Ja ik wil weten wat ik haat (hype <3). En ben niet opeens fan of uit het niets respect, nee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ga toch weg man, heb je wel zijn hele album geluisterd ipv wat er alleen op de radio komt?
impliceren dat ik ooit radio luisterquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ga toch weg man, heb je wel zijn hele album geluisterd ipv wat er alleen op de radio komt?
je meent 't.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef vaasinbloem het volgende:
Justin Bieber is wel erg underrated door al die internet haters. Schrijft zijn eigen lyrics en alles, petje af voor hem.
Oh, geslacht moet vrouw zijn. Maar kom op zeg, als een muziekliefhebbende lowlander moet je toch wel bieber op zijn minst kunnen waarderenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef leeell het volgende:
Naam: vaasinbloem
Geslacht: man
justinbieber
hmmmm
trollquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, geslacht moet vrouw zijn. Maar kom op zeg, als een muziekliefhebbende lowlander moet je toch wel bieber op zijn minst kunnen waarderen
my thoughts exactlyquote:
nu je het toch aanbied, kan gewoon in dit topic en anders staat mijn PM-box altijd voor je openquote:
Ja, trollen is tegenwoordig te moeilijk om vol te houden..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef leeell het volgende:
nu weer terugkrabbelen hè, eerst dit dat stoer en nu opeens stil zijn
Guillemots zou ik graag nog eens willen zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Guillemots mag wel komen. Nieuwe album klinkt lekker, en was een heerlijk optreden in de Lima vijf jaar geleden.
Het laatste concert van The Decemberists in Amerika is op 13 augustus, dus dan hebben ze mooi de tijd om daarna naar Europa te komen. Het is toch een schande dat Colin Meloy en Co. nog nooit op Lowlands zijn geweest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Uitbreiding verlanglijstje: The Decemberists (maar die zijn dan niet in Europa dus lijkt me sterk) en Royal Republic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |