Chings = chinezenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onbegrijpelijk staaltje straattaal?
Nee, enkel manga en hentai voor de intelligentsia hier.quote:
De aks is, wordt het een a jump?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, enkel manga en hentai voor de intelligentsia hier.
Je kunt ook gewoon normaal ABN gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chings = chinezen
Paki's = pakistanen
Moet ik nog meer vertalen voor je?
Het zijn wel discriminatoire termen amice.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chings = chinezen
Paki's = pakistanen
Moet ik nog meer vertalen voor je?
Dat kan, ik was in de veronderstelling dat iedereen begreep wat ik zei.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon normaal ABN gebruiken.
Werkelijk? Gelukkig kunnen ze geen Nederlands en controleren ze m'n fok-gebruik niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn wel discriminatoire termen amice.
Not that I care.
Uhu, ik zou maar geen Chinq zeggen tegen een Chinees in Engelssprekende landen als ik jou was.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk? Gelukkig kunnen ze geen Nederlands en controleren ze m'n fok-gebruik niet.
Nee, hele dagen algoritmen uitrekenen, daar worden ze gelukkig van.
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan, ik was in de veronderstelling dat iedereen begreep wat ik zei.
Mijn excuses
Bible belt?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu, ik zou maar geen Chinq zeggen tegen een Chinees in Engelssprekende landen als ik jou was.
Dat klopt, maar iets in jou is wel metropolitaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets. En Veluwenaar, niet te vergeten.
Leuke oorlogslading inderdaad. In Europa geeft 't niet zozeer, maar in Australie en de V.S. moet je 't niet echt doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijken
Mijn woonplaats valt net buiten de officiele bible-belt. Dat hebben we vooral te danken aan onze historische stadsmuur.quote:
Japanners tjap noemen is toch ook niet fijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al helemaal niet als het Koreanen of zuid-oost Aziaten blijken
Het is inderdaad een begeerte diep in mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar iets in jou is wel metropolitaan.
Jap.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Japanners tjap noemen is toch ook niet fijn?
Welke stad?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn woonplaats valt net buiten de officiele bible-belt. Dat hebben we vooral te danken aan onze historische stadsmuur.
Mijn woonplaats heeft stadsrechten.quote:
Harderwijkquote:
En een slechte koekjesfabriek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |