Ik heb zeker de helft van mijn werkdag buiten door kunnen brengen, de dag viel dus meequote:Op woensdag 20 april 2011 08:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De eerste dag dat het dakje 's ochtends open kon.![]()
Rijden is weer genieten, kantoor wat minder.
Logisch, je werkt ook in de plantsoenen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb zeker de helft van mijn werkdag buiten door kunnen brengen, de dag viel dus mee
Ging hier ook misquote:Op woensdag 20 april 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Hmmz, vreemd dat deze nog niet in mijn MyAT stond
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Logisch, je werkt ook in de plantsoenen.
Ik zag jou daar wel shaggie draaien!quote:
Neequote:
Als het koud is of het regent blijven ze toch binnen zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee. Al zou het met dit weer niet verkeerd zijn.
Ach van mij hoeven die fratsen nietquote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er maar even melding van gemaakt.
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Als het koud is of het regent blijven ze toch binnen zitten.
En wat is daar mis mee? Zeg dan: Ja jij werkt lekker buiten.... Als het niet minderwaardig bedoeld is.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Logisch, je werkt ook in de plantsoenen.
Ik plaag je watquote:Op woensdag 20 april 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee. Al zou het met dit weer niet verkeerd zijn.
Er liep ook veel moois over straat.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:03 schreef eriksd het volgende:
Vanavond weer eens wat moois uit mijn toetsenbordje roffelen.
Moet jij je kistjes met witte veters niet aan?quote:
Daar hebben we PHP voor teruggehaald.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet jij je kistjes met witte veters niet aan?
Vrijmetselaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef betyar het volgende:
Vanavond naar het gilde....Nieuwe pakken passen met koffie en een pilsje uiteraard
[ afbeelding ]
Kom hier kom hier!!!! ik maak je helemaal kapotquote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben we PHP voor teruggehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Stond een tijdje geleden ook iets over in de VN. Interessant hoe Fukuyama nuances aanbrengt bij zijn eerdere beweringen over de overwinning van het kapitalisme (en het einde van de geschiedenis).quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
I'm interested.
Oeh, drinkgilde dus meestal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |