Op woensdag 20 april 2011 08:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De eerste dag dat het dakje 's ochtends open kon.![]()
Rijden is weer genieten, kantoor wat minder.
Logisch, je werkt ook in de plantsoenen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb zeker de helft van mijn werkdag buiten door kunnen brengen, de dag viel dus mee
Ging hier ook misquote:Op woensdag 20 april 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Hmmz, vreemd dat deze nog niet in mijn MyAT stond
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Logisch, je werkt ook in de plantsoenen.
Ik zag jou daar wel shaggie draaien!quote:
Neequote:
Als het koud is of het regent blijven ze toch binnen zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee. Al zou het met dit weer niet verkeerd zijn.
Ach van mij hoeven die fratsen nietquote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er maar even melding van gemaakt.
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Als het koud is of het regent blijven ze toch binnen zitten.
En wat is daar mis mee? Zeg dan: Ja jij werkt lekker buiten.... Als het niet minderwaardig bedoeld is.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Logisch, je werkt ook in de plantsoenen.
Ik plaag je watquote:Op woensdag 20 april 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee. Al zou het met dit weer niet verkeerd zijn.
Er liep ook veel moois over straat.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:03 schreef eriksd het volgende:
Vanavond weer eens wat moois uit mijn toetsenbordje roffelen.
Moet jij je kistjes met witte veters niet aan?quote:
Daar hebben we PHP voor teruggehaald.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet jij je kistjes met witte veters niet aan?
Vrijmetselaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef betyar het volgende:
Vanavond naar het gilde....Nieuwe pakken passen met koffie en een pilsje uiteraard
[ afbeelding ]
Kom hier kom hier!!!! ik maak je helemaal kapotquote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben we PHP voor teruggehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Stond een tijdje geleden ook iets over in de VN. Interessant hoe Fukuyama nuances aanbrengt bij zijn eerdere beweringen over de overwinning van het kapitalisme (en het einde van de geschiedenis).quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
I'm interested.
Oeh, drinkgilde dus meestal.quote:
Behalve als we moeten schieten, nu gebeurt dat voor mij niet zo heel vaak, ik moet mijn VOG nog aanvragen.quote:
Wat is zijn politieke gezindte dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Stond een tijdje geleden ook iets over in de VN. Interessant hoe Fukuyama nuances aanbrengt bij zijn eerdere beweringen over de overwinning van het kapitalisme (en het einde van de geschiedenis).
Veel plezier.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:02 schreef betyar het volgende:
Ik ben benieuwd of het pak past, zal vast niet gezien het enige tijd geleden opgemeten is.
houdoe he.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Behalve als we moeten schieten, nu gebeurt dat voor mij niet zo heel vaak, ik moet mijn VOG nog aanvragen.
Voormalig Neocon geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is zijn politieke gezindte dan?
Waar hij politiek staat? Het is een wetenschappers, dus in die zin onafhankelijk. Lees anders zijn zeer beroemde artikel: http://courses.essex.ac.u(...)d%20of%20History.pdfquote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conservatief liberaal die steeds meer een afkeer kreeg van het huidige neoconservatisme.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet of ze een Jip-en-Janneke variant hebben.quote:
Ironisch niet? Zijn ideeën suggereerden westerse superioriteit en vormen een bron van inspiratie voor de VS, maar zelf stond hij hier niet achter.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef dotCommunism het volgende:
Fukuyama steunde wel de verkiezing van Obama.Maar dat was omdat hij het beleid van Bush verafschuwde, en dan vooral het buitenland beleid. Hij is niet tegen het verspreiden van Amerikaanse idealen naar andere landen, maar dan niet via militair ingrijpen, wat hij als een falende wijze ziet, maar via politieke, economische stimulatie en onderwijs. Ontwikkelingshulp in feite, gericht om de lokale bevolking zelf de stappen richting Amerikaanse normen en waarden te laten zetten, in plaats van via oorlog af te dwingen.
Ok, komt opzich wel overeen met mijn denkrichting dan. Al geloof ik niet dat Amerika andere landen hun normen en waarden opdringt middels militaire interventies.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef dotCommunism het volgende:
Fukuyama steunde wel de verkiezing van Obama.Maar dat was omdat hij het beleid van Bush verafschuwde, en dan vooral het buitenland beleid. Hij is niet tegen het verspreiden van Amerikaanse idealen naar andere landen, maar dan niet via militair ingrijpen, wat hij als een falende wijze ziet, maar via politieke, economische stimulatie en onderwijs. Ontwikkelingshulp in feite, gericht om de lokale bevolking zelf de stappen richting Amerikaanse normen en waarden te laten zetten, in plaats van via oorlog af te dwingen.
Ga maar eens inlezen in wat Amerika in Irak doet. Daar zie je het recht voor je neus gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, komt opzich wel overeen met mijn denkrichting dan. Al geloof ik niet dat Amerika andere landen hun normen en waarden opdringt middels militaire interventies.
Lees je wel eens wetenschappelijke artikelen over politieke of maatschappelijke ontwikkelingen? Objectieve informatie geeft een breder perspectief dan de gekleurde bronnen op het internet.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, komt opzich wel overeen met mijn denkrichting dan. Al geloof ik niet dat Amerika andere landen hun normen en waarden opdringt middels militaire interventies.
Je moet eens wat meer The Smiths, Joy Division, The Cure en dergelijke bands luisteren uit de jaren tachtig. Dat waren dè bands.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef eriksd het volgende:
Best bizar dat dit soort nummers hits waren 15 jaar geleden. 6 top 3 singles van 1 album in de UK
Wanneer staat er weer eens een superster op.
Persoonlijk vind ik Fukuyama helemaal niks. Dat gedoe over het 'einde van de geschiedenis' is echt een misinterpretatie van Hegels denken over de geschiedenis.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Stond een tijdje geleden ook iets over in de VN. Interessant hoe Fukuyama nuances aanbrengt bij zijn eerdere beweringen over de overwinning van het kapitalisme (en het einde van de geschiedenis).
Projectontwikkeleraar bij schiphol stelselmatig gedwarsboomd door overheid, corrupte rechters die meineed plegen, lucht van omkoping enzovoorts enzovoorts. Speelt al 20 jaar.quote:
Och willen de heren politici de economie weer eens dwarsbomen?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Projectontwikkeleraar bij schiphol stelselmatig gedwarsboomd door overheid, corrupte rechters die meineed plegen, lucht van omkoping enzovoorts enzovoorts. Speelt al 20 jaar.
Doe niet zo mal.quote:
Je hebt toch meer van die stinkende zaakjes. Zaak Speijkers, uiteraard Louwes, chipshol, Lucia de B schaar ik ook maar in die rij.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och willen de heren politici de economie weer eens dwarsbomen?
Zal ook eens niet.
Meer jouw vakgebied dan de mijne, dus ik neem je observatie maar als waarheid aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt toch meer van die stinkende zaakjes. Zaak Speijkers, uiteraard Louwes, chipshol, Lucia de B schaar ik ook maar in die rij.
En je studeert nog? No offense.quote:
Gaat niet erg snel, dat geef ik toe.quote:
Hoe ver ben jij al met je studie dan? En waarom doe jij er zo lang over dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaat niet erg snel, dat geef ik toe.
Ik begin de PVV op dit vlak zat te worden. Balen dat Wilders van het neoconservatisme naar sociaal/democratie is gegaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_testpiloten___.html
Wat heb je dan aan een testvliegtuig?
Vertraging, feesten, paar tussenjaren. Dat tikt aanquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij al met je studie dan? En waarom doe jij er zo lang over dan?
[..]
Ik begin de PVV op dit vlak zat te worden. Balen dat Wilders van het neoconservatisme naar sociaal/democratie is gegaan.
klikquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vertraging, feesten, paar tussenjaren. Dat tikt aan
En hoe lang nog dan? Dat je je dit uberhaubt nog kunt permiteren.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vertraging, feesten, paar tussenjaren. Dat tikt aan
Moeilijk te zeggen, het zou niet de eerste keer zijn dat ik van de stoel pleur van verbazing.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij is Erik helemaal geen 31.
Jawel hoor. Ik heb nooit mijn leeftijd verteld.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij is Erik helemaal geen 31.
Tja, dat gaf je gisteren zelf al aan. Maar ik krijg nu geen stufi meer want ouder dan 30. Dus ik denk dat ik nu wel wat meer ga doen en wat minder ga fokken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe lang nog dan? Dat je je dit uberhaubt nog kunt permiteren.
Maar worden je ouders daar ook niet pissig van dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb nooit mijn leeftijd verteld.
[..]
Tja, dat gaf je gisteren zelf al aan. Maar ik krijg nu geen stufi meer want ouder dan 30. Dus ik denk dat ik nu wel wat meer ga doen en wat minder ga fokken.
Een beetje soms. Maarja, je leeft maar 1 keer hé.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar worden je ouders daar ook niet pissig van dan?
En hoe zie jij je leven voorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach, hij mag straks tot z'n 70 zijn carriere uitzitten.
Tsjah, 31 is wel erg oud hequote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een beetje soms. Maarja, je leeft maar 1 keer hé.
Denk het niet, 31 zonder relevante werkervaring met een pretstudie. Misschien vraag ik wel een uitkering aan, toch geen inkomen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zie jij je leven voor?
[..]
Tsjah, 31 is wel erg oud heVooral als zij moeten delen in jouw kosten, anyway, als je straks een baan krijgt die goed betaald..
Geen klap aan. Die kerstspecial was vet.quote:
Neem je me nu in't ootje of..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk het niet, 31 zonder relevante werkervaring met een pretstudie. Misschien vraag ik wel een uitkering aan, toch geen inkomen.
Bovendien wordt mijn studieschuld dan kwijtgescholden! Win-win. Lekker doorchillen.
Wat maakt dat nou uit? Als je niet meer thuiswoont kan je doen wat je wilt. Ik verpest soms bewust mijn eetlust door koekjes te eten vlak voor etenstijd, ook al mocht ik dat nooit van mijn ouders.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar worden je ouders daar ook niet pissig van dan?
Dan vraag ik mij serieus af hoe Erik dan z'n kacheltje rokend houdt. Jij werkt toch al?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Als je niet meer thuiswoont kan je doen wat je wilt. Ik verpest soms bewust mijn eetlust door koekjes te eten vlak voor etenstijd, ook al mocht ik dat nooit van mijn ouders.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Als je niet meer thuiswoont kan je doen wat je wilt. Ik verpest soms bewust mijn eetlust door koekjes te eten vlak voor etenstijd, ook al mocht ik dat nooit van mijn ouders.
Nee hoor, maar ik kan wel boos gaan worden of mijzelf opvreten maar dat vind ik zonde. Laat mij maar lekker chillen en een beetje "studeren".quote:
Tja, het kan verkeren.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt wel alsof Erik dezelfde mentaliteit als EG heeft.
Serieus. Hoezo, die studie kun je toch wel binnen 2 jaar afronden? En zo slecht zijn WO studies toch ook weer niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan wel boos gaan worden of mijzelf opvreten maar dat vind ik zonde. Laat mij maar lekker chillen en een beetje "studeren".
Ik zou als werkgever ook niet happig op jou zijn, dus join the clubquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus. Hoezo, die studie kun je toch wel binnen 2 jaar afronden? En zo slecht zijn WO studies toch ook weer niet.
Behalve dan dat ik als werkgever zijnde ook niet zo happig ben op iemand die ruimschoots de 30 is gepasseerd zonder enige relevante werkervaring.
Klopt. Maar ik heb ook tot m'n 17e niets gedaan. Ik probeer er nu wel serieus iets van te maken, dmv van werken en zoveel mogelijk kennis op te doen. En alst meezit volgend jaar havo. Bescheidenheid siert de mens maar ik ben er best trots op.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, het kan verkeren.
Maarja, zelf ben je ook niet bepaald een hoogvlieger.
Bonuscultuur!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben zelfs aandeelhouder van het bedrijf waar ik werk omdat ik er lang genoeg werk (ik heb iets van 0,01% ofzo).
Nee, heel toevallig maakt het bedrijf nooit winst. Krijg wel elk kwartaal van die mooie mailtjes van de directeur wat voor geweldig kwartaal het was en dat we weer 70% zijn gegroeid ten opzichte van het vorige jaar, maar aan het einde van het jaar is er opeens precies break-even gedraaid.quote:
Flitskapitalistquote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben zelfs aandeelhouder van het bedrijf waar ik werk omdat ik er lang genoeg werk (ik heb iets van 0,01% ofzo).
Gelukkig ken jij mij in werkelijkheid niet. Ik heb werkelijk overal moeite mee maar toch red ik mijzelf er altijd weer uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou als werkgever ook niet happig op jou zijn, dus join the club
Vandaar ook dat je van school werd gekicked?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mij in werkelijkheid niet. Ik heb werkelijk overal moeite mee maar toch red ik mijzelf er altijd weer uit.
Wat voor ambacht heb jij geleerd?quote:
Wie is dat in je UI?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor ambacht heb jij geleerd?
Het is hopen dat het bedrijf verkocht wordt, dan kan ik goed cashen*.quote:
Elton John met een bad hairday.quote:
Ik deed Hogere Informatica, tegenwoordig ben ik cyberbouwvakker.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor ambacht heb jij geleerd?
Oh wat zijn de kosten toch hoog opeens. Oh weer geen vennootschapsbelasting. Wat een ellende tochquote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, heel toevallig maakt het bedrijf nooit winst. Krijg wel elk kwartaal van die mooie mailtjes van de directeur wat voor geweldig kwartaal het was en dat we weer 70% zijn gegroeid ten opzichte van het vorige jaar, maar aan het einde van het jaar is er opeens precies break-even gedraaid.
Edmund Burke.quote:
Tijdelijk van school geplaatst, volgens mij bestaat daar ook een mooie eufemistische term voor, maar die heb ik ff niet paraat. Nogmaals, ik heb de boel anders weer aardig op de rit hoor. En ja, ik snap ook wel dat mavo niet het hoogst haalbare is.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je van school werd gekicked?
Oh, ik dacht aan een reactionaire filosoof om jezelf een stevig intellectueel imago mee aan te meten.quote:
quote:
Afhankelijk van je referentiekader zou Elton ook een filosoof kunnen zijn hé.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan een reactionaire filosoof om jezelf een stevig intellectueel imago mee aan te meten.
Nee dus, compleet gefaald op Digitale Techniek, de hogere wiskunde die daarbij kwam kijken bij binair en octaal rekenen kreeg ik er echt niet in. Programmeren heb ik er wel goed geleerd en nooit lager dan een 7 gehaald voor die tentamens.quote:
Vond het een kostelijke grap, kan er nu weer om lachen.quote:
Ja. Het is dan ook vrij treurig om 11 maanden lang een juichende directeur te zien die niet kan ophouden met vertellen hoe goed het gaat, en in de maand waar de 13e en 14e maand moeten worden uitgekeerd komt er op de laatste dag van de maand een mailtje dat "oeps! het gaat financieel toch nog niet heel geweldig, dus helaas, misschien volgend jaar als jullie heel hard je best doen!" bevat krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh wat zijn de kosten toch hoog opeens. Oh weer geen vennootschapsbelasting. Wat een ellende toch
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Afhankelijk van je referentiekader zou Elton ook een filosoof kunnen zijn hé.
Je zit op fok in de sportschool?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ethi en ik hebben het nog beter op de rit.
Verveling slaat toe op de sportschool
Ja, alhoewel 31 jaar best oud is voor een studie, daar heeft hij gelijk in. Schaamrood op mn kaken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ethi en ik hebben het nog beter op de rit.
Verveling slaat toe op de sportschool
En dit is voor jou de ervaring met het kapitalisme. Nu snap ik je aversie.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja. Het is dan ook vrij treurig om 11 maanden lang een juichende directeur te zien die niet kan ophouden met vertellen hoe goed het gaat, en in de maand waar de 13e en 14e maand moeten worden uitgekeerd komt er op de laatste dag van de maand een mailtje dat "oeps! het gaat financieel toch nog niet heel geweldig, dus helaas, misschien volgend jaar als jullie heel hard je best doen!" bevat krijgen.
Uiteraard, cowbellsquote:
Ja, wacht op mijn tennisbuddy en ben klaar met mijn ronde fitnessquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je zit op fok in de sportschool?
Tennis in de sportschool?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, wacht op mijn tennisbuddy en ben klaar met mijn ronde fitness
Een nekschot was effectiever geweest.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat prijs ik mezelf een gelukkig nu ik nog 18 ben.
Nee, dat soort volkquote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, alhoewel 31 jaar best oud is voor een studie, daar heeft hij gelijk in. Schaamrood op mn kaken.
En die sportschool; ben jij zo'n iemand die zegt "ik ga naar de sportschool", daar aanschuift aan de bar en lekker gaat tanken
Nu nog zorgen dat ik voor m'n 25e klaar ben met school. Zal er ook aan gaan liggen wat ik ga doen natuurlijk, twijfel tussen havo en MBO 4, mbo heb ik binnen 3 jaar klaar als't moet.quote:
Erik zit daar al 13 jaar op.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Zeeland het volgende:
Zit iemand van jullie toevallig op een universiteit/hogeschool of bibliotheek?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Zeeland het volgende:
Zit iemand van jullie toevallig op een universiteit/hogeschool of bibliotheek?
25 is ook al vet oud. Geen schijn van kans meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat ik voor m'n 25e klaar ben met school. Zal er ook aan gaan liggen wat ik ga doen natuurlijk, twijfel tussen havo en MBO 4, mbo heb ik binnen 3 jaar klaar als't moet.
Nee, Holly Johnson voor dit nummer:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.
Wat is nog acceptabel dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
25 is ook al vet oud. Geen schijn van kans meer.
Maar je hebt toch wel een leuke carriere gehad, in Londen, Milaan en Arnhem gewoond.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dus, compleet gefaald op Digitale Techniek, de hogere wiskunde die daarbij kwam kijken bij binair en octaal rekenen kreeg ik er echt niet in. Programmeren heb ik er wel goed geleerd en nooit lager dan een 7 gehaald voor die tentamens.
Zou in principe als er niets fout gaat.quote:
Nominaal lopen is inderdaad bijzonder pittig in het hoger onderwijs, verkijken veel mensen zich op. Bijna ondoenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou in principe als er niets fout gaat.
19 havo doen, 21 klaar. 21 hbo doen, 24 klaar. Het kan in 3 jaar, maar dan moet je super gedisciplineerd.
Tsjah, maar MBO vind ik ook weer zoietsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nominaal lopen is inderdaad bijzonder pittig in het hoger onderwijs, verkijken veel mensen zich op. Bijna ondoenlijk.
Vanaf je 21e kun je ook een 'colloquium doctum' doen aan een universiteit. Een soort toelatingstest, ongeacht welke vooropleiding je hebt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou in principe als er niets fout gaat.
19 havo doen, 21 klaar. 21 hbo doen, 24 klaar. Het kan in 3 jaar, maar dan moet je super gedisciplineerd.
Php aan de uni, dat zou wat worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vanaf je 21e kun je ook een 'colloquium doctum' doen aan een universiteit. Een soort toelatingstest, ongeacht welke vooropleiding je hebt.
Begin jij nu ook al? Dat gedram van EchtGraaf begint mij ook de strot uit te komen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Leer een goed vak op het MBO en je gaat meer verdienen dan een hele hoop mensen die van het HBO en WO komen.
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Leer een goed vak op het MBO en je gaat meer verdienen dan een hele hoop mensen die van het HBO en WO komen.
Ik voel me serieus niet thuis op het MBO. De leraren daar zijn nog dommer dan ik, seriously. Ik heb leraren gekend die 0,0 Engels konden, leraren die de taal nog minder beheersten dan ik. Echt te treurig voor woorden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Yep, in '96 in Milaan in het webdevelopment gerold en toen lekker meegesurft op de internethype, ze vragen niet eens meer naar diploma's als ze weten dat ik al vanaf het begin commerciële websites bouwquote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel een leuke carriere gehad, in Londen, Milaan en Arnhem gewoond.
Zou je nog weleens naar het buitenland willen verkassen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, in '96 in Milaan in het webdevelopment gerold en toen lekker meegesurft met de internethype, ze vragen niet eens meer naar diploma's als ze weten dat ik al vanaf het begin commerciële websites bouw
Die linkse meisjes geven wel behoorlijk tegengas, wat het alleen maar leuker maakt natuurlijk. Vind ik dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
phmp: dat moet je gewoon doen. Gewoon politicologie, en dan dagelijks 17-jarige, linkse meisjes trollen. Dan ga je vast wel met plezier naar de lessen toe.
Teveel in de boeken zitten, niets voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
phmp: dat moet je gewoon doen. Gewoon politicologie, en dan dagelijks 17-jarige, linkse meisjes trollen. Dan ga je vast wel met plezier naar de lessen toe.
Ja misschien, naar Berlijnquote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je nog weleens naar het buitenland willen verkassen?
Een hoog iq is niet nodig hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Php aan de uni, dat zou wat worden.
Alhoewel, alles kan tegenwoordig
Berlijn is inderdaad een relaxte stad. Ik denk niet dat er veel werk is, maar het leven daar is wel behoorlijk goedkoop.quote:
Eh, kijkend naar baanzekerheid en salaris is het wel zo. Dat er ook immateriele redenen als je persoonlijke ontwikkeling e.d. zijn om naar de universiteit te gaan staat daar natuurlijk los van.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? Dat gedram van EchtGraaf begint mij ook de strot uit te komen.
Een beetje tact wel wil je aan de bak komen.quote:
Ga jij je universiteit nog aanklagen, hoe zit het met dat voornemen?quote:
Pas maar op dat ik jou niet aanklaag.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ga jij je universiteit nog aanklagen, hoe zit het met dat voornemen?
Een gladjakker iig.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een beetje tact wel wil je aan de bak komen.
En met die buren?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik jou niet aanklaag.
Ja, ik wil er binnenkort weer eens heen, geweldige stad, de meest vrije van de wereld, wat Amsterdam vroeger wasquote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Berlijn is inderdaad een relaxte stad. Ik denk niet dat er veel werk is, maar het leven daar is wel behoorlijk goedkoop.
Zeker. Maar serieus: wat doe je eigenlijk de hele dag?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik jou niet aanklaag.
Ja hé, alle mensen behalve EG zijn gladjakkersquote:
Gewoon vanuit huis een beetje webdevelopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik wil er binnenkort weer eens heen, geweldige stad, de meest vrije van de wereld, wat Amsterdam vroeger was
Maar ik heb nu zo'n leuke en goeie baan hier dat ik die niet wil opgeven, dus het blijft bij trips voorlopig.
Nou, je denkt wel heel zwart wit.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja hé, alle mensen behalve EG zijn gladjakkers
1 spookrijder? Ik zie er duizenden.
Ik zeg dat je een beetje tact nodig hebt, jij begint prompt over gladjakker zijn.quote:
Met de trein ben je er ook zo. Waar blijf je meestal: Mitte/Friedrichshain/Pankow?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik wil er binnenkort weer eens heen, geweldige stad, de meest vrije van de wereld, wat Amsterdam vroeger was
Maar ik heb nu zo'n leuke en goeie baan hier dat ik die niet wil opgeven, dus het blijft bij trips voorlopig.
Vanuit huis werken voor jezelf sucks, dan kan je na een tijdje werk en vrije tij niet meer goed scheiden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gewoon vanuit huis een beetje webdevelopen.
Helaas is het wel zo. Alhoewel hoger opgeleiden gemiddeld meer verdienen dan middelbaar tot lager opgeleiden, is het zeker zo dat je met bepaalde zeer praktische opleidingen (en dan bedoel ik niet vormgeven op het grafisch lyceumquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? Dat gedram van EchtGraaf begint mij ook de strot uit te komen.
Lijkt mij ook het grootste probleem inderdaad. Oh, nog even dit, oh, nog even dat. En dan gaat het door elkaar lopen et voila.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanuit huis werken voor jezelf sucks, dan kan je na een tijdje werk en vrije tij niet meer goed scheiden.
Friedrichshain is wel mijn favoriet, met die kroegen in kraakpanden met bier voor een euroquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met de trein ben je er ook zo. Waar blijf je meestal: Mitte/Friedrichshain/Pankow?
En ben je wel eens in Treptower Park geweest, met het beeld van die Russische soldaat?
Uiteraard, een goede loodgieter is goud waard. Wat EG echter doet is alles afbranden omdat hij teleurgesteld is.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo. Alhoewel hoger opgeleiden gemiddeld hoger verdienen dan middelbaar tot lager opgeleiden, is het zeker zo dat je met bepaalde zeer praktische opleidingen (en dan bedoel ik niet grafisch vormgeven op het lyceum) een stuk meer kunt verdienen dan alfa- en gammastudies op het WO.
* Friek_ doet een alfastudie.
* Friek_ wordt arm.
* Friek_ wordt zinloos.
Ik weet het. Ik maak me niet populair als ik keiharde waarheden verkondig.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo. Alhoewel hoger opgeleiden gemiddeld hoger verdienen dan middelbaar tot lager opgeleiden, is het zeker zo dat je met bepaalde zeer praktische opleidingen (en dan bedoel ik niet grafisch vormgeven op het lyceum) een stuk meer kunt verdienen dan alfa- en gammastudies op het WO.
* Friek_ doet een alfastudie.
* Friek_ wordt arm.
* Friek_ wordt zinloos.
Havo doen. Echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Punt is wel dat ik op een cruciaal punt sta, of havo of mbo. Verstand zegt havo, gevoelt zegt MBO.
Het is bespottelijk hoe met mensen wordt omgesprongen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard, een goede loodgieter is goud waard. Wat EG echter doet is alles afbranden omdat hij teleurgesteld is.
Dat doe je toch ook niet. Je zit continu te klagen en te zeuren over het hoger onderwijs en weet ik het wat. Af en toe een proefballon over aanklagen en dat is het.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik maak me niet populair als ik keiharde waarheden verkondig.
Weer zo'n kreet.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is bespottelijk hoe met mensen wordt omgesprongen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Friedrichshain is wel mijn favoriet, met die kroegen in kraakpanden met bier voor een euro
Maar in Treptower ben ik nog nooit geweest, ken het niet eens
Ach man, er zijn zat mogelijkheden. Jij baalt gewoon dat je je vak geen kloot aan vindt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou wel een novum zijn .quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet. Je zit continu te klagen en te zeuren over het hoger onderwijs en weet ik het wat. Af en toe een proefballon over aanklagen en dat is het.
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.quote:
Valt er te werken met jou? Zeg eens eerlijk.quote:
Een eenhoorn spotten ook.quote:
Hoe is er dan met je omgesprongen en welke opleiding heb je genoten?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.
Klinkt lekker dramatisch maar daar blijft het vervolgens weer bij...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of MBO-HBO voor de combinatie. Ken best veel mensen die die weg met succes bewandeld hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.
Klopt, ze zijn even realistisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Dat gegeven zou mijn novum niet minder waard maken.
Om het transport in te gaan, en/of eigen ondernemer te worden, heb je niet veel aan havo.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.
Vergeet niet dat phpmystyle volgens zijn fotoboek een 'vrouw op niveau' wil. Dat kom je op het hbo al niet bijster veel tegen, maar op mbo kun je het helemaal schudden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.
Nee dat zei ik niet. Ik zei niet minder.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn even realistisch.
Maar ga vooral verder klagen in een hoekje.
Aanklagen dat kreng!quote:
Ik vind die man totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
Ow, onze minister van Defensie Hillen nu op Ned2 in Oog in Oog.
Nee, maar z'n incapabiliteit is bijzonder interessantquote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind die man totaal niet boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |