Er is voor mij vooralsnog weinig onbekends. Zou wel een rib afstaan voor meer ninja tune/hotflush/warp/rephlex meukquote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
Dat wordt vanmiddag weer nieuwe onbekende albums luisteren.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat er alleen maar studentenpikkies met polo'tjes naar luisterenGek dat het ook zo populair is onder het 'alternatieve' Lowlandspubliek.
Is het ook niet meer maar oudere werk van paul is wel vage shit, sinds z'n film Berlin Calling is ie wat populairder en meer mainstream geworden...quote:Op donderdag 28 april 2011 08:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Mischien is het Lowlandspubliek niet meer zo alternatief als jij zegt.
Dat is me allemaal net iets te wappie :xquote:Op donderdag 28 april 2011 09:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er is voor mij vooralsnog weinig onbekends. Zou wel een rib afstaan voor meer ninja tune/hotflush/warp/rephlex meuk
Aphex Twin, CC, Offspring, Lykke Li, leukquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
Aphex Twin // Crystal Castles // The Offspring // Within Temptation // Jungle by Night // Lykke Li // The Naked And Famous // Happy Camper // Le Butcherettes // Agnes Obel // Nationaal Jeugd Jazz Orkest o.l.v. Benjamin Herman // Underoath
quote:Rapid Razor Bob kon op Twitter zn mond niet houden en verklapte laatst al dat Happy Camper op Lowlands staat. Zoals altijd nemen ze ook naar Lowlands een hele zwik gasten mee: Blaudzun, Leine, Tim Knol, Janne Schra (Schradinova), El Pino & The Volunteers, Marien Dorlein (Moss), Helge Slikker (Storybox), Bouke Zoete (Kevin Costners) en Ricky Koole and Odilo Girod (Chop Wood). Dat wordt dus een gezellige en ultiem muzikale bedoeling op het podium!
Maar er is nog veel meer moois te melden. Wie?
Aphex Twin // Crystal Castles // The Offspring // Within Temptation // Jungle by Night // Lykke Li // The Naked And Famous // Happy Camper // Le Butcherettes // Agnes Obel // Nationaal Jeugd Jazz Orkest o.l.v. Benjamin Herman // Underoath
MIJN TATOEAGE MAG WEER BLOOTquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
Dat is ook het enige nummer wat ik van ze ken geloof ikquote:
Is nep. Dat weet je hopelijk wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat is ook het enige nummer wat ik van ze ken geloof ik
[ afbeelding ]
Ik had stiekem op een hele lijst gehoopt.. Maar ben blij met Aphex Twin, Crystal Castles (en Happy Camper)quote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
Agnes Obel ook niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef julian6 het volgende:
weer ken ik niks, naast aphex twin & offspring
Zij is ook niet überbekend hoorquote:
Nee maar de afgelopen maanden wel platgedraaid (op 3fm dan tenminste)quote:
Zit haar net even te checken op Youtube... Wist ik veel dat dat supermooie liedje 'Riverside' van haar is.quote:
Naked and Famous nog meer dan Agnes Obel. Bovendien neem ik aan dat Within Temptation ook wel bekend isquote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee maar de afgelopen maanden wel platgedraaid (op 3fm dan tenminste)
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh the offspringsentiment!!
Aphexquote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef TripleP het volgende:
Zou toch graag iets willen hebben dat ik tegenwoordig nog luister
Die zijn zeker welkomquote:Op donderdag 28 april 2011 15:07 schreef theodoor9 het volgende:
Naked Famous, Offspring, Aphex Twin en Crystal Castles mooie toevoegingen!
Ik mis alleen nog een beetje de namen die op werchter staan, en niet op pinkpop ( en dus dikke kanshebbers voor lowlands) bv Chemical Brothers, Kasabian, Vaccines, Digitalism en Beady Eye
Tegen de Vaccines zou ik ook zeker geen nee zeggen, Beady Eye overigens ook niet..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:17 schreef Jaytonism het volgende:
Zijn er überhaupt al namen bevestigd vandaag of wachten we daar nog op?
beetje teruglezenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
't wordt wel steeds beter! echte 'grote' namen komen volgens mij pas eind mei zoals altijd..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef Luni het volgende:
Vind het voorlopig nog en zeer matige line up, de minste van afgelopen jaren, maar der komt nog genoeg bij, dus afwachten maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste 2 jaar zijn de grote namen juist vroeg gekomen ( vorig jaar waren in april alle alpha en grolsch headliners bekend volgens mij)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:37 schreef willemwaus het volgende:
[..]
't wordt wel steeds beter! echte 'grote' namen komen volgens mij pas eind mei zoals altijd..
Het zou me niks verbazen als Within Temptation een headline spot krijgt.quote:Misschien dat de headliners wel arctic monkeys-the offspring-interpol zijn
Ben ik ook bang voor, ze zijn nu toch redelijk 'succesvol' in de states?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Within Temptation een headline spot krijgt.
Dikke prima! Is het weer rustiger bij de toffe bands in andere tenten.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, ze zijn nu toch redelijk 'succesvol' in de states?
net zoveel armin van buuren als kalkbrenner lijkt op tiesto.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
Aphex is toch soort armin van buuren achtig?
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
oh gawdquote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
godfather niet, dat kan er maar één zijn: Jean Michel Jarrequote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef willemwaus het volgende:
[..]
oh gawd
aphex is de godfather van elektronische muziek![]()
touché, 1 van de zeker :xquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
godfather niet, dat kan er maar één zijn: Jean Michel Jarre![]()
hele grote speler zeker
Goeie smaakquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef bibliophile het volgende:
Crystal Castles // Lykke Li // The Naked And Famous // Agnes Obel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |