Laura Marling was toch dat blonde meisje in de India afgelopen jaar met die gitaar? Die vond ik niet echt overkomen...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef conobram het volgende:
Summer Camp, La Sera, Vivian Girls, Dum Dum Girls. Beetje die lo.fi bandjes van afgelopen jaren. En met Laura Marling zou ik heel blij zijn, maar het lijkt me sterk dat ze weer komt, daarnaast Johnny Flynn, First Aid Kit, zou ik ook beide erg blij mee zijn
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Justin Bieber is wel erg underrated door al die internet haters. Schrijft zijn eigen lyrics en alles, petje af voor hem.
Precies! o, en inderdaad. Als het 13 augustus eindigt zou het prima kunnen. Maar aan de andere kant zijn ze al vanaf januari non-stop aan het touren...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het laatste concert van The Decemberists in Amerika is op 13 augustus, dus dan hebben ze mooi de tijd om daarna naar Europa te komen. Het is toch een schande dat Colin Meloy en Co. nog nooit op Lowlands zijn geweest?
In 2008 stond ze in Delta, toen nog een tent... daar was ze wel erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:24 schreef Lips het volgende:
Laura Marling was toch dat blonde meisje in de India afgelopen jaar met die gitaar? Die vond ik niet echt overkomen...
Delta in 2008quote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef ranja het volgende:
[..]
In 2008 stond ze in Delta, toen nog een tent... daar was ze wel erg indrukwekkend.
hopen iigquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Hpzone het volgende:
Flogging Molly 19 augustus in duitsland, de 20e in de UK. 21e op LL? *wishful thinking*
Dát zou lachen zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Hpzone het volgende:
Flogging Molly 19 augustus in duitsland, de 20e in de UK. 21e op LL? *wishful thinking*
Bwa wat ik er van ken vind ik niet zo spectaculair. of zijn die live wel goed?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef JackHerrer het volgende:
Gielen Beelen had het er net over dat Apollo Four Forty dit jaar komt.
Wil ikquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Hpzone het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |