Erik zit daar al 13 jaar op.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Zeeland het volgende:
Zit iemand van jullie toevallig op een universiteit/hogeschool of bibliotheek?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Zeeland het volgende:
Zit iemand van jullie toevallig op een universiteit/hogeschool of bibliotheek?
25 is ook al vet oud. Geen schijn van kans meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat ik voor m'n 25e klaar ben met school. Zal er ook aan gaan liggen wat ik ga doen natuurlijk, twijfel tussen havo en MBO 4, mbo heb ik binnen 3 jaar klaar als't moet.
Nee, Holly Johnson voor dit nummer:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor het nummer 'Nikita' had hij de Nobelprijs voor Vrede moeten krijgen.
Wat is nog acceptabel dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
25 is ook al vet oud. Geen schijn van kans meer.
Maar je hebt toch wel een leuke carriere gehad, in Londen, Milaan en Arnhem gewoond.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dus, compleet gefaald op Digitale Techniek, de hogere wiskunde die daarbij kwam kijken bij binair en octaal rekenen kreeg ik er echt niet in. Programmeren heb ik er wel goed geleerd en nooit lager dan een 7 gehaald voor die tentamens.
Zou in principe als er niets fout gaat.quote:
Nominaal lopen is inderdaad bijzonder pittig in het hoger onderwijs, verkijken veel mensen zich op. Bijna ondoenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou in principe als er niets fout gaat.
19 havo doen, 21 klaar. 21 hbo doen, 24 klaar. Het kan in 3 jaar, maar dan moet je super gedisciplineerd.
Tsjah, maar MBO vind ik ook weer zoietsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nominaal lopen is inderdaad bijzonder pittig in het hoger onderwijs, verkijken veel mensen zich op. Bijna ondoenlijk.
Vanaf je 21e kun je ook een 'colloquium doctum' doen aan een universiteit. Een soort toelatingstest, ongeacht welke vooropleiding je hebt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou in principe als er niets fout gaat.
19 havo doen, 21 klaar. 21 hbo doen, 24 klaar. Het kan in 3 jaar, maar dan moet je super gedisciplineerd.
Php aan de uni, dat zou wat worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vanaf je 21e kun je ook een 'colloquium doctum' doen aan een universiteit. Een soort toelatingstest, ongeacht welke vooropleiding je hebt.
Begin jij nu ook al? Dat gedram van EchtGraaf begint mij ook de strot uit te komen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Leer een goed vak op het MBO en je gaat meer verdienen dan een hele hoop mensen die van het HBO en WO komen.
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Leer een goed vak op het MBO en je gaat meer verdienen dan een hele hoop mensen die van het HBO en WO komen.
Ik voel me serieus niet thuis op het MBO. De leraren daar zijn nog dommer dan ik, seriously. Ik heb leraren gekend die 0,0 Engels konden, leraren die de taal nog minder beheersten dan ik. Echt te treurig voor woorden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Yep, in '96 in Milaan in het webdevelopment gerold en toen lekker meegesurft op de internethype, ze vragen niet eens meer naar diploma's als ze weten dat ik al vanaf het begin commerciële websites bouwquote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel een leuke carriere gehad, in Londen, Milaan en Arnhem gewoond.
Zou je nog weleens naar het buitenland willen verkassen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, in '96 in Milaan in het webdevelopment gerold en toen lekker meegesurft met de internethype, ze vragen niet eens meer naar diploma's als ze weten dat ik al vanaf het begin commerciële websites bouw
Die linkse meisjes geven wel behoorlijk tegengas, wat het alleen maar leuker maakt natuurlijk. Vind ik dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
phmp: dat moet je gewoon doen. Gewoon politicologie, en dan dagelijks 17-jarige, linkse meisjes trollen. Dan ga je vast wel met plezier naar de lessen toe.
Teveel in de boeken zitten, niets voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
phmp: dat moet je gewoon doen. Gewoon politicologie, en dan dagelijks 17-jarige, linkse meisjes trollen. Dan ga je vast wel met plezier naar de lessen toe.
Ja misschien, naar Berlijnquote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je nog weleens naar het buitenland willen verkassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |