je hebt relatiebonjequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een tentOf pannen en gasstellen enzo
En er is een wasmachine en geen handdoeken nodig
![]()
Oh en had ik al verteld over de tennisbaan, het zwembad, het 2x2 bed en de douche met 2 douchekoppen?
Ik dacht meestal als het laatste het geval is dat het dan niet zo erg isquote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ieuw! Komt er een mug binnengevlogen, sla ik hem dood...zit er al bloed inen niet het mijne
Dat snap ikquote:
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is heel tof
Wil iemand met mij nog in de zomer vakantie mee naar Italie?
is een cajonquote:
Ik weet nog wel toen mijn Opa was overleden, ook al zo'n warme periodequote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah bah.. Ook al niet zo'n fijne dag (op nog zo'n zonnige dag)
Een trommeldoosquote:
SPLUDDERquote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ieuw! Komt er een mug binnengevlogen, sla ik hem dood...zit er al bloed inen niet het mijne
ik heb vorig jaar ook geroadtripped en wil dit jaar weerquote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.Maar niet zo heftig als vorig jaar.
Waar gaan jullie dan zitten?quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Verrrrrkansieeeee*nood aan*
Wij gaan 'misschien' naar Italiaans Zwitserland (Zwitsers Italië?) met hond
Echt vet gaafquote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is een cajonheb ik ook gekocht nav dat filmpje
Ja, nog 2 weekjesquote:
euro of tachtigquote:
Het komt zeker wel goedquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nog 2 weekjesIk ben best een beetje zenuwachtig
![]()
Euh.. Geen ideequote:
Waar ga je dan allemaal heen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.Maar niet zo heftig als vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |