Een vrouw in de friendzone? Nah.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Avise het volgende:
ik ben bang dat ik in de friendzone kom aangezien hij vaak zn problemen bij me verteld (Ik vraag wel eens hoe het nou gaat)
Je herkent een koelkast nog niet als je ertegenaan loopt he?quote:Hij verteld nu dat niemand bij hem langs wil komen omdat hij in een dorp ver weg woont en dat niemand 20 km wil rijden voor hem en dat zn ouders vaak weg zijn etc. Vind ik heel zielig en zou met liefde langskomen maar ik durf het niet want straks zegt hij nee omdat ie me niet leuk vind...
Jahaaaaaaaaquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Dus jullie denken dat ik, diegene die hem 1 keer heeft gezien in RL. moet vragen of ik langs kan komen een keer. ofzo?
Wel wat spannends dragen, en je haar doen. En dan een uitgebreid verslag van het seksueel contact.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Dus jullie denken dat ik, diegene die hem 1 keer heeft gezien in RL. moet vragen of ik langs kan komen een keer. ofzo?
Precies; of je spreekt ergens anders af om iets leuks te gaan doen samen. Als je hem leuk vind is er niets mis mee om de eerste stap te nemen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Nou kijk, als die jongen aangeeft dat er niemand langs wil komen terwijl zn ouders weg zijn en hij dat dus kennelijk jammer vindt, is jouw eerste reactie: 'aaaaaaah.... Ik kan wel een keertje langskomen haha knipoogje tongetje'quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Je moet niet zoveel nadenken en gewoon gezellig chatten. Er komt echt wel heel binnenkort weer een inkoppertje van zijn kant. Zo zijn mannen nou eenmaal.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Avise het volgende:
Hij reageert niet meer, heeft ie wel vaker is heel irritant. Ik trek me dat echt aan ofzo van hij negeert me ofzo.![]()
Maar als hij reageert dan iets van ''Echt klote dat je je zo voelt, en daarna van, Ik wil wel 20km voor je fietsen?' ofzo? Andere zinnen?
Dat lijkt me gelijk iets te wanhopig. Alhoewel dat voor jongens niet zo erg is lijkt me.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Avise het volgende:
Hij reageert niet meer, heeft ie wel vaker is heel irritant. Ik trek me dat echt aan ofzo van hij negeert me ofzo.![]()
Maar als hij reageert dan iets van ''Echt klote dat je je zo voelt, en daarna van, Ik wil wel 20km voor je fietsen?' ofzo? Andere zinnen?
Oke, I gonna give it a try then. Moet ie wel reagerenquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijkt me gelijk iets te wanhopig. Alhoewel dat voor jongens niet zo erg is lijkt me.
Doe het maar iets veiliger, zo van "ik wil best eens langskomen.''
Begin er nou niet overquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Gravedigger het volgende:
Ben je nou de liefde van je leven uit Amsterdam al vergeten?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Gravedigger het volgende:
Ben je nou al de liefde van je leven uit Amsterdam al vergeten?
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Avise het volgende:
[..]
Begin er nou niet over![]()
Nee maar als ie niet meer reageert, een subtiel ''doei'' met iets erbij ofzo? gewoon vragen en dan weggaan met een vraag ofzo? en dan afwachten? Ik wil niet steeds vragen ''Ben je er nog'' da's zo stalkerig
Moet zeggen dat bellen terwijl je nog een 'gesprek' hebt wellicht een beetje apart over kan komen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.
Dit ging over een "zij" hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.
Hij is druk bezig met het pimpen van zijn andere meisjesquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Avise het volgende:
[..]
Begin er nou niet over![]()
Nee maar als ie niet meer reageert, een subtiel ''doei'' met iets erbij ofzo? gewoon vragen en dan weggaan met een vraag ofzo? en dan afwachten? Ik wil niet steeds vragen ''Ben je er nog'' da's zo stalkerig
Misschien ligt ie wel te slapen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Avise het volgende:
What should I do, hij reageert totaal niet, al een halfuur niet. ben ik paranoia? Ik ga zo afsluiten maar wat zal ik 'm nog sturen of perhaps smsen?
Ik zou afsluiten met de mededeling dat je hem nog iets wilde vragen maar dat je dat morgen dan wel doet. Gewoon op een luchtige manier gedag zeggen en welterusten wensen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Avise het volgende:
What should I do, hij reageert totaal niet, al een halfuur niet. ben ik paranoia? Ik ga zo afsluiten maar wat zal ik 'm nog sturen of perhaps smsen?
Ja, en nu maar duimen!!quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Avise het volgende:
Te laatHe's gone. nu is alleen smsen een optie. Even iets van, ''Hee slaap lekker nog, kon ik niet sturen want je was weg. Het komt wel goed, en ik vind het echt kut voor je. Ik wil best eens langskomen als je dat leuk lijkt. Kijk maar
''
Is dat een beetje iets?
Ik zou het nu doen, omdat het nu nog relevant is (hij heeft het immers net gezegd?) Morgen is dat 'ik kan wel langskomen' wat minder van toepassing.quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Avise het volgende:
Geen zin meer in dat MSN. ik sms 't wel. Maar dan moet ik wel ff weten of ik dat zo, of morgen doe. kan zelf niet goed inschatten wat handig is.
Oke ik doe 'tquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Ik zou het nu doen, omdat het nu nog relevant is (hij heeft het immers net gezegd?) Morgen is dat 'ik kan wel langskomen' wat minder van toepassing.
Troll of Stalkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef Avise het volgende:
Send.
En nu nagelbijten en zenuwachtig elke 5 sec op je telefoon kijken o.o
bbbbbbbbbwmwmwmwmbnnfdes
Wat denk je van mijn hart... een thriller dit!quote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Avise het volgende:
Hij heeft gereageerd. Nu durf ik niet te openenMijn hart klopt in mn keel
Ik dan, godverdomme wat spannend!quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat denk je van mijn hart... een thriller dit!
Ahhh dat is wel leuk die spanningquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Avise het volgende:
Hij heeft gereageerd. Nu durf ik niet te openenMijn hart klopt in mn keel
Denk positief... misschien kwam ze voor het eerst spontaan klaar bij het lezen van een sms... dat is ook een "wtf-moment" in mijn ogen....quote:
Waarom moeten mensen altijd in het Engels typen terwijl ze geen Engels kunnen. Echt zwakzinnig.quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
''Hhm thanks, sometimes its hard to stay postive, but im trying. dont worry i'll be fine it just takes time. Bye :3''
Niet eens op ingegaan. Friendzoned
Kan iemand de mesjes doorgeven?quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
''Hhm thanks, sometimes its hard to stay postive, but im trying. dont worry i'll be fine it just takes time. Bye :3''
Zoek een andere Mocro/Afrikaan zou ik zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
Speltip #4 - praat enkel Engels als je het ook kan.quote:
Heet ie Guido?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
Omdat je niets te verliezen hebt, zou je kunnen vragen waarom hij niet ingaat op je verzoek. Erger kan het niet worden, toch? En hoe oud ben je nu eigenlijk? Ik gok 14.quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Avise het volgende:
Helaas zijn er geen dingen te bedenken als, ''hij speelt hard-to-get'' of ''hij las het niet, of hij snapte het niet etc etc''
't is gewoon klaar, of niet?
Weer eens mislukt dit alles.
Je heb hem toch wel sex aangeboden he?quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Avise het volgende:
Helaas zijn er geen dingen te bedenken als, ''hij speelt hard-to-get'' of ''hij las het niet, of hij snapte het niet etc etc''
Het is gevaarlijk om jezelf dingen aan te praten als "weer eens mislukt dit alles"; omdat iemand anders reageert op een sms dan dat jij in je hoofd hebt gefantaseerd. Doe jezelf een plezier en til hier niet te zwaar aan.quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Avise het volgende:
Maar zie jij er nog kansen in dan? Ik bedoel ik zie het niet gebeuren dat ik morgen een smsje krijg 'Hee, ja is goed' ofzo. It sucks hard. En voor bovenstaande reacties, nee ik ben geen 14 ik ben 18 en ja ik weet dat ik misschien over kom als een verliefd tienermeisje maar iedereen reageert er anders op.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk om jezelf dingen aan te praten als "weer eens mislukt dit alles"; omdat iemand anders reageert op een sms dan dat jij in je hoofd hebt gefantaseerd. Doe jezelf een plezier en til hier niet te zwaar aan.
Dit dus, nergens waar JIJ je zorgen om hoeft te maken..quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef n0ir het volgende:
Haha die gast komt echt over als een zielepiet zonder ruggegraat!
Zit je op de VMBO soms?quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar zie jij er nog kansen in dan? Ik bedoel ik zie het niet gebeuren dat ik morgen een smsje krijg 'Hee, ja is goed' ofzo. It sucks hard. En voor bovenstaande reacties, nee ik ben geen 14 ik ben 18 en ja ik weet dat ik misschien over kom als een verliefd tienermeisje maar iedereen reageert er anders op.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef mytec het volgende: of je stuurt terug huh ik wou wat met je gaan drinken stuur je vage engelse teksten terug?
Dat is een hele normale vraag hoor!quote:
Sluit me hierbij aan; je zit teveel op jezelf na te denken over wat te doen en wat alles kan betekenen. Communiceer gewoon en kom erachter.quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef xericax het volgende:
[..]
doen!
Of hij is stiekem gay... Kan ook nog
Hoe bedoel je precies? Moet ik hem iets gaan vragen oid?quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan; je zit teveel op jezelf na te denken over wat te doen en wat alles kan betekenen. Communiceer gewoon en kom erachter.
Zie de post van mytec iets naar boven.quote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Avise het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Moet ik hem iets gaan vragen oid?
Ik zeg: hij's homofiel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
Ik vind dit topic wel leuk, erg levendigquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar zie jij er nog kansen in dan? Ik bedoel ik zie het niet gebeuren dat ik morgen een smsje krijg 'Hee, ja is goed' ofzo. It sucks hard. En voor bovenstaande reacties, nee ik ben geen 14 ik ben 18 en ja ik weet dat ik misschien over kom als een verliefd tienermeisje maar iedereen reageert er anders op.
Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Altijd van die stakkertjes die in het Engels gaan sms'en maar geen Engels beheersen omdat ze op het vmbo zitten.
Nee? Maar hij ging totaal niet in op mijn vraag, als ik iemand niet zou willen en niet wil kwetsen zou ik 't ook negeren, maar jij ziet dat anders?quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel leuk, erg levendigMaar to the point: vond het nou niet bepaald een "oh mijn god, ik wil je niet"-sms'je
wel erg apart..
probeer eens wat directer to be sure?
Geen idee, misschien beseft hij niet dat je het serieus bedoelt? Of weet ik het, kan nog wel iets verzinnen iig.. Ik denk zelf liever nooit teveel na, al die "signalen" geven me hoofdpijn.quote:Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef Avise het volgende:
[..]
Nee? Maar hij ging totaal niet in op mijn vraag, als ik iemand niet zou willen en niet wil kwetsen zou ik 't ook negeren, maar jij ziet dat anders?
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komenquote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Geen idee, misschien beseft hij niet dat je het serieus bedoelt? Of weet ik het, kan nog wel iets verzinnen iig.. Ik denk zelf liever nooit teveel na, al die "signalen" geven me hoofdpijn.Als je echt zeker wilt zijn, moet je gewoon meer op je doel af gaan
Hoe kan je nu nog interesse in hem hebben na zo'n dom SMSje van hem. Dikke afknapper.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komen
Even laten rusten, later voorstellen een keer af te spreken; jezelf niet zo druk maken over hoe je over komtquote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Ik begin het wel te begrijpen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Avise het volgende:
Maar echt niemand heeft interesse in 'm, geen IDEE waarom.
Ja datquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
Nou goed, dus even laten rusten...?
I can do that.
Over een paar dagen weer 'iets' proberen dan maar.
Thanks voor al jullie reacties btwEcht lief.
Laten rusten? Ik zou hem gewoon vergeten met zn Engelse loser reactiesquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
I can do that.
Gamma, dat zeg ik!quote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Avise het volgende:
Jullie vinden het nu allemaal een dikke loser he
als hij dan weer zo vaag doet, gewoon negeren dan. Meneer moet zo nodig zijn woordenboek engels gebruiken. pfff En altijd denken boeie voor hem 100 anderen, is makkelijker gezegd dan gedaan maar het werkt wel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
I can do that.
Geen mening eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Avise het volgende:
Jullie vinden het nu allemaal een dikke loser he
quote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef mytec het volgende:
is dit topic wel echt trouwens? TS heeft meerdere van dit soort topics, de ene keer heeft ze het over een vriendin en dan weer een vriendje? of is TS Bi dat kan natuurlijk ook maar dan kan die knakker ook nog denken dat jij lesbisch bent,en gaat hij daarom nergens op in. off troll?
Ja ik ben bi maar dat weet verder niet veel mensen, hij al helemaal niet, en ook soortgelijke dingen meegemaakt met jongens en meisjes, maar dat is nu niet relevant voor dit topic tochquote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef mytec het volgende:
is dit topic wel echt trouwens? TS heeft meerdere van dit soort topics, de ene keer heeft ze het over een vriendin en dan weer een vriendje? of is TS Bi dat kan natuurlijk ook maar dan kan die knakker ook nog denken dat jij lesbisch bent,en gaat hij daarom nergens op in. off troll?
Maar dat maakt toch ook niks uit in deze situatie, of zie ik het nou zo raarquote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef mytec het volgende:
ok succes maar dus wel relevant want je weet dus ook nu dat hij dat niet weet
We kennen elkaar niet zo heel fantastisch goed dus nee dat weet hij niet.quote:Op maandag 18 april 2011 00:17 schreef mytec het volgende:
als hij denkt dat jij lesbisch bent zal hij ook moeilijk inzien wat de betekenis achter jou bericht was dat je stuurde. of weet hij verder niks over je.
Nu ik deze post lees... Hij kan het ook als grapje hebben kunnen opgevat aangezien het wel weird is zeg maar.. hmm. Teveel dingen vraag ik me altijd af.quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Geen mening eigenlijkmaar vraag hem vooral eens ergens mee naartoe, ipv langskomen... dat is gwn raar voor iemand die je amper gezien hebt?
Edit: sluit me dus aan bij vorige post![]()
Ik zou het persoonlijk ook niet serieus nemen eigenlijk, vandaar dat ik het zegquote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef Avise het volgende:
[..]
Nu ik deze post lees... Hij kan het ook als grapje hebben kunnen opgevat aangezien het wel weird is zeg maar.. hmm. Teveel dingen vraag ik me altijd af.
Duidelijke taal, thanksquote:Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk ook niet serieus nemen eigenlijk, vandaar dat ik het zegGewoon mee uit vragen, niet nadenken; scheelt hoofdpijn en levert meer antwoorden op
ook geniaal stuur dan: Amor caecus est (Liefde is blind) maar ik hoop dat je de hint nu wel kan lezen.... wanneer gaan wij wat drinken?quote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef Haque het volgende:
In het latijns terug reageren. Krijg je sowieso een snelle reactie met huh? en dan een beetje lacherig doen
SUCCES GEGARANDEERD!
Ja, maar dan meer in de richting van "zullen we zaterdagavond..." of iig zonder die "als je je eenzaam voelt" dat klinkt nogal triest ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef Avise het volgende:
[..]
Duidelijke taal, thanksGonna try it ergens deze week...
In de trant van, als je je zaterdagavond nog eenzaam voelt.......
Haha slaap lekker
Zo klein is Leiden helemaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 01:15 schreef Klaploper het volgende:
ik vind het echt niet normaal dat je onze gesprekken op internet zet.................... weeeeeird
Latijn niet latijns.quote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef Haque het volgende:
In het latijns terug reageren. Krijg je sowieso een snelle reactie met huh? en dan een beetje lacherig doen
SUCCES GEGARANDEERD!
Die is fucking goed.quote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef mytec het volgende:
[..]
ook geniaal stuur dan: Amor caecus est (Liefde is blind) maar ik hoop dat je de hint nu wel kan lezen.... wanneer gaan wij wat drinken?
Haha, gewoon doen, je hebt niks te verliezen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef Avise het volgende:
Pfffff kreeg 'm vandaag niet uit mn kopIk ga 'm morgen denk ik maar 'ns smsje sturen hoe het gaat en of ie komend weekend plannen heeft
Als ik durf dan
Slaap zacht
stuur dat je nat bent, werkt altijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Avise het volgende:
Hmm oke ga 't dus vanavond ff versturenmaar geen idee wat ik zou sturen.... iemand een idee?
Avise, dit is echt een goede tip. Kan het niet beter verwoorden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vraag die boy nog 1x en als hij weer gay reageert dan block je die fag op msn.
Dit. Je moet altijd in control zijn en er niet achteraan lopen. Vooral dit doet het em "Het is graag of niet he"quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Avise, dit is echt een goede tip. Kan het niet beter verwoorden.
Zeg nou zelf, je wil toch niet zo'n slappe initiatiefloze minkukel in je bed? Ik snap best dat je 18 bent en graag een vriendje wil maar je kunt vast leukere kerels krijgen.
Sms 'm vanavond nog één keer met "Hey! Hoe gaat 't met je? Heb je zin om binnenkort wat te drinken? Het is graag of niet he.X!"
Als 'ie daar nog niet op ingaat, vergeet 'm. Het is sowieso een sukkel.
Als je zou lezen zou je zien dat ik 't vanavond doequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef Equites het volgende:
Je gaat hem morgen sms' en? Waarom niet nu. Alles lekker vooruit schuiven, dan kom je er wel. Die jongen gaat jou echt niet weigeren, doet ie dat wel: Is ie homo.
Ok komt goed, jij gaat dit weekend party machen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef Avise het volgende:
[..]
Als je zou lezen zou je zien dat ik 't vanavond doe
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
Pic van TS om te oordelen of die gast gelijk heeft?
Pics van de popcornquote:
Ik zou hem lekker even met rust laten. Het is misschien niet wat je wilt, maar gezien hij via de telefoon niet zo goed reageert, is dat geen optie om van hem op de hoogte te komen. Het moet dus in persoon, als je het nog een keer wilt proberen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Of ie dit weekend iets wil gaan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Avise het volgende:
Hmm oke ga 't dus vanavond ff versturenmaar geen idee wat ik zou sturen.... iemand een idee?
Hebben mensen hier over pics ter beschikking die ik niet heb gezien ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef Equites het volgende:
Je gaat hem morgen sms' en? Waarom niet nu. Alles lekker vooruit schuiven, dan kom je er wel. Die jongen gaat jou echt niet weigeren, doet ie dat wel: Is ie homo.
Nee,manquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Of ie dit weekend iets wil gaan doen natuurlijkmet jou
Als ik jou leuk vond, had ik al 10x gereageerd..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef Avise het volgende:
Ach ik had het echt al opgegeven toen ie een uur niets meer liet horen![]()
Dus toch wel blij
quote:''Hmm, wat bedoel je met drinken? ik zuip namelijk niet, ik ga nu slapen ik lees je sms morgen wel xx''
Heel goedquote:En toen stuurde ik terug, ''Oh ik ben ook niet zo van alcohol hoor, gewoon colaatje, just for fun.''
Ik wou nog '''psssst im asking you out'' erachter zetten.
Wat een glasheldere hint die ie niet begrijpt
Maar hoor het morgen dus ....
Allemaal even lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Mooie zwangerschapsadvertentie onder dit topic in de mobiele layout. Zal voor TS niet opgaan..
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:00 schreef Avise het volgende:
Oke uhhm.
Ik had 'm dus gesmst ''Hee hoe is het nu?'' Heeeeel lang niks gekregen, had het opgegeven en hij zei dat ie wat insukkelde enzo en zei dat het wel goed ging en vroeg hoe het met mij was. Ik zei goed en vroeg wat ie in de meivakantie ging doen.
Hij noemde standaarddingen op en vroeg wat ik ging doen, toen zei ik wat dingen en vroeg ''Heb je zin om een keer wat te drinken''
Nou toen 3 kwartier niks, ik had al iets van okee die laat me zitten.
Toen net 5 min geleden krijg ik
''Hmm, wat bedoel je met drinken? ik zuip namelijk niet, ik ga nu slapen ik lees je sms morgen wel xx''
En toen stuurde ik terug, ''Oh ik ben ook niet zo van alcohol hoor, gewoon colaatje, just for fun.''
Ik wou nog '''psssst im asking you out'' erachter zetten.
Wat een glasheldere hint die ie niet begrijpt
Maar hoor het morgen dus ....
Klopt wel een beetje ja, ach ik vind het wel cutequote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef n0ir het volgende:
Als een meisje vraagt of je een keer iets wil drinken denk je toch niet dat je het met z'n tweeën 's flink op een zuipen gaat zetten? Volgens mij is deze gast gewoon niet zo heel sociaal aangelegd.
Je heb hem bijna te pakken, hou volquote:Op woensdag 20 april 2011 00:10 schreef Avise het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje ja, ach ik vind het wel cute![]()
pffff, ik ben geen iniatiefnemer ik vond dit al een hele stap.![]()
Thanks, jou posts maken me zelfverzekerderquote:Op woensdag 20 april 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb hem bijna te pakken, hou vol
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:15 schreef Avise het volgende:
[..]
Thanks, jou posts maken me zelfverzekerder![]()
Ik ga nu maar slapen, pfffffff morgenochtenddddd
Bedankt voor alle reacties, dat jullie zin hebben om zo'n iemand als ik te helpen is me een raadsel but its wonderful![]()
Oh da's dan weer minder aardigquote:Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ff serieus. Je moet wel een lelijke chick zijn. Knappe chicks (en zelfs minder knappe chicks) hoeven namelijk niet te jagen, die worden gejaagd.
Omdat het niet tot je doordringt dat hij je niet moet! Liefde moet van 2 kanten komen, en zover ik het kan lezen komt het enkel van jouw kant.quote:
Dit is onzin. Deze beste man laat het helemaal niet op een subtiele wijze weten. Hij geeft geen antwoord, omdat ie waarschijnlijk onzeker is.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat het niet tot je doordringt dat hij je niet moet! Liefde moet van 2 kanten komen, en zover ik het kan lezen komt het enkel van jouw kant.
Leuke jongens genoeg op deze planeet. Staar je niet blind op nietszeggende Engelstalige sms'jes en kut-smoesjes. Een man hoeft niet altijd in te gaan op avances van dames, en hij laat je dat op subtiele manier weten.
Sorry
My thoughts exactlyquote:
Zelfs hier troll jequote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze is tenminste geen succes supporter
Sorry, kon het niet latenquote:
Ik val inderdaad op geile ajaciedenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten
Maar TS, hij ziet je inderdaad niet zitten. Zo praat ik er ook altijd omheen als ik een chick niet zie zitten. En Firefox herkent het blijkbaar ook
Of hij heeft bindingsangst. Dat kan ook nog.
Of misschien valt ie op mannen.
baasquote:Op woensdag 20 april 2011 07:46 schreef Avise het volgende:
Kreeg smsje van ''Oke dan mag het, sorry als ik je wakker maak. xx''
waarop ik stuurde ''Oke gezellig, heb je 'n gaatje in je vakantie''jeuj volgens mij is het gelukt
Ja, want een dergelijke contactgestoorde idioot die dergelijke smsjes stuurt is echt de catch van het jaar zeg!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef Blaxje het volgende:
Na het verhaal te hebben gevolgd heb ik mijn mening bijgesteld. TS probeert way out of her league te scoren en ze maakt progressie. Kun je enkel respect voor hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Boomvorm het volgende:
Het feit dat hij :3 gebruikte in een smsje schreeuwt eigenlijk al dat hij een closet heaumeau is.
We wachten in spanning afquote:Op woensdag 20 april 2011 07:46 schreef Avise het volgende:
waarop ik stuurde ''Oke gezellig, heb je 'n gaatje in je vakantie''jeuj volgens mij is het gelukt
Dit vat het wel goed samenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef n0ir het volgende:
Als een meisje vraagt of je een keer iets wil drinken denk je toch niet dat je het met z'n tweeën 's flink op een zuipen gaat zetten? Volgens mij is deze gast gewoon niet zo heel sociaal aangelegd.
Gast, heb je die reacties van die kerel niet gelezen ofzo. Het ligt echt niet aan ts hoor, als ik het zo lees. En lelijk zijn bestaat niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ff serieus. Je moet wel een lelijke chick zijn. Knappe chicks (en zelfs minder knappe chicks) hoeven namelijk niet te jagen, die worden gejaagd.
ijtquote:Op woensdag 20 april 2011 07:46 schreef Avise het volgende:
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zou zeggen: wis zijn nummer, gooi hem van MSN en ga een leuke gast zoeken die normaal reageert. Ik snap dat dit spelletje ontzettend spannend is en dat het daardoor nog meer trekt, maar geloof me.. hij zal echt niet 180 graden draaien en opeens die leuke, spontane, lieve, attente, stoere, initiatiefvolle gast worden die je gelukkig gaat maken.
Dit is er zo één uit de categorie: ik zuig je helemaal leeg met mijn zielige gedram en vervang je als er weer een nieuw meisje langskomt. Dan blijf jij achter met vragen als: waarom was ik niet goed genoeg? Ik deed toch alles voor hem? Ik was toch altijd degene die hem hielp en hem de gelukkigste persoon op aarde wilde maken?![]()
En het antwoord daarop is dat hij gewoon een parasiet is, die je niks kan geven, alleen maar kan nemen tot hij weer ergens wat groener en verser gras ziet
'dan mag het' .. Mijn god, en dan nog blij zijn ook. Wat een koning die gast. Die gaat straks bij die date ernstig ongeinterresseerd doen, uiteraard zn portomonnee vergeten, flirten met iedereen behalve TS, maar omdat ie op het einde van de date 1 keer 'ik begrijp je' zegt gaat TS hem helemaal leegzuigen, omdat ie 'zo cute' is. Geweldig!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:46 schreef Avise het volgende:
Die heeft ze sinds haar geboorte al hihiquote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef superworm het volgende:
Terugsmsen, "voor jou heb ik ook buiten de vakantie wel een gaatje hoor"
Zonder vraagteken aan het eind van dat sms'je is het inderdaad veel leuker.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:46 schreef Avise het volgende:
Luister, het klinkt misschien lullig, maar hij heeft gewoon geen interesse in je. Dat zou je zelf toch ook moeten zien nu.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef Avise het volgende:
''Heb je een gaatje in je vakantie?''
''Haha ja vast wel, weet alleen nog niet wanneer ik zal even kijken. Ciao x.''
Tot zover gekomen.
Idd eenzaam maar zoekt een gaatje yeah right.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Luister, het klinkt misschien lullig, maar hij heeft gewoon geen interesse in je. Dat zou je zelf toch ook moeten zien nu.
ik vond deze toch beterquote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
Dus jij denkt dat dit helemaal niks is?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Luister, het klinkt misschien lullig, maar hij heeft gewoon geen interesse in je. Dat zou je zelf toch ook moeten zien nu.
Ik denk het niet nee. Hij houd je duidelijk aan het lijntje nu. Als een jongen interesse heeft in een meisje doet ie meestal niet zo afstandelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Avise het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dit helemaal niks is?
Dat had ik al 20 posts geleden gezegd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Avise het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral ff met die gozer af moet spreken en pas als dat mislukt is of als je hem gezien hebt hier nog eens terug moet keren met een update, echt veel zinnig advies lijkt er namelijk niet in te zitten (aan stom gelul waarom hij niks is heb je weinig, daar kom je uiteindelijk zelf wel achter als dat zo is)quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Avise het volgende:
[..]
Als hij echt wat in je ziet had hij gelijk al een dag voor je gepriktquote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef Avise het volgende:
''Heb je een gaatje in je vakantie?''
''Haha ja vast wel, weet alleen nog niet wanneer ik zal even kijken. Ciao x.''
Tot zover gekomen.
Bel hem gewoon in plaats van te sms'en. Dan kan je zijn reactie al een stuk beter peilen(stemgeluid etc.). Het beste is natuurlijk als je hem irl spreektquote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Avise het volgende:
Ja ik snap jullie punt ook allemaal wel, ik vind het zelf ook rot dat ie totaal niet enthousiast doet. Ik ga hem zoiezo ff met rust laten en over 'n paar dagen pas weer contact zoeken.
En zal hem ook 1 reminder sturen, wanneer dit niks is zal ik 'm proberen te vergeten.
Jullie hebben ook wel gelijk met dat afstandelijk enzo, Its just hard to believe. en hij is nou ook niet 100% sociaal aangelegd dus misschien bedoelt ie 't wel beter dan ie stuurd.
Ach ik wil mezelf geen waan ideeen geven.
Avise,quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet maar heb ook steeds de gedachte dat ie te goed voor mij is, aangezien hij echt heel knap is enzo. En ook dat niet anthousiast enzo geven me steeds meer het gevoel dat het niks word terwijl ik 'm wel echt heel leuk vind...
Vertel eens wat meer over jezelf TS, zou je jezelf bestempelen als knap en sociaal, of meer een middelmatig uitziende einzelganger?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet maar heb ook steeds de gedachte dat ie te goed voor mij is, aangezien hij echt heel knap is enzo. En ook dat niet anthousiast enzo geven me steeds meer het gevoel dat het niks word terwijl ik 'm wel echt heel leuk vind...
Omdat ie knap isquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Avise het volgende:
Enige verstandige post tot nu toequote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef Avise het volgende:
Ik denk dat ik 't hierbij laat.
I give up
Ik denk dat ik na het lezen van dit topic nooit meer iemand SMSquote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef Avise het volgende:
Ik denk dat ik 't hierbij laat.
I give up
Jou keuze danquote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het lezen van dit topic nooit meer iemand SMSIk denk al niet na bij wat ik SMS, moet je voorstellen dat het hiertoe zou leiden.. omg..
Maar TS, wat voor soort meisje ben jequote:
Tja uhh, een rustig iemand, creatief enzo. hou veel van muziek en concerten en dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar TS, wat voor soort meisje ben jeDan kunnen we, ik sowieso, ons een beter beeld vormen van waar het fout gaat.
En qua uiterlijk dan? Verzorgd en goed gekleed en een beetje er leuk uitziend? Als dat niet het geval is, doet ie daarom waarschijnlijk moeilijk, omdat hij zich dan niet aangetrokken voelt, en als dat wel het geval is voelt ie zich gewoon te goed voor je(ik zeg niet dat dat terecht is, absoluut niet, maar zo interpreteer ik het).quote:Op donderdag 21 april 2011 01:04 schreef Avise het volgende:
[..]
Tja uhh, een rustig iemand, creatief enzo. hou veel van muziek en concerten en dat soort dingen.
Verzorgd en goed gekleed is ook een vaag begrip. Als je met dikke plamuur komt, ben je verzorgd, maar ook als je in Elvenjurk komt, met Back Metal paint ben je verzorgd...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En qua uiterlijk dan? Verzorgd en goed gekleed en een beetje er leuk uitziend? Als dat niet het geval is, doet ie daarom waarschijnlijk moeilijk, omdat hij zich dan niet aangetrokken voelt, en als dat wel het geval is voelt ie zich gewoon te goed voor je(ik zeg niet dat dat terecht is, absoluut niet, maar zo interpreteer ik het).
Of hij is zoals eerder gezegd, homo.
Dat was mijn idee al wel een beetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Negeren die gastTotdat die boy zelf weer over je aanbod begint.
I agreequote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Supersoep het volgende:
Maak hem jaloers door een relatie aan te gaan met een ander. Zorg dat je vriendje dan geruchten verspreidt dat je hem blowjobs onder z'n bureau geeft terwijl hij aan het gamen is.
Wedden dat hij dan wel wil.![]()
Ik vind het een puik plan.
SMS, vreselijk jaquote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het lezen van dit topic nooit meer iemand SMSIk denk al niet na bij wat ik SMS, moet je voorstellen dat het hiertoe zou leiden.. omg..
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:58 schreef n0ir het volgende:
Ik heb het gevoel dat een beetje iemand uit de alternatieve hoek is. Skater/gothic/emo dat soort shit. Kan dat kloppen?
Ja, je mist 90% van de communicatiequote:Op donderdag 21 april 2011 11:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
SMS, vreselijk jaVia die manier al flink wat misverstanden gehad, gewoonweg omdat lichaamstaal en intonatie niet spreken via een bericht
Vriendquote:Op donderdag 21 april 2011 11:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En het ergste met al die nieuwe communicatie is dan ook de chickies die enkel und alleen daar massaal mee communiceren. Dan kom je ze irl weer eens tegen na een tijd niet gezien te hebben, zijn ze heul anders![]()
Of helemaal into blackberry- / iphone-gebruik overal, waar ze ook maar komen. En maar posten op die facebook en hyvesAlsof ze alleen online bestaan.
Meid tochquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Avise het volgende:
Pffffffff ik heb het gevoel alsof ik NOOIT over 'm heen ga komen.. Ik denk voordurend aan 'm
Nouja, we zijn nog geen week verder geloof ik... wat was de status? sms gestuurd om wat af te spreken? Geen antwoord gehad? Nog een laatste "reminder" gestuurd/gewoon gebeld zonder succes?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Avise het volgende:
Pffffffff ik heb het gevoel alsof ik NOOIT over 'm heen ga komen.. Ik denk voordurend aan 'm
Ik neem aan dat je hem hebt geblokt en zn nummer hebt verwijderd etc? Als je echt over hem heen wil komen tenminste.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Avise het volgende:
Nog wel 2 smsjes gestuurd maar its feels like he is just ignoring me...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Nouja, we zijn nog geen week verder geloof ik... wat was de status? sms gestuurd om wat af te spreken? Geen antwoord gehad? Nog een laatste "reminder" gestuurd/gewoon gebeld zonder succes?
Uhh.. huh? Dus je kreeg nog wel reacties alleen die sloegen nergens op? Hoe dan ook, als jij het gevoel hebt dat je gedaan hebt wat je kon en het levert niks op dan is het over. Zo simpel is het dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef Avise het volgende:
[..]
Nog wel 2 smsjes gestuurd maar its feels like he is just ignoring me...
Ja daar ben ik nu ook wel achter, veel mensen kan ik vergeten maar dit gaat veel lastiger.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:35 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Je hebt in ieder geval duidelijkheid.
Je denkt dat het veel lastiger gaat, focus je eens op andere zaken en je zult zien dat je hem zo vergeten bent.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:45 schreef Avise het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu ook wel achter, veel mensen kan ik vergeten maar dit gaat veel lastiger.
Dat doe ik al een week, alcohol helpt ook niks btw :/quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je denkt dat het veel lastiger gaat, focus je eens op andere zaken en je zult zien dat je hem zo vergeten bent.
Waarom?quote:
Goede ontwikkelingen, geen spijt dat ik hem helemaal heb gelezen (hoewel het na het begin wel iets inzakte).quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:09 schreef Avise het volgende:
[..]
Dat doe ik al een week, alcohol helpt ook niks btw :/
[..]
Waarom?
Dan denk je duidelijk nog te veel aan hem.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:09 schreef Avise het volgende:
[..]
[..]
Waarom?
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan denk je duidelijk nog te veel aan hem.
Haha, waarschijnlijk maakt dat het alleen maar erger, alcohol kan werken als stemmingsversterkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:09 schreef Avise het volgende:
[..]
Ik doe niks anders, maar meteen als ik ff rustig alleen ben ofzo komt 't allemaal weer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zorgen dat je dingen te doen hebt zodat je geen tijd hebt om aan hem te denken
Bel hem op! Wie weet denkt hij er ook wel hetzelfde over.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:47 schreef Avise het volgende:
[..]
Ik doe niks anders, maar meteen als ik ff rustig alleen ben ofzo komt 't allemaal weer.
Trollquote:Op zondag 1 mei 2011 01:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bel hem op! Wie weet denkt hij er ook wel hetzelfde over.
Ware liefde wat ik je brom
Zij of ik?quote:
Zulk soort romantisering kan ook snel gebeuren via 'dates' of chat via het internet. Daarom persoonlijke communicatie, direct en eerlijk, weet je gelijk wat je eraan hebtquote:Op maandag 2 mei 2011 08:11 schreef LuckyRose het volgende:
Er al over nagedacht dat als je hem niet eens zo goed kent, je het ook gewoon kunt zien als een obsessie en het dan ook heel erg tegen kan vallen wanneer je hem echt leert kennen?
Soms dénk je dat iemand je prins is, maar is ie uiteindelijk het tegenovergestelde. Als je dit jezelf duidelijk maakt, laat je het veel makkelijker los wanneer je dit ook echt inziet.
Ik heb 't echt geprobeerd maar ik blijf erbij dat ik 'm perfect vind.. en dat gaat niet werken zoquote:Op maandag 2 mei 2011 08:11 schreef LuckyRose het volgende:
Er al over nagedacht dat als je hem niet eens zo goed kent, je het ook gewoon kunt zien als een obsessie en het dan ook heel erg tegen kan vallen wanneer je hem echt leert kennen?
Soms dénk je dat iemand je prins is, maar is ie uiteindelijk het tegenovergestelde. Als je dit jezelf duidelijk maakt, laat je het veel makkelijker los wanneer je dit ook echt inziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |