Ja, maar wat zijn slofjes dan? Ik had al een idee dat het met banden te maken hadquote:
hey, ja wel goedquote:
Haiquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
zo vriendje het huis weer uit, weer meer ruimte voor mij( heb n heel klein huisje
)
Maar ik kan wel jouw hele Hyves zien, jij alleen mijn profielfotoquote:
Is dat dan een nieuwe band, een slofje?quote:
zo jaquote:
yep, nu zekerm volgens mij sta ik open voor vrienden-van-vriendenquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik kan wel jouw hele Hyves zien, jij alleen mijn profielfoto
quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat dan een nieuwe band, een slofje?
Goed zoquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey, ja wel goednet tentamenweek achter de rug, alles zonder te stressen af kunnen maken, dus ik ben trots op mezelf ( normaal stel ik altijd alles giga uit
)
hoe was jouw weekend?
En zo heel groot gaat er niet onder, dus vandaar slofjes. Ik heb grotere voeten dan mijn auto!quote:
Nooit gewetenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Fha het volgende:
het dier is overtuigd dat ik hem niet zie als hij niet zijn kont in mn gezicht duwtgreat
Oh, jij kan mijn profiel nu ook zien omdat je Marijke nu als vriend hebtquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, nu zekerm volgens mij sta ik open voor vrienden-van-vrienden
owjja, weg
dan gedraag jequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
En zo heel groot gaat er niet onder, dus vandaar slofjes. Ik heb grotere voeten dan mijn auto!
Het is maar wat je lekker vindquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nooit geweten
[..]![]()
Zo zag ik Hilde gek doen met d'r pootje bij d'r bek, dus ik kijken, probeerde ze een losse snorhaar op te eten
quote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nooit geweten
[..]![]()
Zo zag ik Hilde gek doen met d'r pootje bij d'r bek, dus ik kijken, probeerde ze een losse snorhaar op te eten
Ze gedraagt zich de hele dag al best voorbeeldigquote:
Z'n fobo-info zegt maat 45quote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich de hele dag al best voorbeeldigNiet zo boos doen
![]()
Jaquote:
Geenquote:
Oh, kano'squote:
Bij mij ook volgens mijquote:
Voor iemand van 2m is het helemaal niet groot, maatje 40, dat zou pas gek zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GeenVind ik tenminste
[..]
Oh, kano's![]()
Dat snap ik toch welquote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor iemand van 2m is het helemaal niet groot, maatje 40, dat zou pas gek zijn!
Is maar iets groter als mijn voetenquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GeenVind ik tenminste
[..]
Oh, kano's![]()
Daar kun je in wonen!quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Grote voeten?
Mijn (toen-)maatje 35 naast uhhm 55?
[ afbeelding ]
Die passen mij nog nietquote:
quote:
was fijnquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zoWas het leuk met
Heerlijk
Whehequote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
http://www.organicauthori(...)tables-on-earth.html
Hihi.
heyaquote:
Ook eerrruuug lekker jaquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ah, de blije worteltjes van MPG.quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
http://www.organicauthori(...)tables-on-earth.html
Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |