Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Tot Pheno terug is van sporten zeker?quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
wtf komen reeksen automatisch in je myat?
ik ben in de war
Het schijnt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben in de war
gelukkig opende zij er 1 ik stond ook al op het punt er 1 te openenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Grote voeten?
Mijn (toen-)maatje 35 naast uhhm 55?
[ afbeelding ]
omgquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
http://www.organicauthori(...)tables-on-earth.html
Hihi.
Lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was fijnlekker films gekeken, uitgeslapen, samen romantisch huiswerk gemaakt
, en vandaag niks bijzonders gedaan, maar twas wel gezellig
zijn jullie nog naar slagharen gegaan? ( of gooi ik nu mensen door elkaar)
Is nieuw. Topicchain.quote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben in de war
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
alleen de reeksen waar je in postquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben in de war
Adidaswinkel in Outletstore Roermondquote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool
Wiens schoenen zijn dat?
HUGEquote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Adidaswinkel in Outletstore Roermond
speciaal omdat je ons anders kwijt raaktquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben in de war
Jij hebt heul wel eerder een naamtopic gehadquote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, vol. Oops.
Maar na al die tijd een keer een naamtopic
Die kreeg ik niet eens op mijn verjaardag
liefquote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
speciaal omdat je ons anders kwijt raakt
Ik kreeg ook geen naamtpoic op mijn verjaardagquote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, vol. Oops.
Maar na al die tijd een keer een naamtopic
Die kreeg ik niet eens op mijn verjaardag
Jij kunt ook liegen hequote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geen naamtpoic op mijn verjaardag
[KSC #3331] Rocknijntje is jarig! *O*quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geen naamtpoic op mijn verjaardag
quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
[KSC #3331] Rocknijntje is jarig! *O*
Oh no?
Coolquote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij kunt ook liegen he
[KSC #3331] Rocknijntje is jarig! *O*
Dat doen ze hendig.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Symphonic het volgende:
ik luister hem nu voor de 4e keer echt gaaf gedaan
Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
En dan die zielige van mij, een krappe week later![]()
[KSC #2558] KeihardeSexChat met een vergeten verjaardag van Pheno
Wie is hier geliefder
Alsnog bedanken nu dusquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Allemaal felicitaties die ik niet had gezien
quote:
Jijquote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
En dan die zielige van mij, een krappe week later![]()
[KSC #2558] KeihardeSexChat met een vergeten verjaardag van Pheno
Wie is hier geliefder
quote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker handigquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
En eendjes!quote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
JijBij mij dan, want Pinguin en sushi enzo
Nou, wat ben jij ondankbaarquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Moet je me ook al niet meer PM'enquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft er een historisch feit plaatsgevonden, En helemaal niemand heeft het gezien. Maar vanmiddag heb ik de allerlaatste 2 stations van België op de foto gezet. Nadat ik afgelopen weekend nog de broodnodige verbeteringen binnengehaald had op Marche-lez-Ecaussinnes, Ville-Pommeroeul en Froyennes, en EINDELIJK ook perronbordjes van Brussel Congres gescoord had, was uiteindelijk Simonis de sluitsteen.MÊN Wat heeft dat Belgenland een moeite gekost
[ afbeelding ]
k zeg:BIER
Heldquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft er een historisch feit plaatsgevonden, En helemaal niemand heeft het gezien. Maar vanmiddag heb ik de allerlaatste 2 stations van België op de foto gezet. Nadat ik afgelopen weekend nog de broodnodige verbeteringen binnengehaald had op Marche-lez-Ecaussinnes, Ville-Pommeroeul en Froyennes, en EINDELIJK ook perronbordjes van Brussel Congres gescoord had, was uiteindelijk Simonis de sluitsteen.MÊN Wat heeft dat Belgenland een moeite gekost
[ afbeelding ]
quote:
Wat gaafquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij kom je er best in met zo'n prestatiequote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat gaaf![]()
![]()
Zijn daar ook guinness book of records records voor?
Ow, zo lang al?quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Eichem was echt ehmm like voor m'n ongeluk al
Ja, dat leek mij dus ookquote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij kom je er best in met zo'n prestatie
quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor mensen die er 5 jaar plus over gedaan hebben? Vast nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat gaaf![]()
![]()
Zijn daar ook guinness book of records records voor?
Zal er wel bij staan:quote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mensen die er 5 jaar plus over gedaan hebben? Vast niet
Alsof er iemand anders is die zo'n prestatie neergezet heeftquote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar + ?quote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat is een record hoorquote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm.quote:
All we need isquote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
5 jaar + ?![]()
Sommige mensen zouden je misschien wel gek durven noemenIk niet hoor
![]()
luxemburg is ook niet zo grootquote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm.
België was inderdaad wel het laatste haalbare land meteen![]()
Denk dat Denemarken de volgende maar moet worden. Of Zwitserland daar ben ik ook al een eind mee
Dat idee heb ik hem ook al gegevenquote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
luxemburg is ook niet zo groot![]()
o, daar zouden we op vakantie gaan
Oh, snel, denk aan een ander klein land, Andorra?quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Liechtenstein, Vaticaan, San Marinoquote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, snel, denk aan een ander klein land, Andorra?Portugal?
Tofquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Monaco of anders vaticaanstad als die er eentje hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friesland?quote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, laat ze zelfstandig worden en dan failliet gaanquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, laat ze zelfstandig worden en dan failliet gaan![]()
Net zo als Limbolandquote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moeten we voortaan goeie vlaai in het buitenland halenquote:
En dan geen verblijfsvergunning krijgen hieroquote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie, geen merkbaar verschilquote:Op maandag 18 april 2011 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moeten we voortaan goeie vlaai in het buitenland halenOh wacht, dat is nu ook al
![]()
Ohnoesquote:
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan geen verblijfsvergunning krijgen hiero![]()
Pas op he, stomme tukkerquote:
Daar hadden we het al over gehad toch? Luxemburg is klaar op die 2 stations na waar gewoon GEEN bordjes staan. Bastards.quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig heb ik alleen koffie gedronken uit dezelfde pot als zijquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze zijn toch overtuigd van hun succes
Was het nu coke?quote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig heb ik alleen koffie gedronken uit dezelfde pot als zij![]()
maar de suiker....
Hey Solquote:
Daar heb ik toch niks te zoekenquote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan wordt de A32 wel een tolweg....
quote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar de suiker....
He Solquote:
Dus toch rattengifquote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar de suiker....
Dan kom ik gewoon niet verder dan steenwijk noord. Niemand die ik ken woont in, of achter friesland.quote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan wordt de A32 wel een tolweg....
Dan kan Fles nieuw record makenquote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
De afsluitdijk wordt dan ook wel erg nuttig
Friesland kun je zo mooi afsteken en wegduwen, met limburg gaat dat wat minder makkelijk...quote:
Best wel, zeker voor al die vluchtelingenquote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon doorsteken en Zuiderzee intekenen op de kaartquote:Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Neeeee die gaan maar naar Amelandquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best wel, zeker voor al die vluchtelingen
quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kan Fles nieuw record makenMet de trein over het gat springen
gefeliciteerd met België!quote:
Hey STquote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gefeliciteerd met België!*bump
Volgende keer even bellen he, als je je in Zuid waagtquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Friesland kun je zo mooi afsteken en wegduwen, met limburg gaat dat wat minder makkelijk...
We kunnen altijd nog de belgen en de duitsers er om laten vechten.
quote:
quote:
Hoi snoetepoedeltjesquote:
Ik had het hier geroepen, en heb je nummer heul niet.quote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende keer even bellen he, als je je in Zuid waagt
*bumpquote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gefeliciteerd met België!*bump
quote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
het is nog steeds licht buiten
Fijn is dat hequote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Echt hehquote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Met de trein naar Groningenquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kan Fles nieuw record makenMet de trein over het gat springen
Pfffrrrtquote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Beetje vaag kaartje hoor.
Wat doet Noord-Brabant bij Nederland?
het is keihard zomer aan het wordenquote:
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met de trein naar Groningen
[ afbeelding ]
Dat moet sowieso al via amersfoort en Zwolle.quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met de trein naar Groningen
[ afbeelding ]
Ik heb het raam en de balkondeur nog wagenwijd openstaan.quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is keihard zomer aan het worden
De komende tijd zeker lekker weerquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is keihard zomer aan het worden
Niet, via Zutphen en dan Zwollequote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet sowieso al via amersfoort en Zwolle.
Blauw is toch ook een leuke kleurquote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
sinds vandaag is de spalk van mn voormalig gebroken vinger eraf en zit ik tegen n lelijke blauwe nagel aan te kijkendus heb vandaag voor t eerst in mn leven n nagellakje gehaald om te kijken of ik m zo wat toonbaarder kan maken
/ tomboy![]()
ik zit in n hemdje voor een open raamquote:Op maandag 18 april 2011 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het raam en de balkondeur nog wagenwijd openstaan.
Eigenlijk de eerte keer dit jaar.
Die mogen toch geen blauwe zwaailapen voeren?quote:Op maandag 18 april 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Een dierenambulance met zwaailichten en sirene aan door de straat? Nooit eerder gezien
Die mogen toch helemaal geen sirene enzo gebruiken?quote:Op maandag 18 april 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Een dierenambulance met zwaailichten en sirene aan door de straat? Nooit eerder gezien
Ik heb ook alleen maar een hemd aan, en gewoon nog 22 graden binnen ook.quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit in n hemdje voor een open raam
Geen idee? Maar ze deden het wel in ieder geval...quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Die mogen toch helemaal geen sirene enzo gebruiken?
Dat zeg ik. Te laat.quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Die mogen toch geen blauwe zwaailapen voeren?
t matched niet bij mn outfit van morgenquote:
Ja inderdaad, maar bedankt voor de vertaling van wat JJH zeiquote:
Dan trek je toch wat anders aanquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t matched niet bij mn outfit van morgen
Dat merk je tochquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is klein, hebben ze daar wel internet?
Ook goedquote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de lampen, en jij over de sirenes.
Post jij niet offline?quote:
Oh, in dat geval werken we gewoon samen aan duidelijkheid.quote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de lampen, en jij over de sirenes.
Hey PGquote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Evening all
Zielige hond is zielig.. Hij is onder de kast gaan liggen en ligt nu te kwispelen en te janken
Puberende honden
(Mag je hem heel enthousiast roepen of met speeltje zwaaien.. Doet ie nog niks)
Avond Priemquote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Evening all
Zielige hond is zielig.. Hij is onder de kast gaan liggen en ligt nu te kwispelen en te janken
Puberende honden
PG.quote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Evening all
Puberende honden
Ja, maar toen ik terug riep was je al wegquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het hier geroepen, en heb je nummer heul niet.
ST.![]()
Ehm, ik heb wel te leenquote:
Na dit weekendje weg heb ik er ook 2 te leenquote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, ik heb wel te leenDie gebruik ik toch niet met de vakantie
Hoezo niet?quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij vrijdag druk?quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik terug riep was je al weg![]()
Waar moest je heen?
Gaat welquote:
Omdat ik voor een weekje maar 1 koffer of mijn trekkersrugzak nodig hebquote:
Fijn dat het weer wat beter gaat, veel sterkte morgenquote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaat welHeel stuk beter dan gisteren
Morgen nog een lastig dagje (crematie); maar dan eindelijk 'rust'
Klopt, vooral als je geen luchtbed of zo mee hoeft te nemenquote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik voor een weekje maar 1 koffer of mijn trekkersrugzak nodig hebEn een handtas
Dus wat die sirene en lichtjes doen is mij een raadsel...quote:Een dierenambulance doet wat een gewone ambulance ook doet, maar dan voor dieren. Waarbij opgemerkt moet worden dat een dierenambulance geen ontheffing heeft t.a.v. bepaalde verkeersregels en dus een 'gewone' verkeersdeelnemer is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dierenambulance
ff langs de zaak, de boel van vorige week rondmaken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik terug riep was je al weg![]()
Waar moest je heen?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik voor een weekje maar 1 koffer of mijn trekkersrugzak nodig hebEn een handtas
quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
voor de zekerheidquote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na dit weekendje weg heb ik er ook 2 te leen
Maar een dierenambu heeft gele/oranje lichten en niet blauwquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dus wat die sirene en lichtjes doen is mij een raadsel...
Thxquote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat het weer wat beter gaat, veel sterkte morgen
Dus zijn ze een gewone auto, en dus mogen ze helemaal geen werkende blauwe lampen op de auto hebben zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Of een tentquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, vooral als je geen luchtbed of zo mee hoeft te nemen
de zaak in Zuid? Huh?quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
ff langs de zaak, de boel van vorige week rondmaken.
Inderdaad...quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Hier morgen avond bij een vriendin haar familie condoleren want haar oma is helaas afgelopen vrijdag overledenquote:
En anders heb ik sowieso nog een berg verhuisdozen he?quote:
Dat is heel tofquote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een tentOf pannen en gasstellen enzo
En er is een wasmachine en geen handdoeken nodig
![]()
Oh en had ik al verteld over de tennisbaan, het zwembad, het 2x2 bed en de douche met 2 douchekoppen?
Ah bah.. Ook al niet zo'n fijne dag (op nog zo'n zonnige dagquote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier morgen avond bij een vriendin haar familie condoleren want haar oma is helaas afgelopen vrijdag overleden
je hebt relatiebonjequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een tentOf pannen en gasstellen enzo
En er is een wasmachine en geen handdoeken nodig
![]()
Oh en had ik al verteld over de tennisbaan, het zwembad, het 2x2 bed en de douche met 2 douchekoppen?
Ik dacht meestal als het laatste het geval is dat het dan niet zo erg isquote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ieuw! Komt er een mug binnengevlogen, sla ik hem dood...zit er al bloed inen niet het mijne
Dat snap ikquote:
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is heel tof
Wil iemand met mij nog in de zomer vakantie mee naar Italie?
is een cajonquote:
Ik weet nog wel toen mijn Opa was overleden, ook al zo'n warme periodequote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah bah.. Ook al niet zo'n fijne dag (op nog zo'n zonnige dag)
Een trommeldoosquote:
SPLUDDERquote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ieuw! Komt er een mug binnengevlogen, sla ik hem dood...zit er al bloed inen niet het mijne
ik heb vorig jaar ook geroadtripped en wil dit jaar weerquote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.Maar niet zo heftig als vorig jaar.
Waar gaan jullie dan zitten?quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Verrrrrkansieeeee*nood aan*
Wij gaan 'misschien' naar Italiaans Zwitserland (Zwitsers Italië?) met hond
Echt vet gaafquote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is een cajonheb ik ook gekocht nav dat filmpje
Ja, nog 2 weekjesquote:
euro of tachtigquote:
Het komt zeker wel goedquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nog 2 weekjesIk ben best een beetje zenuwachtig
![]()
Euh.. Geen ideequote:
Waar ga je dan allemaal heen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.Maar niet zo heftig als vorig jaar.
Aha, dus nog een verrassingquote:Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh.. Geen ideeMijn vriend zoekt de vakantie altijd uit en ik zeg altijd 'ok is goed; doen we'
Ik haat vakantie uitzoeken; maar vind het o zo fijn om op vakantie te zijn
Hij wil een vakantiepark uitzoeken.. Of stacaravan.. Maar hij is het nog niet zeker ofwe daar naartoe gaan (hij is ook nog aan het kijken naar Kroatië; Italië; Zwitserland; Duitsland....)
Hey C_Aquote:
De drummer van Biffy Clyro gebruikt er ook eenquote:
niet nodig, komt goedquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
zolang kan ik niet zonder jouquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
Jij mag dat sowieso, dat weet jij bestquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik de zolder isoleren![]()
weer 2 weken onderdak
jij neemt haar straks mee. Niet zeurenquote:
Ik denk dat als het nodig is dat je daar wel langer kan blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer 2 weken onderdak
Kudos voor de geluidtechnicus!quote:
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer 2 weken onderdak
ik verwacht wel iets van je binnenkort bijv:quote:
quote:Gisteren uit Lissabon "ik mis je" en
een zoen
Retorische vraagquote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?
Jij wilde ruimte toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerste reisdoel is Toscane, maar ik kijk ook niet gek als we uiteindelijk in de Laars, of op Sicilië uitkomen.quote:
heel veel ruimte voor mijn F1-gadgets en voetbalzooi aubquote:
wat denk je zelf ?quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nogalquote:
Aha, ik hou het bij noord Italie, als ik dit jaar ga dan zit ik in de buurt van Torinoquote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste reisdoel is Toscane, maar ik kijk ook niet gek als we uiteindelijk in de Laars, of op Sicilië uitkomen.
Jij doet de katten en ST komt je gezelschap houdenquote:
Een kaartje kan geregeld wordenquote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik verwacht wel iets van je binnenkort bijv:
[..]
is niet moeilijk hoor, katten verzorgenquote:
Wel eens ooit van gehoord, maar wat het nou precies inhoud...quote:
O jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kaartje kan geregeld worden
quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
Jij doet ST en de katten komen je gezelschap houden
ik heb geen kattenquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is niet moeilijk hoor, katten verzorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik zeg doenquote:
We zijn allebei nogal van de kilometers, vorig jaar de Noordkaap gedaan.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, ik hou het bij noord Italie, als ik dit jaar ga dan zit ik in de buurt van Torino
[..]
Jij doet de katten en ST komt je gezelschap houden
ik ga met m'n werk 's avonds, in het kader van het 4 wekelijkse uitjequote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg doen, alleen het is heel veel om alles in 1 avond te doen. Ik adviseer om bij Opel zeker te gaan kijken.
Wat hebben die Russelheimers dan voor aparts dit jaar?quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg doen, alleen het is heel veel om alles in 1 avond te doen. Ik adviseer om bij Opel zeker te gaan kijken.
4 wekelijkse uitje? Doe maar ruigquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga met m'n werk 's avonds, in het kader van het 4 wekelijkse uitje
Zou die ook verkrijgbaar zijn in gitaarvorm?quote:
om de 4 weken woensdag 's avonds project-uitjequote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
4 wekelijkse uitje? Doe maar ruig
Okee, leukquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om de 4 weken woensdag 's avonds project-uitje
quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kaartje kan geregeld worden
Tofquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga met m'n werk 's avonds, in het kader van het 4 wekelijkse uitje
De Ampera, zeker de moeite waard om naar te kijken en eigenlijk nog wel veel meer auto's waar je naar moet gaan kijken. Zelf was ik onder de indruk van de Renault Wind, ding zat me toch fijnquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat hebben die Russelheimers dan voor aparts dit jaar?
zekers, op de baas z'n kosten eten drinken, iets leuks doen en overnachten in hotel is altijd leukquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
hmzzzz vanmiddag mijn POP gemaakt, nog 1 poging om mijn contract te redden, dus aangegeven dat ik in de toekomst op een andere afdeling wilt werken....
Dus ben benieuwd, morgen gesprek.
Als dit niet werkt dan weet ik het niet meerDan is het afwachten op het ontslag denk ik
dat heeft niets met je salaris te makenquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, op de baas z'n kosten eten drinken, iets leuks doen en overnachten in hotel is altijd leuk
Ivm matig salaris pak ik alles wat ik pakken kan
quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
hmzzzz vanmiddag mijn POP gemaakt, nog 1 poging om mijn contract te redden, dus aangegeven dat ik in de toekomst op een andere afdeling wilt werken....
Dus ben benieuwd, morgen gesprek.
Als dit niet werkt dan weet ik het niet meerDan is het afwachten op het ontslag denk ik
Oh, is DAT je excuusquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, op de baas z'n kosten eten drinken, iets leuks doen en overnachten in hotel is altijd leuk
Ivm matig salaris pak ik alles wat ik pakken kan
hehehehequote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heeft niets met je salaris te maken
Dag lieve Fhalalalalaquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
Ik sluit af, het gaat te snel![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Bis Later Fhaquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben je de mijne alweer kwijt?quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een gedoe... Laat je wel goed voorlichten over je rechten he?
En wil iedereen die een kaartje wil mij dan even het adres pmen?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heeft niets met je salaris te maken
GMTAquote:
altijd, maar dat geeft niet, dat maakt je schattigquote:
Fha-tjequote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd, maar dat geeft niet, dat maakt je schattig
Kwijt is een groot woord, maar heb geen zin om te zoekenquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later Fha![]()
[..]
Ben je de mijne alweer kwijt?
dan moet ik maar nooit vreemd gaan want als jullie me al zo snel doorhebben is dat hier helemaal duidelijkquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd, maar dat geeft niet, dat maakt je schattig
Dan heb jij zo van mij een PMquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kwijt is een groot woord, maar heb geen zin om te zoeken
wat is er dit weekend?quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad![]()
zeg Koen, dit weekend he?.....
desinteresse is je vriendquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ik maar nooit vreemd gaan want als jullie me al zo snel doorhebben is dat hier helemaal duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |