quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef TWP het volgende:
Welke lamlul heeft trouwens Within Temptation geboekt?Het zou verboden moeten worden. Dan nog liever Anouk.
Ach, er staat vast wat tofs tegenover. Scheelt weer een keuzemoment.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef TWP het volgende:
Welke lamlul heeft trouwens Within Temptation geboekt?Het zou verboden moeten worden. Dan nog liever Anouk.
Dit nummer vind ik tot nu toe wel toegankelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Vraagje aan de Aphex Twins luisteraars. Naar welke nummer moet je luisteren om echt over de streep getrokken worden om hun muziek helemaal te gek te vinden?
Ik lees overal dat Windowlicker hun beste plaat is, maar ik kom daar niet echt doorheen.
moet ik ook is doenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef TWP het volgende:
Morgen dan maar 100x Aphex Twin luisteren.
Het succes van Windowlicker kwam volgens mij vooral door de ophef over de videoclip. Mocht alleen 's avonds en 's nachts uitgezonden worden enzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Vraagje aan de Aphex Twins luisteraars. Naar welke nummer moet je luisteren om echt over de streep getrokken worden om hun muziek helemaal te gek te vinden?
Ik lees overal dat Windowlicker hun beste plaat is, maar ik kom daar niet echt doorheen.
Dit is toch wel een van m'n favorieten:quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
tis niet echt muziek om hard op te gaan toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef willemwaus het volgende:
Zo hard uit je reet gaan op aphexnu al zin in
Nee Aphex Twin is ook niet mijn ding... Alleen het laatste nummer klinkt goed, klinkt een beetje als hele oude house/techno.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef willemwaus het volgende:
Dit is echt puur genieten;
En dit is wat meer up-tempo
Jawel man, niet hard gaan in de zin van stampen en springen als een beest maar gewoon lekker wappie luisteren naar die mooie muziekquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
tis niet echt muziek om hard op te gaan toch?
Ja, alles is mooi met een dikke schijf in de mikquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Jawel man, niet hard gaan in de zin van stampen en springen als een beest maar gewoon lekker wappie luisteren naar die mooie muziek![]()
Je kan trouwens 90% van alle muziek hard gaan hoor, alles is zo mooi dan![]()
Ga is een lekker avondje thuis zitten, beetje mdma d'r in gooien en de hele avond post rock luisteren, shit is geweldigquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja, alles is mooi met een dikke schijf in de mik
Oordopjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef JackHerrer het volgende:
Ik zou voor de zekerheid oordopjes meenenemen, voor het geval dat ie echt los gaat.
Draag ze zelf ook nooit, maar ben ooit zo slim om redelijk vooraan te gaan staan bij AFX, heb er nog een tijd last van gehad.quote:
Ja okay dat wil ik best geloven :p , denk dan ook niet dat ik vooraan ga staan (sowieso een hekel om overal geperst te worden, dan liever "losser" achter staan)quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:59 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Draag ze zelf ook nooit, maar ben ooit zo slim om redelijk vooraan te gaan staan bij AFX, heb er nog een tijd last van gehad.
Ik moet gvd even GOEDE oordopjes daarvoor vinden idd. Ik zal wel misvormde binnenkant van de oren hebben want er is geen oordopje die d'r normaal in past en daadwerkelijk voor een 'dover' effect zorgt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef willemwaus het volgende:
Oordopjes gebruiken we wel op lowlands hoor, tijdens het slapen
waar te verkrijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:10 schreef JackHerrer het volgende:
Van die wax bolletjes werken goed, het is wel ranzig, maar je propt gewoon heel je oor ermee vol en je hoort niks meer.
alpha=voorste vakquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja okay dat wil ik best geloven :p , denk dan ook niet dat ik vooraan ga staan (sowieso een hekel om overal geperst te worden, dan liever "losser" achter staan)
DankUquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef JackHerrer het volgende:
Volgens mij heb ik deze een keer gehad.
http://www.drogisterij.nl(...)st/product_info.html
ook gewoon bij kruidvat te vinden
Op maat gemaakte oortjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet gvd even GOEDE oordopjes daarvoor vinden idd. Ik zal wel misvormde binnenkant van de oren hebben want er is geen oordopje die d'r normaal in past en daadwerkelijk voor een 'dover' effect zorgt.
Die heb ik dus ook een keer gehad maar ik snapte er geen kut van. Want het zit in wol verpakt (waaromquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef JackHerrer het volgende:
Volgens mij heb ik deze een keer gehad.
http://www.drogisterij.nl(...)st/product_info.html
ook gewoon bij kruidvat te vinden
echt 6 man had kaartjes gekocht bij ons maar niemand gaat meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef kciR het volgende:
Vanavond Kees van Hondt! Dan krijg je pas echt zin in LL
Ik heb het even opgezocht en -schiet me maar lek- ik vind het ontzettende kut muziek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef kciR het volgende:
Vanavond Kees van Hondt! Dan krijg je pas echt zin in LL
2 jaar geleden stond hij nog op STRP in Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:26 schreef genakt het volgende:
aphex twin die wil ik al 10 jaar zien ofzo![]()
eindelijk me kans
Maak je niet druk, het is altijd muisstil op de campings.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef afcajos het volgende:
Wtf die discussie over oordopjes, als je genoeg zuipt slaap je toch sowieso wel, ook door die muziek heen?
Ik ga btw ook heen. Voor de eerste keer
WT staat wereldwijd toch momenteel flink hoog in de charts... Smaken verschillen dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:44 schreef RickoKun het volgende:
Achja, de ene vindt Within temptation () leuk, de andere APhex twin (
)
dat het in de charts staat zegt al genoeg hèquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:29 schreef Peter het volgende:
[..]
WT staat wereldwijd toch momenteel flink hoog in de charts... Smaken verschillen dus.
Ga maar naast de 24-uurs slapen, weltrusten zonder oordopjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef afcajos het volgende:
Wtf die discussie over oordopjes, als je genoeg zuipt slaap je toch sowieso wel, ook door die muziek heen?
quote:Gisteren had @JamesWorthy z'n boekpresentatie. Dat gaat hij op Lowlands nog even dunnetjes overdoen. #LL11
nee, dat is defcon enzulksquote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef spArke het volgende:
Lowlands is toch het festival waar de meest irritante mensen van Nederland zich ieder jaar verzamelen?
Klopt. Ik weet niet waar leeell het over heeft, maar op Lowlands komt alleen maar kutvolk. Geen kaartje kopen dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef spArke het volgende:
Lowlands is toch het festival waar de meest irritante mensen van Nederland zich ieder jaar verzamelen?
Klopt. Is toch algemeen bekend?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef spArke het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef afcajos het volgende:
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_734quote:Kaarten uit zwarthandel ongeldig gemaakt
Vandaag zijn de eerste 278 Lowlandstickets uit de zwarthandel ongeldig gemaakt. Dinsdag 10 mei om 11:00u komen ze voor de normale prijs en met een nieuwe ticketcode weer beschikbaar voor de reguliere verkoop via lowlands.nl
Net als voorgaande jaren wordt de kaartverkoop van Lowlands geanalyseerd. Verdachte transacties worden onder de loep genomen en kaarten waarvan bewezen kan worden dat ze door handelaren zijn opgekocht met als doel ze met woekerwinst te verkopen, worden ongeldig gemaakt.
Het ongeldig maken van kaarten uit de zwarthandel gaat door tot aan de start van het festival. Ook deze kaarten komen weer beschikbaar voor de verkoop. Blijf de site en nieuwsbrief in de gaten houden voor meer info.
Mensen die een kaart buiten de officiële voorverkoopkanalen om hebben gekocht kunnen zelf controleren of hun kaart ongeldig is gemaakt. De ongeldig gemaakte ticketcodes worden op http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/?page_id=174 gepubliceerd. Op deze site staat bovendien veel informatie over zwarthandel en het veilig kopen van kaarten.
Dinsdag 10 mei om 11:00u komen de kaarten weer beschikbaar voor de verkoop via www.lowlands.nl .
Er kunnen maximaal 2 tickets per persoon worden gekocht.
Ja inderdaad.quote:
Ja, 55000 kaarten in 2 uur en dan max. 8 kaarten per persoonquote:
0.56%.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, 55000 kaarten in 2 uur en dan max. 8 kaarten per persoon
Nu, 278 kaarten.. max. 2 per persoon. Nou hoeveel kans maak je dan?
Genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel mensen zouden serieus nog een kaartje zoeken?
Sowieso al een stuk of 5 vrienden van mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel mensen zouden serieus nog een kaartje zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |