quote:
Moet je me ook al niet meer PM'enquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft er een historisch feit plaatsgevonden, En helemaal niemand heeft het gezien. Maar vanmiddag heb ik de allerlaatste 2 stations van België op de foto gezet. Nadat ik afgelopen weekend nog de broodnodige verbeteringen binnengehaald had op Marche-lez-Ecaussinnes, Ville-Pommeroeul en Froyennes, en EINDELIJK ook perronbordjes van Brussel Congres gescoord had, was uiteindelijk Simonis de sluitsteen.MÊN Wat heeft dat Belgenland een moeite gekost
[ afbeelding ]
k zeg:BIER
Heldquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft er een historisch feit plaatsgevonden, En helemaal niemand heeft het gezien. Maar vanmiddag heb ik de allerlaatste 2 stations van België op de foto gezet. Nadat ik afgelopen weekend nog de broodnodige verbeteringen binnengehaald had op Marche-lez-Ecaussinnes, Ville-Pommeroeul en Froyennes, en EINDELIJK ook perronbordjes van Brussel Congres gescoord had, was uiteindelijk Simonis de sluitsteen.MÊN Wat heeft dat Belgenland een moeite gekost
[ afbeelding ]
quote:
Wat gaafquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij kom je er best in met zo'n prestatiequote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat gaaf![]()
![]()
Zijn daar ook guinness book of records records voor?
Ow, zo lang al?quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Eichem was echt ehmm like voor m'n ongeluk al
Ja, dat leek mij dus ookquote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij kom je er best in met zo'n prestatie
quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor mensen die er 5 jaar plus over gedaan hebben? Vast nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat gaaf![]()
![]()
Zijn daar ook guinness book of records records voor?
Zal er wel bij staan:quote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mensen die er 5 jaar plus over gedaan hebben? Vast niet
Alsof er iemand anders is die zo'n prestatie neergezet heeftquote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar + ?quote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat is een record hoorquote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm.quote:
All we need isquote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
5 jaar + ?![]()
Sommige mensen zouden je misschien wel gek durven noemenIk niet hoor
![]()
luxemburg is ook niet zo grootquote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm.
België was inderdaad wel het laatste haalbare land meteen![]()
Denk dat Denemarken de volgende maar moet worden. Of Zwitserland daar ben ik ook al een eind mee
Dat idee heb ik hem ook al gegevenquote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
luxemburg is ook niet zo groot![]()
o, daar zouden we op vakantie gaan
Oh, snel, denk aan een ander klein land, Andorra?quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Liechtenstein, Vaticaan, San Marinoquote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, snel, denk aan een ander klein land, Andorra?Portugal?
Tofquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Monaco of anders vaticaanstad als die er eentje hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friesland?quote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, laat ze zelfstandig worden en dan failliet gaanquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, laat ze zelfstandig worden en dan failliet gaan![]()
Net zo als Limbolandquote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moeten we voortaan goeie vlaai in het buitenland halenquote:
En dan geen verblijfsvergunning krijgen hieroquote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie, geen merkbaar verschilquote:Op maandag 18 april 2011 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moeten we voortaan goeie vlaai in het buitenland halenOh wacht, dat is nu ook al
![]()
Ohnoesquote:
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan geen verblijfsvergunning krijgen hiero![]()
Pas op he, stomme tukkerquote:
Daar hadden we het al over gehad toch? Luxemburg is klaar op die 2 stations na waar gewoon GEEN bordjes staan. Bastards.quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |