Zoiets dacht ik al. Maar, je zag duidelijk aan haar lichaamstaal dat ze dat wel had.quote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef kwaliteit. het volgende:
Ze heeft duidelijk geen interesse in je.
*geplaatst door een fok! baas.
Probeer het later nog een keer zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 april 2011 15:06 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Maar, je zag duidelijk aan haar lichaamstaal dat ze dat wel had.
Ik snap je niet echt hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 15:06 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Probeer het later nog een keer zou ik zeggen.
Haha, denk dan dat ik haar nooit meer te zien krijg.quote:Op zondag 17 april 2011 15:08 schreef Sealnova het volgende:
Nonchalant naar haar toe lopen, 'per ongeluk' struikelen en je dan proberen vast te houden aan haar tietjes. Werkt altijd
Later nog een keer flirten, of gewoon op haar afstappen.quote:Op zondag 17 april 2011 15:07 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik snap je niet echt hoe bedoel je?
Een keer gezien. Maarja ik heb wel eerder een meisje een keer gezien en dat liep goed afquote:
Ik heb niet echt een gespreksonderwerp omdat ik haar nog niet zo goed kenquote:Op zondag 17 april 2011 15:12 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Later nog een keer flirten, of gewoon op haar afstappen.
Ja, ehm ik gebruik ook de welbekende "quote:
Ga ik zeker doen, je hoort de resultaat via PM !quote:Op zondag 17 april 2011 15:16 schreef OpperTokkie het volgende:
Stuur een foto van je piemel hou er een briefje naast met I want you .... (naam meisje)Als ze dan vanavond kwijlend naast je op de bank zit met je piemel in dr hand heeft het gewerkt.. Als je opeens een vriend kwijt bent op Hyves was ze niet geïnteresseerd
ENGERD.quote:Op zondag 17 april 2011 15:17 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ja, ehm ik gebruik ook de welbekende ""
Werkt ook best wel vaak.
Maar ik zie er niks van terug.. behalve de
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |