Oh wat zijn de kosten toch hoog opeens. Oh weer geen vennootschapsbelasting. Wat een ellende tochquote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, heel toevallig maakt het bedrijf nooit winst. Krijg wel elk kwartaal van die mooie mailtjes van de directeur wat voor geweldig kwartaal het was en dat we weer 70% zijn gegroeid ten opzichte van het vorige jaar, maar aan het einde van het jaar is er opeens precies break-even gedraaid.
Edmund Burke.quote:
Tijdelijk van school geplaatst, volgens mij bestaat daar ook een mooie eufemistische term voor, maar die heb ik ff niet paraat. Nogmaals, ik heb de boel anders weer aardig op de rit hoor. En ja, ik snap ook wel dat mavo niet het hoogst haalbare is.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je van school werd gekicked?
Oh, ik dacht aan een reactionaire filosoof om jezelf een stevig intellectueel imago mee aan te meten.quote:
quote:
Afhankelijk van je referentiekader zou Elton ook een filosoof kunnen zijn hé.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan een reactionaire filosoof om jezelf een stevig intellectueel imago mee aan te meten.
Nee dus, compleet gefaald op Digitale Techniek, de hogere wiskunde die daarbij kwam kijken bij binair en octaal rekenen kreeg ik er echt niet in. Programmeren heb ik er wel goed geleerd en nooit lager dan een 7 gehaald voor die tentamens.quote:
Vond het een kostelijke grap, kan er nu weer om lachen.quote:
Ja. Het is dan ook vrij treurig om 11 maanden lang een juichende directeur te zien die niet kan ophouden met vertellen hoe goed het gaat, en in de maand waar de 13e en 14e maand moeten worden uitgekeerd komt er op de laatste dag van de maand een mailtje dat "oeps! het gaat financieel toch nog niet heel geweldig, dus helaas, misschien volgend jaar als jullie heel hard je best doen!" bevat krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh wat zijn de kosten toch hoog opeens. Oh weer geen vennootschapsbelasting. Wat een ellende toch
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Afhankelijk van je referentiekader zou Elton ook een filosoof kunnen zijn hé.
Je zit op fok in de sportschool?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ethi en ik hebben het nog beter op de rit.
Verveling slaat toe op de sportschool
Ja, alhoewel 31 jaar best oud is voor een studie, daar heeft hij gelijk in. Schaamrood op mn kaken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ethi en ik hebben het nog beter op de rit.
Verveling slaat toe op de sportschool
En dit is voor jou de ervaring met het kapitalisme. Nu snap ik je aversie.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja. Het is dan ook vrij treurig om 11 maanden lang een juichende directeur te zien die niet kan ophouden met vertellen hoe goed het gaat, en in de maand waar de 13e en 14e maand moeten worden uitgekeerd komt er op de laatste dag van de maand een mailtje dat "oeps! het gaat financieel toch nog niet heel geweldig, dus helaas, misschien volgend jaar als jullie heel hard je best doen!" bevat krijgen.
Uiteraard, cowbellsquote:
Ja, wacht op mijn tennisbuddy en ben klaar met mijn ronde fitnessquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je zit op fok in de sportschool?
Tennis in de sportschool?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, wacht op mijn tennisbuddy en ben klaar met mijn ronde fitness
Een nekschot was effectiever geweest.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat prijs ik mezelf een gelukkig nu ik nog 18 ben.
Nee, dat soort volkquote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, alhoewel 31 jaar best oud is voor een studie, daar heeft hij gelijk in. Schaamrood op mn kaken.
En die sportschool; ben jij zo'n iemand die zegt "ik ga naar de sportschool", daar aanschuift aan de bar en lekker gaat tanken
Nu nog zorgen dat ik voor m'n 25e klaar ben met school. Zal er ook aan gaan liggen wat ik ga doen natuurlijk, twijfel tussen havo en MBO 4, mbo heb ik binnen 3 jaar klaar als't moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |