quote:Op maandag 18 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik met sperziebonen het lekkerst![]()
Te veel moeite.quote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu nog die foto aanpassen zodat ie lijkt
ik weet zeker dat dat eerder gaat gebeuren dan dat ik voor jou hier kookquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Goed om te weten als ik ooit voor je kook
Kun je die Hyvesfoto voor gebruikenquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu nog die foto aanpassen zodat ie lijkt
Welke memmen waar?quote:
Dat heb ik nooit bij sperziebonenquote:
He, teleurstellend weerquote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat dat eerder gaat gebeuren dan dat ik voor jou hier kook
Ja, smerig he?quote:Op maandag 18 april 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
En bij sugarsnaps... wist ik heul niet dat je die draadjes moest eruit moest pielen
Nee, afhaal.quote:
quote:
niet zoveel terug lezenquote:
Ja, maar prei niet goed gaar is ook smerigquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ze nog net een beetje knapperig zijn, verschilt trouwens ook wel per groente en hoe ik het klaar maak zit ik net te bedenken, prei is altijd wel zo snotgaar bij mij.
Die is schattigquote:
Straks vind ze mijn Hives ook nog!quote:
Jij hebt toch heul geen hyves?quote:
Weet je hoe handig, dat 'toon in standaard design' knopjequote:
Ja, heeeeerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je hoe handig, dat 'toon in standaard design' knopje
Ik gebruik al tijden geen hyves meer.quote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je hoe handig, dat 'toon in standaard design' knopje
stop volgenquote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Koen66 het volgende:
OMG ik heb iets in GRTD gepost en nu verschijnen die ook vanzelf in MyAT
Je krijgt het nog druk!quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Koen66 het volgende:
OMG ik heb iets in GRTD gepost en nu verschijnen die ook vanzelf in MyAT
quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie ineens allemaal KSC-Hyvers online komen, zeker allemaal op de link geklikt?
ik doe er niks meer mee, en zie de "vrienden" teller langzaam aflopenquote:
Gek hequote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie ineens allemaal KSC-Hyvers online komen, zeker allemaal op de link geklikt?
Ik heb hem verwijderd.quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe er niks meer mee, en zie de "vrienden" teller langzaam aflopen
maar ik post daar zo nu en dan iets. maar niet zo vaak dat ik het continue wil zienquote:
Ik heb ook geen kinderen!quote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt toch heul geen hyves?
Ik ook nietquote:
Souvlakiquote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Of die profielen die op 'Grieks' staan, lekker leesbaar ook
Nog steeds niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |