Volgende keer even bellen he, als je je in Zuid waagtquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Friesland kun je zo mooi afsteken en wegduwen, met limburg gaat dat wat minder makkelijk...
We kunnen altijd nog de belgen en de duitsers er om laten vechten.
quote:
quote:
Hoi snoetepoedeltjesquote:
Ik had het hier geroepen, en heb je nummer heul niet.quote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende keer even bellen he, als je je in Zuid waagt
*bumpquote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gefeliciteerd met België!*bump
quote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
het is nog steeds licht buiten
Fijn is dat hequote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Echt hehquote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Met de trein naar Groningenquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kan Fles nieuw record makenMet de trein over het gat springen
Pfffrrrtquote:Op maandag 18 april 2011 20:29 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Beetje vaag kaartje hoor.
Wat doet Noord-Brabant bij Nederland?
het is keihard zomer aan het wordenquote:
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met de trein naar Groningen
[ afbeelding ]
Dat moet sowieso al via amersfoort en Zwolle.quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met de trein naar Groningen
[ afbeelding ]
Ik heb het raam en de balkondeur nog wagenwijd openstaan.quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is keihard zomer aan het worden
De komende tijd zeker lekker weerquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is keihard zomer aan het worden
Niet, via Zutphen en dan Zwollequote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet sowieso al via amersfoort en Zwolle.
Blauw is toch ook een leuke kleurquote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
sinds vandaag is de spalk van mn voormalig gebroken vinger eraf en zit ik tegen n lelijke blauwe nagel aan te kijkendus heb vandaag voor t eerst in mn leven n nagellakje gehaald om te kijken of ik m zo wat toonbaarder kan maken
/ tomboy![]()
ik zit in n hemdje voor een open raamquote:Op maandag 18 april 2011 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het raam en de balkondeur nog wagenwijd openstaan.
Eigenlijk de eerte keer dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |