quote:Op donderdag 28 april 2011 15:17 schreef Jaytonism het volgende:
Zijn er überhaupt al namen bevestigd vandaag of wachten we daar nog op?
beetje teruglezenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Aisumasen het volgende:
Aphex Twin // Crystal Castles // The Offspring // Within Temptation // Jungle by Night // Lykke Li // The Naked And Famous // Happy Camper // Le Butcherettes // Agnes Obel // Nationaal Jeugd Jazz Orkest o.l.v. Benjamin Herman // Underoath
't wordt wel steeds beter! echte 'grote' namen komen volgens mij pas eind mei zoals altijd..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef Luni het volgende:
Vind het voorlopig nog en zeer matige line up, de minste van afgelopen jaren, maar der komt nog genoeg bij, dus afwachten maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste 2 jaar zijn de grote namen juist vroeg gekomen ( vorig jaar waren in april alle alpha en grolsch headliners bekend volgens mij)quote:Op donderdag 28 april 2011 15:37 schreef willemwaus het volgende:
[..]
't wordt wel steeds beter! echte 'grote' namen komen volgens mij pas eind mei zoals altijd..
Het zou me niks verbazen als Within Temptation een headline spot krijgt.quote:Misschien dat de headliners wel arctic monkeys-the offspring-interpol zijn
Ben ik ook bang voor, ze zijn nu toch redelijk 'succesvol' in de states?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Within Temptation een headline spot krijgt.
Dikke prima! Is het weer rustiger bij de toffe bands in andere tenten.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, ze zijn nu toch redelijk 'succesvol' in de states?
net zoveel armin van buuren als kalkbrenner lijkt op tiesto.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
Aphex is toch soort armin van buuren achtig?
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
oh gawdquote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef vaasinbloem het volgende:
godfather niet, dat kan er maar één zijn: Jean Michel Jarrequote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef willemwaus het volgende:
[..]
oh gawd
aphex is de godfather van elektronische muziek![]()
touché, 1 van de zeker :xquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
godfather niet, dat kan er maar één zijn: Jean Michel Jarre![]()
hele grote speler zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |