quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Nee, want dat heeft geen nut, dat komt zoals elk jaar pas na Pinkpop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
had mezelf in de lijst gezet van LLgangers, stond er toen in en nu niet meer?
en word het geen tijd dat we alvast weer gaan lobbyen voor het LL-subforum
Gefixedquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
had mezelf in de lijst gezet van LLgangers, stond er toen in en nu niet meer?
en word het geen tijd dat we alvast weer gaan lobbyen voor het LL-subforum
Ja precies. Belachelijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef TWP het volgende:
Als zelfs indianen een eigen forum krijgen heeft Lowlands daar ook wel recht op!
Meer nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef TWP het volgende:
Wat is dat trouwens met al die tijdelijke fora?
40+, IND, ESF, CRE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Justin Bieber is wel erg underrated door al die internet haters. Schrijft zijn eigen lyrics en alles, petje af voor hem.
Ja ik wil weten wat ik haat (hype <3). En ben niet opeens fan of uit het niets respect, nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ga toch weg man, heb je wel zijn hele album geluisterd ipv wat er alleen op de radio komt?
impliceren dat ik ooit radio luisterquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ga toch weg man, heb je wel zijn hele album geluisterd ipv wat er alleen op de radio komt?
je meent 't.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Justin Bieber is wel erg underrated door al die internet haters. Schrijft zijn eigen lyrics en alles, petje af voor hem.
Oh, geslacht moet vrouw zijn. Maar kom op zeg, als een muziekliefhebbende lowlander moet je toch wel bieber op zijn minst kunnen waarderenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef leeell het volgende:
Naam: vaasinbloem
Geslacht: man
justinbieber
hmmmm
trollquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, geslacht moet vrouw zijn. Maar kom op zeg, als een muziekliefhebbende lowlander moet je toch wel bieber op zijn minst kunnen waarderen
my thoughts exactlyquote:
nu je het toch aanbied, kan gewoon in dit topic en anders staat mijn PM-box altijd voor je openquote:
Ja, trollen is tegenwoordig te moeilijk om vol te houden..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef leeell het volgende:
nu weer terugkrabbelen hè, eerst dit dat stoer en nu opeens stil zijn
Guillemots zou ik graag nog eens willen zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Guillemots mag wel komen. Nieuwe album klinkt lekker, en was een heerlijk optreden in de Lima vijf jaar geleden.
Het laatste concert van The Decemberists in Amerika is op 13 augustus, dus dan hebben ze mooi de tijd om daarna naar Europa te komen. Het is toch een schande dat Colin Meloy en Co. nog nooit op Lowlands zijn geweest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Uitbreiding verlanglijstje: The Decemberists (maar die zijn dan niet in Europa dus lijkt me sterk) en Royal Republic
Laura Marling was toch dat blonde meisje in de India afgelopen jaar met die gitaar? Die vond ik niet echt overkomen...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef conobram het volgende:
Summer Camp, La Sera, Vivian Girls, Dum Dum Girls. Beetje die lo.fi bandjes van afgelopen jaren. En met Laura Marling zou ik heel blij zijn, maar het lijkt me sterk dat ze weer komt, daarnaast Johnny Flynn, First Aid Kit, zou ik ook beide erg blij mee zijn
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Precies! o, en inderdaad. Als het 13 augustus eindigt zou het prima kunnen. Maar aan de andere kant zijn ze al vanaf januari non-stop aan het touren...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het laatste concert van The Decemberists in Amerika is op 13 augustus, dus dan hebben ze mooi de tijd om daarna naar Europa te komen. Het is toch een schande dat Colin Meloy en Co. nog nooit op Lowlands zijn geweest?
In 2008 stond ze in Delta, toen nog een tent... daar was ze wel erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:24 schreef Lips het volgende:
Laura Marling was toch dat blonde meisje in de India afgelopen jaar met die gitaar? Die vond ik niet echt overkomen...
Delta in 2008quote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef ranja het volgende:
[..]
In 2008 stond ze in Delta, toen nog een tent... daar was ze wel erg indrukwekkend.
hopen iigquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Hpzone het volgende:
Flogging Molly 19 augustus in duitsland, de 20e in de UK. 21e op LL? *wishful thinking*
Dát zou lachen zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Hpzone het volgende:
Flogging Molly 19 augustus in duitsland, de 20e in de UK. 21e op LL? *wishful thinking*
Bwa wat ik er van ken vind ik niet zo spectaculair. of zijn die live wel goed?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef JackHerrer het volgende:
Gielen Beelen had het er net over dat Apollo Four Forty dit jaar komt.
Wil ikquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Hpzone het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 18:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu System Of A Down aan het luisteren @ Lowlands 2002.
Die mogen ook best eens langskomen
Heeft iemand dat gezegd?quote:Op maandag 25 april 2011 18:29 schreef willemwaus het volgende:
Einde vd maand toch? dus 4-5 daagies denk..
Waren er vorig jaar bij... wel in een klassiek jasje.quote:Op zondag 24 april 2011 18:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu System Of A Down aan het luisteren @ Lowlands 2002.
Die mogen ook best eens langskomen
Dat was alleen de zanger en ik vond het een beetje tegenvallen eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Waren er vorig jaar bij... wel in een klassiek jasje.
Eminem, wtfquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, Lowlands mag wel met grof geschut komen. EMINEM op Pukkelpop.
http://twitter.com/#!/TVLNieuws/status/62636949940342784
nicequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, Lowlands mag wel met grof geschut komen. EMINEM op Pukkelpop.
http://twitter.com/#!/TVLNieuws/status/62636949940342784
Warpaint is toch al bevestigd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef Haunter het volgende:
Doe maar Warpaint, James Blake, Bonobo, The Antlers en Explosions in the Sky naar Lowlands. Al zie ik de meeste nog wel eerder dit jaar.
Nee gekquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
Eminem komt dus niet sowieso
Trouwens, ben ik nou de enige; Paul Kalkbrenner is toch gewoon Tiesto-house (maar dan zonder de trance?) en dus onwijs kut?
Mooi, van mij hoeft het ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
Trouwens, ben ik nou de enige; Paul Kalkbrenner is toch gewoon Tiesto-house (maar dan zonder de trance?) en dus onwijs kut?
Ja, als je www.pukkelpop.be zo ziet wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Foo Fighters zijn headliner op Pukkelpop maar Eminem en dEUS ook?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja, als je www.pukkelpop.be zo ziet wel.
Nouja Foo Fighters & Eminem zijn beide grote namen, je moet er alleen wel van houden. dEUS is denk iets voor mijn generatie?
Ik denk dat wij dit toch krijgen:
- Arcitc Monkeys
- The Strokes
- Chemical Brothers Daft Punk
Zou erg vet zijn !quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef itchycoo het volgende:
The Offspring heeft wel een gat in hun tourschema ten tijde van Lowlands, aardige kans dat ze komen!
Krijg ik zo'n blink-gevoel bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef itchycoo het volgende:
The Offspring heeft wel een gat in hun tourschema ten tijde van Lowlands, aardige kans dat ze komen!
Zat net ook al te kijken... Ik hoop het echt zo erg!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef itchycoo het volgende:
Het zijn toch een beetje mijn jeugdhelden van de muziek, hoop ze altijd nog eens live te zien.quote:
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Klein en heel leuk geheimpje.... http://bit.ly/fp192q Morgen meer nieuwe Lowlands namen! #LL11
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
God jaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef willemwaus het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met chase and status? Hoor van sommige dat ze zeiden na hun optreden dat ze zouden komen en hier lees ik weer van niet..
Nieuwe album van die gasten is zo
Kanye zou ik ook wel tof vinden maar ik hoop het niet eigenlijk.. liever 3-4 wat "minder bekende" maar toch vette artiesten dan 1 zo'n headliner..quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Aisumasen het volgende:
Denk dat morgen The Streets ook wel tussen de namen zit. Het afscheidsoptreden, ze hebben een lange geschiedenis samen. Kanye West is ook nog een hele mooie optie, alleen de vraag blijft of Lowlands dat als headliner voor ogen heeft. Beastie Boys kan helaas wel vergeten worden.
Ja, vorige keer was geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Aisumasen het volgende:
Denk dat morgen The Streets ook wel tussen de namen zit. Het afscheidsoptreden, ze hebben een lange geschiedenis samen.
Toch heb ik het idee dat er alleen maar studentenpikkies met polo'tjes naar luisterenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Paultje maakt techno / progressive, heul wat anders
het gerucht is dat ze het gezegd hebben ja.. maar niémand kan het bevestigen. Ik en al mijn vrienden/bekenden hebben het niet gehoord iigquote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef willemwaus het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met chase and status? Hoor van sommige dat ze zeiden na hun optreden dat ze zouden komen en hier lees ik weer van niet..
Nieuwe album van die gasten is zo
Want?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Aisumasen het volgende:
Beastie Boys kan helaas wel vergeten worden.
Jij hebt rare ideeën.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat er alleen maar studentenpikkies met polo'tjes naar luisterenGek dat het ook zo populair is onder het 'alternatieve' Lowlandspubliek.
valt ook wel weer mee denk ik..quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat er alleen maar studentenpikkies met polo'tjes naar luisterenGek dat het ook zo populair is onder het 'alternatieve' Lowlandspubliek.
Ze doen op dit moment helemaal geen promo/optredens. MCA is nog niet volledig hersteld. Toen er eerder dit jaar berichten kwamen (naar aanleiding van de bekendmaking van de nieuwe release-datum van het met bijna 2 jaar uitgestelde album) dat ze weer op tournee zouden gaan, drukte MCA dat hoogstpersoonlijk de kop in door te verklaren dat hij nog niet kankervrij is.quote:
Bloody Beetroots Death Crew 77 (2 jaar op rij?), James Blake, The Antlers, Wild Beasts, Explosions In The Sky, en Crystal Castles laat maar komen! Naast Fleet Foxes en Warpaint (maar die wisten we al)quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:31 schreef friekin_ het volgende:
Pukkelpop heeft de eerste lading namen vrijgegeven. De acts [namen] e.a. zullen het podium betreden.
Mischien is het Lowlandspubliek niet meer zo alternatief als jij zegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ok, helder en duidelijk, maar gezondheid boven alles.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ze doen op dit moment helemaal geen promo/optredens. MCA is nog niet volledig hersteld. Toen er eerder dit jaar berichten kwamen (naar aanleiding van de bekendmaking van de nieuwe release-datum van het met bijna 2 jaar uitgestelde album) dat ze weer op tournee zouden gaan, drukte MCA dat hoogstpersoonlijk de kop in door te verklaren dat hij nog niet kankervrij is.
Vandaaaaaaagquote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://bit.ly/fp192q
dat dus.
Ik denk vroeg in de middagquote:Op donderdag 28 april 2011 09:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Nu maar hopen dat Bob een keertje vroeg op is gestaan.
Er is voor mij vooralsnog weinig onbekends. Zou wel een rib afstaan voor meer ninja tune/hotflush/warp/rephlex meukquote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
Dat wordt vanmiddag weer nieuwe onbekende albums luisteren.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Is het ook niet meer maar oudere werk van paul is wel vage shit, sinds z'n film Berlin Calling is ie wat populairder en meer mainstream geworden...quote:Op donderdag 28 april 2011 08:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Mischien is het Lowlandspubliek niet meer zo alternatief als jij zegt.
Dat is me allemaal net iets te wappie :xquote:Op donderdag 28 april 2011 09:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er is voor mij vooralsnog weinig onbekends. Zou wel een rib afstaan voor meer ninja tune/hotflush/warp/rephlex meuk
Aphex Twin, CC, Offspring, Lykke Li, leukquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
Aphex Twin // Crystal Castles // The Offspring // Within Temptation // Jungle by Night // Lykke Li // The Naked And Famous // Happy Camper // Le Butcherettes // Agnes Obel // Nationaal Jeugd Jazz Orkest o.l.v. Benjamin Herman // Underoath
quote:Rapid Razor Bob kon op Twitter zn mond niet houden en verklapte laatst al dat Happy Camper op Lowlands staat. Zoals altijd nemen ze ook naar Lowlands een hele zwik gasten mee: Blaudzun, Leine, Tim Knol, Janne Schra (Schradinova), El Pino & The Volunteers, Marien Dorlein (Moss), Helge Slikker (Storybox), Bouke Zoete (Kevin Costners) en Ricky Koole and Odilo Girod (Chop Wood). Dat wordt dus een gezellige en ultiem muzikale bedoeling op het podium!
Maar er is nog veel meer moois te melden. Wie?
Aphex Twin // Crystal Castles // The Offspring // Within Temptation // Jungle by Night // Lykke Li // The Naked And Famous // Happy Camper // Le Butcherettes // Agnes Obel // Nationaal Jeugd Jazz Orkest o.l.v. Benjamin Herman // Underoath
MIJN TATOEAGE MAG WEER BLOOTquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
Dat is ook het enige nummer wat ik van ze ken geloof ikquote:
Is nep. Dat weet je hopelijk wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat is ook het enige nummer wat ik van ze ken geloof ik
[ afbeelding ]
Ik had stiekem op een hele lijst gehoopt.. Maar ben blij met Aphex Twin, Crystal Castles (en Happy Camper)quote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
Agnes Obel ook niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef julian6 het volgende:
weer ken ik niks, naast aphex twin & offspring
Zij is ook niet überbekend hoorquote:
Nee maar de afgelopen maanden wel platgedraaid (op 3fm dan tenminste)quote:
Zit haar net even te checken op Youtube... Wist ik veel dat dat supermooie liedje 'Riverside' van haar is.quote:
Naked and Famous nog meer dan Agnes Obel. Bovendien neem ik aan dat Within Temptation ook wel bekend isquote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee maar de afgelopen maanden wel platgedraaid (op 3fm dan tenminste)
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh the offspringsentiment!!
Aphexquote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef TripleP het volgende:
Zou toch graag iets willen hebben dat ik tegenwoordig nog luister
Die zijn zeker welkomquote:Op donderdag 28 april 2011 15:07 schreef theodoor9 het volgende:
Naked Famous, Offspring, Aphex Twin en Crystal Castles mooie toevoegingen!
Ik mis alleen nog een beetje de namen die op werchter staan, en niet op pinkpop ( en dus dikke kanshebbers voor lowlands) bv Chemical Brothers, Kasabian, Vaccines, Digitalism en Beady Eye
Tegen de Vaccines zou ik ook zeker geen nee zeggen, Beady Eye overigens ook niet..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:17 schreef Jaytonism het volgende:
Zijn er überhaupt al namen bevestigd vandaag of wachten we daar nog op?
beetje teruglezenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
't wordt wel steeds beter! echte 'grote' namen komen volgens mij pas eind mei zoals altijd..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef Luni het volgende:
Vind het voorlopig nog en zeer matige line up, de minste van afgelopen jaren, maar der komt nog genoeg bij, dus afwachten maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste 2 jaar zijn de grote namen juist vroeg gekomen ( vorig jaar waren in april alle alpha en grolsch headliners bekend volgens mij)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:37 schreef willemwaus het volgende:
[..]
't wordt wel steeds beter! echte 'grote' namen komen volgens mij pas eind mei zoals altijd..
Het zou me niks verbazen als Within Temptation een headline spot krijgt.quote:Misschien dat de headliners wel arctic monkeys-the offspring-interpol zijn
Ben ik ook bang voor, ze zijn nu toch redelijk 'succesvol' in de states?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Within Temptation een headline spot krijgt.
Dikke prima! Is het weer rustiger bij de toffe bands in andere tenten.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, ze zijn nu toch redelijk 'succesvol' in de states?
net zoveel armin van buuren als kalkbrenner lijkt op tiesto.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
Aphex is toch soort armin van buuren achtig?
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
oh gawdquote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
godfather niet, dat kan er maar één zijn: Jean Michel Jarrequote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef willemwaus het volgende:
[..]
oh gawd
aphex is de godfather van elektronische muziek![]()
touché, 1 van de zeker :xquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
godfather niet, dat kan er maar één zijn: Jean Michel Jarre![]()
hele grote speler zeker
Goeie smaakquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef bibliophile het volgende:
Crystal Castles // Lykke Li // The Naked And Famous // Agnes Obel
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef TWP het volgende:
Welke lamlul heeft trouwens Within Temptation geboekt?Het zou verboden moeten worden. Dan nog liever Anouk.
Ach, er staat vast wat tofs tegenover. Scheelt weer een keuzemoment.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef TWP het volgende:
Welke lamlul heeft trouwens Within Temptation geboekt?Het zou verboden moeten worden. Dan nog liever Anouk.
Dit nummer vind ik tot nu toe wel toegankelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Vraagje aan de Aphex Twins luisteraars. Naar welke nummer moet je luisteren om echt over de streep getrokken worden om hun muziek helemaal te gek te vinden?
Ik lees overal dat Windowlicker hun beste plaat is, maar ik kom daar niet echt doorheen.
moet ik ook is doenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef TWP het volgende:
Morgen dan maar 100x Aphex Twin luisteren.
Het succes van Windowlicker kwam volgens mij vooral door de ophef over de videoclip. Mocht alleen 's avonds en 's nachts uitgezonden worden enzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Vraagje aan de Aphex Twins luisteraars. Naar welke nummer moet je luisteren om echt over de streep getrokken worden om hun muziek helemaal te gek te vinden?
Ik lees overal dat Windowlicker hun beste plaat is, maar ik kom daar niet echt doorheen.
Dit is toch wel een van m'n favorieten:quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
tis niet echt muziek om hard op te gaan toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef willemwaus het volgende:
Zo hard uit je reet gaan op aphexnu al zin in
Nee Aphex Twin is ook niet mijn ding... Alleen het laatste nummer klinkt goed, klinkt een beetje als hele oude house/techno.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef willemwaus het volgende:
Dit is echt puur genieten;
En dit is wat meer up-tempo
Jawel man, niet hard gaan in de zin van stampen en springen als een beest maar gewoon lekker wappie luisteren naar die mooie muziekquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
tis niet echt muziek om hard op te gaan toch?
Ja, alles is mooi met een dikke schijf in de mikquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Jawel man, niet hard gaan in de zin van stampen en springen als een beest maar gewoon lekker wappie luisteren naar die mooie muziek![]()
Je kan trouwens 90% van alle muziek hard gaan hoor, alles is zo mooi dan![]()
Ga is een lekker avondje thuis zitten, beetje mdma d'r in gooien en de hele avond post rock luisteren, shit is geweldigquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja, alles is mooi met een dikke schijf in de mik
Oordopjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik zou voor de zekerheid oordopjes meenenemen, voor het geval dat ie echt los gaat.
Draag ze zelf ook nooit, maar ben ooit zo slim om redelijk vooraan te gaan staan bij AFX, heb er nog een tijd last van gehad.quote:
Ja okay dat wil ik best geloven :p , denk dan ook niet dat ik vooraan ga staan (sowieso een hekel om overal geperst te worden, dan liever "losser" achter staan)quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:59 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Draag ze zelf ook nooit, maar ben ooit zo slim om redelijk vooraan te gaan staan bij AFX, heb er nog een tijd last van gehad.
Ik moet gvd even GOEDE oordopjes daarvoor vinden idd. Ik zal wel misvormde binnenkant van de oren hebben want er is geen oordopje die d'r normaal in past en daadwerkelijk voor een 'dover' effect zorgt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef willemwaus het volgende:
Oordopjes gebruiken we wel op lowlands hoor, tijdens het slapen
waar te verkrijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:10 schreef JackHerrer het volgende:
Van die wax bolletjes werken goed, het is wel ranzig, maar je propt gewoon heel je oor ermee vol en je hoort niks meer.
alpha=voorste vakquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja okay dat wil ik best geloven :p , denk dan ook niet dat ik vooraan ga staan (sowieso een hekel om overal geperst te worden, dan liever "losser" achter staan)
DankUquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef JackHerrer het volgende:
Volgens mij heb ik deze een keer gehad.
http://www.drogisterij.nl(...)st/product_info.html
ook gewoon bij kruidvat te vinden
Op maat gemaakte oortjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet gvd even GOEDE oordopjes daarvoor vinden idd. Ik zal wel misvormde binnenkant van de oren hebben want er is geen oordopje die d'r normaal in past en daadwerkelijk voor een 'dover' effect zorgt.
Die heb ik dus ook een keer gehad maar ik snapte er geen kut van. Want het zit in wol verpakt (waaromquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef JackHerrer het volgende:
Volgens mij heb ik deze een keer gehad.
http://www.drogisterij.nl(...)st/product_info.html
ook gewoon bij kruidvat te vinden
echt 6 man had kaartjes gekocht bij ons maar niemand gaat meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef kciR het volgende:
Vanavond Kees van Hondt! Dan krijg je pas echt zin in LL
Ik heb het even opgezocht en -schiet me maar lek- ik vind het ontzettende kut muziek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef kciR het volgende:
Vanavond Kees van Hondt! Dan krijg je pas echt zin in LL
2 jaar geleden stond hij nog op STRP in Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:26 schreef genakt het volgende:
aphex twin die wil ik al 10 jaar zien ofzo![]()
eindelijk me kans
Maak je niet druk, het is altijd muisstil op de campings.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef afcajos het volgende:
Wtf die discussie over oordopjes, als je genoeg zuipt slaap je toch sowieso wel, ook door die muziek heen?
Ik ga btw ook heen. Voor de eerste keer
WT staat wereldwijd toch momenteel flink hoog in de charts... Smaken verschillen dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:44 schreef RickoKun het volgende:
Achja, de ene vindt Within temptation () leuk, de andere APhex twin (
)
dat het in de charts staat zegt al genoeg hèquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:29 schreef Peter het volgende:
[..]
WT staat wereldwijd toch momenteel flink hoog in de charts... Smaken verschillen dus.
Ga maar naast de 24-uurs slapen, weltrusten zonder oordopjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef afcajos het volgende:
Wtf die discussie over oordopjes, als je genoeg zuipt slaap je toch sowieso wel, ook door die muziek heen?
quote:Gisteren had @JamesWorthy z'n boekpresentatie. Dat gaat hij op Lowlands nog even dunnetjes overdoen. #LL11
nee, dat is defcon enzulksquote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef spArke het volgende:
Lowlands is toch het festival waar de meest irritante mensen van Nederland zich ieder jaar verzamelen?
Klopt. Ik weet niet waar leeell het over heeft, maar op Lowlands komt alleen maar kutvolk. Geen kaartje kopen dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef spArke het volgende:
Lowlands is toch het festival waar de meest irritante mensen van Nederland zich ieder jaar verzamelen?
Klopt. Is toch algemeen bekend?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef spArke het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef afcajos het volgende:
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_734quote:Kaarten uit zwarthandel ongeldig gemaakt
Vandaag zijn de eerste 278 Lowlandstickets uit de zwarthandel ongeldig gemaakt. Dinsdag 10 mei om 11:00u komen ze voor de normale prijs en met een nieuwe ticketcode weer beschikbaar voor de reguliere verkoop via lowlands.nl
Net als voorgaande jaren wordt de kaartverkoop van Lowlands geanalyseerd. Verdachte transacties worden onder de loep genomen en kaarten waarvan bewezen kan worden dat ze door handelaren zijn opgekocht met als doel ze met woekerwinst te verkopen, worden ongeldig gemaakt.
Het ongeldig maken van kaarten uit de zwarthandel gaat door tot aan de start van het festival. Ook deze kaarten komen weer beschikbaar voor de verkoop. Blijf de site en nieuwsbrief in de gaten houden voor meer info.
Mensen die een kaart buiten de officiële voorverkoopkanalen om hebben gekocht kunnen zelf controleren of hun kaart ongeldig is gemaakt. De ongeldig gemaakte ticketcodes worden op http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/?page_id=174 gepubliceerd. Op deze site staat bovendien veel informatie over zwarthandel en het veilig kopen van kaarten.
Dinsdag 10 mei om 11:00u komen de kaarten weer beschikbaar voor de verkoop via www.lowlands.nl .
Er kunnen maximaal 2 tickets per persoon worden gekocht.
Ja inderdaad.quote:
Ja, 55000 kaarten in 2 uur en dan max. 8 kaarten per persoonquote:
0.56%.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, 55000 kaarten in 2 uur en dan max. 8 kaarten per persoon
Nu, 278 kaarten.. max. 2 per persoon. Nou hoeveel kans maak je dan?
Genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel mensen zouden serieus nog een kaartje zoeken?
Sowieso al een stuk of 5 vrienden van mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel mensen zouden serieus nog een kaartje zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |