quote:Op zondag 24 april 2011 18:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu System Of A Down aan het luisteren @ Lowlands 2002.
Die mogen ook best eens langskomen
Heeft iemand dat gezegd?quote:Op maandag 25 april 2011 18:29 schreef willemwaus het volgende:
Einde vd maand toch? dus 4-5 daagies denk..
Waren er vorig jaar bij... wel in een klassiek jasje.quote:Op zondag 24 april 2011 18:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu System Of A Down aan het luisteren @ Lowlands 2002.
Die mogen ook best eens langskomen
Dat was alleen de zanger en ik vond het een beetje tegenvallen eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Waren er vorig jaar bij... wel in een klassiek jasje.
Eminem, wtfquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, Lowlands mag wel met grof geschut komen. EMINEM op Pukkelpop.
http://twitter.com/#!/TVLNieuws/status/62636949940342784
nicequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, Lowlands mag wel met grof geschut komen. EMINEM op Pukkelpop.
http://twitter.com/#!/TVLNieuws/status/62636949940342784
Warpaint is toch al bevestigd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef Haunter het volgende:
Doe maar Warpaint, James Blake, Bonobo, The Antlers en Explosions in the Sky naar Lowlands. Al zie ik de meeste nog wel eerder dit jaar.
Nee gekquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
Eminem komt dus niet sowieso
Trouwens, ben ik nou de enige; Paul Kalkbrenner is toch gewoon Tiesto-house (maar dan zonder de trance?) en dus onwijs kut?
Mooi, van mij hoeft het ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
Trouwens, ben ik nou de enige; Paul Kalkbrenner is toch gewoon Tiesto-house (maar dan zonder de trance?) en dus onwijs kut?
Ja, als je www.pukkelpop.be zo ziet wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Foo Fighters zijn headliner op Pukkelpop maar Eminem en dEUS ook?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja, als je www.pukkelpop.be zo ziet wel.
Nouja Foo Fighters & Eminem zijn beide grote namen, je moet er alleen wel van houden. dEUS is denk iets voor mijn generatie?
Ik denk dat wij dit toch krijgen:
- Arcitc Monkeys
- The Strokes
- Chemical Brothers Daft Punk
Zou erg vet zijn !quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef itchycoo het volgende:
The Offspring heeft wel een gat in hun tourschema ten tijde van Lowlands, aardige kans dat ze komen!
Krijg ik zo'n blink-gevoel bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef itchycoo het volgende:
The Offspring heeft wel een gat in hun tourschema ten tijde van Lowlands, aardige kans dat ze komen!
Zat net ook al te kijken... Ik hoop het echt zo erg!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef itchycoo het volgende:
Het zijn toch een beetje mijn jeugdhelden van de muziek, hoop ze altijd nog eens live te zien.quote:
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Klein en heel leuk geheimpje.... http://bit.ly/fp192q Morgen meer nieuwe Lowlands namen! #LL11
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
God jaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef willemwaus het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met chase and status? Hoor van sommige dat ze zeiden na hun optreden dat ze zouden komen en hier lees ik weer van niet..
Nieuwe album van die gasten is zo
Kanye zou ik ook wel tof vinden maar ik hoop het niet eigenlijk.. liever 3-4 wat "minder bekende" maar toch vette artiesten dan 1 zo'n headliner..quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Aisumasen het volgende:
Denk dat morgen The Streets ook wel tussen de namen zit. Het afscheidsoptreden, ze hebben een lange geschiedenis samen. Kanye West is ook nog een hele mooie optie, alleen de vraag blijft of Lowlands dat als headliner voor ogen heeft. Beastie Boys kan helaas wel vergeten worden.
Ja, vorige keer was geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Aisumasen het volgende:
Denk dat morgen The Streets ook wel tussen de namen zit. Het afscheidsoptreden, ze hebben een lange geschiedenis samen.
Toch heb ik het idee dat er alleen maar studentenpikkies met polo'tjes naar luisterenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Paultje maakt techno / progressive, heul wat anders
het gerucht is dat ze het gezegd hebben ja.. maar niémand kan het bevestigen. Ik en al mijn vrienden/bekenden hebben het niet gehoord iigquote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef willemwaus het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met chase and status? Hoor van sommige dat ze zeiden na hun optreden dat ze zouden komen en hier lees ik weer van niet..
Nieuwe album van die gasten is zo
Want?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Aisumasen het volgende:
Beastie Boys kan helaas wel vergeten worden.
Jij hebt rare ideeën.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat er alleen maar studentenpikkies met polo'tjes naar luisterenGek dat het ook zo populair is onder het 'alternatieve' Lowlandspubliek.
valt ook wel weer mee denk ik..quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat er alleen maar studentenpikkies met polo'tjes naar luisterenGek dat het ook zo populair is onder het 'alternatieve' Lowlandspubliek.
Ze doen op dit moment helemaal geen promo/optredens. MCA is nog niet volledig hersteld. Toen er eerder dit jaar berichten kwamen (naar aanleiding van de bekendmaking van de nieuwe release-datum van het met bijna 2 jaar uitgestelde album) dat ze weer op tournee zouden gaan, drukte MCA dat hoogstpersoonlijk de kop in door te verklaren dat hij nog niet kankervrij is.quote:
Bloody Beetroots Death Crew 77 (2 jaar op rij?), James Blake, The Antlers, Wild Beasts, Explosions In The Sky, en Crystal Castles laat maar komen! Naast Fleet Foxes en Warpaint (maar die wisten we al)quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:31 schreef friekin_ het volgende:
Pukkelpop heeft de eerste lading namen vrijgegeven. De acts [namen] e.a. zullen het podium betreden.
Mischien is het Lowlandspubliek niet meer zo alternatief als jij zegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ok, helder en duidelijk, maar gezondheid boven alles.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ze doen op dit moment helemaal geen promo/optredens. MCA is nog niet volledig hersteld. Toen er eerder dit jaar berichten kwamen (naar aanleiding van de bekendmaking van de nieuwe release-datum van het met bijna 2 jaar uitgestelde album) dat ze weer op tournee zouden gaan, drukte MCA dat hoogstpersoonlijk de kop in door te verklaren dat hij nog niet kankervrij is.
Vandaaaaaaagquote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://bit.ly/fp192q
dat dus.
Ik denk vroeg in de middagquote:Op donderdag 28 april 2011 09:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Nu maar hopen dat Bob een keertje vroeg op is gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |