wat denk je zelf ?quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe jij de katten dan ook, of zal ik dan gewoon ook komen?
nogalquote:
Aha, ik hou het bij noord Italie, als ik dit jaar ga dan zit ik in de buurt van Torinoquote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste reisdoel is Toscane, maar ik kijk ook niet gek als we uiteindelijk in de Laars, of op Sicilië uitkomen.
Jij doet de katten en ST komt je gezelschap houdenquote:
Een kaartje kan geregeld wordenquote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik verwacht wel iets van je binnenkort bijv:
[..]
is niet moeilijk hoor, katten verzorgenquote:
Wel eens ooit van gehoord, maar wat het nou precies inhoud...quote:
O jaquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kaartje kan geregeld worden
quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
Jij doet ST en de katten komen je gezelschap houden
ik heb geen kattenquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is niet moeilijk hoor, katten verzorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik zeg doenquote:
We zijn allebei nogal van de kilometers, vorig jaar de Noordkaap gedaan.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, ik hou het bij noord Italie, als ik dit jaar ga dan zit ik in de buurt van Torino
[..]
Jij doet de katten en ST komt je gezelschap houden
ik ga met m'n werk 's avonds, in het kader van het 4 wekelijkse uitjequote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg doen, alleen het is heel veel om alles in 1 avond te doen. Ik adviseer om bij Opel zeker te gaan kijken.
Wat hebben die Russelheimers dan voor aparts dit jaar?quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg doen, alleen het is heel veel om alles in 1 avond te doen. Ik adviseer om bij Opel zeker te gaan kijken.
4 wekelijkse uitje? Doe maar ruigquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga met m'n werk 's avonds, in het kader van het 4 wekelijkse uitje
Zou die ook verkrijgbaar zijn in gitaarvorm?quote:
om de 4 weken woensdag 's avonds project-uitjequote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
4 wekelijkse uitje? Doe maar ruig
Okee, leukquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om de 4 weken woensdag 's avonds project-uitje
quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kaartje kan geregeld worden
Tofquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga met m'n werk 's avonds, in het kader van het 4 wekelijkse uitje
De Ampera, zeker de moeite waard om naar te kijken en eigenlijk nog wel veel meer auto's waar je naar moet gaan kijken. Zelf was ik onder de indruk van de Renault Wind, ding zat me toch fijnquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat hebben die Russelheimers dan voor aparts dit jaar?
zekers, op de baas z'n kosten eten drinken, iets leuks doen en overnachten in hotel is altijd leukquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
hmzzzz vanmiddag mijn POP gemaakt, nog 1 poging om mijn contract te redden, dus aangegeven dat ik in de toekomst op een andere afdeling wilt werken....
Dus ben benieuwd, morgen gesprek.
Als dit niet werkt dan weet ik het niet meerDan is het afwachten op het ontslag denk ik
dat heeft niets met je salaris te makenquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, op de baas z'n kosten eten drinken, iets leuks doen en overnachten in hotel is altijd leuk
Ivm matig salaris pak ik alles wat ik pakken kan
quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
hmzzzz vanmiddag mijn POP gemaakt, nog 1 poging om mijn contract te redden, dus aangegeven dat ik in de toekomst op een andere afdeling wilt werken....
Dus ben benieuwd, morgen gesprek.
Als dit niet werkt dan weet ik het niet meerDan is het afwachten op het ontslag denk ik
Oh, is DAT je excuusquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, op de baas z'n kosten eten drinken, iets leuks doen en overnachten in hotel is altijd leuk
Ivm matig salaris pak ik alles wat ik pakken kan
hehehehequote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heeft niets met je salaris te maken
Dag lieve Fhalalalalaquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
Ik sluit af, het gaat te snel![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Bis Later Fhaquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben je de mijne alweer kwijt?quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een gedoe... Laat je wel goed voorlichten over je rechten he?
En wil iedereen die een kaartje wil mij dan even het adres pmen?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heeft niets met je salaris te maken
GMTAquote:
altijd, maar dat geeft niet, dat maakt je schattigquote:
Fha-tjequote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd, maar dat geeft niet, dat maakt je schattig
Kwijt is een groot woord, maar heb geen zin om te zoekenquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later Fha![]()
[..]
Ben je de mijne alweer kwijt?
dan moet ik maar nooit vreemd gaan want als jullie me al zo snel doorhebben is dat hier helemaal duidelijkquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd, maar dat geeft niet, dat maakt je schattig
Dan heb jij zo van mij een PMquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kwijt is een groot woord, maar heb geen zin om te zoeken
wat is er dit weekend?quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad![]()
zeg Koen, dit weekend he?.....
desinteresse is je vriendquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ik maar nooit vreemd gaan want als jullie me al zo snel doorhebben is dat hier helemaal duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |