Oh wat zijn de kosten toch hoog opeens. Oh weer geen vennootschapsbelasting. Wat een ellende tochquote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, heel toevallig maakt het bedrijf nooit winst. Krijg wel elk kwartaal van die mooie mailtjes van de directeur wat voor geweldig kwartaal het was en dat we weer 70% zijn gegroeid ten opzichte van het vorige jaar, maar aan het einde van het jaar is er opeens precies break-even gedraaid.
Edmund Burke.quote:
Tijdelijk van school geplaatst, volgens mij bestaat daar ook een mooie eufemistische term voor, maar die heb ik ff niet paraat. Nogmaals, ik heb de boel anders weer aardig op de rit hoor. En ja, ik snap ook wel dat mavo niet het hoogst haalbare is.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je van school werd gekicked?
Oh, ik dacht aan een reactionaire filosoof om jezelf een stevig intellectueel imago mee aan te meten.quote:
quote:
Afhankelijk van je referentiekader zou Elton ook een filosoof kunnen zijn hé.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan een reactionaire filosoof om jezelf een stevig intellectueel imago mee aan te meten.
Nee dus, compleet gefaald op Digitale Techniek, de hogere wiskunde die daarbij kwam kijken bij binair en octaal rekenen kreeg ik er echt niet in. Programmeren heb ik er wel goed geleerd en nooit lager dan een 7 gehaald voor die tentamens.quote:
Vond het een kostelijke grap, kan er nu weer om lachen.quote:
Ja. Het is dan ook vrij treurig om 11 maanden lang een juichende directeur te zien die niet kan ophouden met vertellen hoe goed het gaat, en in de maand waar de 13e en 14e maand moeten worden uitgekeerd komt er op de laatste dag van de maand een mailtje dat "oeps! het gaat financieel toch nog niet heel geweldig, dus helaas, misschien volgend jaar als jullie heel hard je best doen!" bevat krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh wat zijn de kosten toch hoog opeens. Oh weer geen vennootschapsbelasting. Wat een ellende toch
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Afhankelijk van je referentiekader zou Elton ook een filosoof kunnen zijn hé.
Je zit op fok in de sportschool?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ethi en ik hebben het nog beter op de rit.
Verveling slaat toe op de sportschool
Ja, alhoewel 31 jaar best oud is voor een studie, daar heeft hij gelijk in. Schaamrood op mn kaken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ethi en ik hebben het nog beter op de rit.
Verveling slaat toe op de sportschool
En dit is voor jou de ervaring met het kapitalisme. Nu snap ik je aversie.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja. Het is dan ook vrij treurig om 11 maanden lang een juichende directeur te zien die niet kan ophouden met vertellen hoe goed het gaat, en in de maand waar de 13e en 14e maand moeten worden uitgekeerd komt er op de laatste dag van de maand een mailtje dat "oeps! het gaat financieel toch nog niet heel geweldig, dus helaas, misschien volgend jaar als jullie heel hard je best doen!" bevat krijgen.
Uiteraard, cowbellsquote:
Ja, wacht op mijn tennisbuddy en ben klaar met mijn ronde fitnessquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je zit op fok in de sportschool?
Tennis in de sportschool?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, wacht op mijn tennisbuddy en ben klaar met mijn ronde fitness
Een nekschot was effectiever geweest.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat prijs ik mezelf een gelukkig nu ik nog 18 ben.
Nee, dat soort volkquote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, alhoewel 31 jaar best oud is voor een studie, daar heeft hij gelijk in. Schaamrood op mn kaken.
En die sportschool; ben jij zo'n iemand die zegt "ik ga naar de sportschool", daar aanschuift aan de bar en lekker gaat tanken
Nu nog zorgen dat ik voor m'n 25e klaar ben met school. Zal er ook aan gaan liggen wat ik ga doen natuurlijk, twijfel tussen havo en MBO 4, mbo heb ik binnen 3 jaar klaar als't moet.quote:
Erik zit daar al 13 jaar op.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Zeeland het volgende:
Zit iemand van jullie toevallig op een universiteit/hogeschool of bibliotheek?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Zeeland het volgende:
Zit iemand van jullie toevallig op een universiteit/hogeschool of bibliotheek?
25 is ook al vet oud. Geen schijn van kans meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat ik voor m'n 25e klaar ben met school. Zal er ook aan gaan liggen wat ik ga doen natuurlijk, twijfel tussen havo en MBO 4, mbo heb ik binnen 3 jaar klaar als't moet.
Nee, Holly Johnson voor dit nummer:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.
Wat is nog acceptabel dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
25 is ook al vet oud. Geen schijn van kans meer.
Maar je hebt toch wel een leuke carriere gehad, in Londen, Milaan en Arnhem gewoond.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dus, compleet gefaald op Digitale Techniek, de hogere wiskunde die daarbij kwam kijken bij binair en octaal rekenen kreeg ik er echt niet in. Programmeren heb ik er wel goed geleerd en nooit lager dan een 7 gehaald voor die tentamens.
Zou in principe als er niets fout gaat.quote:
Nominaal lopen is inderdaad bijzonder pittig in het hoger onderwijs, verkijken veel mensen zich op. Bijna ondoenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou in principe als er niets fout gaat.
19 havo doen, 21 klaar. 21 hbo doen, 24 klaar. Het kan in 3 jaar, maar dan moet je super gedisciplineerd.
Tsjah, maar MBO vind ik ook weer zoietsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nominaal lopen is inderdaad bijzonder pittig in het hoger onderwijs, verkijken veel mensen zich op. Bijna ondoenlijk.
Vanaf je 21e kun je ook een 'colloquium doctum' doen aan een universiteit. Een soort toelatingstest, ongeacht welke vooropleiding je hebt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou in principe als er niets fout gaat.
19 havo doen, 21 klaar. 21 hbo doen, 24 klaar. Het kan in 3 jaar, maar dan moet je super gedisciplineerd.
Php aan de uni, dat zou wat worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vanaf je 21e kun je ook een 'colloquium doctum' doen aan een universiteit. Een soort toelatingstest, ongeacht welke vooropleiding je hebt.
Begin jij nu ook al? Dat gedram van EchtGraaf begint mij ook de strot uit te komen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Leer een goed vak op het MBO en je gaat meer verdienen dan een hele hoop mensen die van het HBO en WO komen.
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Leer een goed vak op het MBO en je gaat meer verdienen dan een hele hoop mensen die van het HBO en WO komen.
Ik voel me serieus niet thuis op het MBO. De leraren daar zijn nog dommer dan ik, seriously. Ik heb leraren gekend die 0,0 Engels konden, leraren die de taal nog minder beheersten dan ik. Echt te treurig voor woorden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Yep, in '96 in Milaan in het webdevelopment gerold en toen lekker meegesurft op de internethype, ze vragen niet eens meer naar diploma's als ze weten dat ik al vanaf het begin commerciële websites bouwquote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel een leuke carriere gehad, in Londen, Milaan en Arnhem gewoond.
Zou je nog weleens naar het buitenland willen verkassen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, in '96 in Milaan in het webdevelopment gerold en toen lekker meegesurft met de internethype, ze vragen niet eens meer naar diploma's als ze weten dat ik al vanaf het begin commerciële websites bouw
Die linkse meisjes geven wel behoorlijk tegengas, wat het alleen maar leuker maakt natuurlijk. Vind ik dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
phmp: dat moet je gewoon doen. Gewoon politicologie, en dan dagelijks 17-jarige, linkse meisjes trollen. Dan ga je vast wel met plezier naar de lessen toe.
Teveel in de boeken zitten, niets voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
phmp: dat moet je gewoon doen. Gewoon politicologie, en dan dagelijks 17-jarige, linkse meisjes trollen. Dan ga je vast wel met plezier naar de lessen toe.
Ja misschien, naar Berlijnquote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je nog weleens naar het buitenland willen verkassen?
Een hoog iq is niet nodig hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Php aan de uni, dat zou wat worden.
Alhoewel, alles kan tegenwoordig
Berlijn is inderdaad een relaxte stad. Ik denk niet dat er veel werk is, maar het leven daar is wel behoorlijk goedkoop.quote:
Eh, kijkend naar baanzekerheid en salaris is het wel zo. Dat er ook immateriele redenen als je persoonlijke ontwikkeling e.d. zijn om naar de universiteit te gaan staat daar natuurlijk los van.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? Dat gedram van EchtGraaf begint mij ook de strot uit te komen.
Een beetje tact wel wil je aan de bak komen.quote:
Ga jij je universiteit nog aanklagen, hoe zit het met dat voornemen?quote:
Pas maar op dat ik jou niet aanklaag.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ga jij je universiteit nog aanklagen, hoe zit het met dat voornemen?
Een gladjakker iig.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een beetje tact wel wil je aan de bak komen.
En met die buren?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik jou niet aanklaag.
Ja, ik wil er binnenkort weer eens heen, geweldige stad, de meest vrije van de wereld, wat Amsterdam vroeger wasquote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Berlijn is inderdaad een relaxte stad. Ik denk niet dat er veel werk is, maar het leven daar is wel behoorlijk goedkoop.
Zeker. Maar serieus: wat doe je eigenlijk de hele dag?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik jou niet aanklaag.
Ja hé, alle mensen behalve EG zijn gladjakkersquote:
Gewoon vanuit huis een beetje webdevelopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik wil er binnenkort weer eens heen, geweldige stad, de meest vrije van de wereld, wat Amsterdam vroeger was
Maar ik heb nu zo'n leuke en goeie baan hier dat ik die niet wil opgeven, dus het blijft bij trips voorlopig.
Nou, je denkt wel heel zwart wit.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja hé, alle mensen behalve EG zijn gladjakkers
1 spookrijder? Ik zie er duizenden.
Ik zeg dat je een beetje tact nodig hebt, jij begint prompt over gladjakker zijn.quote:
Met de trein ben je er ook zo. Waar blijf je meestal: Mitte/Friedrichshain/Pankow?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik wil er binnenkort weer eens heen, geweldige stad, de meest vrije van de wereld, wat Amsterdam vroeger was
Maar ik heb nu zo'n leuke en goeie baan hier dat ik die niet wil opgeven, dus het blijft bij trips voorlopig.
Vanuit huis werken voor jezelf sucks, dan kan je na een tijdje werk en vrije tij niet meer goed scheiden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gewoon vanuit huis een beetje webdevelopen.
Helaas is het wel zo. Alhoewel hoger opgeleiden gemiddeld meer verdienen dan middelbaar tot lager opgeleiden, is het zeker zo dat je met bepaalde zeer praktische opleidingen (en dan bedoel ik niet vormgeven op het grafisch lyceumquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? Dat gedram van EchtGraaf begint mij ook de strot uit te komen.
Lijkt mij ook het grootste probleem inderdaad. Oh, nog even dit, oh, nog even dat. En dan gaat het door elkaar lopen et voila.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanuit huis werken voor jezelf sucks, dan kan je na een tijdje werk en vrije tij niet meer goed scheiden.
Friedrichshain is wel mijn favoriet, met die kroegen in kraakpanden met bier voor een euroquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met de trein ben je er ook zo. Waar blijf je meestal: Mitte/Friedrichshain/Pankow?
En ben je wel eens in Treptower Park geweest, met het beeld van die Russische soldaat?
Uiteraard, een goede loodgieter is goud waard. Wat EG echter doet is alles afbranden omdat hij teleurgesteld is.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo. Alhoewel hoger opgeleiden gemiddeld hoger verdienen dan middelbaar tot lager opgeleiden, is het zeker zo dat je met bepaalde zeer praktische opleidingen (en dan bedoel ik niet grafisch vormgeven op het lyceum) een stuk meer kunt verdienen dan alfa- en gammastudies op het WO.
* Friek_ doet een alfastudie.
* Friek_ wordt arm.
* Friek_ wordt zinloos.
Ik weet het. Ik maak me niet populair als ik keiharde waarheden verkondig.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas is het wel zo. Alhoewel hoger opgeleiden gemiddeld hoger verdienen dan middelbaar tot lager opgeleiden, is het zeker zo dat je met bepaalde zeer praktische opleidingen (en dan bedoel ik niet grafisch vormgeven op het lyceum) een stuk meer kunt verdienen dan alfa- en gammastudies op het WO.
* Friek_ doet een alfastudie.
* Friek_ wordt arm.
* Friek_ wordt zinloos.
Havo doen. Echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Punt is wel dat ik op een cruciaal punt sta, of havo of mbo. Verstand zegt havo, gevoelt zegt MBO.
Het is bespottelijk hoe met mensen wordt omgesprongen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard, een goede loodgieter is goud waard. Wat EG echter doet is alles afbranden omdat hij teleurgesteld is.
Dat doe je toch ook niet. Je zit continu te klagen en te zeuren over het hoger onderwijs en weet ik het wat. Af en toe een proefballon over aanklagen en dat is het.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik maak me niet populair als ik keiharde waarheden verkondig.
Weer zo'n kreet.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is bespottelijk hoe met mensen wordt omgesprongen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Friedrichshain is wel mijn favoriet, met die kroegen in kraakpanden met bier voor een euro
Maar in Treptower ben ik nog nooit geweest, ken het niet eens
Ach man, er zijn zat mogelijkheden. Jij baalt gewoon dat je je vak geen kloot aan vindt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou wel een novum zijn .quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet. Je zit continu te klagen en te zeuren over het hoger onderwijs en weet ik het wat. Af en toe een proefballon over aanklagen en dat is het.
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.quote:
Valt er te werken met jou? Zeg eens eerlijk.quote:
Een eenhoorn spotten ook.quote:
Hoe is er dan met je omgesprongen en welke opleiding heb je genoten?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.
Klinkt lekker dramatisch maar daar blijft het vervolgens weer bij...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of MBO-HBO voor de combinatie. Ken best veel mensen die die weg met succes bewandeld hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.
Klopt, ze zijn even realistisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Dat gegeven zou mijn novum niet minder waard maken.
Om het transport in te gaan, en/of eigen ondernemer te worden, heb je niet veel aan havo.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.
Vergeet niet dat phpmystyle volgens zijn fotoboek een 'vrouw op niveau' wil. Dat kom je op het hbo al niet bijster veel tegen, maar op mbo kun je het helemaal schudden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.
Nee dat zei ik niet. Ik zei niet minder.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn even realistisch.
Maar ga vooral verder klagen in een hoekje.
Aanklagen dat kreng!quote:
Ik vind die man totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
Ow, onze minister van Defensie Hillen nu op Ned2 in Oog in Oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |