Aha, dus nog een verrassingquote:Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh.. Geen ideeMijn vriend zoekt de vakantie altijd uit en ik zeg altijd 'ok is goed; doen we'
Ik haat vakantie uitzoeken; maar vind het o zo fijn om op vakantie te zijn
Hij wil een vakantiepark uitzoeken.. Of stacaravan.. Maar hij is het nog niet zeker ofwe daar naartoe gaan (hij is ook nog aan het kijken naar Kroatië; Italië; Zwitserland; Duitsland....)
Hey C_Aquote:
De drummer van Biffy Clyro gebruikt er ook eenquote:
niet nodig, komt goedquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nog 2 weekjesIk ben best een beetje zenuwachtig
![]()
zolang kan ik niet zonder jouquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nog 2 weekjesIk ben best een beetje zenuwachtig
![]()
quote:
Jij mag dat sowieso, dat weet jij bestquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik de zolder isoleren![]()
weer 2 weken onderdak
jij neemt haar straks mee. Niet zeurenquote:
Ik denk dat als het nodig is dat je daar wel langer kan blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer 2 weken onderdak
Kudos voor de geluidtechnicus!quote:
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer 2 weken onderdak
ik verwacht wel iets van je binnenkort bijv:quote:
quote:Gisteren uit Lissabon "ik mis je" en
een zoen
Retorische vraagquote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?
Jij wilde ruimte toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?
Eerste reisdoel is Toscane, maar ik kijk ook niet gek als we uiteindelijk in de Laars, of op Sicilië uitkomen.quote:
heel veel ruimte voor mijn F1-gadgets en voetbalzooi aubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |