Haha, gewoon doen, je hebt niks te verliezen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef Avise het volgende:
Pfffff kreeg 'm vandaag niet uit mn kopIk ga 'm morgen denk ik maar 'ns smsje sturen hoe het gaat en of ie komend weekend plannen heeft
Als ik durf dan
Slaap zacht
stuur dat je nat bent, werkt altijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Avise het volgende:
Hmm oke ga 't dus vanavond ff versturenmaar geen idee wat ik zou sturen.... iemand een idee?
Avise, dit is echt een goede tip. Kan het niet beter verwoorden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vraag die boy nog 1x en als hij weer gay reageert dan block je die fag op msn.
Dit. Je moet altijd in control zijn en er niet achteraan lopen. Vooral dit doet het em "Het is graag of niet he"quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Avise, dit is echt een goede tip. Kan het niet beter verwoorden.
Zeg nou zelf, je wil toch niet zo'n slappe initiatiefloze minkukel in je bed? Ik snap best dat je 18 bent en graag een vriendje wil maar je kunt vast leukere kerels krijgen.
Sms 'm vanavond nog één keer met "Hey! Hoe gaat 't met je? Heb je zin om binnenkort wat te drinken? Het is graag of niet he.X!"
Als 'ie daar nog niet op ingaat, vergeet 'm. Het is sowieso een sukkel.
Als je zou lezen zou je zien dat ik 't vanavond doequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef Equites het volgende:
Je gaat hem morgen sms' en? Waarom niet nu. Alles lekker vooruit schuiven, dan kom je er wel. Die jongen gaat jou echt niet weigeren, doet ie dat wel: Is ie homo.
Ok komt goed, jij gaat dit weekend party machen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef Avise het volgende:
[..]
Als je zou lezen zou je zien dat ik 't vanavond doe
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
Pic van TS om te oordelen of die gast gelijk heeft?
Pics van de popcornquote:
Ik zou hem lekker even met rust laten. Het is misschien niet wat je wilt, maar gezien hij via de telefoon niet zo goed reageert, is dat geen optie om van hem op de hoogte te komen. Het moet dus in persoon, als je het nog een keer wilt proberen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komen
Of ie dit weekend iets wil gaan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Avise het volgende:
Hmm oke ga 't dus vanavond ff versturenmaar geen idee wat ik zou sturen.... iemand een idee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |