Het zijn wel discriminatoire termen amice.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chings = chinezen
Paki's = pakistanen
Moet ik nog meer vertalen voor je?
Dat kan, ik was in de veronderstelling dat iedereen begreep wat ik zei.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon normaal ABN gebruiken.
Werkelijk? Gelukkig kunnen ze geen Nederlands en controleren ze m'n fok-gebruik niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn wel discriminatoire termen amice.
Not that I care.
Uhu, ik zou maar geen Chinq zeggen tegen een Chinees in Engelssprekende landen als ik jou was.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk? Gelukkig kunnen ze geen Nederlands en controleren ze m'n fok-gebruik niet.
Nee, hele dagen algoritmen uitrekenen, daar worden ze gelukkig van.
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan, ik was in de veronderstelling dat iedereen begreep wat ik zei.
Mijn excuses
Bible belt?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu, ik zou maar geen Chinq zeggen tegen een Chinees in Engelssprekende landen als ik jou was.
Dat klopt, maar iets in jou is wel metropolitaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.
Leuke oorlogslading inderdaad. In Europa geeft 't niet zozeer, maar in Australie en de V.S. moet je 't niet echt doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijken
Mijn woonplaats valt net buiten de officiele bible-belt. Dat hebben we vooral te danken aan onze historische stadsmuur.quote:
Japanners tjap noemen is toch ook niet fijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijken
Het is inderdaad een begeerte diep in mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar iets in jou is wel metropolitaan.
Jap.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Japanners tjap noemen is toch ook niet fijn?
Welke stad?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn woonplaats valt net buiten de officiele bible-belt. Dat hebben we vooral te danken aan onze historische stadsmuur.
Mijn woonplaats heeft stadsrechten.quote:
Harderwijkquote:
En een slechte koekjesfabriek.quote:
Ach, je wordt toch ook wel eens belanda genoemd.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Japanners tjap noemen is toch ook niet fijn?
Why?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Dutchnative het volgende:
Heng'lo all the way![]()
Ook al woon ik er niet zelf.
Ha, buurjongen!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef Dutchnative het volgende:
Heng'lo all the way![]()
Ook al woon ik er niet zelf.
Het is Gewoon een leuke stad. Aardige mensen over het algemeen, rustig maar er is wel wat te doen, leuke eettentjes. De twee wezenquote:
Je woont in Hengelo?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ha, buurjongen!
Nu moet je bang zijn.
Dank u, dank u...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is Gewoon een leuke stad. Aardige mensen over het algemeen, rustig maar er is wel wat te doen, leuke eettentjes. De twee wezen
[..]
Je woont in Hengelo?
Maar is de kat ook gered?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ven-van-baasjes.html
Grappig, die taalfouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |