je hebt relatiebonjequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een tentOf pannen en gasstellen enzo
En er is een wasmachine en geen handdoeken nodig
![]()
Oh en had ik al verteld over de tennisbaan, het zwembad, het 2x2 bed en de douche met 2 douchekoppen?
Ik dacht meestal als het laatste het geval is dat het dan niet zo erg isquote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ieuw! Komt er een mug binnengevlogen, sla ik hem dood...zit er al bloed inen niet het mijne
Dat snap ikquote:
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is heel tof
Wil iemand met mij nog in de zomer vakantie mee naar Italie?
is een cajonquote:
Ik weet nog wel toen mijn Opa was overleden, ook al zo'n warme periodequote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah bah.. Ook al niet zo'n fijne dag (op nog zo'n zonnige dag)
Een trommeldoosquote:
SPLUDDERquote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ieuw! Komt er een mug binnengevlogen, sla ik hem dood...zit er al bloed inen niet het mijne
ik heb vorig jaar ook geroadtripped en wil dit jaar weerquote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.Maar niet zo heftig als vorig jaar.
Waar gaan jullie dan zitten?quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Verrrrrkansieeeee*nood aan*
Wij gaan 'misschien' naar Italiaans Zwitserland (Zwitsers Italië?) met hond
Echt vet gaafquote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is een cajonheb ik ook gekocht nav dat filmpje
Ja, nog 2 weekjesquote:
euro of tachtigquote:
Het komt zeker wel goedquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nog 2 weekjesIk ben best een beetje zenuwachtig
![]()
Euh.. Geen ideequote:
Waar ga je dan allemaal heen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga misschien al naar Italië, weer roadtrippen.Maar niet zo heftig als vorig jaar.
Aha, dus nog een verrassingquote:Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh.. Geen ideeMijn vriend zoekt de vakantie altijd uit en ik zeg altijd 'ok is goed; doen we'
Ik haat vakantie uitzoeken; maar vind het o zo fijn om op vakantie te zijn
Hij wil een vakantiepark uitzoeken.. Of stacaravan.. Maar hij is het nog niet zeker ofwe daar naartoe gaan (hij is ook nog aan het kijken naar Kroatië; Italië; Zwitserland; Duitsland....)
Hey C_Aquote:
De drummer van Biffy Clyro gebruikt er ook eenquote:
niet nodig, komt goedquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
zolang kan ik niet zonder jouquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
Jij mag dat sowieso, dat weet jij bestquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik de zolder isoleren![]()
weer 2 weken onderdak
jij neemt haar straks mee. Niet zeurenquote:
Ik denk dat als het nodig is dat je daar wel langer kan blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer 2 weken onderdak
Kudos voor de geluidtechnicus!quote:
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer 2 weken onderdak
ik verwacht wel iets van je binnenkort bijv:quote:
quote:Gisteren uit Lissabon "ik mis je" en
een zoen
Retorische vraagquote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?
Jij wilde ruimte toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?
Eerste reisdoel is Toscane, maar ik kijk ook niet gek als we uiteindelijk in de Laars, of op Sicilië uitkomen.quote:
heel veel ruimte voor mijn F1-gadgets en voetbalzooi aubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |