Die mogen toch geen blauwe zwaailapen voeren?quote:Op maandag 18 april 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Een dierenambulance met zwaailichten en sirene aan door de straat? Nooit eerder gezien
Die mogen toch helemaal geen sirene enzo gebruiken?quote:Op maandag 18 april 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Een dierenambulance met zwaailichten en sirene aan door de straat? Nooit eerder gezien
Ik heb ook alleen maar een hemd aan, en gewoon nog 22 graden binnen ook.quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit in n hemdje voor een open raam
Geen idee? Maar ze deden het wel in ieder geval...quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Die mogen toch helemaal geen sirene enzo gebruiken?
Dat zeg ik. Te laat.quote:Op maandag 18 april 2011 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Die mogen toch geen blauwe zwaailapen voeren?
t matched niet bij mn outfit van morgenquote:
Ja inderdaad, maar bedankt voor de vertaling van wat JJH zeiquote:
Dan trek je toch wat anders aanquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t matched niet bij mn outfit van morgen
Dat merk je tochquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is klein, hebben ze daar wel internet?
Ook goedquote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de lampen, en jij over de sirenes.
Post jij niet offline?quote:
Oh, in dat geval werken we gewoon samen aan duidelijkheid.quote:Op maandag 18 april 2011 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de lampen, en jij over de sirenes.
Hey PGquote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Evening all
Zielige hond is zielig.. Hij is onder de kast gaan liggen en ligt nu te kwispelen en te janken
Puberende honden
(Mag je hem heel enthousiast roepen of met speeltje zwaaien.. Doet ie nog niks)
Avond Priemquote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Evening all
Zielige hond is zielig.. Hij is onder de kast gaan liggen en ligt nu te kwispelen en te janken
Puberende honden
PG.quote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Evening all
Puberende honden
Ja, maar toen ik terug riep was je al wegquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het hier geroepen, en heb je nummer heul niet.
ST.![]()
Ehm, ik heb wel te leenquote:
Na dit weekendje weg heb ik er ook 2 te leenquote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, ik heb wel te leenDie gebruik ik toch niet met de vakantie
Hoezo niet?quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij vrijdag druk?quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik terug riep was je al weg![]()
Waar moest je heen?
Gaat welquote:
Omdat ik voor een weekje maar 1 koffer of mijn trekkersrugzak nodig hebquote:
Fijn dat het weer wat beter gaat, veel sterkte morgenquote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaat welHeel stuk beter dan gisteren
Morgen nog een lastig dagje (crematie); maar dan eindelijk 'rust'
Klopt, vooral als je geen luchtbed of zo mee hoeft te nemenquote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik voor een weekje maar 1 koffer of mijn trekkersrugzak nodig hebEn een handtas
Dus wat die sirene en lichtjes doen is mij een raadsel...quote:Een dierenambulance doet wat een gewone ambulance ook doet, maar dan voor dieren. Waarbij opgemerkt moet worden dat een dierenambulance geen ontheffing heeft t.a.v. bepaalde verkeersregels en dus een 'gewone' verkeersdeelnemer is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dierenambulance
ff langs de zaak, de boel van vorige week rondmaken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik terug riep was je al weg![]()
Waar moest je heen?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik voor een weekje maar 1 koffer of mijn trekkersrugzak nodig hebEn een handtas
quote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
voor de zekerheidquote:Op maandag 18 april 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na dit weekendje weg heb ik er ook 2 te leen
Maar een dierenambu heeft gele/oranje lichten en niet blauwquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dus wat die sirene en lichtjes doen is mij een raadsel...
Thxquote:Op maandag 18 april 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat het weer wat beter gaat, veel sterkte morgen
Dus zijn ze een gewone auto, en dus mogen ze helemaal geen werkende blauwe lampen op de auto hebben zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Of een tentquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, vooral als je geen luchtbed of zo mee hoeft te nemen
de zaak in Zuid? Huh?quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
ff langs de zaak, de boel van vorige week rondmaken.
Inderdaad...quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Hier morgen avond bij een vriendin haar familie condoleren want haar oma is helaas afgelopen vrijdag overledenquote:
En anders heb ik sowieso nog een berg verhuisdozen he?quote:
Dat is heel tofquote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een tentOf pannen en gasstellen enzo
En er is een wasmachine en geen handdoeken nodig
![]()
Oh en had ik al verteld over de tennisbaan, het zwembad, het 2x2 bed en de douche met 2 douchekoppen?
Ah bah.. Ook al niet zo'n fijne dag (op nog zo'n zonnige dagquote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier morgen avond bij een vriendin haar familie condoleren want haar oma is helaas afgelopen vrijdag overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |