Dan vraag ik mij serieus af hoe Erik dan z'n kacheltje rokend houdt. Jij werkt toch al?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Als je niet meer thuiswoont kan je doen wat je wilt. Ik verpest soms bewust mijn eetlust door koekjes te eten vlak voor etenstijd, ook al mocht ik dat nooit van mijn ouders.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Als je niet meer thuiswoont kan je doen wat je wilt. Ik verpest soms bewust mijn eetlust door koekjes te eten vlak voor etenstijd, ook al mocht ik dat nooit van mijn ouders.
Nee hoor, maar ik kan wel boos gaan worden of mijzelf opvreten maar dat vind ik zonde. Laat mij maar lekker chillen en een beetje "studeren".quote:
Tja, het kan verkeren.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt wel alsof Erik dezelfde mentaliteit als EG heeft.
Serieus. Hoezo, die studie kun je toch wel binnen 2 jaar afronden? En zo slecht zijn WO studies toch ook weer niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan wel boos gaan worden of mijzelf opvreten maar dat vind ik zonde. Laat mij maar lekker chillen en een beetje "studeren".
Ik zou als werkgever ook niet happig op jou zijn, dus join the clubquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus. Hoezo, die studie kun je toch wel binnen 2 jaar afronden? En zo slecht zijn WO studies toch ook weer niet.
Behalve dan dat ik als werkgever zijnde ook niet zo happig ben op iemand die ruimschoots de 30 is gepasseerd zonder enige relevante werkervaring.
Klopt. Maar ik heb ook tot m'n 17e niets gedaan. Ik probeer er nu wel serieus iets van te maken, dmv van werken en zoveel mogelijk kennis op te doen. En alst meezit volgend jaar havo. Bescheidenheid siert de mens maar ik ben er best trots op.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, het kan verkeren.
Maarja, zelf ben je ook niet bepaald een hoogvlieger.
Bonuscultuur!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben zelfs aandeelhouder van het bedrijf waar ik werk omdat ik er lang genoeg werk (ik heb iets van 0,01% ofzo).
Nee, heel toevallig maakt het bedrijf nooit winst. Krijg wel elk kwartaal van die mooie mailtjes van de directeur wat voor geweldig kwartaal het was en dat we weer 70% zijn gegroeid ten opzichte van het vorige jaar, maar aan het einde van het jaar is er opeens precies break-even gedraaid.quote:
Flitskapitalistquote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben zelfs aandeelhouder van het bedrijf waar ik werk omdat ik er lang genoeg werk (ik heb iets van 0,01% ofzo).
Gelukkig ken jij mij in werkelijkheid niet. Ik heb werkelijk overal moeite mee maar toch red ik mijzelf er altijd weer uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou als werkgever ook niet happig op jou zijn, dus join the club
Vandaar ook dat je van school werd gekicked?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mij in werkelijkheid niet. Ik heb werkelijk overal moeite mee maar toch red ik mijzelf er altijd weer uit.
Wat voor ambacht heb jij geleerd?quote:
Wie is dat in je UI?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor ambacht heb jij geleerd?
Het is hopen dat het bedrijf verkocht wordt, dan kan ik goed cashen*.quote:
Elton John met een bad hairday.quote:
Ik deed Hogere Informatica, tegenwoordig ben ik cyberbouwvakker.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor ambacht heb jij geleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |